-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Торги не відбулися
493 645.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 936.45 UAH
мін. крок: 1% або 4 936.45 UAH
Період оскарження:
23.05.2018 15:51 - 08.06.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішення Замовника
Номер:
79813bb54f4b456d8e7797391053e871
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-23-002199-a.b1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ”ІНТЕРІНСЕРВІС”
___________________________________________________________________________
Вих. № 18/06/25-01
Від 25 червня 2018 р.
Філія «Пасажирська компанія»
ПАТ «Укрзалізниця»
Тендерний комітет
01032, Україна, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 21 а.
Шановні пані та панове!
Цим листом наше підприємство звертається до Вас та стверджує, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації ми вважаємо помилковим, тому що:
1. довідка з описом послуг «файл-TZ_1» оформлений згідно вимог, що визначені у Додатку № 1 ТД. В наведеному зразку не позначено місце для зазначення дати, а ТД не містить окремої вимоги до оформлення документів, яка би наголошувала на необхідності зазначення дати на кожному документі;
2. у разі, якщо все ж таки зазначення дати Ви вважаєте за необхідне, то у відповідності до вимог пункту 5.2. ТД це технічна помилка, яка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна;
3. довідка № 18/06/08-08 від 08.06.2018 р., виконана у відповідності до вимог пункту 1.1. Розділ ІІ Додатку 1 ТД в довільній формі та містить речення: «Надаємо зобов’язання виконувати послуги у відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Розділі І Додатку №1 ТД». Саме цим посилання на Розділі І Додатку №1 ТД ми зазначили наше зобов’язання виконання послуг за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки, тому, що саме у Розділі І Додатку №1 ТД міститься вимога, що: «Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Послуги не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та повинні передбачати заходи щодо захисту довкілля.»
4. окремим документом у складі тендерної пропозиції надано підписаний та завірений печаткою Додаток №8 ТД, який містить наступні зобов’язання з нашого боку: «п. 4.4.12. Під час надання послуг забезпечити та підтримувати заходи з техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки відповідно до законодавства України. Вживати заходів під час надання послуг щодо недопущення пошкодження майна Замовника.»
5. стосовно вимог не завдавання шкоди навколишньому середовищу та передбачення заходів щодо захисту довкілля, наше підприємство надало окрему довідку № 18/06/08-06 від 04.06.2018 р.
Просимо повторно переглянути нашу пропозицію та надати відповідь на наше звернення.
У разі відсутності відповіді ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» залишає за собою право звернення до Антимонопольного Комітету України зі скаргою, що під час процедури закупівлі Замовником були вчинені дії, що порушують умови економічної конкуренції, а саме безпідставно відхилена пропозиція, що містить саму нищу ціну.
З повагою,
Директор ПП «ІНТЕРІНСЕРВІС» В.Є. Якушевич
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист оскарження 25.06.2018 12:52
Дата подачі:
25.06.2018 12:53