• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Послуги з нанесення розмітки дорожньої горизонтальної з використанням акрилової фарби та холодного пластику з світловідбиваючими кульками на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади)

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.

Торги не відбулися

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2024 10:44 - 13.07.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації.

Номер: 9be4c3ec95bb4884b212d32a84f047ac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-05-002364-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2024 19:18
Автор: ТОВ "БПГ", Іван Ярмола +380637727798 bpg.lviv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2b2c9ebbb5414deabb38e9b1109f8bb9
Заголовок пункту скарги: Встановлення дискримінаційних вимог.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації Учасник складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності та паспорти якості (сертифікати якості) заводу виробника на фарбу та холодний пластик для кожного застосованого кольору окремо, дійсні на момент подання тендерної пропозиції. Лист-гарантію від виробника фарби та холодного пластику про можливість поставки на користь учасника матеріалів для надання послуг з посиланням на номер цієї закупівлі та договір на поставку матеріалів для дорожньої розмітки . Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційно, що було встановлено в рішеннях Антимонопольного комітету України (Рішення № 13104-р/пк-пз від 21.08.2023). Скаржник вважає вимогу в такій редакції дискримінаційною та такою, що обмежує участь у закупівлі, оскільки учасник повинен мати договір саме із підприємством виробником та лист саме від виробника фарби та холодного пластику про можливість поставки на користь учасника матеріалів для надання послуг із посиланням на номер цієї закупівлі. Скаржник повідомляє, що буде здійснювати закупівлю матеріалів після підписаного договору із замовником на надання послуг, адже для участі в закупівлі договір із виробником та лист гарантія про поставку матеріалів в обсязі необхідному для надання послуг за предметом закупівлі та у встановлені для надання послуг терміни до підписання договору є необґрунтованим, адже Скаржник в силу конкурентного середовища може і не стати переможцем закупівлі, та повинен буде закупити у виробника матеріали для виконання послуг за предметом закупівлі, що обмежує участь у закупівлі та створює ризики для Скаржника.
Також зазначаємо, що абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Частиною 4 статті 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тобто в Законі йдеться про неможливість посилання замовником на конкретного виробника. Закон не передбачає прямої норми наявності в учасника прямих відносин із виробником. Замовник необґрунтовано обмежив коло суб’єктів, які мають надати лист (лише виробник). Фарба та холодний пластик для предмету закупівлі реалізується також дилерами, представниками, дистриб’юторами. Скаржник співпрацює з компаніями, які є дилерами та дистриб’юторами, тому не може надати листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого товару.
Окрім того, така вимога по суті виключає можливість участі тих учасників хто має у наявності необхідну кількість фарби та холодного пластику для виконання робіт відповідно до технічного завдання, а від так учасник із наявністю необхідної кількості фарби чи холодного пластику немає необхідності отримувати лист – гарантію від виробника про можливість поставки фарби та холодного пластику, що узгоджується із позицією рішення Колегії АМКУ № 11217-р/пк-пз від 21.05.2021, оголошення № UA-2021-04-27-005613-c.
Отже, враховуючи вищезазначене, участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, що мають договір з виробником та лист-гарантію від виробника фарби та холодного пластику про можливість поставки на користь учасника матеріалів для надання послуг із посиланням на номер цієї закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, відтак пропонуємо Замовнику внести зміни у вищезгаданій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації