• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Брикет паливний Піні Кей або еквівалент з деревини (ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо)

Брикет паливний Піні Кей або еквівалент з деревини (ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо). Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Торги не відбулися

1 623 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 117.50 UAH
Період оскарження: 05.07.2024 13:47 - 12.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Замовник незаконно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію з надуманих підстав

Номер: f36104308ba042e39df4487dbe5c7434
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-006353-a.a1
Назва: Замовник незаконно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію з надуманих підстав
Скарга:
Відповідно до оголошення про закупівлю замовник здійснює закупівлю товарів за процедурою Відкриті торги, за предметом Брикет паливний Піні Кей або еквівалент з деревини за кодом ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо. Згідно з пунктом 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи те, що Брикет паливний Піні Кей або еквівалент з деревини є твердим паливом, тим паче саме цей код ДК обрав Замовник, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом. Станом на сьогодні національним стандартом для Брикетів та гранул паливних з деревини є виключно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови.» Зазначений державний стандарт встановлює технічні умови та граничні показники по якості до паливних брикетів, та взагалі не передбачає надання додатково ні Технічних умов ні, тим паче, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Технічні умови. Що ж до висновку СЕС, то відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України "Про систему громадського здоров'я" №2573-IX від 06.09.2022, зазначено наступне: 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами). Тому, зауважимо, що висновок ДСЕЕ №12.2-18-1/486 від 19.01.2021 року на товар, був наданий у складі тендерної пропозиції за нашою власною ініціативою. Незважаючи на те, що обов’язковість отримання такого документу було скасовано, він є у нас в наявності, оскільки його було отримано ще у 2021 році, до оприлюднення змін до Закону України «Про систему громадського здоров’я». На підтвердження відповідності запропонованого нами товару вимогам Замовника та ДСТУ 8358:2015 в складі пропозиції надано: протоколи випробувань №0131 від 22.01.2024 року та №UA0055/1/2024/3.1 від 27.02.2024 року, сертифікати якості №006 від 22.01.2024 року та №UA0004/2024/2.1 від 27.02.2024 року, висновок ДСЕЕ №12.2-18-1/486 від 19.01.2021 року на товар (надано з власної ініціативи), Лист-пояснення № 259/08 від 11.07.2024 р. про законодавчі підстави не подання документа (висновку СЕС) Таким чином відповідно до наданих документів запропонований товар повністю відповідає ДСТУ 8358:2015 і відповідає вимогам Замовника, встановленим в Тендерній документації. Додаткові показники які зазначені серед інших в протоколі випробувань №0131 від 22.01.2024 року, такі як: вища теплота згорання на робочий стан проби палива; вища теплота згорання на сухий стан проби палива; питома активність радіонуклідів цезій-137 та стронцій – 90, ніяким чином не погіршують наш товар, а навпаки дають змогу отримати додаткову більш повну інформацію про якісні характеристики нашого товару. Наголошуємо що додаткові показники які зазначені в протоколі за нашою власною ініціативою, надають більш повну характеристику даного товару для замовника як кінцевого споживача, проте в даному випадку замовник визначив це як невідповідність.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2024 16:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.08.2024 12:27
Автор: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Руслан Особенко +380674434930 ludos@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6d5c2f62ce6b4e5c941075898b36f8d3
Заголовок пункту скарги: Замовник незаконно дискваліфікував економічно вигідну цінову пропозицію.
Опис заперечення: відповідно до поданих документів запропонований нами Брикет паливний повністю відповідає всім вимогам ДСТУ, про що було надано нами лист-довідку №259/06 від 11.07.2024року, а тому для нас не було необхідності надавати такі документи, що передбачені пунктом 2.3 додатку 2 до тендерної документації, зокрема Технічні умови запропонованого Товару, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ТУ.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення про закупівлю замовник здійснює закупівлю товарів за процедурою Відкриті торги, за предметом Брикет паливний Піні Кей або еквівалент з деревини за кодом ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо.

Згідно з пунктом 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи те, що Брикет паливний Піні Кей або еквівалент з деревини є твердим паливом, тим паче саме цей код ДК обрав Замовник, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом.

Станом на сьогодні національним стандартом для Брикетів та гранул паливних з деревини є виключно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови.»

Зазначений державний стандарт встановлює технічні умови та граничні показники по якості до паливних брикетів, та взагалі не передбачає надання додатково ні Технічних умов ні, тим паче, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Технічні умови.

Що ж до висновку СЕС, то відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України "Про систему громадського здоров'я" №2573-IX від 06.09.2022, зазначено наступне:
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).

Тому, зауважимо, що висновок ДСЕЕ №12.2-18-1/486 від 19.01.2021 року на товар, був наданий у складі тендерної пропозиції за нашою власною ініціативою. Незважаючи на те, що обов’язковість отримання такого документу було скасовано, він є у нас в наявності, оскільки його було отримано ще у 2021 році, до оприлюднення змін до Закону України «Про систему громадського здоров’я».

На підтвердження відповідності запропонованого нами товару вимогам Замовника та ДСТУ 8358:2015 в складі пропозиції надано: протоколи випробувань №0131 від 22.01.2024 року та №UA0055/1/2024/3.1 від 27.02.2024 року, сертифікати якості №006 від 22.01.2024 року та №UA0004/2024/2.1 від 27.02.2024 року, висновок ДСЕЕ №12.2-18-1/486 від 19.01.2021 року на товар (надано з власної ініціативи), Лист-пояснення № 259/08 від 11.07.2024 р. про законодавчі підстави не подання документа (висновку СЕС)

Таким чином відповідно до наданих документів запропонований товар повністю відповідає ДСТУ 8358:2015 і відповідає вимогам Замовника, встановленим в Тендерній документації. Додаткові показники які зазначені серед інших в протоколі випробувань №0131 від 22.01.2024 року, такі як: вища теплота згорання на робочий стан проби палива; вища теплота згорання на сухий стан проби палива; питома активність радіонуклідів цезій-137 та стронцій – 90, ніяким чином не погіршують наш товар, а навпаки дають змогу отримати додаткову більш повну інформацію про якісні характеристики нашого товару. Наголошуємо що додаткові показники які зазначені в протоколі за нашою власною ініціативою, надають більш повну характеристику даного товару для замовника як кінцевого споживача, проте в даному випадку замовник визначив це як невідповідність.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)