-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)»
2 лота
Завершена
14 079 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 30 606.53 UAH
мін. крок: 0.2% або 30 606.53 UAH
Період оскарження:
30.03.2018 19:29 - 28.05.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації відповідно до чинного законодавства
Номер:
290d18be259c4ece85326e8b4c4c72b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-001147-b.a2
Назва:
Приведення тендерної документації відповідно до чинного законодавства
Вимога:
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» було скасовано наступний перелік Наказів, один із них:
1. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами), тому сертифікація на території України є добровільна та не обов’язкова.
Отже вимога, викладена в тендерній документації в абзаці 3 Додатку 2 Технічні та якісні характеристики є безпідставною, тому просимо привести Тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2018 18:31
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА в місті Києві
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2018 16:46
Підтвердження вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА в місті Києві уважно розглянуло Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Шановний Учасник, так, дійсно на сьогоднішній день відбулися зміни в законодавстві, які в свою чергу, підтверджують зазначену Вами інформацію, тому Учасники можуть надавати свої пропозиції на обладнання не залежно від наявності сертифікації, відповідно до чинного законодавства України. Замовником не будуть відхилятися пропозиції Учасників щодо відсутності сертифікації в обов'язковому порядку на території України, про що Учасником у складі своєї пропозиції зазначається у вигляді пояснювальної записки або листа з аргументованим поясненням, відповідно до чинного законодавства. Дякуємо.
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
519a72f4f6d1476baadf6ba979397cb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-001147-b.c1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачаються наступні принципи здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, ч. 3. ст. 5 зазанченого вище закону передбачає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, всупереч зазначеним вищи положеннями чинного законодавства Ви в тендерній документації в розділі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», п. 1.1. зазначили, що учаснику необхідно надати документальне підтвердження про наявність власно електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним весь період виконання робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що електротехнічної лабораторії атестується згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю
- вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю
- визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю
- наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюются, тощо
У зв’язку з викладеним вище звертаємо Вашу увагу, що електротехнічної лабораторії здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацію та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско – налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має.
Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” Кабінет міністрів України затвердив Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (постанова № 852 від 23.11.2016 року). Згідно даної постанови виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей здійснюється на підставі відповідної ліцензії.
Враховуючи викладене вище, просимо Вас видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо документального підтвердження про наявність власно електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним весь період виконання робіт.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до АМК із відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2018 16:03
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2018 13:01
Підтвердження вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник готуються зміни до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
неправомірні вимоги тендерної документації
Номер:
d1c13c3f04d049fb900f2ad72b1f7ffe
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-30-001147-b.a3
Назва:
неправомірні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вважаємо ряд вимог Тендерної документації Замовника дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 24.04.2018 22:54
- платіжне доручення.pdf 24.04.2018 22:54
- пояснення скаржника Шериф-Захист2.pdf 17.05.2018 16:06
- Рішення від 26.04.2018 № 3959.pdf 27.04.2018 22:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2018 № 4678.pdf 18.05.2018 15:13
- Рішення від 17.05.2018 № 4678.pdf 22.05.2018 20:05
- Запечення 147.PDF 17.05.2018 15:25
- Запаречення АПС 147.PDF 17.05.2018 15:26
- Запечення 147 ДОПОВНЕННЯ.PDF 17.05.2018 15:32
- Протокол внесення змін 4678.PDF 25.05.2018 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2018 22:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2018 20:05
Дата виконання рішення Замовником:
25.05.2018 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін до тендерної документації на підставі рішення АМКУ № 4678-р/пк-пз від 17.05.2018 року.