• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015 44221000-5)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Підстава - кошторис на 2024 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до вимог чинних ДСТУ на відповідний вид товару. Очікувана вартість предмету закупівлі встановлена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом здійснення запитів цінових пропозицій постачальникам конкретного товару.

Завершена

475 551.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 377.76 UAH
Період оскарження: 05.07.2024 12:40 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

неправомірне обрання переможця

Номер: a3ea96c547054f2eaf960a54bd02ec02
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-005176-a.b6
Назва: неправомірне обрання переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 16.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.09.2024 17:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.09.2024 10:53
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1ea19a91649c4160af3adfb5b80383ec
Заголовок пункту скарги: невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до додатку 4 ТД розділ 2 Замовником була встановлена вимога, що коефіцієнт опору теплопередачі конструкцій повинен бути не менше 0,9, що регламентовано діючим ДБН.
Водночас даним розділом встановлена вимога , що для підтвердження якості товару, учасник повинен надати протокол випробувань на виріб, надання даного є офіційним підтвердженням , того , що запропоновані учасником конструкції дійсно мають такий технічний показник, який вимагається Замовником та відповідає діючим нормам.
Виконуючи дану вимогу учасник- переможець у складі своєї пропозиції завантажив протокол №5-С від 01.02.2024р., який був складений на підставі даних сертифікаційних випробувань блоків віконих з ПВХ профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70». Відповідно до даного протоколу випробування проводились над віконним блоком з ПВХ профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» з енергозберігаючим двокамерним склопакетом СПД 4LowE-14Ar-4M1-14Ar-4LowE, тобто ДВА СКЛА МАЮТЬ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧЕ НАПИЛЕННЯ (арк1., розділ характеристика зразків). Відповідно до вказаних характеристик та за результатами випробувань згідно протоколу (арк.4 таблиця 2 п.2) коефіцієнт опору теплопередачі конструкції склав 0,9, що відповідає ДБН та вимогам ТД.
Але ж виконуючи рішення АМКУ та Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник переможець у складі своєї пропозиції надає авторизаційні листи від ТОВ «Фрам-ЛАЙН» та ТОВ «Фрам-ПЛЮС» від 28.08.2024р. згідно яких, виробники пропонують товар і гарантують його виготовлення і постачання зі склопакетом 4-14Ar-4-14Ar-4і, тобто який містить лише ОДНЕ СКЛО З ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИМ НАПИЛЕННЯМ.
Таким чином :
- По-перше: запропонований товар із склопакетом 4-14Ar-4-14Ar-4і не відповідає наданому протоколу №5-С від 01.02.2024р., що говорить про ненадання відповідного протоколу та про невиконання відповідної вимоги ТД
- По-друге: запропонований склопакет 4-14Ar-4-14Ar-4і має гірші технічні показники ніж склопакет 4LowE-14Ar-4M1-14Ar-4LowE , який був наданий на дослідження, так як інші складові віконної конструкції (профільна система) у запропонованого товару та товару над яким проводились лабораторні випробування є ідентичними, то відповідно товар із гіршими показниками по склопакету не буде відповідати показникам товару із кращими , тобто коефіцієнт опору теплопередачі конструкції бути менше 0,9, що є суттєвою невідповідністю вимогам ТД та діючому ДБН.
Окрім того, вищевказані авторизаційні листи мають ще одну суттєву невідповідність щодо технічних характеристик запропонованого учасником-переможцем товару, а саме:
В обох листах вказано, що гарантується виготовлення та постачання товару із склопакетами товщиною 42мм при цьому в цих же листах вказується формула склопакету 4-14Ar-4-14Ar-4і де (4-товщина скла , 14 відстань дистанційної рамки, тобто 4+14+4+14+4=40мм, але аж ніяк ні 42мм)
Відповідно до даної формули вказаний склопакет має товщину 40мм. Окрім того відповідно до офіційних даних з офіційного сайту виробника REHAU https://window.rehau.com вікна із профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» мають максимальну товщину склопакету до 41 мм. Таким чином :
1. Учасник – переможець у складі своєї пропозиції взагалі не надав конкретних характеристик товару окрім протоколу, про те що запропонований ним товар має склопакет 40мм
2. Виробник товару, який є дистриб’ютором компанії вказує на те що він гарантує виготовлення та постачання товару із склопакетом 42мм
3. Водночас офіційний сайту виробника REHAU https://window.rehau.com вікна із профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» стверджує, що максимальна товщина склопакету до 41 мм;
стає незрозумілим зовсім , який же саме показник товщини склопакету у запропонованого товару.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

неправомірне обрання переможця

Номер: f63d2a0bb65a4dcab298c7d57f11a098
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-005176-a.c5
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
Уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника-переможця з урахуванням виконання рішення АМКУ та Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей були встановлені невідповідності щодо технічних та якісних показників запропонованого товару, а саме: Відповідно до додатку 4 ТД розділ 2 Замовником була встановлена вимога, що коефіцієнт опору теплопередачі конструкцій повинен бути не менше 0,9. Водночас даним розділом встановлена вимога , що для підтвердження якості товару, учасник повинен надати протокол випробувань на виріб. Виконуючи дану вимогу учасник- переможець у складі своєї пропозиції завантажив протокол №5-С від 01.02.2024р., який був складений на підставі даних сертифікаційних випробувань блоків віконих з ПВХ профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70». Відповідно до даного протоколу випробування проводились над віконним блоком з ПВХ профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» з енергозберігаючим двокамерним склопакетом СПД 4LowE-14Ar-4M1-14Ar-4LowE, тобто ДВА СКЛА МАЮТЬ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧЕ НАПИЛЕННЯ (арк1., розділ характеристика зразків). Відповідно до вказаних характеристик та за результатами випробувань згідно протоколу (арк.4 таблиця 2 п.2) коефіцієнт опору теплопередачі конструкції склав 0,9, що відповідає ДБН та вимогам ТД. Але ж виконуючи рішення АМКУ та Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник переможець у складі своєї пропозиції надає авторизаційні листи від ТОВ «Фрам-ЛАЙН» та ТОВ «Фрам-ПЛЮС» від 28.08.2024р. згідно яких, виробники пропонують товар і гарантують його виготовлення і постачання зі склопакетом 4-14Ar-4-14Ar-4і, тобто який містить лише ОДНЕ СКЛО З ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИМ НАПИЛЕННЯМ. Таким чином : - По-перше: запропонований товар із склопакетом 4-14Ar-4-14Ar-4і не відповідає наданому протоколу №5-С від 01.02.2024р., що говорить про ненадання відповідного протоколу та про невиконання відповідної вимоги ТД - По-друге: запропонований склопакет 4-14Ar-4-14Ar-4і має гірші технічні показники ніж склопакет 4LowE-14Ar-4M1-14Ar-4LowE , який був наданий на дослідження, а так як інші складові віконної конструкції (профільна система) у запропонованого товару та товару над яким проводились лабораторні випробування є ідентичними, то відповідно товар із гіршими показниками по склопакету не буде відповідати показникам товару із кращими , тобто коефіцієнт опору теплопередачі конструкції бути менше 0,9, що є суттєвою невідповідністю вимогам ТД та діючому ДБН. Окрім того, вищевказані авторизаційні листи мають ще одну суттєву невідповідність щодо технічних характеристик запропонованого учасником-переможцем товару, а саме: В обох листах вказано, що гарантується виготовлення та постачання товару із склопакетами товщиною 42мм при цьому в цих же листах вказується формула склопакету 4-14Ar-4-14Ar-4і. Відповідно до даної формули вказаний склопакет має товщину 40мм. Окрім того відповідно до офіційних даних з офіційного сайту виробника REHAU https://window.rehau.com вікна із профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» мають максимальну товщину склопакету до 41 мм. Таким чином стає незрозумілим зовсім , який же саме показник товщини склопакету у запропонованого товару. На підставі вищенаведеного , вимагаємо скасувати ваше рішення про визнання ТОВ «БУД САЙД» переможцем та відхилити пропозицію учасника, як таку що не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування даної вимоги чи надання необґрунтованої відповіді будемо звертатись з відповідною скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на вимогу повідомляємо. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості. Пунктом 49 Особливостей визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до пункту 4 статті 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14078-р/пк-пз від 20.08.2024, Протокольним рішенням (протокол) від 27.08.2024 №142 скасоване Протокольне рішення (протокол) від 05.08.2024 № 134 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810) переможцем за процедурою закупівлі — "Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015 44221000-5)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-05-005176-a. Під час повторного розгляду та кваліфікації пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810), з метою виконання вимог, зазначених в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14078-р/пк-пз від 20.08.2024, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) Додатком 2 до Тендерної документації зазначено, що відгук повинен містити вихідний номер та дату, інформацію щодо дати і номера договору, на який надано відгук, предмета та суми договору, суми наданої послуги, наявності/відсутності укладених додаткових угод, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій чи застосованих до Учасника оперативно-господарських санкцій,позовів щодо порушення Учасником умов договору. В складі тендерної пропозиції учасника наявний лист-відгук від 08.07.2024, який не містить, зокрема, вихідного номеру, суми договору, суми наданої послуги, наявності/відсутності укладених додаткових угод, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій чи застосованих до Учасника оперативно-господарських санкцій, позовів щодо порушення Учасником умов договору. Просимо усунути зазначені невідповідності в інформації та документах у визначений законом термін шляхом завантаження відгуку у відповідності до вимог Додатку 2 до Тендерної документації. 2) Додатком 4 до Тендерної документації зазначено, що учасник, який не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. В складі тендерної пропозиції учасника наявні документи “Авторизаційний лист ТОВ “ФРАМ-ПЛЮС” від 10.07.2024 № 0907/154” та “Авторизаційний лист ТОВ “ФРАМ ЛАЙН” від 10.07.2024 № 0907/579”, які не містять інформації про найменування запропонованого товару Учасником. Просимо усунути зазначені невідповідності в інформації та документах у визначений законом термін шляхом завантаження документів “Авторизаційний лист ТОВ “ФРАМ-ПЛЮС” та “Авторизаційний лист ТОВ “ФРАМ ЛАЙН” у відповідності до вимог Додатку 4 до Тендерної документації. На виконання вищезазначеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником товариствариством з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810), Завантажено: 1) Авторизаційний лист ТОВ Фрам-ЛАЙН від 28.08.2024 № 0907/586, який містить інформацію, відповідно до вимог Додатка 4 до Тендерної документації, а саме: учасник, який не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. 2) Авторизаційний лист ТОВ Фрам-ПЛЮС від 28.08.2024 №0907/158, який містить інформацію, відповідно до вимог Додатка 4 до Тендерної документації, а саме: учасник, який не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. 3) Лист-відгук ТОВ Енкі Фуд від 28.08.2024 № 012808/24, який містить інформацію, відповідно до вимог Додатка 4 до Тендерної документації, а саме: відгук повинен містити вихідний номер та дату, інформацію щодо дати і номера договору, на який надано відгук, предмета та суми договору, суми наданої послуги, наявності/відсутності укладених додаткових угод, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій чи застосованих до Учасника оперативно-господарських санкцій,позовів щодо порушення Учасником умов договору.. Слід звернути увагу, що Тендерна документація не містить вимоги про зазначення в Авторизаційних листах будь-якої інформації щодо технічних характеристик товару, окрім зазначення найменування запропонованого Товару та підтвердження повноважень учасника. Таким чином, учасник товариство з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810) виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Якість Товару, що поставляється, відповідно до вимог Додатку 4 до Тендерної документації та ВИСНОВКУ, зазначеному в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14078-р/пк-пз від 20.08.2024 підтверджена документами, що містяться в складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810) в повному обсязі, зокрема: - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі від 10.07.2024 № 12-10/07, відповідно до якої: ТОВ "БУД САЙД" повідомляє, що виробником товару ТОВ "ФРАМ-ПЛЮС" ЄДРПОУ: 42808546), яка має статус дистриб'ютора компанії виробника: REHAU Industries SI. & Co. KG на території України та виготовляє Товар з використанням конструкцій світлопрозорих з профілів торгової марки "РЕХАУ", а також підтверджує відповідність запропонованого Товару вимогам встановленим додатком 1 до Тендерної документації (файл "Інформація_про_технічні_якісні_такількісні_характеристики.pdf"); - СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 01.02.2024 № UA.10393.00025-24, продукція Блоки віконні та дверні балконні полівінілхлоридні з профілів системи "REHAU" серій: Euro-Design 70, Brillant-Design, SLINOVA, SLINOVA X, SYNEGO AD, SYNEGO SLIDE, SYNEGO MD, GENEO, EuroDesign 70 Alu-Top, SYNEGO AD Alu-Top, SYNEGO MD AluTop, GENEO Alu-Top, GENEO HST, SYNEGO HST, GENEO HST Alu-Top, SYNEGO HST Alu-Top, ARTEVO з двокамерними склопакетами зі склопакетами з двома енергозберігаючимим листами скла із застосуванням протиударної плівки з наповненням аргоном. Відповідає вимогам СТУ EN 14351-1:2020 "Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + А2:2016, IDT)" п.п. 4.2, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21; ДБН В.2.6-31:2021 п. 5.2.1 (Таблиця 1), п. 5.10 Виробник ТОВ "ФРАМ ПЛЮС", Україна, 01011, м. Київ, вул. Рибальська, буд. 13, офіс 4, код ЄДРПОУ 42808546 (файл "Сертифікат_Фрам_Плюс_2024_2026.pdf"); - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.09.2023 № 12.2- 18-3/13855, об'єкт експертизи: Профілі ПВХ для віконних та дверних блоків (для огороджувальних будівельних конструкцій), з ущільнювачем і без, у т.ч. головні та добірні профілі, підвіконня та ін, країна-виробник: Компанія "REHAU Sp. z о.о.", UI. Jesienna 10, Nochowo, 63-100 Srem, Polska; країна походження: Німеччина (файл "Висновок_сан_еп_ТОВ_РЕХАУ_ПВХ_профілі_3916_REHAU_SP_2023.pdf"); - СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 27.08.2020 № UA.BUD.308105-20, продукція Профілі ПВХ з ущільнювачами для віконних та дверних блоків (профілі ПВХ для огороджувальних будівельних конструкцій за класифікацією ДСТУ Б В.2.7-130:2007) системи EURO DESIGN 70 Відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007, пп. 4.3, 5.2, 5.3.1 (табл. 3, рядки 1-7, 11, 12) 5.3.7, 5.3.9, 5.5 ДБН В.1.1-7:2016, пп. 4.3, 4.10, Додаток А (щодо груп горючості та токсичності продуктів горіння) Виробник Фірма "REHAU AG+Co" (файл "_REHAU_EuroDesign_70____2020.pdf"); - СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 27.08.2020 № UA.BUD.308107-20, продукція Профілі ПВХ з ущільнювачами для віконних та дверних блоків (профілі ПВХ для огороджувальних будівельних конструкцій за класифікацією ДСТУ Б В.2.7-130:2007) системи BRILLANT DESIGN 70 (клас А) Відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007, пп. 4.3, 5.2, 5.3.1 (табл. 3, рядки 1-7, 11, 12) 5.3.7, 5.3.9, 5.5 ДБН В.1.1-7:2016, пп. 4.3, 4.10, Додаток А (щодо груп горючості та токсичності продуктів горіння) Виробник Фірма "REHAU AG+Co" (файл "_REHAU_Brillant_Design_70______2020.pdf"); - СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 21.03.2023 № UA.10393.00075-23, продукція Склопакети клеєні будівельного призначення однокамерні та двокамерні торгівельної марки "Guardian" для встановлення у вікна, двері, навісні фасади, конструкції дахів і перегородок, відповідає вимогам ДСТУ EN 1279-1:2022 пп.5.2.2, 5.3, 5.5, 6.3.2 табл.2, 6.3.3 13 табл.3; ДСТУ EN 1279-2:2022 п. 5, виробник ТОВ "ФРАМ-ЛАЙН", (файл "Сертифікат_відповідності_на_склопакети_згідно_ДСТУ_EN_1279_12022;.pdf"); - СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 09.11.2023 № АЗ2380145-22091, продукція Фурнітура металева та пластикова Winkhaus для блоків 8302,3925 віконних та дверних Відповідає вимогам ДСТУ Б B.2.6-13:2006 "Вироби замкові і скоб’яні. Загальні технічні умови", пп. 5.3.1-5.3.5, 5.4.2, 5.4.3, 5.5.1, 5.7.3; ДСТУ Б В.2.6-28:2006 "Замки і заскочки для дверей. Технічні умови", пп. 5.4.1, 5.5.1, 5.9 ДСТУ EN 12209:2014 "Будівельна фурнітура. Замки та засувки. Механічні замки, засувки та замкові пластини. Вимоги та методи випробування (EN 12209:2003, EN 12209:2003/АС:2005, IDT)", р. 5 Виробник продукції "Aug. Winkhaus GmbH & Co. KG", August-Winkhaus-Strasse 31 D-48291 Telgte, Germany – Німеччина (файл " Серт. Winkhaus Німеччина 2023.PDF"); - ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.09.2023 № 12.2-18-3/13863, об'єкт експертизи: Профілі ПВХ для віконних та дверних блоків (для огороджувальних будівельних конструкцій), з ущільнювачем і без, у т.ч. головні та добірні профілі, підвіконня та ін. Країна-виробник: Німеччина, Компанія "REHAU Industries SE & Co. KG", юридична адреса: Rheniumhaus, Helmut-Wagner-Str. 1, 95111 Rehau, Germany; місце виробництва: Rehau Str. 2, 26409 Wittmund, Germany (файл "Висновок_сан_еп_ТОВ_РЕХАУ_ПВХ_профілі_3916_REHAU_Industries_2023.pdf"); - ПРОТОКОЛ № 5-С від 01.02.2024 сертифікаційних випробувань блоків віконних з ПВХ профілю системи "REHAU EURO-DESIGN 70", відповідно до якого: МЕТА ВИПРОБУВАНЬ: Визначення показників продукції згідно вимог п.п. 4.2, 4.5, 4.11,4.12, 4.14, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020, п.5.2 (табл.1, поз. 5) ДБН В.2.6-31:2021 ХАРАКТЕРИСТИКА ЗРАЗКІВ: Для випробувань замовником надано зразки продукції, які згідно супроводжувальної документації ідентифіковані як: Блок віконний з ПВХ профілю системи "REHAU EURO-DESIGN 70", розмір блока - (1300*900) мм, з енергозберігаючим двокамерним склопакетом СПД 4LowE-l4Аг-4М1 -14Ar-4LowE, типорозмір - що відчиняється, поворотно-відкидний, конструкція - одинарна. Кількість зразків - 3 шт. Реєстраційний №: 24.01/01 -01-4)3. ВИРОБНИК: ТОВ "ФРАМ ПЛЮС", 01011, м. Київ, вул. Рибальська, буд.13, офіс 4 (файл "Протокол (3).pdf"). Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810) відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810) відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірне обрання переможця

Номер: 0ed6af06c4b94326a98e49a365bdd601
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-005176-a.b4
Назва: неправомірне обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.08.2024 14:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2024 18:13
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2024 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14078-р/пк-пз від 20.08.2024 протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.08.2024 № 142 скасовано Протокольне рішення (протокол) від 05.08.2024 № 134 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД САЙД" (код ЄДРПОУ: 36046810) переможцем за процедурою закупівлі — "Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015 44221000-5)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-05-005176-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2b09141ebc09406f9e812d27601af36c
Заголовок пункту скарги: неправомірне обрання переможця , невідповідність тендерної пропозиції вимогам тд
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Документи, які надаються переможцем
Тип порушення: Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог Тендерної документації (далі-ТД) пп.6 п.1 Розділ 3 : Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію Статуту з відміткою реєстратора. Водночас відповідно до вимог ТД та діючого законодавства , документи тендерної пропозиції учасника мають бути чіткими та розбірливими для читання. Учасник-Переможець у складі своєї пропозиції завантажив Статут :
По-перше: який не містить підписів учасників;
По-друге: якість копії даного документу не чітка та нерозбірлива, що унеможливлює його читання- аркуші 3-15.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД.
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 2 від Учасника вимагалось надати лист –відгук який повинен містити вихідний номер та дату , інформацію щодо дати і номеру договору на який надано відгук, предмета та суми договору , суми наданої послуги, наявності/відсутності укладених додаткових угод, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій чи застосованих до Учасника оперативно-господарських санкцій , позовів щодо порушення Учасником умов договору. Виконуючи дану вимогу учасник-переможець надав лист-відгук від ТОВ «ЕНКІ ФУД» який НЕ МІСТИТЬ вихідного номеру, інформації про суму договору, наявності/відсутності укладених додаткових угод, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій чи застосованих до Учасника оперативно-господарських санкцій , позовів щодо порушення Учасником умов договору.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 4 для підтвердження якості від Учасника вимагалось надати інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару.
Учасник-переможець виконуючи дану вимогу у складі своєї пропозиції надав файл «Інформація_про_технічні_якісні_та кількісні_характеристики», містить в собі інформацію щодо виробника запропонованого товару , але ж при цьому не зазначена країна походження товару .
Окрім того даний файл містить в собі скопійований додаток 4 ТД в якому відображено схематичне зображення конструкцій , але ж НЕ ВКАЗАНІ КОНКРЕТНІ технічні характеристики запропонованого товару. Присутність висловів : «не менше», «або еквівалент», «не повинні бути менші», «не більше» не вказують на конкретні показники товару, тобто унеможливлюють зрозуміти , з якими характеристиками учасник-переможець пропонує товар. Взагалі не зрозуміло якої марки учасником-переможцем запропонований товар , вказано лише торгову марку «РЕХАУ», але ж на сьогодення існує безліч профільних систем ТМ «РЕХАУ» таких як REHAU EuroDesign 60, REHAU EuroDesign 70, REHAU Brillant Design 70, REHAU SYNEGO, REHAU Geneo при чому всі ці профільні системи мають різні технічні показники.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД. При чому дана невідповідність стосується якісних характеристик товару та відповідно до п.43 Особливостей така тендерна пропозиція відхиляється без надання учаснику 24 годин на виправлення.
4. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 4 для підтвердження якості від Учасника вимагалось надати:
-сертифікат відповідності на склопакети;
-сертифікат відповідності на профіль;
- сертифікат відповідності на виріб;
- протокол випробувань на виріб;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі та комплектуючі;
- лист від виробника товару.
Виконуючи дану вимогу учасник- переможець надав вказані документи не в повному обсязі та з наявністю не відповідностей, а саме:
Відповідно до наданого листа від виробника, виробником запропонованого товару є ТОВ «ФРАМ ПЛЮС» , яка виготовляє товар з профільних систем виробником якого є REHAU Industries SE & Co.KG, на підтвердження цього наданий сертифікат на профіль REHAU EuroDesign 70, але ж в даному сертифікаті вказаний ІНШИЙ ВИРОБНИК профілю – фірма «REHAU AG+Co», також наданий сертифікат на профіль REHAU Brillant Design 70, виробником якого теж є – фірма «REHAU AG+Co». Водночас надані висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі, виробником яких є компанія «REHAU Industries SE & Co.KG» та компанія «REHAU Sp.z.o.o.». Також був наданий протокол №5-с від 01.02.2024 на лабораторні випробування віконної конструкції з профільної системи REHAU EuroDesign 70.
Якщо врахувати всі ці факти , то можна зробити висновок, що учасником –переможцем скоріш за все пропонується товар із профільної системи REHAU EuroDesign 70, але ж наявна невідповідність виробник товару вказує , що він виготовляє товар з профілів , виробником яких є REHAU Industries SE & Co.KG, а учасник-переможець при цьому надає сертифікат на профілі, виробником яких є ІНШЕ ПІДПРИЄМСТВО- «REHAU AG+Co»
Окрім того вимагалось надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі, тобто фурнітуру та склопакет. Учасник-переможець порушив дану вимогу не надавши такий висновок на склопакет.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД. При чому дана невідповідність стосується якісних характеристик товару та відповідно до п.43 Особливостей така тендерна пропозиція відхиляється без надання учаснику 24 годин на виправлення.
5. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 4 для підтвердження якості від Учасника вимагалось надати лист від виробника товару, який повинен містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування Товару. Виконуючи дану вимогу учасник-переможець надав такий лист від виробника ТОВ «ФРАМ ПЛЮС», але ж цей лист вих.№0907/579 від 10.07.2024р. НЕ МІСТИТЬ інформації про КОНКРЕТНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ , а лише вказано торгову марка.
Дана невідповідність стосується якісних характеристик товару та відповідно до п.43 Особливостей така тендерна пропозиція відхиляється без надання учаснику 24 годин на виправлення.
Порушуючи діюче законодавство, Замовник не відхилив таку пропозицію та звернувся із запитом до виробника для отримання уточнення назви товару та його характеристик, але ж відповідно до п.42 Особливостей : «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Тобто , законодавцем встановлена норма про звернення ЗА ПІДТВЕРДЖЕННЯМ, А НЕ ЗА ОТРИМАННЯМ додаткової інформації. Окрім того прийняття такої інформації від виробника , а не від учасника- переможця не є правовою підставою, так як виробник не є учасником закупівлі, а учасник у складі своєї пропозиції не підтвердив, що саме цей товар він пропонує на даній закупівлі із саме цими технічними характеристиками, бо правові наслідки несе саме учасник закупівлі , а не виробник.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника та надання необгрунтованної відповіді на вимогу

Номер: f66294fdeda84a0c973de5d4669ca0b2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-005176-a.b3
Назва: неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника та надання необгрунтованної відповіді на вимогу
Вимога:
Шановний Замовнику, підтверджуємо ще раз що наша пропозиція була відхилена неправомірно, необґрунтовано та безпідставно, так як виконуючи Вашу вимогу з приводу надання довідки про відвідування об'єкту Ви створили штучні перешкоди до її виконання, а саме: відповідальний працівник з підписання цієї довідки був умисне відправлений у відрядження та не брав слухавку , відповідальна особа по закупівлі була відсутня на робочому місті та не брала слухавку , відповідальний від керівництва - заступник керівника Комісаров М.Г відмовив у наданні іншого працівника для підписання відповідної довідки та створив перешкоди у спілкуванні з відповідальною особою, вся ця діяльність уповноважених осіб призвела до унеможливлювання виправлення невідповідності з приводу надання відповідної довідки. З цього приводу готуємо звернення до відповідних правоохоронних органів щодо проведення перевірки даної закупівлі , а також притягнення до відповідальності причетних осіб. Також готуємо відповідну заяву у ДАСУ. Звертаємо Вашу окрему увагу на те що, у діях вищевказаних осіб ми передбачаємо корупційну складову, про що буде повідомлено також спеціалізованим правоохоронним органам, а також посольству США , яке фінансує держані програми міністерства ДСНС України із повідомленням про це Кабінету міністрів України з метою припинення фінансування даного відомства, як такого де поширюється корупція. З приводу непідтвердження аномально низької ціни: по-перше - це не було вимогою у 24 години по-друге - Вам було направлене рішення АМКУ з цього приводу, що підтвердження додаткове законодавством не передбачено і саме це відображене в цьому рішення. Ще раз вимагаємо, забути про СВОЇ КОРИСНІ ІНТЕРЕСИ ТА ХАБАРІ і провести закупівлі у відповідності до діючого законодавства, а саме скасувати своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції. НЕВЖЕ наявність війни в нашій країні Вас нічому не вчить? Сподіваємось що розум переважить корисні мотиви.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на вимогу повідомляємо закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості. Абзацом 2 пункту 46 Особливостей встановлено: у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Пункт 41 Особливостей передбачає що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється на підставі статті 29 Закону. Відповідно до пункту 13 статті 29 Закону, замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887) відхилена на підставі статті 29 Закону України, “Про публічні закупівлі”, відповідно до абзаців 4, 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, підпункту 1 пункту 3 розділу 5 Тендерної документації з наступних підстав: 1) Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 2) Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької ціни. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887). У разі незгоди з прийнятим рішенням, Учасник має право оскаржити рішення Замовника відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

корупційна закупівля, неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: eb7afaa8bc134eb7b3bc79ca39524a25
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-005176-a.a2
Назва: корупційна закупівля, неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваші обґрунтуванням щодо відхилення нашої пропозиції є не обєктивними, які не відображають прозорість проведення закупівлі за державні кошти. Ваші представники з самого початку увійшли у протиправну з мову із "СВОЇМ" Учасником , який повинен був перемогти БУДЬ-ЯКОЮ ЦІНОЮ. Уповноважена особа по закупівлях з самого початку зробила своїми діями труднощі для потенційних учасників у прийнятті участі у закупівлі (просто завантажила Тендерну документацію в форматі який не можливо редагувати). Після проведення аукціону , Уповноважена особа на законих підставах висунула вимогу про надання довідки відвідування обєкту, як невідповідність за п.43 Особливостей. Тому Ваші посилання , щодо своєчасності надання цієї довідки є не доречними. Водночас ми, як Учасник, прибули на адресу Замовника, щоб усунути невідповідність та надати відповідну довідку, але ж Ваші працівники на чолі із заступником Комісаровим Максимом Григоровичем , почали ВСІЛЯКО ПЕРЕШКОДЖАТИ своїми діями для отримання підпису на даній довідці, а саме: за словами Комісарова М.Г він відправив у відрядження посадову особу , яка повинна підписувати цю довідку, на прохання надати повноваження іншій особі (що є в компетенції Комісарова, або підписати її самому) він категорично відмовив, усвідомлюючи те, що відсутність підпису на довідці буде підставою для відхилення нашої пропозиції. Окрім того він відмовив нашому представнику у спілкуванні з уповноваженою особою для вирішення цього питання. Таким чином , Комісаров М.Г. як представник керівництва Замовника порушив діюче законодавство з проведення закупівель. Дії уповноваженної особи Марини Шуніка- відсутність на робочому місті , невідповідання на телефоні дзвінки,підтверджують про злочинні наміри у змові із "СВОЇМ" учасником закупівлі. Дії представника учасника , який підписує довідку про відвідування обєкта -відсутність на робочому місті , невідповідання на телефоні дзвінки,підтверджують про злочинні наміри у змові із "СВОЇМ" учасником закупівлі. Таким чином сформувалась злочина група посадових осіб, які своїми діями вчинили перепони для Учасника закупівлі товару за державні кошти. Окрім цього Ваше посилання про непідтвердження аномально-низької ціни не має під собою ніякого обгрунтування, а приводить лише Ваше міркування. Даний випадок вже розглядався АМКУ за рішенням якого Учаснику не потрібно доводити будь-які додаткові аргументи, докази більш ніж ті що передбачені законодавством №8165-р/пк-пз від 06.06.2023. Вимагаємо, скасувати Ваше рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво" та визнати його пропозицію, як таку що відповідає вимогам ТД та діючому законодавству. У разі ігнорування нашої вимоги або надання необгрунтованої відповіді, повідомляємо Вас, що ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав та інтересів в АМКУ та у компетентні правоохоронні органи і ДАСУ із залученням представників ЗМІ. Водночас, так як , у теперішній час , фінансування державних проектів проводиться західними країнами-партнерами, то також буде направлене відповідне звернення у консульства та посольства відповідних країн із сповіщенням КМУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У відповідь на вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887) відхилена на підставі статті 29 Закону України, “Про публічні закупівлі”, відповідно до абзаців 4, 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, підпункту 1 пункту 3 розділу 5 Тендерної документації з наступних підстав: 1) Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 2) Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької ціни. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

корупційна закупівля

Номер: ebc84b92c143431a997bd1e067684fc4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-005176-a.c1
Назва: корупційна закупівля
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваші обґрунтуванням щодо відхилення нашої пропозиції є не обєктивними, які не відображають прозорість проведення закупівлі за державні кошти. Ваші представники з самого початку увійшли у протиправну з мову із "СВОЇМ" Учасником , який повинен був перемогти БУДЬ-ЯКОЮ ЦІНОЮ. Уповноважена особа по закупівлях з самого початку зробила своїми діями труднощі для потенційних учасників у прийнятті участі у закупівлі (просто завантажила Тендерну документацію в форматі який не можливо редагувати). Після проведення аукціону , Уповноважена особа на законих підставах висунула вимогу про надання довідки відвідування обєкту, як невідповідність за п.43 Особливостей. Тому Ваші посилання , щодо своєчасності надання цієї довідки є не доречними. Водночас ми, як Учасник, прибули на адресу Замовника, щоб усунути невідповідність та надати відповідну довідку, але ж Ваші працівники на чолі із заступником Комісаровим Максимом Григоровичем , почали ВСІЛЯКО ПЕРЕШКОДЖАТИ своїми діями для отримання підпису на даній довідці, а саме: за словами Комісарова М.Г він відправив у відрядження посадову особу , яка повинна підписувати цю довідку, на прохання надати повноваження іншій особі (що є в компетенції Комісарова, або підписати її самому) він категорично відмовив, усвідомлюючи те, що відсутність підпису на довідці буде підставою для відхилення нашої пропозиції. Окрім того він відмовив нашому представнику у спілкуванні з уповноваженою особою для вирішення цього питання. Таким чином , Комісаров М.Г. як представник керівництва Замовника порушив діюче законодавство з проведення закупівель. Дії уповноваженної особи Марини Шуніка- відсутність на робочому місті , невідповідання на телефоні дзвінки,підтверджують про злочинні наміри у змові із "СВОЇМ" учасником закупівлі. Дії представника учасника , який підписує довідку про відвідування обєкта -відсутність на робочому місті , невідповідання на телефоні дзвінки,підтверджують про злочинні наміри у змові із "СВОЇМ" учасником закупівлі. Таким чином сформувалась злочина група посадових осіб, які своїми діями вчинили перепони для Учасника закупівлі товару за державні кошти. Окрім цього Ваше посилання про непідтвердження аномально-низької ціни не має під собою ніякого обгрунтування, а приводить лише Ваше міркування. Даний випадок вже розглядався АМКУ за рішенням якого Учаснику не потрібно доводити будь-які додаткові аргументи, докази більш ніж ті що передбачені законодавством №8165-р/пк-пз від 06.06.2023. Вимагаємо, скасувати Ваше рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво" та визнати його пропозицію, як таку що відповідає вимогам ТД та діючому законодавству.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не повний текст вимоги
Дата скасування: 19.07.2024 16:41