-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95)
Завершена
115 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 580.00 UAH
Період оскарження:
03.07.2024 17:25 - 08.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга від 21.074.2024 на рішення замовника UA-2024-07-03-009997-a
Номер:
7a4d70ef358545c5a71b257e706b37b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-03-009997-a.b1
Назва:
Скарга від 21.074.2024 на рішення замовника UA-2024-07-03-009997-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 21.07.2024 на рішенняУправління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації.docx.pdf 21.07.2024 16:56
- Скарга від 21.07.2024 на рішенняУправління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації.docx 21.07.2024 16:56
- sign.p7s 21.07.2024 16:57
- рішення від 23.07.2024 № 12562.pdf 23.07.2024 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2024 № 13074.pdf 01.08.2024 12:56
- рішення від 31.07.2024 № 13074.pdf 02.08.2024 16:37
- Пояснення по суті скарги.pdf 25.07.2024 15:49
- Пояснення по скарзі.doc 25.07.2024 15:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2024 22:36
Дата розгляду скарги:
31.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2024 16:39
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2024 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погоджується з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
29959b1859b7455381e7641ef447d2b0
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ ТД ІФС
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно Протоколу Уповноваженої особи № 50 від 16.07.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, пропозиція Скаржника відхилена з наступних підстав:
«Уповноваженою особою було детально розглянуто пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» та виявлено у її складі невідповідності у документах та інформації, що вимагались тендерною документацією, а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності та паспорт якості на Бензин А-95 виданий ПАТ «Укртатнафта», а не ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» що не відповідає вимогам встановленим пунктом 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК 6 до тендерної документації) та підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. А також відсутнє підтвердження взаємовідносин між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» та ПАТ «Укртатнафта».
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей такі помилки в інформаціях та документах, що надані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, не вважаються невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією.
Враховуючи вищенаведене, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» повинна бути відххилена, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо предмета закупівлі тендерної документації»
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», оскільки пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї.
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що 1.1.Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме:
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у ДОДАТКУ 6 до тендерної документації.
В Додатку № 6 до тендерної документації зазначено:
3. Учасник обов’язково надає у складі своєї пропозиції копію сертифікату відповідності та/або паспорту якості на бензин А-95, які є дійсними на момент подання пропозиції.
Скаржником у складі пропозиції було надано наступний перелік документів:
Архів «Тех. вимоги.zip», в файлі під назвою «Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_ Energy_1_ІФС»:
- сертифікат відповідності бензину автомобільного Energy А-95-Євро5-Е0 № UA.056.П.00078-24 терміном дії з 23.04.2024 до 22.04.2027 виданий на ім’я ПАТ «Укртатнафта»;
- паспорт якості бензину автомобільного Energy А-95-Євро5-Е0 № 203 від 25.04.2024 виданий ПАТ «Укртатнафта»;
Варто звернути увагу на той факт, що Замовником не вимагалось в тендерній документації надання сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника, та паспортів якості, виданих на ім’я учасника.
Окрім того, Замовник не установлював в тендерній документації умови про те, що учасник повинен підтвердити свої прямі відносини з виробником палива, в даному випадку з ПАТ «Укртатнафта».
Надані Скаржником документи, що підтверджують відповідність товару та якість товару цілком задовольняють умови документації щодо надання таких документів.
Отже, Скаржником було виконано всі вимоги Замовника, визначені у тендерній документації. Замовником не доведено факт не надання у складі пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» документів, що вимагались тендерною документацію. А інформація із Оскаржуваного рішення не відповідає дійсності, оскільки Замовник додумує нові умови документації, яких під час публікації закупівлі ним самим не було установлено як умова тендерної документації.
«Уповноваженою особою було детально розглянуто пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» та виявлено у її складі невідповідності у документах та інформації, що вимагались тендерною документацією, а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності та паспорт якості на Бензин А-95 виданий ПАТ «Укртатнафта», а не ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» що не відповідає вимогам встановленим пунктом 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК 6 до тендерної документації) та підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. А також відсутнє підтвердження взаємовідносин між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» та ПАТ «Укртатнафта».
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей такі помилки в інформаціях та документах, що надані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, не вважаються невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією.
Враховуючи вищенаведене, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» повинна бути відххилена, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо предмета закупівлі тендерної документації»
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», оскільки пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї.
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що 1.1.Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме:
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у ДОДАТКУ 6 до тендерної документації.
В Додатку № 6 до тендерної документації зазначено:
3. Учасник обов’язково надає у складі своєї пропозиції копію сертифікату відповідності та/або паспорту якості на бензин А-95, які є дійсними на момент подання пропозиції.
Скаржником у складі пропозиції було надано наступний перелік документів:
Архів «Тех. вимоги.zip», в файлі під назвою «Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_ Energy_1_ІФС»:
- сертифікат відповідності бензину автомобільного Energy А-95-Євро5-Е0 № UA.056.П.00078-24 терміном дії з 23.04.2024 до 22.04.2027 виданий на ім’я ПАТ «Укртатнафта»;
- паспорт якості бензину автомобільного Energy А-95-Євро5-Е0 № 203 від 25.04.2024 виданий ПАТ «Укртатнафта»;
Варто звернути увагу на той факт, що Замовником не вимагалось в тендерній документації надання сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника, та паспортів якості, виданих на ім’я учасника.
Окрім того, Замовник не установлював в тендерній документації умови про те, що учасник повинен підтвердити свої прямі відносини з виробником палива, в даному випадку з ПАТ «Укртатнафта».
Надані Скаржником документи, що підтверджують відповідність товару та якість товару цілком задовольняють умови документації щодо надання таких документів.
Отже, Скаржником було виконано всі вимоги Замовника, визначені у тендерній документації. Замовником не доведено факт не надання у складі пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» документів, що вимагались тендерною документацію. А інформація із Оскаржуваного рішення не відповідає дійсності, оскільки Замовник додумує нові умови документації, яких під час публікації закупівлі ним самим не було установлено як умова тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації скасувати рішення відхилення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» у процедурі за предметом код за ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-03-009997-a.