-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюм літній авіаційний для льотного складу. Костюм літній авіаційний для технічного складу. Куртка демісезонна на ватині авіаційна для технічного складу. Куртка зимова авіаційна для льотного складу. Куртка зимова на ватині авіаційна для технічного складу.
Оголошено українською мовою. Забезпечення не вимагається.
Торги відмінено
3 325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 625.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2024 12:12 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
be0ede477efd4063b9dbdb9d77f917f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-05-004664-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 25.05.2023 № 7382.pdf 26.07.2024 11:54
- Скарга СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН.pdf 26.07.2024 11:54
- sign.p7s 26.07.2024 11:58
- рішення від 29.07.2024 № 12857.pdf 29.07.2024 14:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2024 № 13364.pdf 07.08.2024 12:01
- рішення від 06.08.2024 № 13364.pdf 08.08.2024 17:41
- ПОЯСНЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ по суті скарги текстиль груп 2024(1).docx 31.07.2024 19:34
- Протокольне рішення відх (копія 1).docx 09.08.2024 09:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 12:45
Дата розгляду скарги:
06.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2024 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2024 17:41
Дата виконання рішення Замовником:
09.08.2024 09:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення від 06.08.2024 № 13364 на закупівлю Костюм літній авіаційний для льотного складу. Костюм літній авіаційний для технічного складу. Куртка демісезонна на ватині авіаційна для технічного складу. Куртка зимова авіаційна для льотного складу. Куртка зимова на ватині авіаційна для технічного складу скасувати рішення про визначення переможця ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТРУДОВОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ", повернути на кваліфікацію ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b96d288d6f2548b495548c7007938ea6
Заголовок пункту скарги:
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
24.07.2024 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», на її відповідність кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам, що було оформлено протокол, яким Замовником торгів протиправно було встановлено, не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме:
- Переможець ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» не надав Відповідно до Додатку 3 зразки до предмета закупівлі
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», була відхилена Замовником торгів ЗА ЗРАЗКИ ПРОДУКЦІЇ, які не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 7
є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Враховуючи викладене, зразки продукції, не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 41 Особливостей.
Таким чином, Замовник на свій розсуд розширив перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників, чим порушив положення ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вони передбачають можливість доповнювати тендерну документацію лише умовами, які відповідають чинному законодавству.
У свою чергу, чинне законодавство про публічні закупівлі не містить такої підстави відхилення як невідповідність або ненадання зразка товару.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається виключно в електронному вигляді, у свою чергу зразки товару не є складовою такої електронної пропозиції і факт їх ненадання не може бути встановлений Замовником як підстава для відхилення.
- Переможець ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» не надав Відповідно до Додатку 3 зразки до предмета закупівлі
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», була відхилена Замовником торгів ЗА ЗРАЗКИ ПРОДУКЦІЇ, які не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 7
є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Враховуючи викладене, зразки продукції, не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пункту 41 Особливостей.
Таким чином, Замовник на свій розсуд розширив перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників, чим порушив положення ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вони передбачають можливість доповнювати тендерну документацію лише умовами, які відповідають чинному законодавству.
У свою чергу, чинне законодавство про публічні закупівлі не містить такої підстави відхилення як невідповідність або ненадання зразка товару.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається виключно в електронному вигляді, у свою чергу зразки товару не є складовою такої електронної пропозиції і факт їх ненадання не може бути встановлений Замовником як підстава для відхилення.
×
-
Назва доказу:
Практика
-
Повʼязаний документ:
рішення від 25.05.2023 № 7382.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (Код ЄДРПОУ 33965532), оформлене ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2024 року, яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» (ЄДРПОУ 45121090). 2. Зобов’язати тендерний комітет СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (Код ЄДРПОУ 33965532, переглянути пропозиції учасників з урахуванням прийнятого рішення Антимонопольного комітету України за цією скаргою та прийняти відповідне рішення в рамках чинного законодавства.