• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Металопрокат в асортименті

19 найменувань (згідно специфікації)

Торги не відбулися

9 434 518.21 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 345.18 UAH
Період оскарження: 03.07.2024 13:58 - 09.07.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної документації

Номер: 8299afa7f3fb4b718b8590576320813e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-03-006069-a.a2
Назва: Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної документації
Вимога:
У відповідь на отримання протоколу (рішення) № 19/24-1 від 17 липня 2024 року від Приватного акціонерного товариства "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" (далі – «Замовник») щодо прийняття рішення уповноваженою особою, а саме відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продмаркетпром», код ЄДРПОУ – 36863714 у спрощеній процедурі закупівлі UA-2024-07-03-006069-a, на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 у спрощеній процедурі закупівлі UA-2024-07-03-006069-a - Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1)Відсутній гарантійний лист що товар на день постачання буде випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень (Учасник надає гарантійний лист щодо підтвердження даних вимог). 2)Деякі Сертифікати якості на запропонований товар неможливо прочитати, а саме: -квадрат 80х80; -круг Ø37 мм. 3)Не надано сертифікати на : - сталь кругла Ø8 мм. 4) Запропоновані Учасником листи сталеві заводу виробника ПАТ "Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча" котрий не працює з лютого 2022 року. (лист 10мм;12мм;40мм). Згідно з част. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Відповідно до част. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Спрощена закупівля відбувається за порядком, що встановлює Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10, затверджена наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі — Інструкція № 25). Відповідно до п. 3 Розділу 2 Інструкції № 25 передбачено, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. Як зазначалося вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Продмаркетпром» відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «про публічні закупівлі». Даним листом хочемо зазначити щодо вказаних вимог ПрАТ «Коростенський машинобудівний завод», які не відповідають тендерній документації. По-перше, щодо відсутності гарантійного листа, що товар на день постачання буде випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень. В тендерній документації визначений перелік документів, яким повинен відповідати предмет закупівлі та документи, які мають бути надані Учасником в електронному вигляді, а саме 1. Пропозиція учасника : тендерна пропозиція (згідно Додатка №1) до Документації щодо закупівлі 2. Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №2) до Документації щодо закупівлі. 3. Інформація щодо відсутності правопорушень Учасника: довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (згідно Додатка №3) до Документації щодо закупівлі. 4. Умови договору поставки (погоджені): проект договору поставки (Додаток №5) до Документації щодо закупівлі. 5. Згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних: лист-згода (згідно Додатка №4) до Документації щодо закупівлі. Таким чином, ТОВ «Продмаркетпром», надав повний перелік документів в електронному вигляді, які вимагались Замовником. Щодо зазначеного гарантійного листа, то в переліку документів, які має надати Учасник не було зазначено даного документа. Проте в розділі «Технічна документація до товару» , зазначались вимоги до товару, що товар на день постачання повинен бути випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень. Надаючи технічну специфікацію, ТОВ «Продмаркетпром» перелічив вимоги до товару та завірив даний документ підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства, чим запевнив Замовника перелічені вимоги, а саме в тому, що на момент поставки Товару, він буде випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень. По-друге, Замовник зазначив, що сертифікати якості на запропонований товар неможливо прочитати, а саме: на квадрат 80х80 та круг Ø37 мм та не надано сертифікат на сталь кругла Ø8 мм. Знову ж таки, звертаючись до тендерної документації, в якій вказано лише, що учасник підтверджує якість запропонованого товару у складі пропозиції документами про якість (скан-копії) : сертифікат(паспорт) відповідності та/або сертифікат(паспорт) якості та /або інші документи, згідно технічних вимог до товару та підтверджують відповідність товару ДСТУ, та/або ГОСТ та/або стандартам EN згідно якого виготовляється товар. Відповідно до даної вимоги, Учасник ТОВ «Продмаркетпром» все ж таки надав зазначені сертифікати на квадрат 80х80 та круг Ø37 мм, які можливо прочитати, до того ж вони завірені самим Учасником. Також було надано сертифікат відповідності сталь кругла Ø8 мм, який підтверджує відповідність товару ДСТУ згідно якого виготовляється товар. Якщо Замовник вважає, що сертифікат якості/відповідності наданий в неякісному скані, то він міг розмістити повідомлення з вимогою про надання більш чіткого зображення сертифікатів на Товар, з зазначення строку для усунення недоліків (відповідно до Інструкції № 25). По-третє, Замовник зазначив, що запропоновані Учасником ТОВ «Продмаркетпром» листи сталеві 10мм, 12мм та 40мм, від виробника Приватного акціонерного товариства «Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча» , який не працює з лютого 2022 року. Тому, хочемо зазначити, що ухвалою від 19.12.2022 у справі № 908/2465/22 Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Р.А. відкрив провадження у справі про банкрутство боржника - Приватного акціонерного товариства «Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча». Відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства, відкриття провадження у справі про банкрутство не означає припинення господарської діяльності та автоматичний розпродаж всього майна боржника. Проаналізувавши всю ситуацію, ТОВ «Продмаркетпром» вважає, що ПрАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал» навмисно відхилив його тендерну пропозицію аби визначити іншого учасника переможцем процедури закупівлі та укласти з ним договір. Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівля має здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 20 статті ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Замовник зазначив в тендерній документації, що при виборі переможця керується власними інтересами з дотриманням принципів здійснення закупівель, будь-яка із пропозицій надана учасником в незалежності від цінової пропозиції може бути відхилена та вимоги, скарги подані учасником, розглядаються виключно в межах електронної системи закупівель. Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ» та визнання іншого учасника переможцем є дискримінацією учасника, а саме ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ». Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, встановлених ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, яке призвело до суб'єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі. З огляду на вище викладне та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, - ВИМАГАЮ: 1. Скасувати відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДМАРКЕТПРОМ».
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування рішення про визначення іншого учасника переможцем

Номер: 703f1e3fdf524f728841c381a59cd384
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-03-006069-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення іншого учасника переможцем
Вимога:
Публічним акціонерним товариством «Коростенський завод залізобетонних шпал» (далі – «Замовник») було прийнято рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АВ метал Груп» (далі – ТОВ «АВ Метал Груп») переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з ним договір про закупівлю. Замовник дане рішення опублікував в Протоколі № 19/24-2 від 17 липня 2024 року від Приватного акціонерного товариства "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ", щодо прийняття рішення уповноваженою особою, а саме: встановлена повна відповідність пропозиції Учасника ( ТОВ «АВ Метал Груп») вимогам до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, у тому числі, в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Підстави для відмови учаснику, передбачені ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні. Проаналізувавши дану ситуацію, Товариство з обмеженою відповідальністю «Продмаркетпром» (далі – ТОВ «Продмаркетпром») вважає, що Замовник навмисно відхилив його тендерну пропозицію аби визначити ТОВ «АВ Метал Груп» переможцем процедури закупівлі та укласти з ним договір. Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі — це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівля має здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ТОВ «Продмаркетпром» не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «АВ Метал Груп» переможцем процедури закупівлі. Визначаючи Переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВ Метал Груп», Замовник має перевірити всю технічну документацію та документи, що підтверджують кваліфікацію. На виконання вимог п.п. 2 п. 1.2 Додатку №2 Тендерної документації, ТОВ «АВ Метал Груп» не надав відгуки замовника про результат виконання зазначених ним аналогічних договорів з інформацією про їх виконання у повному обсязі, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Крім того, ТОВ «АВ Метал Груп» також не надав гарантійний лист про те, що товар на день постачання буде випробуваним, раніше не вживаним, без ознак корозії та пошкоджень. Замість цього надав гарантійний лист про те що Товар який поставляється є новим та не був у використанні. Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Продмаркетпром» на підставі того , що запропоновані листи сталеві від виробника ПрАТ "Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча" котрий не працює з лютого 2022 року. (лист 10мм;12мм;40мм). Проте в той же час Замовник приймає тендерну пропозицію та визначає ТОВ «АВ Метал Груп» переможцем, який також в свою чергу пропонує листи 10мм та 12мм від ПрАТ "Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча". При цьому ж сертифікати якості на вищезазначені листи не засвідченні будь-яким чином. Також, ТОВ «АВ Метал Груп» в тендерній специфікації зазначає круг 37 мм, проте надає сертифікат якості на круг 38 мм. В Тендерній документації Замовник визначив перелік Товарів, які мають бути поставлені, проте ТОВ «АВ Метал Груп» в свою чергу навіть не вказує Швелер 6,5 в технічній специфікації і не надає сертифікат відповідності та/або сертифікат якості на цей Товар, що також є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Згідно з част. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Відповідно до частини 18 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх пропозицій згідно з частиною 13 цієї статті; відсутності пропозицій учасників для участі в ній. Спрощена закупівля може бути відмінена частково (за лотом). Згідно з частиною 20 статті ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Замовник зазначив в тендерній документації, що при виборі переможця керується власними інтересами з дотриманням принципів здійснення закупівель, будь-яка із пропозицій надана учасником в незалежності від цінової пропозиції може бути відхилена та вимоги, скарги подані учасником, розглядаються виключно в межах електронної системи закупівель. Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ» та визнання ТОВ «АВ Метал Груп» переможцем є дискримінацією учасника, а саме ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ». Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, встановлених ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, яке призвело до суб'єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі. З огляду на вище викладене та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, - ВИМАГАЮ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВ Метал Груп».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 29.07.2024 15:08