-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лот № 1 папір для друку щільністю не менше 77 г/м.кв; лот № 2 папір для друку щільністю не менше 160 г/м.кв; лот № 3 ручки металеві, портфелі з логотипом
Торги не відбулися
425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2018 16:55 - 16.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про відміну торгів
Номер:
fcd562b67fab4d5f9fd8cca829af8f33
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-25-001740-a.a2
Назва:
Вимога про відміну торгів
Вимога:
ВИМОГА
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ТА ВІДМІНУ ТОРГІВ
Управлінням справами Верховної Ради України, яке є Замовником публічних закупівель, оголошено процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне(лот № 1 папір для друку щільністю не менше 77 г/м.кв; лот № 2 папір для друку щільністю не менше 160 г/м.кв; лот № 3 ручки металеві, портфелі з логотипом). Інформація опублікована в електронній системі публічних закупівельProzorro за номером ID: UA-2018-06-25-001740-a.
Повідомляємо, що з оголошення та тендерної документації процедури закупівлі вбачається порушення законодавства в сфері публічних закупівель, зокрема пункту 18 частини 1 статті 1 тастатті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) через порушення таких принципів, як максимальна економія та ефективність закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням, а також Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок) при визначенні предмета закупівлі.
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що предмет закупівлі- товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Згідно абзацу другого пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником узгоджено з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно доабзацу четвертогопункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Номенклатура товару визначається відповідно до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) за кодом товару. В даному випадку папір для друку відноситься до товарної позиції 4802«Папір і картон; вироби з паперової маси, паперу або картону» та не підлягає поділу на лоти.
Поділ закупівлі паперу на лотиза асортиментом не передбачено Порядком та як наслідок свідчить про порушення при визначенні даного предмету закупівлі.
Інформуємо, що папір для друку, який виокремлено Замовником за асортиментом на лоти не є специфічним товаром тапостачається будь-якою компанією, що спеціалізується на офісному приладді. Тому поділ на лоти є недоречним.Проте, розділивши закупівлю на частини збільшується витратна частина для учасників закупівлі при участі у відкритих торгах, що в свою чергу веде до порушення ефективності та економії при здійсненні закупівлі. Також такий поділ на лоти може свідчити про корупційні зловживання Замовником підлаштовуючи закупівлі під конкретного учасника.
Щодо визначення лоту №3ручки металеві, портфелі з логотипомв закупівлі офісного приладдя також є застереження. Згідно Порядку та ДК 021:2015замовник мав би визначити окрему частину предмету закупівлі за показниками четвертої-восьмої цифр, тому виділення даного лоту мало би відповідати коду30192700-8 Канцелярські товари.
Відповідно до пункту 11 частини1 статті 1 та статті 71 Закону при проведенні процедури може здійснюватися моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі викладеного тавідповідно до статті 9 Закону звертаємось також до громадського контролю у сфері публічних закупівель для сприяння у вирішенні порушеного питання шляхом проведення моніторингута відміни торгів.
Таким чином, беручи до уваги порушення при визначенні Замовником предмета закупівлі наполягаємо на відміні торгів згідно статті 31 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- SKMBT_C25318070915170.pdf 09.07.2018 15:47
- Відповідь на вимогу.pdf 12.07.2018 17:47
Дата подачі:
09.07.2018 15:47
Вирішення:
На електронні торги (ідентифікатор закупівлі № UA-2018-06-25-001740-а) на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (лот № 1 папір для друку щільністю не менше 77 г/м.кв; лот № 2 папір для друку щільністю не менше 160 г/м.кв; лот № 3 ручки металеві, портфелі з логотипом), оголошені Управлінням справами Верховної Ради України, надійшла вимога про відміну торгів (ідентифікатор вимоги: UA-2018-06-25-001740-a.a2).
Тендерний комітет уважно розглянув вимогу і не вбачає порушень законодавства при визначенні предмета закупівлі та поділу його на лоти.
Поділ на лоти здійснено із дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі-Порядок).
Відповідно до абзацу 4 частини 1 розділу ІІ Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, в даному випадку поділ на лоти 1, 2 та 3 здійснено з урахуванням вимог Порядку, тому всі доводи наведені у вимозі безпідставні.
Зауважимо, що визначення окремих частин предмета даної закупівлі на лоти забезпечить дотримання таких принципів закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням.
Таким чином, вимога щодо відміни торгів не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про відміну торгів
Номер:
55a288f99ded47bdbaf2ebc5e5acae74
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-25-001740-a.a1
Назва:
Вимога про відміну торгів
Вимога:
Розглянувши процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (лот № 1 папір для друку щільністю не менше 77 г/м.кв; лот № 2 папір для друку щільністю не менше 160 г/м.кв; лот № 3 ручки металеві, портфелі з логотипом), інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-25-001740-a, було виявлено недотримання законодавства в сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, зокрема пункту 18 частини 1 статті 1, статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) через порушення таких принципів, як максимальна економія та ефективність закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням, а також Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
За Порядком, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Абзацом четвертим пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку встановлено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто, поділ на лоти здійснено з порушенням Порядку та як наслідок свідчить про порушення при визначенні предмету закупівлі згідно Закону.
На підставі наведеноговище пропонуємо прийняти рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 статті 31 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У разі не прийняття рішення про відміну торгів щодо зазначеної процедури закупівлі, будемо вимушені звертатися до громадських організацій, що сприяють контролю за дотриманням Замовниками законодавства в зазначеній сфері та державних установ з вимогою про проведення моніторингу цієї закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2018 14:22
Дата подачі:
04.07.2018 14:29
Вирішення:
На електронні торги (ідентифікатор закупівлі № UA-2018-06-25-001740-а) на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (лот № 1 папір для друку щільністю не менше 77 г/м.кв; лот № 2 папір для друку щільністю не менше 160 г/м.кв; лот № 3 ручки металеві, портфелі з логотипом), оголошені Управлінням справами Верховної Ради України, надійшла вимога про відміну торгів (ідентифікатор вимоги: UA-2018-06-25-001740-a.a1).
Тендерний комітет уважно розглянув вимогу і не вбачає порушень законодавства при визначенні предмета закупівлі та поділу його на лоти.
Поділ на лоти здійснено із дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
До того ж, такий поділ на лоти забезпечить дотримання таких принципів закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням.
Таким чином, вимогу щодо відміни торгів вважаємо безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено