-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
3319 (вироби медичного призначення)
Завершена
92 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
Період оскарження:
08.06.2018 16:43 - 21.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
cf2efb0dad194b61a5019d852411e36f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-08-003053-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2566144, номер тендеру у UA-2018-06-08-003053-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 2566144.pdf 11.06.2018 10:35
Дата подачі:
11.06.2018 10:35
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Оскільки, Вами документально не доведена наявність обставин, що ускладнюють або роблять неможливим постачання всього переліку товару, що закуповується, у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Крім того, статтею 43 Господарського кодексу України передбачена свобода підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. На території України зареєстровано та дозволено до використання в лікувальних закладах безліч аналогічного товару різних виробників/офіційних представників, а тому, ви як суб’єкт господарювання маєте можливість вступити з ними в договірні відносини для забезпечення поставки всього переліку товару, необхідного замовнику.
Слід також зауважити, що Ваше посилання на практику АМК є необґрунтованим, оскільки, рішення АМК є актами індивідуальної дії та не регулюють проведення публічних закупівель, а тому, не можуть бути застосовані до даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено