-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери з монтажем
Торги відмінено
227 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 270.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 270.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2024 10:54 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
0e4dbfbdcdcf4e9eaba0867dcb094b74
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-05-002464-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Протоколом №48/07 від 17 липня 2024 року було визначено переможцем ФОП Шапошник Роман Федорович та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаю, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-07-05-002464-a_ФОП Шапошник Р.Ф..docx 22.07.2024 11:39
- Скарга_UA-2024-07-05-002464-a_ФОП Шапошник Р.Ф.pdf 22.07.2024 11:39
- sign.p7s 22.07.2024 11:40
- Рішення від 24.07.2024 № 12655.pdf 24.07.2024 14:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 № 13137.pdf 02.08.2024 13:02
- Рішення від 01.08.2024 № 13137.pdf 06.08.2024 11:29
- Пояснення по суті.docx 25.07.2024 14:12
- Пояснення по суті.pdf 25.07.2024 14:12
- Протокол прийнятя рішення.pdf 07.08.2024 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2024 13:37
Дата розгляду скарги:
01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.07.2024 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2024 11:29
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2024 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасуване рішення про визначення ФОП Шапошника Романа Федоровича переможцем за процедурою закупівлі «Кондиціонери з монтажем» (код ДК 021:2015-42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-05-002464-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
85c98f5aa70e41d6b511f1ff1094bee3
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Технічна специфікація)) на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скановану копію сертифікату якості, або технічного паспорту, (або інший документ) де зазначено технічні характеристики від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі).
Разом з тим, у складі пропозиції ФОП Шапошник Роман Федорович відсутня сканована копія саме сертифікату якості, або саме технічного паспорту, (або іншого документу) де зазначено технічні характеристики саме від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі)..
Зважаючи на це, тендерна пропозиції ФОП Шапошник Роман Федорович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі і повинна була бути відхилена згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Технічна специфікація)) на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скановану копію сертифікату якості, або технічного паспорту, (або інший документ) де зазначено технічні характеристики від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі).
Разом з тим, у складі пропозиції ФОП Шапошник Роман Федорович відсутня сканована копія саме сертифікату якості, або саме технічного паспорту, (або іншого документу) де зазначено технічні характеристики саме від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі)..
Зважаючи на це, тендерна пропозиції ФОП Шапошник Роман Федорович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі і повинна була бути відхилена згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ФОП Наришков Євгеній Петрович просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом Кондиціонери з монтажем (код ДК 021:2015 – 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-05-002464-a. 3) Зобов’язати Замовника ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА – скасувати Протокол №48/07 від 17 липня 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Шапошник Роман Федорович та оприлюднення наміру про укладення договору.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
31539ebef3fa457ebd41ddd83378a023
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлені наступні технічні характеристики товару:
№ Назва товару Технічні характеристики
1
Кондиціонер
Olmo OSH-24FRH3, або еквівалент
Тип: спліт-система.
Тип компресора -інверторний;
Тип фреону (холодоагент) R32
Площа обслуговування не менше 70 м2;
Робочий діапазон від -15 до +43°C
Споживана потужність, кВт холод: 2,23 (0,42-3,00) / тепло: 2,24 (0,42-3,20)
Рівень шуму зовнішнього блоку Дб: 55
Рівень шуму внутрішнього блоку Дб - min/max 36/39/43/46
Клас енергозбереження: не нижче А+;
Гарантія: не менше 24 місяців;
Управління: пульт дистанційного керування;
Режими роботи: охолодження/обігрів/осушення/вентиляція
Особливості:
встановлюється вперше, монтаж, пусконалагодження.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Технічна специфікація)) на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скановану копію сертифікату якості, або технічного паспорту, (або інший документ) де зазначено технічні характеристики від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі).
На виконання умов тендерної документації у складі пропозиції учасника містяться наступні документи, а саме:
Тендерна пропозиція (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2)
Технічна специфікація (файл "Пропозиція.pdf ", ст.16-18)
Витяг із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24).
Відповідно до цінової пропозиції (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2) Учасник пропонує до постачання кондиціонер Olmo OSH-24FRH3.
Відповідно до наданого Витягу із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24), кондиціонер Olmo OSH-24FRH3 має, зокрема, наступні характеристики:
Разом з тим, у наданому ФОП Шапошник Роман Федорович документі відсутнє підтвердження наступних характеристик:
- Тип: спліт-система;
- Тип компресора –інверторний;
- Площа обслуговування не менше 70 м2;
- Клас енергозбереження: не нижче А+;
- Гарантія: не менше 24 місяців;
- Управління: пульт дистанційного керування
Отже, ФОП Шапошник Роман Федорович не підтвердив відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Зважаючи на це, тендерна пропозиція ФОП Шапошник Роман Федорович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі і повинна була бути відхилена з підстав зазначених у абз.2 пп.2 п.44 Особливостей.
Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлені наступні технічні характеристики товару:
№ Назва товару Технічні характеристики
1
Кондиціонер
Olmo OSH-24FRH3, або еквівалент
Тип: спліт-система.
Тип компресора -інверторний;
Тип фреону (холодоагент) R32
Площа обслуговування не менше 70 м2;
Робочий діапазон від -15 до +43°C
Споживана потужність, кВт холод: 2,23 (0,42-3,00) / тепло: 2,24 (0,42-3,20)
Рівень шуму зовнішнього блоку Дб: 55
Рівень шуму внутрішнього блоку Дб - min/max 36/39/43/46
Клас енергозбереження: не нижче А+;
Гарантія: не менше 24 місяців;
Управління: пульт дистанційного керування;
Режими роботи: охолодження/обігрів/осушення/вентиляція
Особливості:
встановлюється вперше, монтаж, пусконалагодження.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Технічна специфікація)) на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скановану копію сертифікату якості, або технічного паспорту, (або інший документ) де зазначено технічні характеристики від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі).
На виконання умов тендерної документації у складі пропозиції учасника містяться наступні документи, а саме:
Тендерна пропозиція (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2)
Технічна специфікація (файл "Пропозиція.pdf ", ст.16-18)
Витяг із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24).
Відповідно до цінової пропозиції (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2) Учасник пропонує до постачання кондиціонер Olmo OSH-24FRH3.
Відповідно до наданого Витягу із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24), кондиціонер Olmo OSH-24FRH3 має, зокрема, наступні характеристики:
Разом з тим, у наданому ФОП Шапошник Роман Федорович документі відсутнє підтвердження наступних характеристик:
- Тип: спліт-система;
- Тип компресора –інверторний;
- Площа обслуговування не менше 70 м2;
- Клас енергозбереження: не нижче А+;
- Гарантія: не менше 24 місяців;
- Управління: пульт дистанційного керування
Отже, ФОП Шапошник Роман Федорович не підтвердив відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Зважаючи на це, тендерна пропозиція ФОП Шапошник Роман Федорович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі і повинна була бути відхилена з підстав зазначених у абз.2 пп.2 п.44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ФОП Наришков Євгеній Петрович просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом Кондиціонери з монтажем (код ДК 021:2015 – 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-05-002464-a. 3) Зобов’язати Замовника ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА – скасувати Протокол №48/07 від 17 липня 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Шапошник Роман Федорович та оприлюднення наміру про укладення договору.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9be5233d4d604f7e96e17488a6307233
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено наступні технічні характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Технічна специфікація)) на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скановану копію сертифікату якості, або технічного паспорту, (або інший документ) де зазначено технічні характеристики від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі).
На виконання умов тендерної документації ФОП Шапошник Роман Федорович у складі пропозиції учасника міститься, зокрема:
Тендерна пропозиція (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2)
Технічна специфікація (файл "Пропозиція.pdf ", ст.16-18)
Витяг із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24).
Відповідно до цінової пропозиції (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2) Учасник пропонує до постачання кондиціонер Olmo OSH-24FRH3.
Відповідно до наданого Витягу із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24), кондиціонер Olmo OSH-24FRH3 має, зокрема, наступні характеристики:
Номінальна споживана потужність (холод), Вт – 2180 (560 – 2400)
Номінальна споживана потужність (тепло), Вт – 1940 (550 - 2300)
Рівень шуму внутрішнього блоку (мін/мак) дБ(А) - 46/42/38/35/33
Звертаємо увагу, що у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначені наступні характеристики предмета закупівлі:
Споживана потужність (холод), кВт – 2,23 (0,42-3,00);
Споживана потужність (тепло), кВт – 2,24 (0,42-3,20);
Рівень шуму внутрішнього блоку (мін/мак) дБ(А) - 36/39/43/46:
Разом з тим, зазначені характеристики не відповідають умовам, які зазначені Замовником до предмету закупівлі.
Зважаючи на це, зазначені вище характеристики товару, що пропонується Учасником не відповідають умовам встановленим у тендерній документації, оскільки є меншими, ніж передбачено умовами тендерної документації.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Шапошник Роман Федорович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Згідно з пунктом 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено наступні технічні характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Технічна специфікація)) на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник надає скановану копію сертифікату якості, або технічного паспорту, (або інший документ) де зазначено технічні характеристики від фактичного Виробника на запропонований Товар (предмет закупівлі).
На виконання умов тендерної документації ФОП Шапошник Роман Федорович у складі пропозиції учасника міститься, зокрема:
Тендерна пропозиція (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2)
Технічна специфікація (файл "Пропозиція.pdf ", ст.16-18)
Витяг із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24).
Відповідно до цінової пропозиції (файл "Пропозиція.pdf ", ст.1-2) Учасник пропонує до постачання кондиціонер Olmo OSH-24FRH3.
Відповідно до наданого Витягу із документу, що містить інформацію про Серія EDGE Deluxe (Файл «Пропозиція.pdf», ст.23-24), кондиціонер Olmo OSH-24FRH3 має, зокрема, наступні характеристики:
Номінальна споживана потужність (холод), Вт – 2180 (560 – 2400)
Номінальна споживана потужність (тепло), Вт – 1940 (550 - 2300)
Рівень шуму внутрішнього блоку (мін/мак) дБ(А) - 46/42/38/35/33
Звертаємо увагу, що у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначені наступні характеристики предмета закупівлі:
Споживана потужність (холод), кВт – 2,23 (0,42-3,00);
Споживана потужність (тепло), кВт – 2,24 (0,42-3,20);
Рівень шуму внутрішнього блоку (мін/мак) дБ(А) - 36/39/43/46:
Разом з тим, зазначені характеристики не відповідають умовам, які зазначені Замовником до предмету закупівлі.
Зважаючи на це, зазначені вище характеристики товару, що пропонується Учасником не відповідають умовам встановленим у тендерній документації, оскільки є меншими, ніж передбачено умовами тендерної документації.
Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Шапошник Роман Федорович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ФОП Наришков Євгеній Петрович просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом Кондиціонери з монтажем (код ДК 021:2015 – 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-05-002464-a. 3) Зобов’язати Замовника ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА – скасувати Протокол №48/07 від 17 липня 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ФОП Шапошник Роман Федорович та оприлюднення наміру про укладення договору.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
9c96b5ab539443cf9a075766aeb056c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-05-002464-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ФОП Наришков Євгеній Петрович взяв участь в зазначеній процедурі закупівлі, успішно оскаржило неправомірне рішення про визначення ФОП Шапошник Роман Федорович (скарга UA-2024-07-05-002464-a.a1) та очікуваа підписання договору про закупівлю.
Разом з тим, Протоколом №62/08 від 20 серпня 2024 року Замовником відмінено процедуру закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаю, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол прийняття рішення від 18.09.pdf 18.09.2024 13:16
- Пояснення по суті.docx 05.09.2024 11:20
- Пояснення по сутІ.pdf 05.09.2024 11:20
- рішення від 11.09.2024 № 15164.pdf 16.09.2024 12:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2024 № 15164.pdf 12.09.2024 11:41
- рішення від 03.09.2024 № 14707.pdf 03.09.2024 17:49
- sign.p7s 30.08.2024 14:10
- Скарга_UA-2024-07-05-002464-a_відміна.pdf 30.08.2024 14:09
- Скарга_UA-2024-07-05-002464-a_відміна.docx 30.08.2024 14:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 17:01
Дата розгляду скарги:
11.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2024 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2024 12:05
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2024 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ріщення про відміну процедури закупівлі Замовником скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e800987773724f2baf0b5fa076a3e74c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
коментар щодо відміни: З огляду на неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно Протоколом №62/08 від 20 серпня 2024 року зазначено наступне:
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (далі - Особливості).
З огляду на неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме в оголошені про закупівлю зазначено термін поставки по 05.08.2024р.
Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
В першу чергу, звертаємо увагу Комісії, що рішення Замовника не містить інформацію про виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та в чому вони полягають.
Замовник стверджує, що замовником допущено порушення під час формування оголошення, а саме в оголошені про закупівлю зазначено термін поставки по 05.08.2024р.
Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Звертаємо увагу Комісії, що:
- процедура закупівлі була оголошена 05 липня 2024 року;
- строк прийому тендерних пропозицій тривав до 13 липня 2024 року.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 54 Особливостей, у разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Відповідно до пункту 24 Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Згідно пункту 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 5 частини другої статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема: строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Враховуючи зазначений алгоритм внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, передбаченого пунктом 54 Особливостей, замовник може внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів навіть за кілька годин до кінцевого строку подання тендерних пропозицій – головне, що б після таких змін повинно обов’язково залишатись не менше чотирьох днів для подання тендерних пропозицій.
Таким чином, у Замовника було близько 8 днів для того, щоб переглянути строк поставки товару, в тому числі внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів в разі потреби.
Враховуючи наведене, звертаємо увагу Комісії та наголошуємо на тому, що Замовник мав можливість прийняти рішення про внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, однак вищезазначених дій не було вчинено вчасно.
По-друге, в рішенні Замовника відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема яка норма Закону/Особливостей на момент відміни процедури закупівлі порушено, а також відсутні будь-які посилання на інше законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення чи інші нормативно-правові акти.
По-третє, також звертаємо увагу Комісії на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому полягає неможливість усунення порушень законодавств у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено проєкт договору (Додаток №3 до Тендерної документації).
Відповідно до пункту 5.2. проєкту договору Строк поставки Товару та його монтажу: протягом 15 (п’ятнадцяті) робочих днів з дня укладання цього Договору.
Відповідно до пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Разом з тим, Замовник не наводить жодного аргументу, який заважає йому підписати договір про закупівлю, який не відрізняється від того, що був оприлюднений в електронній системі закупівель.
Тобто, Замовник не вказав жодних об’єктивних обставин, які спричинили неможливість підписання договору в тій редакції, яка оприлюднена в електронній системі закупівель та яким чином вказана дата поставки в оголошенні підтверджує підстави для відміни закупівлі.
На думку Скаржника, у Замовника не було жодних причин відміняти торги цієї закупівлі.
Виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель можуть лише контролюючі органи, а не Замовник, разом з тим, бездіяльність Замовника призвела до неправомірної відміни тендеру.
Додатково повідомляємо, що, на думку скаржника, Замовник, відповідно до статті 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону, цими повноваженнями наділені інші органи, на кшталт органу оскарження та органів державного фінансового контролю.
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів наявність та неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт порушення, що виник саме через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) Замовником не надано опис таких порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень, які були допущені.
З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
коментар щодо відміни: З огляду на неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно Протоколом №62/08 від 20 серпня 2024 року зазначено наступне:
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (далі - Особливості).
З огляду на неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме в оголошені про закупівлю зазначено термін поставки по 05.08.2024р.
Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
В першу чергу, звертаємо увагу Комісії, що рішення Замовника не містить інформацію про виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та в чому вони полягають.
Замовник стверджує, що замовником допущено порушення під час формування оголошення, а саме в оголошені про закупівлю зазначено термін поставки по 05.08.2024р.
Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Звертаємо увагу Комісії, що:
- процедура закупівлі була оголошена 05 липня 2024 року;
- строк прийому тендерних пропозицій тривав до 13 липня 2024 року.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 54 Особливостей, у разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Відповідно до пункту 24 Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Згідно пункту 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 5 частини другої статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема: строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Враховуючи зазначений алгоритм внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, передбаченого пунктом 54 Особливостей, замовник може внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів навіть за кілька годин до кінцевого строку подання тендерних пропозицій – головне, що б після таких змін повинно обов’язково залишатись не менше чотирьох днів для подання тендерних пропозицій.
Таким чином, у Замовника було близько 8 днів для того, щоб переглянути строк поставки товару, в тому числі внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів в разі потреби.
Враховуючи наведене, звертаємо увагу Комісії та наголошуємо на тому, що Замовник мав можливість прийняти рішення про внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, однак вищезазначених дій не було вчинено вчасно.
По-друге, в рішенні Замовника відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема яка норма Закону/Особливостей на момент відміни процедури закупівлі порушено, а також відсутні будь-які посилання на інше законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення чи інші нормативно-правові акти.
По-третє, також звертаємо увагу Комісії на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому полягає неможливість усунення порушень законодавств у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено проєкт договору (Додаток №3 до Тендерної документації).
Відповідно до пункту 5.2. проєкту договору Строк поставки Товару та його монтажу: протягом 15 (п’ятнадцяті) робочих днів з дня укладання цього Договору.
Відповідно до пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Разом з тим, Замовник не наводить жодного аргументу, який заважає йому підписати договір про закупівлю, який не відрізняється від того, що був оприлюднений в електронній системі закупівель.
Тобто, Замовник не вказав жодних об’єктивних обставин, які спричинили неможливість підписання договору в тій редакції, яка оприлюднена в електронній системі закупівель та яким чином вказана дата поставки в оголошенні підтверджує підстави для відміни закупівлі.
На думку Скаржника, у Замовника не було жодних причин відміняти торги цієї закупівлі.
Виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель можуть лише контролюючі органи, а не Замовник, разом з тим, бездіяльність Замовника призвела до неправомірної відміни тендеру.
Додатково повідомляємо, що, на думку скаржника, Замовник, відповідно до статті 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону, цими повноваженнями наділені інші органи, на кшталт органу оскарження та органів державного фінансового контролю.
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів наявність та неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт порушення, що виник саме через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
2) Замовником не надано опис таких порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень, які були допущені.
З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ФОП Наришков Євгеній Петрович просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом Кондиціонери з монтажем (код ДК 021:2015 – 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої»), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-05-002464-a. 3) Зобов’язати Замовника ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА – скасувати Протокол №62/08 від 20 серпня 2024 року року стосовно рішення про відміну процедури закупівлі.