-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015 44221000-5)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Підстава - кошторис на 2024 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до вимог чинних ДСТУ на відповідний вид товару. Очікувана вартість предмету закупівлі встановлена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом здійснення запитів цінових пропозицій постачальникам конкретного товару.
мін. крок: 0.5% або 2 377.76 UAH
неправомірне обрання переможця
- Скарга ДСНС Київської області 2 (1).pdf 03.09.2024 15:25
- Авторизаційний лист ТОВ Фрам-ПЛЮС.pdf 03.09.2024 15:25
- Авторизаційний лист ТОВ Фрам-ЛАЙН.pdf 03.09.2024 15:25
- 48_[11-07-2024 13.48.08]Протокол (3).pdf 03.09.2024 15:25
- скарга 2.rar.asice.zip 03.09.2024 15:25
- sign.p7s 03.09.2024 15:27
- Доповнення до скарги 2.pdf 14.09.2024 14:29
- рішення від 05.09.2024 №14859.pdf 05.09.2024 17:25
- інформаці про резолютивну частину рішення від 16.09.2024 №15295.pdf 17.09.2024 12:51
- рішення від 16.09.2024 №15295.pdf 19.09.2024 10:53
- Рішення від 20.08.2024 № 14078.pdf 09.09.2024 17:19
- Протокол № 144.pdf 09.09.2024 17:19
- Протокол №143.pdf 09.09.2024 17:19
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 09.09.2024 17:19
- ПРОТОКОЛ РОБОЧОЇ ГРУПИ №20.pdf 09.09.2024 17:19
- ПОЯСНЕННЯ.docx 09.09.2024 17:19
- Протокол №142.pdf 09.09.2024 17:19
Пункт скарги
Водночас даним розділом встановлена вимога , що для підтвердження якості товару, учасник повинен надати протокол випробувань на виріб, надання даного є офіційним підтвердженням , того , що запропоновані учасником конструкції дійсно мають такий технічний показник, який вимагається Замовником та відповідає діючим нормам.
Виконуючи дану вимогу учасник- переможець у складі своєї пропозиції завантажив протокол №5-С від 01.02.2024р., який був складений на підставі даних сертифікаційних випробувань блоків віконих з ПВХ профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70». Відповідно до даного протоколу випробування проводились над віконним блоком з ПВХ профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» з енергозберігаючим двокамерним склопакетом СПД 4LowE-14Ar-4M1-14Ar-4LowE, тобто ДВА СКЛА МАЮТЬ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧЕ НАПИЛЕННЯ (арк1., розділ характеристика зразків). Відповідно до вказаних характеристик та за результатами випробувань згідно протоколу (арк.4 таблиця 2 п.2) коефіцієнт опору теплопередачі конструкції склав 0,9, що відповідає ДБН та вимогам ТД.
Але ж виконуючи рішення АМКУ та Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник переможець у складі своєї пропозиції надає авторизаційні листи від ТОВ «Фрам-ЛАЙН» та ТОВ «Фрам-ПЛЮС» від 28.08.2024р. згідно яких, виробники пропонують товар і гарантують його виготовлення і постачання зі склопакетом 4-14Ar-4-14Ar-4і, тобто який містить лише ОДНЕ СКЛО З ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИМ НАПИЛЕННЯМ.
Таким чином :
- По-перше: запропонований товар із склопакетом 4-14Ar-4-14Ar-4і не відповідає наданому протоколу №5-С від 01.02.2024р., що говорить про ненадання відповідного протоколу та про невиконання відповідної вимоги ТД
- По-друге: запропонований склопакет 4-14Ar-4-14Ar-4і має гірші технічні показники ніж склопакет 4LowE-14Ar-4M1-14Ar-4LowE , який був наданий на дослідження, так як інші складові віконної конструкції (профільна система) у запропонованого товару та товару над яким проводились лабораторні випробування є ідентичними, то відповідно товар із гіршими показниками по склопакету не буде відповідати показникам товару із кращими , тобто коефіцієнт опору теплопередачі конструкції бути менше 0,9, що є суттєвою невідповідністю вимогам ТД та діючому ДБН.
Окрім того, вищевказані авторизаційні листи мають ще одну суттєву невідповідність щодо технічних характеристик запропонованого учасником-переможцем товару, а саме:
В обох листах вказано, що гарантується виготовлення та постачання товару із склопакетами товщиною 42мм при цьому в цих же листах вказується формула склопакету 4-14Ar-4-14Ar-4і де (4-товщина скла , 14 відстань дистанційної рамки, тобто 4+14+4+14+4=40мм, але аж ніяк ні 42мм)
Відповідно до даної формули вказаний склопакет має товщину 40мм. Окрім того відповідно до офіційних даних з офіційного сайту виробника REHAU https://window.rehau.com вікна із профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» мають максимальну товщину склопакету до 41 мм. Таким чином :
1. Учасник – переможець у складі своєї пропозиції взагалі не надав конкретних характеристик товару окрім протоколу, про те що запропонований ним товар має склопакет 40мм
2. Виробник товару, який є дистриб’ютором компанії вказує на те що він гарантує виготовлення та постачання товару із склопакетом 42мм
3. Водночас офіційний сайту виробника REHAU https://window.rehau.com вікна із профілю системи «REHAU EURO-DESIGN 70» стверджує, що максимальна товщина склопакету до 41 мм;
стає незрозумілим зовсім , який же саме показник товщини склопакету у запропонованого товару.
-
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол № 144 від 29.08.2024р. згідно якого пропозиція ТОВ "БУД САЙД" була визнана переможною. 3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ "БУД САЙД" як таку , що не відповідає вимогам тендерної документації.
неправомірне обрання переможця
- Рішення від 20.08.2024 № 14078.pdf 04.09.2024 12:48
неправомірне обрання переможця
- Скарга ДСНС Київської області.pdf 09.08.2024 12:54
- Скарга ДСНС Київської області.pdf.asice.zip 09.08.2024 12:54
- ПРОТОКОЛ 134.pdf 09.08.2024 12:54
- Тендерна документація.pdf 09.08.2024 12:55
- 2_[11-07-2024 13.48.08]_REHAU_EuroDesign_70____2020.pdf 09.08.2024 12:55
- 6_[11-07-2024 13.48.08]Авторизаційний_лист_ФРАМ_ПЛЮС.pdf 09.08.2024 12:55
- 60_[11-07-2024 13.48.08]Статут.pdf 09.08.2024 12:56
- 66_[11-07-2024 13.48.08]Інформація_про_технічні_якісні_такількісні_характеристики.pdf 09.08.2024 12:57
- 10_[11-07-2024 13.48.08]Висновок_сан_еп_ТОВ_РЕХАУ_ПВХ_профілі_3916_REHAU_Industries_2023.pdf 09.08.2024 12:58
- 64_[11-07-2024 13.48.08]Інформація,_що_підтверджує_відповідність_учасника_кваліфікаційним.pdf 09.08.2024 12:59
- sign.p7s 09.08.2024 13:01
- Доповнення до скарги ДСНС Київської області.pdf 19.08.2024 16:03
- Рішення від 12.08.2024 № 13583.pdf 12.08.2024 14:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2024 № 14078.pdf 21.08.2024 12:00
- Рішення від 20.08.2024 № 14078.pdf 21.08.2024 18:13
- 4094_001.pdf 14.08.2024 17:51
- ПОЯСНЕННЯ.docx 14.08.2024 17:51
- Фрам-Лаи_н лист-відповідь .pdf 14.08.2024 17:51
- 32108814_ТОВ_РЕХАУ_2024-08-14_15-21.pdf 14.08.2024 17:51
- Протокол №18.pdf 14.08.2024 17:51
- Запит інформації (1).pdf 14.08.2024 17:51
- Запит інформації (2).pdf 14.08.2024 17:51
- Фрам Плюс лист-відповідь .pdf 14.08.2024 17:51
- Запит інформації.pdf 14.08.2024 17:51
- 35918945_ТОВ_ФРАМ_ЛАЙН_2024-08-14_16-04.pdf 14.08.2024 17:51
- опис.pdf 14.08.2024 17:51
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 14.08.2024 17:51
- 42808546_ТОВ_ФРАМ_ПЛЮС_2024-08-14_15-57.pdf 14.08.2024 17:51
- 36046810_ТОВ_БУД_САЙД_2024-08-05_16-56 (1).pdf 14.08.2024 17:51
- ПРОТОКОЛ 142.pdf 27.08.2024 14:52
Пункт скарги
По-перше: який не містить підписів учасників;
По-друге: якість копії даного документу не чітка та нерозбірлива, що унеможливлює його читання- аркуші 3-15.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД.
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 2 від Учасника вимагалось надати лист –відгук який повинен містити вихідний номер та дату , інформацію щодо дати і номеру договору на який надано відгук, предмета та суми договору , суми наданої послуги, наявності/відсутності укладених додаткових угод, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій чи застосованих до Учасника оперативно-господарських санкцій , позовів щодо порушення Учасником умов договору. Виконуючи дану вимогу учасник-переможець надав лист-відгук від ТОВ «ЕНКІ ФУД» який НЕ МІСТИТЬ вихідного номеру, інформації про суму договору, наявності/відсутності укладених додаткових угод, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій чи застосованих до Учасника оперативно-господарських санкцій , позовів щодо порушення Учасником умов договору.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 4 для підтвердження якості від Учасника вимагалось надати інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару.
Учасник-переможець виконуючи дану вимогу у складі своєї пропозиції надав файл «Інформація_про_технічні_якісні_та кількісні_характеристики», містить в собі інформацію щодо виробника запропонованого товару , але ж при цьому не зазначена країна походження товару .
Окрім того даний файл містить в собі скопійований додаток 4 ТД в якому відображено схематичне зображення конструкцій , але ж НЕ ВКАЗАНІ КОНКРЕТНІ технічні характеристики запропонованого товару. Присутність висловів : «не менше», «або еквівалент», «не повинні бути менші», «не більше» не вказують на конкретні показники товару, тобто унеможливлюють зрозуміти , з якими характеристиками учасник-переможець пропонує товар. Взагалі не зрозуміло якої марки учасником-переможцем запропонований товар , вказано лише торгову марку «РЕХАУ», але ж на сьогодення існує безліч профільних систем ТМ «РЕХАУ» таких як REHAU EuroDesign 60, REHAU EuroDesign 70, REHAU Brillant Design 70, REHAU SYNEGO, REHAU Geneo при чому всі ці профільні системи мають різні технічні показники.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД. При чому дана невідповідність стосується якісних характеристик товару та відповідно до п.43 Особливостей така тендерна пропозиція відхиляється без надання учаснику 24 годин на виправлення.
4. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 4 для підтвердження якості від Учасника вимагалось надати:
-сертифікат відповідності на склопакети;
-сертифікат відповідності на профіль;
- сертифікат відповідності на виріб;
- протокол випробувань на виріб;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі та комплектуючі;
- лист від виробника товару.
Виконуючи дану вимогу учасник- переможець надав вказані документи не в повному обсязі та з наявністю не відповідностей, а саме:
Відповідно до наданого листа від виробника, виробником запропонованого товару є ТОВ «ФРАМ ПЛЮС» , яка виготовляє товар з профільних систем виробником якого є REHAU Industries SE & Co.KG, на підтвердження цього наданий сертифікат на профіль REHAU EuroDesign 70, але ж в даному сертифікаті вказаний ІНШИЙ ВИРОБНИК профілю – фірма «REHAU AG+Co», також наданий сертифікат на профіль REHAU Brillant Design 70, виробником якого теж є – фірма «REHAU AG+Co». Водночас надані висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі, виробником яких є компанія «REHAU Industries SE & Co.KG» та компанія «REHAU Sp.z.o.o.». Також був наданий протокол №5-с від 01.02.2024 на лабораторні випробування віконної конструкції з профільної системи REHAU EuroDesign 70.
Якщо врахувати всі ці факти , то можна зробити висновок, що учасником –переможцем скоріш за все пропонується товар із профільної системи REHAU EuroDesign 70, але ж наявна невідповідність виробник товару вказує , що він виготовляє товар з профілів , виробником яких є REHAU Industries SE & Co.KG, а учасник-переможець при цьому надає сертифікат на профілі, виробником яких є ІНШЕ ПІДПРИЄМСТВО- «REHAU AG+Co»
Окрім того вимагалось надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі, тобто фурнітуру та склопакет. Учасник-переможець порушив дану вимогу не надавши такий висновок на склопакет.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації , що є підставою для скасування рішення про її визнання переможною, та подальшого її відхилення , як такою, що не відповідає вимогам ТД. При чому дана невідповідність стосується якісних характеристик товару та відповідно до п.43 Особливостей така тендерна пропозиція відхиляється без надання учаснику 24 годин на виправлення.
5. Відповідно до вимог Тендерної документації Додатком 4 для підтвердження якості від Учасника вимагалось надати лист від виробника товару, який повинен містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування Товару. Виконуючи дану вимогу учасник-переможець надав такий лист від виробника ТОВ «ФРАМ ПЛЮС», але ж цей лист вих.№0907/579 від 10.07.2024р. НЕ МІСТИТЬ інформації про КОНКРЕТНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ , а лише вказано торгову марка.
Дана невідповідність стосується якісних характеристик товару та відповідно до п.43 Особливостей така тендерна пропозиція відхиляється без надання учаснику 24 годин на виправлення.
Порушуючи діюче законодавство, Замовник не відхилив таку пропозицію та звернувся із запитом до виробника для отримання уточнення назви товару та його характеристик, але ж відповідно до п.42 Особливостей : «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Тобто , законодавцем встановлена норма про звернення ЗА ПІДТВЕРДЖЕННЯМ, А НЕ ЗА ОТРИМАННЯМ додаткової інформації. Окрім того прийняття такої інформації від виробника , а не від учасника- переможця не є правовою підставою, так як виробник не є учасником закупівлі, а учасник у складі своєї пропозиції не підтвердив, що саме цей товар він пропонує на даній закупівлі із саме цими технічними характеристиками, бо правові наслідки несе саме учасник закупівлі , а не виробник.
-
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол №134 від 05.08.2024р. згідно якого пропозиція ТОВ "БУД САЙД" була визнана переможною. 3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ "БУД САЙД" як таку , що не відповідає вимогам тендерної документації.
неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника та надання необгрунтованної відповіді на вимогу
- ПРОТОКОЛ №128.pdf 28.07.2024 18:35
корупційна закупівля, неправомірне відхилення пропозиції учасника
- рішення від 06.06.2023 № 8165 про аномальну ціну.pdf 19.07.2024 16:43
- ПРОТОКОЛ 124.pdf 23.07.2024 17:39
корупційна закупівля
- рішення від 06.06.2023 № 8165 про аномальну ціну.pdf 19.07.2024 16:13