-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі та приміщень КНП КОР «КОЦЕМД МК» (м. Київ, вул. Багговутівська (Загорівська), 1 корп. харчоблоку)
Торги відмінено
4 870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 350.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2024 10:35 - 18.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d7d6b2097a1949f987b79ef8bfd38715
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-04-001999-a.a2
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
оскарження неправомірного відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.pdf 30.09.2024 10:10
- 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf 30.09.2024 10:10
- 3. Договірна ціна.pdf 30.09.2024 10:10
- Скарга щодо порушення Законодавства.pdf 30.09.2024 10:10
- Скарга щодо порушення Законодавства.docx 30.09.2024 10:10
- sign.p7s 30.09.2024 10:12
- sign.p7s 30.09.2024 10:12
- рішення від 02.10.2024 № 16148.pdf 02.10.2024 14:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2024 № 16639.pdf 11.10.2024 12:30
- рішення від 10.10.2024 № 16639.pdf 14.10.2024 18:09
- Пояснення.doc 04.10.2024 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2024 10:27
Дата розгляду скарги:
10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.10.2024 14:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.10.2024 18:09
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
355776fd4c714bf6937e2ac864c956ce
Заголовок пункту скарги:
оскарження неправомірного відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням замовника з наступних причин:
1. Тендерна документація (Додаток 3) містить вимогу щодо надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Згідно з умовами тендерної документації, договірна ціна, що пропонується для предмету закупівлі, має бути твердою. Цінова пропозиція надається у вигляді кошторисної документації у програмному комплексі АВК-5 (не пізніше версії 3.9.0) або в іншому сумісному програмному комплексі з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України. У складі кошторисної документації надається договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису.
2. Скаржник у складі тендерної пропозиції надав такі документи:
o Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики (від 08.07.2024 №48), де зазначено, що договірна ціна, що пропонується відповідно до предмета закупівлі, є твердою.
o Договірну ціну на будівництво (файл "Договірна ціна.pdf"), де зазначено вид договірної ціни: динамічна.
3. Зазначена невідповідність є технічною помилкою, оскільки кошторис та розрахунки були надані з урахуванням твердої ціни.
4. Згідно з Кошторисними нормами України (Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, далі — Настанова), у пункті 5.1 розділу V зазначено, що ціна пропозиції учасника (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, яка включає прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на покриття ризиків, прибуток тощо.Відповідно до п. 5.31 розділу V Настанови, кошти на покриття ризиків враховуються у договірній ціні в залежності від її типу:
o За твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5 %.
o За динамічної договірної ціни — не враховуються.
5. У договірній ціні Скаржника враховано кошти на покриття ризиків (п. 9 Договірної ціни, файл "Договірна ціна.pdf"), що підтверджує розрахунок для твердої договірної ціни.
6. Замовник має право надати 24 години на виправлення помилок, якщо вони не стосуються критичних елементів тендерної пропозиції (відсутності забезпечення пропозиції або технічних характеристик предмета закупівлі). Згідно з п. 43 Особливостей, замовник повинен був надати час для виправлення цієї технічної помилки, оскільки невідповідність не змінює суті пропозиції та не впливає на умови ціноутворення.
Таким чином, рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника без надання часу для виправлення технічної помилки суперечить нормам Закону та Особливостей, чим порушуються права та законні інтереси Скаржника.
1. Тендерна документація (Додаток 3) містить вимогу щодо надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Згідно з умовами тендерної документації, договірна ціна, що пропонується для предмету закупівлі, має бути твердою. Цінова пропозиція надається у вигляді кошторисної документації у програмному комплексі АВК-5 (не пізніше версії 3.9.0) або в іншому сумісному програмному комплексі з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України. У складі кошторисної документації надається договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису.
2. Скаржник у складі тендерної пропозиції надав такі документи:
o Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики (від 08.07.2024 №48), де зазначено, що договірна ціна, що пропонується відповідно до предмета закупівлі, є твердою.
o Договірну ціну на будівництво (файл "Договірна ціна.pdf"), де зазначено вид договірної ціни: динамічна.
3. Зазначена невідповідність є технічною помилкою, оскільки кошторис та розрахунки були надані з урахуванням твердої ціни.
4. Згідно з Кошторисними нормами України (Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, далі — Настанова), у пункті 5.1 розділу V зазначено, що ціна пропозиції учасника (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, яка включає прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на покриття ризиків, прибуток тощо.Відповідно до п. 5.31 розділу V Настанови, кошти на покриття ризиків враховуються у договірній ціні в залежності від її типу:
o За твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5 %.
o За динамічної договірної ціни — не враховуються.
5. У договірній ціні Скаржника враховано кошти на покриття ризиків (п. 9 Договірної ціни, файл "Договірна ціна.pdf"), що підтверджує розрахунок для твердої договірної ціни.
6. Замовник має право надати 24 години на виправлення помилок, якщо вони не стосуються критичних елементів тендерної пропозиції (відсутності забезпечення пропозиції або технічних характеристик предмета закупівлі). Згідно з п. 43 Особливостей, замовник повинен був надати час для виправлення цієї технічної помилки, оскільки невідповідність не змінює суті пропозиції та не впливає на умови ціноутворення.
Таким чином, рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника без надання часу для виправлення технічної помилки суперечить нормам Закону та Особливостей, чим порушуються права та законні інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
3. Договірна ціна.
-
Повʼязаний документ:
3. Договірна ціна.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики
-
Повʼязаний документ:
2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокол про відхилення тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТАЙМ ОФ БІЛД", зафіксоване у Протоколі №02/26/09, та надати 24 години для усунення виявленої невідповідності.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
fbe3bb8cbf6442f4a220386c0a616a6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-04-001999-a.b1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТЕТ Кепітал Палац медицина катастроф переможець.docx.p7s 24.08.2024 19:10
- Протокол, посвідчення (монтажники-складальники МПК).pdf 24.08.2024 19:10
- Договірна ціна.pdf 24.08.2024 19:10
- Протоколи, посвідчення.pdf 24.08.2024 19:10
- Скарга ТЕТ Кепітал Палац медицина катастроф переможець.docx 24.08.2024 19:10
- Протокол, посвідчення з ОП.pdf 24.08.2024 19:10
- sign.p7s 24.08.2024 19:16
- кошторис тов ТАЙМ ОФ БІЛД.rar 04.09.2024 18:29
- кошторис тов теп кепітал.rar 04.09.2024 18:29
- рішення від 27.08.2024 № 14370.pdf 27.08.2024 16:31
- Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 03.09.2024 №1408.pdf 03.09.2024 17:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2024 №15090.pdf 11.09.2024 15:52
- рішення від 10.09.2024 №15090.pdf 13.09.2024 09:23
- Протокол, посвідчення з ОП.pdf 29.08.2024 17:29
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики (1).pdf 29.08.2024 17:29
- Тендерна Документація ПР (зі змінами 3).doc 29.08.2024 17:29
- Заперечення.doc 29.08.2024 17:29
- Протоколи, посвідчення.pdf 29.08.2024 17:29
- Лист від Тайф оф Билд.PDF 29.08.2024 17:29
- Заперечення.doc.asice 29.08.2024 17:29
- Лист-згода з проектом договору.pdf 29.08.2024 17:29
- Протокол, посвідчення (монтажники-складальники МПК).pdf 29.08.2024 17:29
- Проект договору.pdf 29.08.2024 17:29
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ.docx.asice 04.09.2024 18:34
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ.docx 04.09.2024 18:34
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 26.09.2024 15:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.08.2024 22:44
Дата розгляду скарги:
03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2024 09:23
Дата виконання рішення Замовником:
26.09.2024 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокольне рішення (протокол) №01/26/09
м. Київ 26 вересня 2024 року
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі та приміщень КНП КОР «КОЦЕМД МК» (м. Київ, вул. Багговутівська (Загорівська), 1 корп. харчоблоку) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-07-04-001999-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 19.08.2024 №01/19/08 (далі – Рішення), згідно з яким визначено товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЙМ ОФ БІЛД" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі та приміщень КНП КОР "КОЦЕМД МК" (м. Київ, вул. Багговутівська (Загорівська), 1 корп. харчоблоку)".
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15090-р/пк-пз від 10.09.2024 зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (код ЄДРПОУ: 34002938) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТАЙМ ОФ БІЛД" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі та приміщень КНП КОР "КОЦЕМД МК" (м.Київ, вул. Багговутівська (Загорівська), 1 корп. харчоблоку)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-04-001999-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 19.08.2024 №01/19/08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ff852def339e41b3a06a1a960d48075e
Заголовок пункту скарги:
невідповідність виду договірної ціни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.1.Умови Тендерної документації щодо договірної ціни
Відповідно до п.5 р.7 Тендерної у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
кошторисну документацію згідно з додатком 3 до тендерної документації розраховану у програмному комплексі АВК-5 (сумісною версією 3.9.0.) (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі «PDF» та в електронному вигляді (формат файлу «imd»), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
В складі кошторисної документації надається:
Цінова пропозиція надається у вигляді кошторисної документації, передбачена пунктом 1 розділу VII «Інша інформація» тендерної документації, через електронну систему закупівель у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.0. (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. В складі кошторисної документації надається:
договірна ціна (з видом ціни тверда, див. «додаток № 1 до проекту договору»);
локальний кошторис;
відомість ресурсів до локального кошторису.
Обов’язкова наявність на кошторисній документації, зокрема локальному кошторисі та відомостях ресурсів до локального кошторису підпису сертифікованого кошторисника.
Розрахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат, заробітної плати робітників здійснюється відповідно до замовлених видів послуг на підставі Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281.
Після закінчення надання послуги, учасник передає замовнику акти надання послуг форми
КБ-2в, довідки про вартість наданих послуг форми КБ-3в та підсумкову відомість ресурсів на фактично надані послуги з урахуванням вимог зазначених у договорі.
Вартість послуги повинна бути сформована з урахуванням всіх витрат учасника, які необхідно понести у зв’язку із наданням відповідних послуг для замовника, в тому числі: вартість проїзду працівників, витратних та будівельних матеріалів, необхідних для виконання з їх доставкою / розвантаженням, доставкою інструменту учасника на об’єкт замовника, сплату митних тарифів, транспортних витрат, податків і зборів, та інших витрат, понесених учасником.
При формуванні ціни тендерної пропозиції, учасник повинен включити до вартості послуг вартість витратних матеріалів (деталей), оплату роботи працівників, затрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.
Послуги виконуються з використанням витратних матеріалів та обладнання учасника.
Послуги надаються суворо дотримуючись вимог будівельних норм та правил, з дотриманням санітарних та протипожежних правил техніки безпеки.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами процедури закупівлі є твердою.
Вимоги до надання Послуг:
При формуванні ціни тендерної пропозиції, Учасник повинен включити до вартості послуг вартість витратних матеріалів (деталей), оплату роботи працівників, затрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.
Послуги виконуються з використанням витратних матеріалів та обладнання Учасника.
Доставку витратних матеріалів та обладнання для надання послуг учасник зобов'язаний здійснювати своїми силами, та своїми транспортними засобами.
Учасник гарантує, що всі комплектуючі, які буде замінено під час надання послуг, нові (такі, що не були у вжитку) та належної якості.
Учасник визначає послуги, які він пропонує виконати за Договором, за Державними Стандартами України зі змінами і доповненнями та відомчими нормами, з урахуванням тих видів послуг, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат.
До розрахунку ціни входять завантаження, розвантаження, підготовка приміщень до надання послуг.
Склад та обсяги надання відповідних послуг, що доручаються до виконання учасником, визначені в переліку та об’ємі необхідних послуг, які наведено у таблиці нижче.
Загальна кількість наданих послуг, що будуть отримані, визначаються замовником згідно фактичної потреби.
У випадку зменшення обсягу послуг відповідно до потреб замовника, оплата може бути зменшена з урахуванням документально підтверджених фактично виконаних послуг.
Такі ресурси, як електроенергія та вода – виключати із кошторисного розрахунку.
Цінова пропозиція надається у вигляді кошторисної документації, передбачена пунктом 1 розділу VII «Інша інформація» тендерної документації, через електронну систему закупівель у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.0. (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. В складі кошторисної документації надається:
договірна ціна;
локальний кошторис;
відомість ресурсів до локального кошторису.
Обов’язкова наявність на кошторисній документації підпису сертифікованого кошторисника (в складі пропозиції надається відповідний сертифікат та Страховий поліс добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, оформлені на відповідну особу).
Після укладення Договору Підрядник, за власний кошт, проводить експертизу кошторисної документації. У разі якщо експертний звіт кошторисної документації встановить факт завищення вартості робіт (послуг), то в такому випадку ціна Договору зменшується до ціни, яка зазначена в експертизі.
1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано Договірну ціну, яка містить зазначення наступного:
Вид договірної ціни: динамічна.
Надання договірної ціни за видом «динамічна» не відповідає умовам Тендерної документації та є підставою для відхилення учасника згідно з пп.2 п.44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п.5 р.7 Тендерної у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
кошторисну документацію згідно з додатком 3 до тендерної документації розраховану у програмному комплексі АВК-5 (сумісною версією 3.9.0.) (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі «PDF» та в електронному вигляді (формат файлу «imd»), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
В складі кошторисної документації надається:
Цінова пропозиція надається у вигляді кошторисної документації, передбачена пунктом 1 розділу VII «Інша інформація» тендерної документації, через електронну систему закупівель у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.0. (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. В складі кошторисної документації надається:
договірна ціна (з видом ціни тверда, див. «додаток № 1 до проекту договору»);
локальний кошторис;
відомість ресурсів до локального кошторису.
Обов’язкова наявність на кошторисній документації, зокрема локальному кошторисі та відомостях ресурсів до локального кошторису підпису сертифікованого кошторисника.
Розрахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат, заробітної плати робітників здійснюється відповідно до замовлених видів послуг на підставі Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281.
Після закінчення надання послуги, учасник передає замовнику акти надання послуг форми
КБ-2в, довідки про вартість наданих послуг форми КБ-3в та підсумкову відомість ресурсів на фактично надані послуги з урахуванням вимог зазначених у договорі.
Вартість послуги повинна бути сформована з урахуванням всіх витрат учасника, які необхідно понести у зв’язку із наданням відповідних послуг для замовника, в тому числі: вартість проїзду працівників, витратних та будівельних матеріалів, необхідних для виконання з їх доставкою / розвантаженням, доставкою інструменту учасника на об’єкт замовника, сплату митних тарифів, транспортних витрат, податків і зборів, та інших витрат, понесених учасником.
При формуванні ціни тендерної пропозиції, учасник повинен включити до вартості послуг вартість витратних матеріалів (деталей), оплату роботи працівників, затрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.
Послуги виконуються з використанням витратних матеріалів та обладнання учасника.
Послуги надаються суворо дотримуючись вимог будівельних норм та правил, з дотриманням санітарних та протипожежних правил техніки безпеки.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, що Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами процедури закупівлі є твердою.
Вимоги до надання Послуг:
При формуванні ціни тендерної пропозиції, Учасник повинен включити до вартості послуг вартість витратних матеріалів (деталей), оплату роботи працівників, затрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.
Послуги виконуються з використанням витратних матеріалів та обладнання Учасника.
Доставку витратних матеріалів та обладнання для надання послуг учасник зобов'язаний здійснювати своїми силами, та своїми транспортними засобами.
Учасник гарантує, що всі комплектуючі, які буде замінено під час надання послуг, нові (такі, що не були у вжитку) та належної якості.
Учасник визначає послуги, які він пропонує виконати за Договором, за Державними Стандартами України зі змінами і доповненнями та відомчими нормами, з урахуванням тих видів послуг, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат.
До розрахунку ціни входять завантаження, розвантаження, підготовка приміщень до надання послуг.
Склад та обсяги надання відповідних послуг, що доручаються до виконання учасником, визначені в переліку та об’ємі необхідних послуг, які наведено у таблиці нижче.
Загальна кількість наданих послуг, що будуть отримані, визначаються замовником згідно фактичної потреби.
У випадку зменшення обсягу послуг відповідно до потреб замовника, оплата може бути зменшена з урахуванням документально підтверджених фактично виконаних послуг.
Такі ресурси, як електроенергія та вода – виключати із кошторисного розрахунку.
Цінова пропозиція надається у вигляді кошторисної документації, передбачена пунктом 1 розділу VII «Інша інформація» тендерної документації, через електронну систему закупівель у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.0. (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. В складі кошторисної документації надається:
договірна ціна;
локальний кошторис;
відомість ресурсів до локального кошторису.
Обов’язкова наявність на кошторисній документації підпису сертифікованого кошторисника (в складі пропозиції надається відповідний сертифікат та Страховий поліс добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, оформлені на відповідну особу).
Після укладення Договору Підрядник, за власний кошт, проводить експертизу кошторисної документації. У разі якщо експертний звіт кошторисної документації встановить факт завищення вартості робіт (послуг), то в такому випадку ціна Договору зменшується до ціни, яка зазначена в експертизі.
1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано Договірну ціну, яка містить зазначення наступного:
Вид договірної ціни: динамічна.
Надання договірної ціни за видом «динамічна» не відповідає умовам Тендерної документації та є підставою для відхилення учасника згідно з пп.2 п.44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
Вид договірної ціни
-
Повʼязаний документ:
Договірна ціна.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицина катастроф» скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі та приміщень КНП КОР «КОЦЕМД МК» (м. Київ, вул. Багговутівська (Загорівська), 1 корп. харчоблоку), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-04-001999-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
63d39b5a245f404881e080e22d2d3def
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність навчання ОП монтажників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2.1.Умови Тендерної документації щодо працівників
Відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати:
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою
• Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів – 2 працівники (НПАОП 0.00-1.76-15)
• Покрівельник сталевих покрівель – 2 працівники
• Монтажник-складальник метало пластикових конструкцій – 2 працівники (НПАОП 0.00-1.71-13)
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасник повинен зазначити особу, відповідальну за своєчасне виконання робіт (згідно предмета даної закупівлі)- її П.І.Б., контактний телефон, тощо.
2.3.Документальне підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору (наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України).
Стосовно фахівця/фахівців за посадами «Виконавець робіт» або «майстер»- для підтвердження кваліфікації в складі пропозиції мають додаватися скановані копії диплому/дипломів (зокрема сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації).
2.4. Копії медичних довідок/книжок працівників, які будуть задіяні у виконанні робіт та які відповідно, зазначені у довідці про наявність працівників, з відміткою про проходження медичного огляду, дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій.
2.2.Заперечення щодо Переможця
На виконання умов Тендерної документації Переможцем надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №44 від 08.07.2024 р, яка містить, зокрема наступну інформацію:
Дума А.С. Монтажник –складальник металопластикових конструкцій 13 Працівник учасника
Грубий А.М. Монтажник –складальник металопластикових конструкцій 17 Працівник учасника
16 серпня 2024. Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей (витяг в частині працівників):
У складі тендерної пропозиції відсутнє чинне Документальне підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору: наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України), щодо працівників Грубого Андрія Михайловича, та Дума Антона Сергійовича.
Пунктом 2.3. Розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначених Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання Документального підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору: наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3. Пунктом 2.3. Розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначених Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання Документального підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору: наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України).
Аналіз Тендерної пропозиції дає можливість встановити наявність в ній протоколів з перевірки знань з питань охорони праці:
- Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці№ 2865-ОП від 07.08.2020 р., яким підтверджується , що Дума А.С та Грубий А.М. пройшли перевірку знань з загального курсу з охорони праці та серед іншого і правил пожежної безпеки;
- Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці№ 2865-ЕТЛ від 07.08.2020 р., яким підтверджується , що Дума А.С та Грубий А.М. пройшли перевірку Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98
В той же час Замовником також вимагалося надання скан-копії чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил безпечної експлуатації електроустановок.
На сьогодні єдиними є Правила безпечної експлуатації електроустановок НПАОП 40.1-1.01-97.
При цьому Переможцем не надано ні в складі Тендерної пропозиції, ні на вимогу про усунення невідповідностей, скан-копії чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил безпечної експлуатації електроустановок.
Зважаючи на зазначена тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з ти, що Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати:
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою
• Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів – 2 працівники (НПАОП 0.00-1.76-15)
• Покрівельник сталевих покрівель – 2 працівники
• Монтажник-складальник метало пластикових конструкцій – 2 працівники (НПАОП 0.00-1.71-13)
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасник повинен зазначити особу, відповідальну за своєчасне виконання робіт (згідно предмета даної закупівлі)- її П.І.Б., контактний телефон, тощо.
2.3.Документальне підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору (наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України).
Стосовно фахівця/фахівців за посадами «Виконавець робіт» або «майстер»- для підтвердження кваліфікації в складі пропозиції мають додаватися скановані копії диплому/дипломів (зокрема сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації).
2.4. Копії медичних довідок/книжок працівників, які будуть задіяні у виконанні робіт та які відповідно, зазначені у довідці про наявність працівників, з відміткою про проходження медичного огляду, дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій.
2.2.Заперечення щодо Переможця
На виконання умов Тендерної документації Переможцем надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №44 від 08.07.2024 р, яка містить, зокрема наступну інформацію:
Дума А.С. Монтажник –складальник металопластикових конструкцій 13 Працівник учасника
Грубий А.М. Монтажник –складальник металопластикових конструкцій 17 Працівник учасника
16 серпня 2024. Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей (витяг в частині працівників):
У складі тендерної пропозиції відсутнє чинне Документальне підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору: наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України), щодо працівників Грубого Андрія Михайловича, та Дума Антона Сергійовича.
Пунктом 2.3. Розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначених Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання Документального підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору: наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3. Пунктом 2.3. Розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначених Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання Документального підтвердження про проходження навчання з питань охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору: наявність необхідних знань стосовно охорони праці робітників, які будуть задіяні при виконанні умов договору, підтверджується скан-копією чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці (з загального курсу з охорони праці/ правил безпечної експлуатації електроустановок/правил пожежної безпеки України).
Аналіз Тендерної пропозиції дає можливість встановити наявність в ній протоколів з перевірки знань з питань охорони праці:
- Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці№ 2865-ОП від 07.08.2020 р., яким підтверджується , що Дума А.С та Грубий А.М. пройшли перевірку знань з загального курсу з охорони праці та серед іншого і правил пожежної безпеки;
- Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці№ 2865-ЕТЛ від 07.08.2020 р., яким підтверджується , що Дума А.С та Грубий А.М. пройшли перевірку Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) НПАОП 40.1-1.21-98
В той же час Замовником також вимагалося надання скан-копії чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил безпечної експлуатації електроустановок.
На сьогодні єдиними є Правила безпечної експлуатації електроустановок НПАОП 40.1-1.01-97.
При цьому Переможцем не надано ні в складі Тендерної пропозиції, ні на вимогу про усунення невідповідностей, скан-копії чинних посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил безпечної експлуатації електроустановок.
Зважаючи на зазначена тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з ти, що Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
навчання ОП монтажників правил безпечної експлуатації електроустановок.
-
Повʼязаний документ:
Протоколи, посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
навчання ОП монтажників правил безпечної експлуатації електроустановок.
-
Повʼязаний документ:
Протокол, посвідчення з ОП.pdf
-
-
Назва доказу:
навчання ОП монтажників правил безпечної експлуатації електроустановок.
-
Повʼязаний документ:
Протокол, посвідчення (монтажники-складальники МПК).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицина катастроф» скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі та приміщень КНП КОР «КОЦЕМД МК» (м. Київ, вул. Багговутівська (Загорівська), 1 корп. харчоблоку), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-04-001999-a.