-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення
Завершена
292 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 928.40 UAH
мін. крок: 1% або 2 928.40 UAH
Період оскарження:
04.07.2024 08:47 - 09.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
a0a44d3698724cf59dc6c269a6a44045
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-04-000394-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 15.08.2024 р. №160/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 15.08.2024.pdf.asice.zip 15.08.2024 12:20
- Скарга від 15.08.2024.doc 15.08.2024 12:20
- sign.p7s 15.08.2024 12:20
- рішення від 19.08.2024 № 13929.pdf 19.08.2024 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2024 № 14389.pdf 28.08.2024 12:40
- рішення від 27.08.2024 № 14389.pdf 30.08.2024 15:56
- Заперечення на скаргу 21.08.2024 10:38
- Заперечення на скаргу 21.08.2024 10:38
- Протокол виконання рішення АМКУ 05.09.2024 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2024 12:59
Дата розгляду скарги:
27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.08.2024 15:57
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2024 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 14389-р/пк-пз від 27.08.2024. до виконання
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ab221a951bdd45fa8abbaa48d8910b13
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» про намір укладення договору з ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Таблицею Додатку 2 Документації встановлена Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
№
п/п Найменування Товару Технічні характеристики: Од.
виміру К-ть
1 Білизна, 900 мл Рідкий санітарно-гігієнічний вибілювальний засіб на основі гіпохлориту натрію для відбілювання та видалення плям на білих виробах та санітарно – гігієнічної обробки, облицювальної плитки, пластику, унітазів, відер для сміття.
Об'єм – 0,9 л.
Вид тари – банка полімерна з кришкою. шт. 601
2 Порошок пральний, 3 кг. Пральний порошок для прання дитячої білизни. Гіпоалергенний. Розроблено спеціально для прання білизни та одягу дітей будь-якого віку, в тому числі новонароджених. Підходить для прання людям з чутливою шкірою.
Вага – 3 кг. шт. 326
3 Засіб для миття туалету, 1 л. Засібдлямиття туалету.
Вид тари -пластиковапляшка з носиком.
Засіб застосовують для ароматизації, для вибілювання, для видалення вапняного нальоту, для видалення запаху, для видалення іржі, для видалення цвілі, для дезінфекції, для захисту від нальоту, для надання блиску, для нейтралізації запахів, для очищення.
Об'єм – 1 л.
шт. 419
4 Засіб для дезінфекціїХлор в таблетках 1 бан./300 табл. Засіб для дезінфекції (хлоровмісні таблетки).
Вид тари - полімерна банка.
Форма випуску – таблетка.
Кількість – 300 таблеток.
Розчини засобу застосовують для дезінфекції поверхонь приміщень (підлога, стіни, у т. ч. з плитковим покриттям, підвіконня тощо), твердих меблів, предметів умеблювання, зовнішніх поверхонь медичних приладів, апаратів та обладнання з лакофарбовим, гальванічним та полімерним покриттям, санітарно-технічного обладнання (ванни, раковини, унітази тощо), посуду столового і лабораторного, включаючи одноразовий.
Термін придатності робочого розчину не менше 5 діб. шт. 59
5 Засіб для миття посуду, 5 л. Засіб для миття посуду.
Вид тари - пластикова пляшка.
Рідкий концентрований засіб для миття посуду, предметів домашнього користування, кахлю, підлоги, стін. Дозволяє швидко позбутися від жиру в воді будь-якої жорсткості і температури.
Не подразнює шкіру рук. Не залишає потьоків і розводів.
Рекомендовано для використання в дитячих закладах.
Об'єм – 5 л. шт. 122
6 Паста для чищення, 400 мг. Паста для чистки поверхонь.
Вид тари – банка.
Зовнішній вигляд – однорідна крем-паста.
Призначення - для чищення посуду, кухонних плит, ванн, раковин, кераміки, метласької плитки.
Заснована на м'яких компонентах.
Вага – 400 мг. шт. 291
7 Універсальнийчистячийзасіб Засіб чистячий.
Засіб універсальний для чищення різних поверхонь, відбілює та ефективно видаляє навіть застарілий бруд, безпечний для рук.
Об'єм – 1 л. шт. 5
8 Порошок для чищення, 500 г. Порошок універсальний для чищеннязабрудненихповерхонь.
Вид тари – банка полімерна з кришкою.
Зовнішнійвигляд - однорідний порошок зприсутністюокрашенихчасточок.
Запах - властивий запах ароматичноїречовини.
Засіб не повинен ушкоджуватишкіру рук, добре змиватися холодною водою, ефективновидалятизабруднення, дезінфікувати.
Об'єм – 500 мл. шт. 238
9 Засіб для миття скла, 500 мл. з розпилювачем Засіб для миття скла з розпилювачем.
Вид тари - флакон пластиковий з розпилювачем.
Зовнішній вигляд - однорідна рідина без механічних примішок.
Колір-відповідно застосованого барвника.
Склад: спирт ізопропіловий, ефіри гликолю, амоніак, полімер.
Засіб не повинен ушкоджувати шкіру рук, не повинен залишати розводів, ефективно видаляти забруднення. шт. 284
10 Засіб для миттяпідлоги, 1 л. Засіб для миття підлоги.
Вид тари - пластикова пляшка.
Зовнішній вигляд – однорідна рідина.
Колір – у відповідності з використаним барвником.
Універсальний засіб широкого застосування, призначений для миття різних видів поверхонь: дерев’яних, лакованих та керамічних, а також підлоги, панелей, підвіконників, кухонних меблів, стін тощо.
Об'єм – 1 л. шт. 18
11 Засіб для миття підлоги, 5 л. Засіб для миття підлоги.
Вид тари - пластикова пляшка.
Зовнішній вигляд – однорідна рідина.
Колір – у відповідності з використаним барвником.
Універсальний засіб широкого застосування, призначений для миття різних видів поверхонь: дерев’яних, лакованих та керамічних, а також підлоги, панелей, підвіконників, кухонних меблів, стін тощо.
Об'єм – 5 л. шт. 105
12 Засіб для полірування меблів Засіб для полірування меблів.
Призначення - догляд, захист меблевих поверхонь, антистатичні властивості.
Забруднення - пил, брудні плями, дрібні подряпини, сліди від пальців.
Форма випуску - спрей.
Об’єм – 500 мл. шт. 2
13 Засіб для чищення труб в гранулах, 80 гр. Засіб для чищення каналізаційних труб.
Вид тари – пачка.
Миючий засіб застосовується для промивки каналізаційних труб.
Добре допомагає при засміченні каналізації, профілактики забруднень. За допомогою засобу розчиняється засмічення, що сприяє легкому проходженню по трубах.
Вага – 80 гр. шт. 262
14 Засіб для чистки оргтехніки Засіб для чистки оргтехніки
Призначення - швидке і безпечне видалення пилу та інших забруднень з чутливих і важкодоступних місць, призначений для очищення ноутбуків, клавіатур, системних блоків, телевізорів, принтерів, телефонів, і іншої офісної і побутової техніки, не залишає слідів і не шкодить поверхні.
Об'єм: 750 мл. шт. 5
15 Серветки для оргтехніки Тип: серветки для очищення.
Колір: білий.
Не містять спирту.
Матеріал - віскоза, не залишає ворсинок на поверхні, що очищається.
Пачка: поліетилен
Комплектація: серветки вологі 100 шт. пач. 20
Також, пунктом 3 Додатку 1 Документації встановлено, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ, НАССР тощо). У складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних та інших характеристик товару повинні бути надані копії наступних документів: сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо, встановлені діючим законодавством. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається лист роз’яснення про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Виходячи з вищезазначеного Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо, встановлені діючим законодавством який би підтверджував якісні та інші характеристики товару. Звертаємо вашу вагу на те, що таблицею Додатку 2 Документації визначено якісні характеристики товару та інші характеристики товару - а саме Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В той же час, ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції жодного документу, що визначений п.3 Додатку 2 Документації, які б підвереджували технічні характеристики товарів запропонованих ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА Замовнику до постачання. Також, ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» не надало у складі своєї пропозиції лист роз’яснення про те, що запропонована ним продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» відсутні документи які би підтверджували всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку 2 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Таблицею Додатку 2 Документації встановлена Технічна, кількісна та якісна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі*) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
№
п/п Найменування Товару Технічні характеристики: Од.
виміру К-ть
1 Білизна, 900 мл Рідкий санітарно-гігієнічний вибілювальний засіб на основі гіпохлориту натрію для відбілювання та видалення плям на білих виробах та санітарно – гігієнічної обробки, облицювальної плитки, пластику, унітазів, відер для сміття.
Об'єм – 0,9 л.
Вид тари – банка полімерна з кришкою. шт. 601
2 Порошок пральний, 3 кг. Пральний порошок для прання дитячої білизни. Гіпоалергенний. Розроблено спеціально для прання білизни та одягу дітей будь-якого віку, в тому числі новонароджених. Підходить для прання людям з чутливою шкірою.
Вага – 3 кг. шт. 326
3 Засіб для миття туалету, 1 л. Засібдлямиття туалету.
Вид тари -пластиковапляшка з носиком.
Засіб застосовують для ароматизації, для вибілювання, для видалення вапняного нальоту, для видалення запаху, для видалення іржі, для видалення цвілі, для дезінфекції, для захисту від нальоту, для надання блиску, для нейтралізації запахів, для очищення.
Об'єм – 1 л.
шт. 419
4 Засіб для дезінфекціїХлор в таблетках 1 бан./300 табл. Засіб для дезінфекції (хлоровмісні таблетки).
Вид тари - полімерна банка.
Форма випуску – таблетка.
Кількість – 300 таблеток.
Розчини засобу застосовують для дезінфекції поверхонь приміщень (підлога, стіни, у т. ч. з плитковим покриттям, підвіконня тощо), твердих меблів, предметів умеблювання, зовнішніх поверхонь медичних приладів, апаратів та обладнання з лакофарбовим, гальванічним та полімерним покриттям, санітарно-технічного обладнання (ванни, раковини, унітази тощо), посуду столового і лабораторного, включаючи одноразовий.
Термін придатності робочого розчину не менше 5 діб. шт. 59
5 Засіб для миття посуду, 5 л. Засіб для миття посуду.
Вид тари - пластикова пляшка.
Рідкий концентрований засіб для миття посуду, предметів домашнього користування, кахлю, підлоги, стін. Дозволяє швидко позбутися від жиру в воді будь-якої жорсткості і температури.
Не подразнює шкіру рук. Не залишає потьоків і розводів.
Рекомендовано для використання в дитячих закладах.
Об'єм – 5 л. шт. 122
6 Паста для чищення, 400 мг. Паста для чистки поверхонь.
Вид тари – банка.
Зовнішній вигляд – однорідна крем-паста.
Призначення - для чищення посуду, кухонних плит, ванн, раковин, кераміки, метласької плитки.
Заснована на м'яких компонентах.
Вага – 400 мг. шт. 291
7 Універсальнийчистячийзасіб Засіб чистячий.
Засіб універсальний для чищення різних поверхонь, відбілює та ефективно видаляє навіть застарілий бруд, безпечний для рук.
Об'єм – 1 л. шт. 5
8 Порошок для чищення, 500 г. Порошок універсальний для чищеннязабрудненихповерхонь.
Вид тари – банка полімерна з кришкою.
Зовнішнійвигляд - однорідний порошок зприсутністюокрашенихчасточок.
Запах - властивий запах ароматичноїречовини.
Засіб не повинен ушкоджуватишкіру рук, добре змиватися холодною водою, ефективновидалятизабруднення, дезінфікувати.
Об'єм – 500 мл. шт. 238
9 Засіб для миття скла, 500 мл. з розпилювачем Засіб для миття скла з розпилювачем.
Вид тари - флакон пластиковий з розпилювачем.
Зовнішній вигляд - однорідна рідина без механічних примішок.
Колір-відповідно застосованого барвника.
Склад: спирт ізопропіловий, ефіри гликолю, амоніак, полімер.
Засіб не повинен ушкоджувати шкіру рук, не повинен залишати розводів, ефективно видаляти забруднення. шт. 284
10 Засіб для миттяпідлоги, 1 л. Засіб для миття підлоги.
Вид тари - пластикова пляшка.
Зовнішній вигляд – однорідна рідина.
Колір – у відповідності з використаним барвником.
Універсальний засіб широкого застосування, призначений для миття різних видів поверхонь: дерев’яних, лакованих та керамічних, а також підлоги, панелей, підвіконників, кухонних меблів, стін тощо.
Об'єм – 1 л. шт. 18
11 Засіб для миття підлоги, 5 л. Засіб для миття підлоги.
Вид тари - пластикова пляшка.
Зовнішній вигляд – однорідна рідина.
Колір – у відповідності з використаним барвником.
Універсальний засіб широкого застосування, призначений для миття різних видів поверхонь: дерев’яних, лакованих та керамічних, а також підлоги, панелей, підвіконників, кухонних меблів, стін тощо.
Об'єм – 5 л. шт. 105
12 Засіб для полірування меблів Засіб для полірування меблів.
Призначення - догляд, захист меблевих поверхонь, антистатичні властивості.
Забруднення - пил, брудні плями, дрібні подряпини, сліди від пальців.
Форма випуску - спрей.
Об’єм – 500 мл. шт. 2
13 Засіб для чищення труб в гранулах, 80 гр. Засіб для чищення каналізаційних труб.
Вид тари – пачка.
Миючий засіб застосовується для промивки каналізаційних труб.
Добре допомагає при засміченні каналізації, профілактики забруднень. За допомогою засобу розчиняється засмічення, що сприяє легкому проходженню по трубах.
Вага – 80 гр. шт. 262
14 Засіб для чистки оргтехніки Засіб для чистки оргтехніки
Призначення - швидке і безпечне видалення пилу та інших забруднень з чутливих і важкодоступних місць, призначений для очищення ноутбуків, клавіатур, системних блоків, телевізорів, принтерів, телефонів, і іншої офісної і побутової техніки, не залишає слідів і не шкодить поверхні.
Об'єм: 750 мл. шт. 5
15 Серветки для оргтехніки Тип: серветки для очищення.
Колір: білий.
Не містять спирту.
Матеріал - віскоза, не залишає ворсинок на поверхні, що очищається.
Пачка: поліетилен
Комплектація: серветки вологі 100 шт. пач. 20
Також, пунктом 3 Додатку 1 Документації встановлено, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ, НАССР тощо). У складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних та інших характеристик товару повинні бути надані копії наступних документів: сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо, встановлені діючим законодавством. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається лист роз’яснення про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Виходячи з вищезазначеного Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо, встановлені діючим законодавством який би підтверджував якісні та інші характеристики товару. Звертаємо вашу вагу на те, що таблицею Додатку 2 Документації визначено якісні характеристики товару та інші характеристики товару - а саме Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В той же час, ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції жодного документу, що визначений п.3 Додатку 2 Документації, які б підвереджували технічні характеристики товарів запропонованих ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА Замовнику до постачання. Також, ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» не надало у складі своєї пропозиції лист роз’яснення про те, що запропонована ним продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» відсутні документи які би підтверджували всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку 2 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Департаменту освіти Полтавської міської ради
Номер:
16656f1e8bc74499a4422572abcadc7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-04-000394-a.b2
Назва:
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Департаменту освіти Полтавської міської ради
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
13.08.2024 16:10
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваша вимога щодо того, що пропозиція Учасника ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» не задовольняє технічні вимоги до предмета закупівлі, не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації є безпідставною.
Замовник в Додатку 2 Технічна, кількісна та якісна специфікація вимагав надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження якісних та інших характеристик товару копії наступних документів: сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо, встановлені діючим законодавством. У вашій вимозі Ви зазначаєте дану вимогу Замовника не в повному обсязі, а саме: окрім сертифіката відповідності, або сертифіката якості, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи учасники можуть надати інші документи, встановлені діючим законодавством, про що Замовник зазначив в тендерній документації – тощо.
Зауважимо, що ваше твердження, що в пропозиції Учасника ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» відсутні документи щодо підтвердження якісних та інших характеристик товару для позицій № 7 Універсальний чистячий засіб та № 14 Засіб для чистки оргтехніки не відповідає дійсності.
Учасник ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» в своїй пропозиції надав:
1. ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/33524 від 31.07.2018 р. В Додатку до ВИСНОВКУ державної санітарно-епідеміологічної експертизи під № 27 зазначено Засоби для чищення універсальні.
2. Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717, в Додатку 6 до Декларації під № 250 зазначено Засіб для очищення офісної техніки.
Отже, Замовником було прийнято рішення визнати переможцем електронних торгів ТОВ «КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА» на закупівлю ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно із Законом з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
42f54aded6d14f20a5f5731689447980
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-04-000394-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 24.07.2024 р. №149/юр/24.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол виконання рішення АМКУ 09.08.2024 11:16
- Заперечення на скаргу 30.07.2024 11:55
- Заперечення на скаргу 30.07.2024 11:55
- рішення від 05.08.2024 №13245.pdf 07.08.2024 17:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2024 №13245.pdf 05.08.2024 18:26
- рішення від 26.07.2024 №12813.pdf 26.07.2024 14:41
- Скарга від 24.07.2024.docx 24.07.2024 10:12
- sign.p7s 24.07.2024 10:12
- Скарга від 24.07.2024.pdf.asice.zip 24.07.2024 10:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2024 10:41
Дата розгляду скарги:
05.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2024 17:23
Дата виконання рішення Замовником:
09.08.2024 11:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 13245-р/пк-пз від 05.08.2024. до виконання
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
62979b249b6d408aa4dd7af6ee17e679
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному випадку відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому порядку. Так, на виконання вищезазначеної норми Уповноваженим органом наказом № 798 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Замовником не вірно було визначено за ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення предмет закупівлі по деяким позиціях».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-04-000394-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 р., № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023 р., № 9202-р/пк-пз від 27.05.2024 р. та № 12029-р/пк-пз від 11.07.2024 р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному випадку відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому порядку. Так, на виконання вищезазначеної норми Уповноваженим органом наказом № 798 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Замовником не вірно було визначено за ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення предмет закупівлі по деяким позиціях».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-04-000394-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 р., № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023 р., № 9202-р/пк-пз від 27.05.2024 р. та № 12029-р/пк-пз від 11.07.2024 р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-04-000394-a.