• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).

Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами). Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).

Торги не відбулися

257 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 285.00 UAH
Період оскарження: 04.07.2024 11:24 - 09.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 9308e573b2244abdadab3a50872ac024
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-04-003402-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради ( номер закупівлі UA-2024-07-04-003402-a) ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання). Закупівлю було оголошено: 04.07.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 08.08.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 155 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник надати у складі пропозиції Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг – надати документальне підтвердження: - наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору); - дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника; - диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80); - довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Диплом ТА № 40781590 від 30.06.2011 р. виданий Гузик Ірині Сергіївні. Натомість, учасник ТОВ «ОЛЕСТА ЕКО» не надав підтверджуючих документів, що Гузик Ірина Сергіївна є працівником Комунальне некомерційне підприємство «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лебенського району Полтавської області (на яку учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надає витяг відомостей з ліцензійного реєстру). Також, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надав довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів та дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника видане на Гузик Ірину Сергіївну. Таким чином, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не усунув невідповідності, та підлягає дискваліфікації. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-04-003402-a ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Дата розгляду скарги: 26.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.08.2024 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.08.2024 16:59
Дата виконання рішення Замовником: 29.08.2024 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2024 № 14285-р/пк-пз зобов’язано Комунальне некомерційне підприємства «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради скасувати рішення від 08.08.2024 № 155. Рішення АМКУ виконано повністю- протокол від 29.08.2024 №158.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 431f9c4549694bfb8704185edadd7275
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
( номер закупівлі UA-2024-07-04-003402-a)
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).
Закупівлю було оголошено: 04.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
08.08.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 155 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник надати у складі пропозиції Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг – надати документальне підтвердження:
- наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
- дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника;
- диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80);
- довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Диплом ТА № 40781590 від 30.06.2011 р. виданий Гузик Ірині Сергіївні.
Натомість, учасник ТОВ «ОЛЕСТА ЕКО» не надав підтверджуючих документів, що Гузик Ірина Сергіївна є працівником Комунальне некомерційне підприємство «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лебенського району Полтавської області (на яку учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надає витяг відомостей з ліцензійного реєстру).
Також, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надав довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів та дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника видане на Гузик Ірину Сергіївну.
Таким чином, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не усунув невідповідності, та підлягає дискваліфікації.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-04-003402-a ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника

Номер: 979bada10b25467a84acac04fae3c79d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-04-003402-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ" ( номер закупівлі UA-2024-07-04-003402-a) ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання). Закупівлю було оголошено: 04.07.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 17.07.2024 р. згідно протокольного рішення (протоколу) № 147 було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до протоколу № 147, підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутність документів на пакування. Звертаємо увагу, що відповідно до п.6 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав « 6. Вимоги до пакування (тари): Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією). Пакування (тара) має містити інформацію: - напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»; - назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи; - дата передавання; - вага переданих відходів. Надати у складі пропозиції чинні (відповідно до вимог до паковання): - сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами); - видаткову накладну на пакування (тару).» На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції: 1) Сертифікат відповідності № UA.CRT.00464-23; 2) Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р.; 3) Видаткову накладну 1487 від 09.11.2023 р. Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог стосовно документів Замовник не вимагав, з огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до протоколу № 147, підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутні у ліцензії такої категорії відходів як 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції та 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Натомість, звертаємо увагу, що , що згідно додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 Додатку) та A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи (п. 83 Додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Департамент цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами), На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує, що у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як як A4020 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 Додатку) та A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи (п. 83 Додатку). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутність Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Для підтвердження інформації, вказаної в довідці, надати: копії посвідчень працівників про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; - копії посвідчень про правила утилізації та знищення лікарських засобів згідно Наказу МОЗ від 24.04.2015 № 242; копії посвідчень про правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15); копії посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій; посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ); документ, що підтверджує наявність в штаті еколога (надати копії диплому та наказу про призначення). Проте у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано було довідку Вих. 01/03-2493/7 від 09.07.2024 р. із підтверджуючими документами на працівників. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено відсутність Довідка про наявність приміщень необхідних для надання послуг згідно умов тендерної документації. Для підтвердження інформації вказаної в довідці надати: - копії підтверджуючих документів про право власності (у разі користування на підставі володіння), а у разі користування на підставі оренди – договір оренди; у разі користування на праві суборенди – договір суборенди разом із договором оренди між власником приміщення та первинним орендарем (зберігання, знешкодження / утилізація). Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації, У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Не надавши скаржнику можливості усунути невідповідність, Замовник грубо порушив принцип здійснення публічних закупівель. 5. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутність у складі пропозиції дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано дозвіл від 16.03.2023 р. на експлуатацію машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 6. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено відсутність Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг – надати документальне підтвердження: - наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору); - дійсний акредитаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики; - дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника; - диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80); - довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації, У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Не надавши скаржнику можливості усунути невідповідність, Замовник грубо порушив принцип здійснення публічних закупівель. Неправомірно відхиливши пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», Замовник, 17.07.2024 р. згідно протокольного рішення (протоколу) № 148 визначив переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п.1.4. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «технологічний регламент на обладнання». Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технологічний регламент на обладнання. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до п.1.4 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для спалювання (знищення/знешкодження) небезпечних відходів. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці надати: - копії підтверджуючих документів про право власності (у разі користування на підставі володіння); договір(и) оренди) у разі користування на підставі оренди). Відповідно до п. 1.2. Договору поставки № 12 від 26.01.2018 р., «найменування, кількість та ціна Обладнання визначаються специфікаціями, що додаються до даного Договору, як невід’ємна його частина.» Відповідно до Акту-приймання-передачі № 1 та Акту приймання-передачі №2 від 07 серпня 2018 року, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» прийнято таке обладнання як «Комплект деталей до Теплогенератора модульного транспортабельного ТМ-Т-300 «OVK-KZOT”-K-300+O» у кількості 1 шт. Натомість у специфікаціях до договору відсутнє таке обладнання як «Комплект деталей до Теплогенератора модульного транспортабельного ТМ-Т-300 «OVK-KZOT”-K-300+O» у кількості 1 шт. З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншого наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору). Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншого диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80). Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: - дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника; - диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80); - довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано у складі пропозиції: Свідоцтво про про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів видане на Худолій Ю.В.; Диплом ТА № 143342200; Довідку від 13.10.2023 р. Натомість, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не підтвердив наявність господарського зв’язку між підприємством та Худолій Ю.В. Також, учасником документально не підтверджено наявність господарських відносин між ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та Комунальне некомерційне підприємство «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області. Таким чином, не підтверджено інформацію щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг, що вимагалось п.5 Додатком 2 до тендерної документації. Більш того, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції кваліфікаційні документи на іншу особу, яка не має жодних господарських відносин із учасником, що є порушенням умов здійснення публічних закупівель. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції скаржника, та визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-04-003402-a ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». 4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.07.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.08.2024 17:52
Дата виконання рішення Замовником: 07.08.2024 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13166-р/пк-пз від 01.08.2024 виконано Замовником в повній мірі. Скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" (код ЄДРПОУ:38469527) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-04-003402-a(протокол від 07.08.2024 №153).
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 66556cad2406481e9a655d74ebd28f7e
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення преможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ"
( номер закупівлі UA-2024-07-04-003402-a)
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
(Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).
Закупівлю було оголошено: 04.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
17.07.2024 р. згідно протокольного рішення (протоколу) № 147 було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до протоколу № 147, підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутність документів на пакування.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.6 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав « 6. Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.

Надати у складі пропозиції чинні (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами);
- видаткову накладну на пакування (тару).»
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції:
1) Сертифікат відповідності № UA.CRT.00464-23;
2) Декларацію про відповідність від 27.11.2023 р.;
3) Видаткову накладну 1487 від 09.11.2023 р.
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог стосовно документів Замовник не вимагав, з огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.

2. Відповідно до протоколу № 147, підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутні у ліцензії такої категорії відходів як 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції та 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Натомість, звертаємо увагу, що , що згідно додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 Додатку) та A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи (п. 83 Додатку). Додатково надаємо лист-відповідь від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Департамент цифрової трансформації, електронних публічних послуг та управління відходами), На № 01/03-1962 від 15.03.2024, який підтверджує, що у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як як A4020 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (п. 86 Додатку) та A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи (п. 83 Додатку).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутність Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Для підтвердження інформації, вказаної в довідці, надати:
копії посвідчень працівників про затвердження мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023;
- копії посвідчень про правила утилізації та знищення лікарських засобів згідно Наказу МОЗ від 24.04.2015 № 242;
копії посвідчень про правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15);
копії посвідчень про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325;
свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій;
посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ);
документ, що підтверджує наявність в штаті еколога (надати копії диплому та наказу про призначення).
Проте у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано було довідку Вих. 01/03-2493/7 від 09.07.2024 р. із підтверджуючими документами на працівників.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено відсутність Довідка про наявність приміщень необхідних для надання послуг згідно умов тендерної документації. Для підтвердження інформації вказаної в довідці надати: - копії підтверджуючих документів про право власності (у разі користування на підставі володіння), а у разі користування на підставі оренди – договір оренди; у разі користування на праві суборенди – договір суборенди разом із договором оренди між власником приміщення та первинним орендарем (зберігання, знешкодження / утилізація).
Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації, У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не надавши скаржнику можливості усунути невідповідність, Замовник грубо порушив принцип здійснення публічних закупівель.
5. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено нібито відсутність у складі пропозиції дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано дозвіл від 16.03.2023 р. на експлуатацію машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
6. Відповідно до протоколу № 147 підставою для відхилення Замовником було зазначено відсутність Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг – надати документальне підтвердження:
- наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
- дійсний акредитаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики;
- дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника;
- диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80);
- довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації, У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не надавши скаржнику можливості усунути невідповідність, Замовник грубо порушив принцип здійснення публічних закупівель.
Неправомірно відхиливши пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», Замовник, 17.07.2024 р. згідно протокольного рішення (протоколу) № 148 визначив переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.1.4. Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «технологічний регламент на обладнання».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технологічний регламент на обладнання. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.1.4 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність обладнання для спалювання (знищення/знешкодження) небезпечних відходів. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці надати:
- копії підтверджуючих документів про право власності (у разі користування на підставі володіння); договір(и) оренди) у разі користування на підставі оренди).
Відповідно до п. 1.2. Договору поставки № 12 від 26.01.2018 р., «найменування, кількість та ціна Обладнання визначаються специфікаціями, що додаються до даного Договору, як невід’ємна його частина.»
Відповідно до Акту-приймання-передачі № 1 та Акту приймання-передачі №2 від 07 серпня 2018 року, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» прийнято таке обладнання як «Комплект деталей до Теплогенератора модульного транспортабельного ТМ-Т-300 «OVK-KZOT”-K-300+O» у кількості 1 шт.
Натомість у специфікаціях до договору відсутнє таке обладнання як «Комплект деталей до Теплогенератора модульного транспортабельного ТМ-Т-300 «OVK-KZOT”-K-300+O» у кількості 1 шт.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншого наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншого диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції:
- дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника;
- диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80);
- довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано у складі пропозиції:
Свідоцтво про про підвищення рівня професійної компетентності медичного працівника, який проводить щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів видане на Худолій Ю.В.;
Диплом ТА № 143342200;
Довідку від 13.10.2023 р.
Натомість, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не підтвердив наявність господарського зв’язку між підприємством та Худолій Ю.В. Також, учасником документально не підтверджено наявність господарських відносин між ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та Комунальне некомерційне підприємство «Хорольська міська лікарня» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області. Таким чином, не підтверджено інформацію щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг, що вимагалось п.5 Додатком 2 до тендерної документації.
Більш того, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції кваліфікаційні документи на іншу особу, яка не має жодних господарських відносин із учасником, що є порушенням умов здійснення публічних закупівель.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції скаржника, та визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним та технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-04-003402-a ID у PROZORRO 769465cee4084da1b298fa27cd4d18f1 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-04-003402-a Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір