-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Металопрокат в асортименті
18 найменувань (згідно специфікації)
Завершена
9 433 000.21
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 330.00 UAH
мін. крок: 1% або 94 330.00 UAH
Період оскарження:
03.07.2024 14:47 - 09.07.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення іншого учасника переможцем
Номер:
60933d301c8e406f9f1e1d65b6fd7dcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-03-007069-a.a2
Назва:
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення іншого учасника переможцем
Вимога:
Публічним акціонерним товариством «ГНІВАНСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦЗАЛІЗОБЕТОНУ» (далі – «Замовник») було прийнято рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ» (далі – ТОВ «ЮГСТАЛЬ») переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з ним договір про закупівлю. Замовник дане рішення опублікував в Протоколі № УО/8/24-2 від 22 липня 2024 року від Приватного акціонерного товариства " ГНІВАНСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦЗАЛІЗОБЕТОНУ ", щодо прийняття рішення уповноваженою особою, а саме: встановлена повна відповідність пропозиції Учасника ( ТОВ «ЮГСТАЛЬ») вимогам до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, у тому числі, в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Підстави для відмови учаснику, передбачені ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні.
Проаналізувавши дану ситуацію, Товариство з обмеженою відповідальністю «Продмаркетпром» (далі – ТОВ «Продмаркетпром») вважає, що Замовник навмисно відхилив його тендерну пропозицію аби визначити ТОВ «ЮГСТАЛЬ» переможцем процедури закупівлі та укласти з ним договір.
Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівля має здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ТОВ «Продмаркетпром» не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «ЮГСТАЛЬ» переможцем процедури закупівлі.
По-перше, Замовник зазначив в тендерній документації, що учасник підтверджує якість запропонованого товару у складі пропозиції документами про якість (скан-копії) : сертифікат(паспорт) відповідності та/або сертифікат(паспорт) якості та /або інші документи, згідно технічних вимог до товару та підтверджують відповідність товару ДСТУ, та/або ГОСТ та/або стандартам EN згідно якого виготовляється товар. Перевіривши самостійно, надані документи ТОВ «ЮГСТАЛЬ», ми звернули увагу на сертифікат якості № 02230897-Л, а саме на круг Ø37 мм.
ТОВ «Продмаркетпром» запропонував у своїй тендерній документації круг Ø38 мм, на підставі того, що розмірний ряд кругу йде Ø36 мм і наступний за ним Ø38 мм, тобто Ø37 мм відсутній. Тому вважаємо, аби Замовника ще раз звернув увагу на вище зазначений сертифікат і перевірив його в уповноваженого органа з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, вказана в сертифікаті. В разі якщо інформація виявиться неправдивою, це є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
По-друге, в тендерній документації Замовника визначений перелік Товарів, які мають бути поставлені, серед них сталь кругла Ø8 мм, марки сталі А240С, згідно ДСТУ 3760:2019. Проте ТОВ «ЮГСТАЛЬ» в свою чергу вказує в технічній специфікації та тендерній пропозиції сталь кругла Ø8 мм., але надає сертифікат відповідності №UA.033.0087-22, в якому вказана продукція АРМАТУРА; МОТОК;8;ДСТУ 3760, яка виміряється в мотках. Таким чином, сертифікат відповідності не відповідає вимогам тендерній документації, що є підставою для відхилення тендерної документації.
Визначаючи Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЮГСТАЛЬ», Замовник має перевірити всю технічну документацію та документи, що підтверджують кваліфікацію.
Згідно з част. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до частини 18 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх пропозицій згідно з частиною 13 цієї статті; відсутності пропозицій учасників для участі в ній. Спрощена закупівля може бути відмінена частково (за лотом).
Згідно з частиною 20 статті ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Замовник зазначив в тендерній документації, що при виборі переможця керується власними інтересами з дотриманням принципів здійснення закупівель, будь-яка із пропозицій надана учасником в незалежності від цінової пропозиції може бути відхилена та вимоги, скарги подані учасником, розглядаються виключно в межах електронної системи закупівель.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ» та визнання ТОВ «ЮГСТАЛЬ» переможцем є дискримінацією учасника, а саме ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ». Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, встановлених ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, яке призвело до суб'єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на вище викладене та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, -
ВИМАГАЮ:
1. Здійснити детальну перевірку всієї технічної документації та документів, що підтверджують кваліфікацію ТОВ «ЮГСТАЛЬ»
2. Прийняти наші зауваження до розгляду та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Круг ф37мм ст.3пс .ТАКТ.pdf 24.07.2024 14:44
- круг ф8мм А240С АрселорМітал 2023.pdf 24.07.2024 14:44
Дата подачі:
24.07.2024 14:44
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення тендерної документації
Номер:
f285b5004d4d4ec6aa8ef5a2dc2371c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-03-007069-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення тендерної документації
Вимога:
У відповідь на отримання протоколу (рішення) № УО-8/24-1 від 22 липня 2024 року від Приватного акціонерного товариства " ГНІВАНСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦЗАЛІЗОБЕТОНУ" (далі – «Замовник») щодо прийняття рішення уповноваженою особою, а саме відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продмаркетпром», код ЄДРПОУ – 36863714 у спрощеній процедурі закупівлі UA-2024-07-03-007069-a, на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 у спрощеній процедурі закупівлі UA-2024-07-03-007069-a - Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1)Відсутній гарантійний лист що товар на день постачання буде випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень (Учасник надає гарантійний лист щодо підтвердження даних вимог).
2)Деякі Сертифікати якості на запропонований товар неможливо прочитати, а саме: -квадрат 80х80; -круг Ø37 мм.
3)Не надано сертифікат на сталь кругла Ø8 мм.
Згідно з част. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до част. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Спрощена закупівля відбувається за порядком, що встановлює Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10, затверджена наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі — Інструкція № 25).
Відповідно до п. 3 Розділу 2 Інструкції № 25 передбачено, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції.
Як зазначалося вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Продмаркетпром» відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «про публічні закупівлі».
Даним листом хочемо зазначити щодо вказаних вимог ПрАТ «ГНІВАНСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦЗАЛІЗОБЕТОНУ», які не відповідають тендерній документації.
По-перше, щодо відсутності гарантійного листа, що товар на день постачання буде випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень. В тендерній документації визначений перелік документів, яким повинен відповідати предмет закупівлі та документи, які мають бути надані Учасником в електронному вигляді, а саме
1. Пропозиція учасника : тендерна пропозиція (згідно Додатка №1) до Документації щодо закупівлі
2. Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №2) до Документації щодо закупівлі.
3. Інформація щодо відсутності правопорушень Учасника: довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (згідно Додатка №3) до Документації щодо закупівлі.
4. Умови договору поставки (погоджені): проект договору поставки (Додаток №5) до Документації щодо закупівлі.
5. Згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних: лист-згода (згідно Додатка №4) до Документації щодо закупівлі.
Таким чином, ТОВ «Продмаркетпром», надав повний перелік документів в електронному вигляді, які вимагались Замовником. Щодо зазначеного гарантійного листа, то в переліку документів, які має надати Учасник не було зазначено даного документа. Проте в розділі «Технічна документація до товару» , зазначались вимоги до товару, що товар на день постачання повинен бути випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень.
Надаючи технічну специфікацію, ТОВ «Продмаркетпром» перелічив вимоги до товару та завірив даний документ електронним підписом, чим запевнив Замовника перелічені вимоги, а саме в тому, що на момент поставки Товару, він буде випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень.
По-друге, Замовник зазначив, що сертифікати якості на запропонований товар неможливо прочитати, а саме: на квадрат 80х80 та круг Ø37 мм. Знову ж таки, звертаючись до тендерної документації, в якій вказано лише, що учасник підтверджує якість запропонованого товару у складі пропозиції документами про якість (скан-копії) : сертифікат(паспорт) відповідності та/або сертифікат(паспорт) якості та /або інші документи, згідно технічних вимог до товару та підтверджують відповідність товару ДСТУ, та/або ГОСТ та/або стандартам EN згідно якого виготовляється товар.
Відповідно до даної вимоги, Учасник ТОВ «Продмаркетпром» все ж таки надав зазначені сертифікати на квадрат 80х80 та круг Ø38 мм (відповідно до технічної специфікації Учасника, адже стандартний ряд круга Ø 36 і за ним Ø 38 ), які можливо прочитати, до того ж вони завірені самим Учасником. Якщо Замовник вважає, що сертифікат якості/відповідності наданий в неякісному скані, то він міг розмістити повідомлення з вимогою про надання більш чіткого зображення сертифікатів на Товар, з зазначення строку для усунення недоліків (відповідно до Інструкції № 25).
По-третє, Замовник зазначив, що не надано сертифікат на сталь кругла Ø8 мм. Проте ТОВ «Продмаркетпром» надав сертифікат відповідності №UA.GS.2.08.001-23 на прокат сортовий сталевий гарячекатаний круглий класу А240С., діаметром 5.5, 6.5, 8, 10 та 12 мм, мірної довжини від 6 до 12 мм для залізобетонних конструкцій (серед переліченого є діаметр 8 мм).
Проаналізувавши всю ситуацію, ТОВ «Продмаркетпром» вважає, що ПрАТ «ГНІВАНСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦЗАЛІЗОБЕТОНУ» навмисно відхилив його тендерну пропозицію аби визначити іншого учасника переможцем процедури закупівлі та укласти з ним договір.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівля має здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з частиною 20 статті ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Замовник зазначив в тендерній документації, що при виборі переможця керується власними інтересами з дотриманням принципів здійснення закупівель, будь-яка із пропозицій надана учасником в незалежності від цінової пропозиції може бути відхилена та вимоги, скарги подані учасником, розглядаються виключно в межах електронної системи закупівель.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ» та визнання іншого учасника переможцем є дискримінацією учасника, а саме ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ». Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, встановлених ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, яке призвело до суб'єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на вище викладене та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, -
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДМАРКЕТПРОМ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат круг 8.pdf 24.07.2024 09:06
Дата подачі:
24.07.2024 09:06