-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Лот 1 - бензин А-95 ЄВРО, дизельне паливо ЄВРО - (в талонах), Лот 2 - бензин А-92 ЄВРО - (в талонах)
Завершена
64 166 464.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 075.86 UAH
мін. крок: 0% або 1 075.86 UAH
Період оскарження:
03.07.2024 10:20 - 20.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи щодо неправомірного визначення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Номер:
701bb2ae04f349f29a33c9d605065299
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-03-001789-a.b2
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи щодо неправомірного визначення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Вимога:
Вих № В-3107/1
від 31.07.2024 р. Замовник
Орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю
Копія
Заявник:
Рішення яке оспорюється:
Процедура закупівлі: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4
post@dasu.gov.ua
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
вул. Січових Стрільців, 18, м. Київ, 04053
262600@dasu.gov.ua
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»
Код ЄДРПОУ - 44763104
43023, Волинська область, Луцький район, м. Луцьк, вул. Яремчука Назарія, буд. № 1
Протокольне рішення (протокол) № 437 від 26.07.2024р.
UA-2024-07-03-001789-a
ВИМОГА
про скасування рішення Уповноваженої особи щодо неправомірного визначення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» переможцем закупівлі те бездіяльність Уповноваженої особи при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (Україна, 43023, Волинська обл., Луцький р-н, місто Луцьк, вул. Яремчука Назарія, будинок 1) (надалі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», Скаржник, Суб’єкт оскарження) приймає участь у процедурі закупівлі – код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Лот 1 - бензин А-95 ЄВРО, дизельне паливо ЄВРО - (в талонах), Лот 2 - бензин А-92 ЄВРО - (в талонах), а саме «Лот 1 - бензин А-95 ЄВРО, дизельне паливо ЄВРО - (в талонах), оголошеній Замовником (оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2024-07-03-001789-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-001789-a ) (надалі – Процедура закупівлі).
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Пропозицію ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" було визнано найкращою.
26.07.2024 Замовник в особі уповноваженої особи Протокольним рішенням (протоколом) № 437 вирішив:
1. Визначити ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" переможцем щодо Закупівлі.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме з ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ".
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме з ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" в електронній системі закупівель.
Замовник в порушення вимог законодавства та вимог тендерної документації неналежно розглянув надані Учасником ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" документи тендерної документації та визнав його переможцем, однак мав відхилити його пропозиції з підстав описаних у вимозі.
Учасник Процедури закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та його Пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону та Особливостям, а також вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації. Таким чином, Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» переможцем закупівлі. Скасування неправомірного рішення Замовника дозволить Скаржнику в подальшому перейти на кваліфікацію та за умови успішної кваліфікації отримати можливість укласти договір про закупівлю.
Зокрема, слід звернути увагу на наступні порушення та бездіяльність Замовника.
1. Щодо відсутності документального підтвердження відпуску пального виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА» на АЗС Донецькій області
Підпунктом 3.4. додатку 2 до тендерної документації передбачено, наступну вимогу.
3.4. У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників:
- копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія іншого документу, який підтверджує взаємовідносини учасника та оператора (партнерської/орендованої, тощо) АЗС відповідно до чинного законодавства;
- гарантійний лист від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці (п.п.3.2. Додатку 2 оголошення), адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами встановленого зразка на АЗС.
«3.8 Гарантійний лист ПАРАЛЛЕЛЬ ДУ ЦОП МВС України» містить зразки талонів за якими не може здійснюватися відпуск палива на зазначених АЗС (в Донецькій області).
Так наявний у складі пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» Договір поставки № МТ 15 19/03/24 від «19» березня 2024 року з ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД" Файл «ДОГОВІР ТАЛОНИ ПАРАЛЛЕЛЬ» в Додатку № 1 передбачає, співвідношення номенклатури Постачальника із Зовнішнім виглядом бланку-дозволу та/або Електронного Талону.
Відповідно до цього співвідношення видно, що талони ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»:
- на пальне А95 відповідають номенклатурі Бензин А-95 Євро, але по них НЕ МОЖЕ ВІДПУСКАТИСЯ Бензин А-95 Рerfekt та Бензин А-95 Green.
- на пальне ДП відповідають номенклатурі Дизельне паливо, але по них НЕ МОЖЕ ВІДПУСКАТИСЯ Дизельне паливо Рerfekt Diesel.
Також в Переліку АЗС зазначено, що «даний перелік може змінюватися в односторонньому порядку Постачальником. Діючий асортимент розміщений на parallel.ua».
На веб-сайті ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД" https://parallel.ua/for-drivers/gas-station-map/?set_filter=y&arrFilter_49_3233089245=Y&arrFilter_62_3233089245=Y показано, що лише на 2 АЗС в Київському регіоні та на 2 АЗС в Одеській області наявний Бензин А-95 та Дизельне паливо. Див скрин з веб-сайту Файл «АЗС Паралель».
В решті областей, в т.ч. й Донецькій області відпускається інші види пального з іншими якісними характеристиками та інших виробників, а саме: Бензин А-95 Рerfekt, Дизельне паливо Рerfekt Diesel, Бензин А-95 GREEN, які Учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не подавав у складі своєї пропозиції. Див скрин з веб-сайту Файл «пальне на АЗС Паралель Словянська, 1».
Також відповідно до Додатку №2 Договору поставки № МТ 15 19/03/24 від «19» березня 2024 року між ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД" Файл «ДОГОВІР ТАЛОНИ ПАРАЛЛЕЛЬ» зазначено, що на АЗС за адресами: м. Слов’янськ, вул. Сучасна, 1 та м. Слов’янськ, тр. Київ-Должанський, 14 можливий відпуск пального Бензин А-95 Рerfekt та Бензин А-95 Green, Дизельне паливо Рerfekt Diesel
В підтвердження чого наявні копії документів про якість, що наявні на відповідній АЗС. Відповідно до даних документів на АЗС в м. Слов’янськ відпускається інший вид пального ніж пропонувався Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Зокрема, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в своїй пропозиції пропонував пальне виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА», а фактично на АЗС в м. Слов’янськ відпускається пальне Бензин А-95 Рerfekt, Дизельне паливо Рerfekt Diesel, Бензин А-95 GREEN виробництва Rompetrol Rafineria S.A. (Румунія).
Див файл Донецька обл. м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1.
Таким чином, в Учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» відсутні можливості здійснювати відпуск палива виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА», який зазначений ним в тендерній документації через АЗС в Донецькій області, що може поставити під загрозу належне виконання умов договору про закупівлю.
2. Щодо відсутності документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників в Донецькій області та Сумській області саме від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС
Підпунктом 3.4. додатку 2 до тендерної документації передбачено, наступну вимогу.
3.4. У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників:
- копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія іншого документу, який підтверджує взаємовідносини учасника та оператора (партнерської/орендованої, тощо) АЗС відповідно до чинного законодавства;
- гарантійний лист від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці (п.п.3.2. Додатку 2 оголошення), адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами встановленого зразка на АЗС.
Відповідно до вимог п. 3.4. тендерної документації учасники повинні були копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС та гарантійні листи від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС.
Наразі ліцензуванню підлягають такі види діяльності, зокрема, як виробництво, зберігання палива, оптова торгівля (за відсутності та окремо за наявності місць оптової торгівлі) та роздрібна торгівля пальним.
Ліцензія на роздрібну торгівлю, тобто через мережу АЗС, передбачає видачу ліцензії на кожну точку роздрібної торгівлі, тобто на кожну окрему АЗС, і видається власнику орендарю АЗС, тобто є СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ЯКИЙ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗДІЙСНЮЄ ВІДПУСК ПАЛИВА (ЗАПРАВКУ АВТОТРАНСПОРТУ) НА АЗС.
Тобто виходячи з сукупного тлумачення змісту тендерної документації малося на увазі, що учасники повинні надати інформацію про БЕЗПОСЕРДНЮ співпрацю ОПЕРАТОРОМ (ЛІЦЕНЗІАТОМ) ПАРТНЕРСЬКИХ АЗС, тобто З СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ЯКИЙ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗДІЙСНЮЄ ВІДПУСК ПАЛИВА (ЗАПРАВКУ АВТОТРАНСПОРТУ) НА АЗС, запропонованими учасником (зазначеним учасником у відповідній довідці) а не з іншими посередниками чи емітентами. Тобто учасники у разі відсутності власних чи орендованих АЗС повинні були надати інші партнерські договори, які укладені безпосередньо з суб'єктами господарювання, які безпосередньо здійснює відпуск палива (заправку автотранспорту) на АЗС.
Водночас, учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не виконав дану вимогу та не забезпечив достатньої кількості АЗС в Донецькій та Сумській областях з огляду на наступне:
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надав в складі тендерної пропозиції довідку Перелік автозаправних станцій Постачальника (Файл «3.3 ДОВІДКА АЗС») в якій зазначає наступні АЗС в окремих областях на яких пропонує здійснити заправку пальним на АЗС, що нібито укладені з безпосередньо з суб'єктом господарювання, який безпосередньо здійснює відпуск палива (заправку автотранспорту) на АЗС, що не відповідає дійсності.
Донецька обл.
П. 467 АЗС під брендом «Parallel» Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Сучасна, 1.
П. 467 АЗС під брендом «Parallel» Донецька обл., м. Слов’янськ, тр. Київ- Должанський, 14.
Правова форма управління чи користування АЗС – користування. Договір МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024 р. укладений між ТОВ «Параллель-М ЛТД» та ТОВ «Укрнафта-Постач» та Договір 0526/23/ЭМД/М від 07.11.2023 р. укладений між ТОВ «Параллель-М ЛТД» та ТОВ «Укрнафта-Постач».
Однак, Учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надав недостовірну інформацію щодо можливості здійснення заправки та укладеного договору безпосередньо з суб'єктом господарювання, який безпосередньо здійснює відпуск палива (заправку автотранспорту) на АЗС в Донецькій області.
Так відповідно до наданих доказів, безпосередню діяльність на АЗС (оператор / ліцензіат АЗС) за адресою м. Слов’янськ, вул. Сучасна, 1 здійснює ПП «ДНП ОЙЛ» (код - 33270864), а не ТОВ «Параллель-М ЛТД», як зазначено в гарантійному листі.
Підтвердженням чого є фіскальний чек про обслуговування на даній АЗС, інші копії документів отримані в куточку споживача АЗС такі як копія Роздрібної ліцензії № 05220314202300025, витяг з ЄДР, копія паспорта якості та сертифікат відповідності на пальне, що не відповідає пропозиції Учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Докази містяться в архівному файлі «Донецька обл. м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1».
Сумська обл.
П. 462 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Суми, вул. Роменська, 102.
П. 463 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Суми, вул. Черепіна (Героїв Крут), 11.
П. 464 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Суми, вул. Білопільський шлях, 16.
П. 465 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., смт. Степанівка, вул. Центральна, 49/3.
П. 465 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Тростянець, вул. Горького (Благовіщенська), 56Б
Правова форма управління чи користування АЗС – користування. Договір №МТ 14 12/02/24 від 12.02.2024 р. укладений між ТОВ «МАРШАЛ КАРД» та ТОВ «Укрнафта-Постач». Термін дії 31.12.2025р.
Однак, Учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надав недостовірну інформацію щодо можливості здійснення заправки та укладеного договору безпосередньо з оператором / ліцензіатом АЗС, тобто з суб'єктом господарювання, який безпосередньо здійснює відпуск палива (заправку автотранспорту) на АЗС в Сумській області.
Так відповідно до наданих доказів, безпосередню діяльність на АЗС (оператор / ліцензіат АЗС) за вищезазначеними адресами здійснює ТОВ «МІКС ОІЛ» (код - 32685243), а не ТОВ «МАРШАЛ КАРД», як зазначено в гарантійному листі.
Підтвердженням чого є фіскальні чеки про обслуговування на даних АЗС, інші копії документів отримані в куточку споживача АЗС такі як копія Роздрібної ліцензії, копія паспорта якості та сертифікат відповідності. Докази містяться в архівних файлах «м.Суми,вул. Білопільський шлях буд.163», «м.Суми,вул.Героїв Крут,буд.11», «м.Суми,вул.Роменська, буд.102», «Сумська область, Сумський район,смт.Степанівка».
На вищезазначених АЗС безпосередній відпуск пального здійснюють інші суб’єкти господарювання, що мають Роздрібні ліцензії, які видані оператору / ліцензіату АЗС, який безпосередньо здійснює відпуск пального на АЗС, а саме ТОВ «МІКС ОІЛ» (код - 32685243), а не ТОВ «МАРШАЛ КАРД», як зазначено в гарантійному листі, а також здійснюють відпуск пального, іншого виробника чи маркування ніж було зазначено Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в тендерній пропозиції, зокрема: на АЗС під брендом «Parallel» - бензин автомобільний PERFEKT А-95-ЄВРО5-Е0 виробництва Rompetrol Rafineria S.A., Румунія. та на АЗС під брендом «Marshal» - бензин автомобільний EVOX А-95-ЄВРО5-Е0 виробництва PROGRESS TRADING a.s Словацька Республіка.
Отже, Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надав недостовірну інформацію щодо можливості здійснення заправки та укладеного договору з оператором / ліцензіатом партнерської АЗС, тобто безпосередньо з суб'єктом господарювання, який безпосередньо здійснює відпуск палива (заправку автотранспорту) на АЗС в Донецькій та Сумській областях, а також відпуск пального іншого виробника чи маркування ніж було зазначено Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в тендерній пропозиції, що мало бути підставою для відхилення його пропозиції.
Отже, факт подання недостовірної інформації учасником є безумовною (без застосування механізму «24 години на виправлення») підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Отже, Замовник вчинив бездіяльність належним чином не розглянувши документи тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та визнавши його переможцем, а не відхиливши його пропозицію.
3. Щодо відсутності АЗС в кожній області України за виключенням окупованих територій
Абзацом 2 підпункту 3. додатку 2 до тендерної документації передбачено, наступну вимогу.
Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (бланк дозвіл або талон) на з АЗС Постачальника в м. Києві, Київській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (бланк дозвіл або талон) від Постачальника на підставі заявок Покупця
Відповідно до статті 133 Конституції України систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села.
До складу України входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь. Міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України.
Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за № 1668/39004 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1668-22#Text ) Вся територія Автономної Республіки Крим та Вся територія м. Севастополя є тимчасово окупованими.
Водночас, декілька областей є частково окупованими. Так, частина території Луганської області не є тимчасово окупованою, а відтак в Учасника був обов’язок надати документи, що підтверджують наявність АЗС на території Луганської області.
Зокрема, не є окупованими частина наступних районів Луганської області: Сватівський район, Сєвєродонецький район, Старобільський район, Щастинський район.
Учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в складі своєї пропозиції надав документ Файл «3.3 ДОВІДКА АЗС» з якої випливає, що в Учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» відсутні АЗС в Луганській області, а отже Замовник повинен був відхилити такі пропозиції як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Таким чином, Рішення Замовника оформлене Протокольним рішенням (протоколом) № 437 від 26.07.2024 є необґрунтованим прийняте за порушенням норм Закону та Особливостей та не у відповідності до вимог тендерної документації, як наслідок пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно розглянуто та акцептовано.
Заявник вважає, що Замовником було порушено такі принципи здійснення публічних закупівель як:
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі і
- рівне ставлення до учасників закупівлі.
Зважаючи на вищевикладені обставини,
ПРОШУ:
1. Замовника розглянути дану вимогу.
2. Встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі № UA-2024-07-03-001789-a.
2. Зобов`язати Замовника (Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України") скасувати Рішення своєї уповноваженої особи, що були оформлені Протокольним рішенням (протоколом) № 437 від 26.07.2024року, а саме про визначення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» переможцем закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Задовільнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», зокрема, на його право участі у Процедурі закупівлі та отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua, або надаються додатково.
До вимоги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі, неправомірність рішень, дій, бездіяльності замовника; разом із вимогою надається документальне підтвердження/докази (про які йдеться у вимозі), крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua.
Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ та/або суду, у разі ігнорування та/або незадоволення цієї вимоги, а також повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства. Скаржник буде змушений також шукати інші законні способи захисту, в т.ч. й щодо перевірки на наявність в діях уповноваженої особи Замовника та посадової особи Замовника корупційних діянь.
Додатки:
1. Договір поставки № МТ 15 19/03/24 від «19» березня 2024 року з ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД" Файл «ДОГОВІР ТАЛОНИ ПАРАЛЛЕЛЬ» ;
2. 3.5 ДОГОВІР ТАЛОНИ МАРШАЛ.pdf;
3. 3.8 Гарантійний лист ПАРАЛЛЕЛЬ ДУ ЦОП МВС України
4. Лист Маршал-Кард;
5. Скрин з веб-сайту Файл «АЗС Паралель» ;
6. Скрин з веб-сайту Файл «пальне на АЗС Паралель Словянська, 1» ;
7. Перелік автозаправних станцій Постачальника (Файл «3.3 ДОВІДКА АЗС») ;
8. Докази щодо надання недостовірної інформації щодо АЗС, які не є операторами/ ліцензіатами та містяться в архівних файлах: Донецька обл. м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1 «м.Суми,вул. Білопільський шлях буд.163», «м.Суми,вул.Героїв Крут,буд.11», «м.Суми,вул.Роменська, буд.102», «Сумська область, Сумський район,смт.Степанівка».;
9. сертифікат Сумська область, Сумський район,смт.Степанівка;
10. паспорт якості м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1
З повагою,
Директор підписано КЕП Вадим ДОВГОП’ЯТ
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2024-07-03-001789-a ЦОП МВС неправомірне визначення переможця_31.07.2024-1.docx.p7s (1).zip 31.07.2024 17:53
- витяг з ЄДР ПП ДНП ОЙЛ.jpg 31.07.2024 18:02
- декларація про відповідність м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1.jpg 31.07.2024 18:02
- 3.8 Гарантійний лист ПАРАЛЛЕЛЬ ДУ ЦОП МВС України.pdf 31.07.2024 18:02
- 3.5 ДОГОВІР ТАЛОНИ МАРШАЛ.pdf 31.07.2024 18:02
- 3.3 ДОВІДКА АЗС.pdf 31.07.2024 18:02
- ліцензія м.Суми,вул.Білопільський шлях буд.163.jpg 31.07.2024 18:02
- Ліцензія 2 стор м.Суми,вул.Роменська, буд.102.jpg 31.07.2024 18:02
- Лист Маршал-Кард.pdf 31.07.2024 18:02
- ліцензія м.Суми,вул.Героїв Крут,буд.11.jpg 31.07.2024 18:02
- ліцензія м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1.jpg 31.07.2024 18:02
- 3.4 ДОГОВІР ТАЛОНИ ПАРАЛЛЕЛЬ.pdf 31.07.2024 18:02
- Ліцензія титулка м.Суми,вул.Роменська, буд.102.jpg 31.07.2024 18:02
- Ліцензія РРО м.Суми,вул.Роменська, буд.102.jpg 31.07.2024 18:02
- пальне на АЗС Паралель Словянська, 1.PNG 31.07.2024 18:02
- фіскальний чек м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1.jpg 31.07.2024 18:02
- фіскальний чек м.Суми,вул.Білопільський шлях буд.163.jpg 31.07.2024 18:02
- фіскальний чек м.Суми,вул.Героїв Крут,буд.11.jpg 31.07.2024 18:02
- сертифікат м.Суми,вул.Білопільський шлях буд.163.jpg 31.07.2024 18:02
- сертифікат Сумська область, Сумський район,смт.Степанівка.jpg 31.07.2024 18:02
- паспорт якості м. Слов'янськ, вул. Сучасна, 1.jpg 31.07.2024 18:02
- Фіскальний чек м.Суми,вул.Роменська, буд.102.jpg 31.07.2024 18:02
- АЗС Паралель.PNG 31.07.2024 18:12
- Вимога UA-2024-07-03-001789-a ЦОП МВС неправомірне визначення переможця_31.07.2024-1.docx 31.07.2024 18:15
- 3.4 ДОГОВІР ТАЛОНИ ПАРАЛЛЕЛЬ.pdf 02.08.2024 11:29
- 3.5 ДОГОВІР ТАЛОНИ МАРШАЛ.pdf 02.08.2024 11:29
- Щастинський р-н 2024-08-01 130841.jpg 02.08.2024 11:29
- Северодонецький 2024-08-01 115737.jpg 02.08.2024 11:29
- Liveuamap Луганська обл..docx 02.08.2024 11:29
- 3.8 Гарантійний лист ПАРАЛЛЕЛЬ ДУ ЦОП МВС України.pdf 02.08.2024 11:29
- Старобільський р-н 2024-08-01 130422.jpg 02.08.2024 11:29
- 3.2 ДОВІДКА ЩОДО ДІЙСНОСТІ ТАЛОНІВ.pdf 02.08.2024 11:29
- Сватівський 2024-08-01 115800.jpg 02.08.2024 11:29
- Лист Маршал-Кард.pdf 02.08.2024 11:29
- 3.3 ДОВІДКА АЗС.pdf 02.08.2024 11:29
Дата подачі:
31.07.2024 18:20
Вирішення:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР",
вул. Яремчука Назарія, буд. № 1, м. Луцьк, Луцький район, Волинська область, 43023
Замовник:
Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України»,
вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8, м. Київ, 04116
код ЄДРПОУ 14317108
тел. +38 044 254 96 68
e-mail: i.kovalenko@tsop.mvs.gov.ua
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-07-03-001789-a
Відповідь на вимогу
щодо проведення Процедури закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», Скаржник) приймає участь у процедурі закупівлі– код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Лот 1 - бензин А-95 ЄВРО, дизельне паливо ЄВРО - (в талонах), оголошеній Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – Замовник) (оголошення № UA-2024-07-03-001789-a) (надалі – Процедура закупівлі).
31 липня 2024 року о 18.20 год, ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» звернувся до Замовника з вимогою. У вимозі Скаржник просить:
1. Замовника розглянути дану вимогу.
2. Встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі № UA-2024-07-03-001789-a.
2. Зобов`язати Замовника (Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України") скасувати Рішення своєї уповноваженої особи, що були оформлені Протокольним рішенням (протоколом) № 437 від 26.07.2024року, а саме про визначення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» переможцем закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Замовник розглянув надану ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» вимогу, але не погоджується питаннями порушеними Скаржником у вимозі з огляду на наступне.
1. Щодо відсутності документального підтвердження відпуску пального виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА» на АЗС Донецькій області
Відповідно до пункту 3.4 Лоту 1 Додатку 2 до тендерної документації «У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників
- копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія іншого документу, який підтверджує взаємовідносини учасника та оператора (партнерської/орендованої, тощо) АЗС відповідно до чинного законодавства;
- гарантійний лист від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці (п.п.3.2. Додатку 2 оголошення), адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами встановленого зразка на АЗС.»
На виконання цієї умови документації, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – Переможець) надає наступні документи, зокрема:
1. форма "Тендерна пропозиція" (файл «ЦІНОВА ЛОТ 1.pdf») відповідно до якої Переможцем запропоновано: 1. Бензин А-95 ЄВРО в талонах: 2. Дизельне паливо ЄВРО в талонах;
2. Перелік АЗС Постачальника (файл «3.3 ДОВІДКА АЗС.pdf»), відповідно до якого зазначено, зокрема АЗС Parallel, 467. 1. Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Сучасна, 1, 468. Донецька обл., м. Слов’янськ, тр. Київ- Должанський, 14
3. Договір поставки від 19.03.2024 № МТ 15 19/03/24 (файл «3.4 ДОГОВІР ТАЛОНИ ПАРАЛЛЕЛЬ.pdf») укладений між Переможцем та ТОВ "Параллель-М ЛТД", а також додаткові угоди №1, № 2 та № 3 до зазначеного договору.
Відповідно до додатку 1 до договору в редакції додаткової угоди № 3 наведено зразки бланків-дозволів (талонів), емітованих Покупцем на одержання певної кількості та певної марки пального на АЗС.
Відповідно до додатку 2 до договору в редакції додаткової угоди № 3 наведено перелік автозаправних станцій. Відповідно до даного переліку наявна АЗС в Донецькій області за адресою: м.Слов'янськ, вул. Сучасна, 1 та АЗС в Донецькій обл., м. Слов’янськ, тр. Київ- Должанський, 14.
4. Гарантійний лист (файл «3.8 Гарантійний лист ПАРАЛЛЕЛЬ ДУ ЦОП МВС України.pdf») відповідно до якого зазначено, що ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД» відповідно до Договору № МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024р. та Договору № 0526/23/ЭМД/М від 07.11.2023р. укладеними між ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД» та ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує забезпечення відпуску палива за талонами/паливними картками (смарт-картками) «UKRNAFTA», що пропонуються ТОВ «Укрнафта-Постач», на зазначених в тендерній пропозиції та в цьому листі АЗС (бренду «Parallel») на момент розкриття тендерної пропозиції та протягом строку дії талонів/паливних карток (смарт-карток). Номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція ТОВ «Укрнафта-Постач» - UA-2024-07-03-001789-a. Мережа запропонованих АЗС «Parallel»: 1. Донецька обл. м. Слов’янськ, вул. Сучасна, 1 «Parallel»; 2. Донецька обл. м. Слов’янськ, тр. Київ-Должанський, 14 «Parallel». Також наведено зразки талонів за якими буде здійснюватися відпуск палива на зазначених АЗС.
Зразки талонів за якими буде здійснюватися відпуск палива на зазначених АЗС в договорі відповідають зразкам талонів наведеним в гарантійному листі.
Також, Замовником не встановлювалася вимога до Учасника щодо поставки пального власного виробництва чи виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА».
Вважаємо, що Переможцем надано всі необхідні документи, які вимагаються Замовником у тендерній документації.
Враховуючи зазначене, ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не доведено та документально не підтверджено, що на зазначених вище АЗС не здійснюється відпуск палива, запропонованого Переможцем. Відповідно вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
2. Щодо відсутності документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників в Донецькій області та Сумській області саме від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС.
Додаток 2 Документації містить технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до умов Додатку 2 до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції за Лот 1 повинен надати, зокрема:
3.2. Довідку (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (бланк дозвіл або талон) на території м. Києва, Київської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій.
3.3. Довідку, яка містить відомості стосовно: а) кількості АЗС у кожній області, м. Києві та їх місцезнаходження; б) найменування АЗС (за наявності), контактний телефон; в) правова форма управління чи користування АЗС, що надає право на обслуговування, зокрема: власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС.
3.4. У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників:
- копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія іншого документу, який підтверджує взаємовідносини учасника та оператора (партнерської/орендованої, тощо) АЗС відповідно до чинного законодавства;
- гарантійний лист від власника/орендаря/оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці (п.п.3.2. Додатку 2 оголошення), адресований Учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами встановленого зразка на АЗС.
На виконання цієї умови документації, у складі пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надає наступні документи:
1. Довідку про дійсність довірчих документів, (файл «3.2 ДОВІДКА ЩОДО ДІЙСНОСТІ ТАЛОНІВ.pdf») в якій ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» гарантує про дійсність довірчих документів (бланк дозвіл або талон) на території м. Києва, Київської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій;
2. Довідку, яка містить відомості стосовно АЗС Постачальника (файл «3.3 ДОВІДКА АЗС.pdf»), відповідно до якої зазначено, зокрема, наступні АЗС:
Донецька обл.
П. 467 АЗС під брендом «Parallel» Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Сучасна, 1.
П. 467 АЗС під брендом «Parallel» Донецька обл., м. Слов’янськ, тр. Київ- Должанський, 1
Правова форма управління чи користування АЗС – користування.
На підтвердження надано Договір МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024 р. укладений між ТОВ «Параллель-М ЛТД» та ТОВ «Укрнафта-Постач» (файл «3.4 ДОГОВІР ТАЛОНИ ПАРАЛЛЕЛЬ.pdf»). Відповідно до пункту 3.1 договору ПОСТАЧАЛЬНИК поставляє (передає у власність) ПОКУПЦЮ Товари на умовах: EXW за місцезнаходженням АЗС відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року, що не суперечить умовам даного Договору. Сторони погоджують, що при застосуванні вказаного базису поставки (EXW) завантаження Товару (заливання нафтопродуктів в автотранспорт) здійснюється силами і засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Сумська обл.
П. 462 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Суми, вул. Роменська, 102.
П. 463 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Суми, вул. Черепіна (Героїв Крут), 11.
П. 464 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Суми, вул. Білопільський шлях, 16.
П. 465 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., смт. Степанівка, вул. Центральна, 49/3.
П. 465 АЗС під брендом «Marshal» Сумська обл., м. Тростянець, вул. Горького (Благовіщенська), 56Б
Правова форма управління чи користування АЗС – користування.
На підтвердження надано Договір № МТ 14 12/02/24 від 12.02.2024 р. укладений між ТОВ «МАРШАЛ КАРД» та ТОВ «Укрнафта-Постач». Термін дії 31.12.2025р. (файл «3.5 ДОГОВІР ТАЛОНИ МАРШАЛ.pdf»). Відповідно до пункту 3.1 договору ПОСТАЧАЛЬНИК поставляє (передає у власність) ПОКУПЦЮ Товари на умовах: EXW за місцезнаходженням АЗС відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року, що не суперечить умовам даного Договору. Сторони погоджують, що при застосуванні вказаного базису поставки (EXW) завантаження Товару (заливання нафтопродуктів в автотранспорт) здійснюється силами і засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА.
3. Гарантійний лист (файл «3.8 Гарантійний лист ПАРАЛЛЕЛЬ ДУ ЦОП МВС України.pdf») відповідно до якого зазначено, що ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД» відповідно до Договору № МТ 15 19/03/24 від 19.03.2024р. та Договору № 0526/23/ЭМД/М від 07.11.2023р. укладеними між ТОВ «ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД» та ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує забезпечення відпуску палива за талонами/паливними картками (смарт-картками) «UKRNAFTA», що пропонуються ТОВ «Укрнафта-Постач», на зазначених в тендерній пропозиції та в цьому листі АЗС (бренду «Parallel») на момент розкриття тендерної пропозиції та протягом строку дії талонів/паливних карток (смарт-карток). Номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція ТОВ «Укрнафта-Постач» - UA-2024-07-03-001789-a. Мережа запропонованих АЗС «Parallel»: 1. Донецька обл. м. Слов’янськ, вул. Сучасна, 1 «Parallel»; 2. Донецька обл. м. Слов’янськ, тр. Київ-Должанський, 14 «Parallel». Також наведено зразки талонів за якими буде здійснюватися відпуск палива на зазначених АЗС.
Гарантійний лист (файл «Лист Маршал-Кард.pdf») відповідно до якого зазначено, що ТОВ "МАРШАЛ-КАРД" відповідно до Договорів № МТ 14 12/02/24 від 12.02.2024 та № МК 14 12/02/24 від 12.02.2024, укладеними між ТОВ "МАРШАЛ-КАРД" та ТОВ "Укрнафта-Постач", гарантує забезпечення відпуску палива за талонами/паливними картками (смарт-картками) «UKRNAFTA», що пропонуються ТОВ «Укрнафта-Постач», на зазначених в тендерній пропозиції та в цьому листі АЗС (бренду «MARSHAL») на момент розкриття тендерної пропозиції та протягом строку дії талонів/паливних карток (смарт-карток). Також наведено зразки талонів за якими буде здійснюватися відпуск палива на зазначених АЗС.
Вважаємо, що Переможцем надано всі необхідні документи, які вимагаються замовником у тендерній документації. ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" не доведено та документально не підтверджено, що на зазначених вище АЗС не здійснюється відпуск палива, запропонованого Переможцем. Відповідно вимога не підлягає задоволенню в цій частині.
Аналогічне питання було розглянуте на засіданні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду скарги № UA-2024-06-21-008922-a.a1.
4. Щодо відсутності АЗС в кожній області України за виключенням окупованих територій
Відповідно до умов Додатку 2 до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції за Лот 1 повинен надати, зокрема:
3.2. Довідку (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (бланк дозвіл або талон) на території м. Києва, Київської області та в кожній ОБЛАСТІ України за ВИКЛЮЧЕННЯМ ОКУПОВАНИХ територій.
Відповідно до Постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-IX «Про утворення та ліквідацію районів» в Луганській області утворено 8 районів, а саме: Алчевський, Довжанський, Луганський, Ровеньківський, Сватівський, Сєвєродонецький, Старобільський, Щастинський.
Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 затверджено Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією. Відповідно до розділу І зазначеного переліку визначено території, на яких ведуться (велися) бойові дії; відповідно до розділу ІІ визначено тимчасово окуповані Російською Федерацією території України.
Виходячи з переліків визначених наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309, кожен з районів Луганської області перебуває під окупацією: Алчевський (повністю окупований), Довжанський (повністю окупований), Луганський (повністю окупований), Ровеньківський (повністю окупований), Сватівський (окупований, ведуться активні бойові дії), Сєвєродонецький (окупований, ведуться активні бойові дії), Старобільський (окупований, ведуться активні бойові дії), Щастинський (окупований, ведуться активні бойові дії).
Також, це видно з інформації у відкритих джерелах, а також картах бойових дій в різних областях України в реальному часі (https://liveuamap.com/uk).
Переможець ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в складі своєї пропозиції надав документ Файл «3.3 ДОВІДКА АЗС» з якого випливає, що в ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» відсутні АЗС в Луганській області. Але, враховуючи, те що кожен район Луганської області перебуває під окупацією, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» дотримано вимоги замовника до закупівлі.
Також вважаємо, що Скаржник погоджується з такою думкою Замовника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" є наступною у переліку пропозицій, та надана у складі пропозиції довідка про перелік АЗС свідчить про відсутність у ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" АЗС в Луганській та Донецькій областях.
Враховуючи зазначене, ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" відмовлено у задоволенні Вимоги.
Уповноважена особа
ДУ «ЦОП МВС України»
Ігор КОВАЛЕНКО
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
8b2a6e3fccdc48e2b312552dc9cc1d1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-03-001789-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a, затвердженій Рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 411 від 03.07.2024 (далі – Тендерна документація), встановлено низку умов, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач»). В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до Тендерної документації пальне 2024.docx 05.07.2024 12:02
- Договір № 13-748-МТР від 29.02.2024 ПАТ Укрнафта.pdf 05.07.2024 12:02
- Документи якості А-92.pdf 05.07.2024 12:02
- Документи якості ДП-Л.pdf 05.07.2024 12:02
- Документи якості А-95.pdf 05.07.2024 12:02
- Документи якості ДП-З.pdf 05.07.2024 12:02
- Зразки талонів.pdf 05.07.2024 12:02
- sign.p7s 05.07.2024 12:25
- Рішення від 08.07.2024 №11705.pdf 08.07.2024 18:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2024 №12134.pdf 16.07.2024 16:07
- Рішення від 15.07.2024 №12134.pdf 18.07.2024 15:35
- Лист пояснення по суті скарги ТОВ Укрнафта UA-2024-07-03-001789-a.docx 10.07.2024 15:36
- Пояснення по суті скарги UA-2024-07-03-001789-a.c1.pdf 10.07.2024 15:36
- Додаток 2 до Тендерної документації пальне 2024 зі змінами.docx 18.07.2024 16:33
- Зміни до ТД пальне 2024.docx 18.07.2024 16:33
- Тендерна документація пальне 2024 зі змінами.docx 18.07.2024 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 13:47
Дата розгляду скарги:
15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2024 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.07.2024 15:36
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2024 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 15.07.2024 №12134-р/пк-пз, ДУ ЦОП МВС України внесено зміни до тендерної документації на усунення невідповідностей зазначених в мотивувальній частині цього рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b5bc0abfe17e445a85d3890fb3691d20
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2024-07-03-001789-a, оголошеній Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – Замовник).
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a містить умови, згідно з якими:
1. До бланку дозволу або талону, на підставі якого буде здійснюватися заправка транспортного засобу нафтопродуктами, встановлені додаткові вимоги, які не передбачені чинним законодавством.
2. До часників встановлені додаткові вимоги, які не передбачені законодавством та вимагають від учасника наявності додаткового обладнання та матеріально-технічної бази.
3. Учасник має надати протоколи випробувань палива.
4. Бензин (А-92 та А-95) повинні відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства і є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових вимог до бланку дозволу або талону, на підставі якого буде здійснюватися заправка транспортного засобу нафтопродуктами.
Відповідно до вимог пункту 1 «Перелік необхідних технічних умов, яким повинна відповідати пропозиція Учасника Бензин А-95 ЄВРО та дизельне паливо ЄВРО в талонах», встановленого у Вимогах для Лоту 1 та Вимогах для Лоту 2, наведених у Додатку 2 до Тендерної документації, «Бланк дозвіл або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду».
Звертаємо увагу на те, що порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України регламентуються Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженою Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496 (далі – Інструкція).
Відповідно до вимог пункту 10.3 зазначеної Інструкції, порядок відпуску нафтопродуктів передбачає такі способи відпуску нафтопродуктів, як «Відпуск нафтопродуктів за талонами».
Згідно з визначенням, наведеним у пункті 3 Інструкції, талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Згідно з вимогами пункту 10.3.3.1 Інструкції, форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
При цьому, зазначена Інструкція НЕ МІСТИТЬ вимог до талонів, згідно з якими вони мають виготовлені саме у вигляді «пластикової або картонної картки з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту».
Отже, встановлення Замовником зазначених вимог до талонів, не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, та є неприпустимим.
Також у пункті 1 «Перелік необхідних технічних умов, яким повинна відповідати пропозиція Учасника Бензин А-95 ЄВРО та дизельне паливо ЄВРО в талонах», встановленого у Вимогах для Лоту 1 та Вимогах для Лоту 2, наведених у Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що «Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива та будувати статистичні звіти по витратам».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент НЕ МІСТИТЬ подібних вимог, які б були зобов’язані виконувати виробники, імпортери або розповсюджувачі автомобільного бензину та дизельного палива.
Таким чином, зазначені вимоги замовника, можуть штучно ОБМЕЖИТИ можливість участі у торгах для учасників, які, відповідно до вимог чинного законодавства, пропонують реалізацію пального за талонами, однак не відповідають зазначеним вище вимогам замовника.
ТОВ «Укрнафта-Постач» є емітентом талонів, зокрема, на бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо, відпуск товару за якими здійснюється відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496, а також відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
Невідповідність талонів, які емітує ТОВ «Укрнафта-Постач», вимогам замовника щодо матеріалу, з якого вони мають бути виготовлені, а також вимогам замовника щодо ступеню захисту бланків таких талонів; відсутність додаткового, не передбаченого чинним законодавством, функціоналу емітованих ТОВ «Укрнафта-Постач» талонів, наявність якого вимагається замовником в тендерній документації, призведе до відхилення тендерної пропозиції, яку буде подано ТОВ «Укрнафта-Постач».
Отже, встановлення замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Щодо встановлення додаткових вимог, які не передбачені законодавством та вимагають від учасника наявності додаткового обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до Вимог для Лоту 1 та Вимог для Лоту 2, наведених у Додатку 2 до Тендерної документації, «Замовник має право, у разі необхідності звернутися до Учасника за відеоматеріалами стосовно заправки транспортних засобів які належать Замовнику. Учасник після звернення Замовника повинен надати відеоматеріали на електронних носіях стосовно заправки транспортних засобів які належать Замовнику, в термін який не перевищує 72 (сімдесят дві) години».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Нагадаємо, що пункт 1 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає установлення такого кваліфікаційного критерію, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Замовник, встановивши вимогу, виконання учасником якої є можливим лише у разі обладнання кожної із запропонованих АЗС системою відеоспостереження та системою накопичення та збереження даних відеозапису, фактично застосував положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, порушив вимоги Особливостей в цій частині.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині, а саме, вимогам пункту 29 Особливостей.
Крім того, обов’язковість наявності на кожній АЗС системою відеоспостереження та системою накопичення та збереження даних відеозапису, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА чинним законодавством, зокрема, Правилами роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має можливість здійснити реалізацію палива через мережі АЗС, відповідно до умов договорів, укладених з партнерами, зокрема, згідно з договором від 29.02.2024 № 13/748-МТР, укладеним з ПАТ «Укрнафта».
Однак, у разі відсутності на кожній із запропонованих ТОВ «Укрнафта-Постач» АЗС систем відеоспостереження та систем накопичення та збереження даних відеозапису, тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач», буде відхилено Замовником.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
3. Щодо вимог про надання учасником протоколів випробувань палива.
Відповідно до умов пункту 3.10. Додатку 2 до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати протокол випробувань палива виданий акредитованою лабораторією із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам передбачених замовником. Така вимога встановлена як для Лоту 1, так і для Лоту 2.
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги до дизельного палива та бензину, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
Згідно з пунктом 3 Технічного регламенту, документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. При цьому, партія палива - будь-яка кількість палива однієї марки, що супроводжується одним документом про якість (ПАСПОРТОМ ЯКОСТІ) палива.
Відповідно до пункту 7 Технічного регламенту, на вимогу споживача (користувача) розповсюджувач повинен надати копію документа про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива та копію ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ.
Пунктом 8 Технічного регламенту передбачено, що кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива.
Технічний регламент НЕ ВІДНОСИТЬ «протоколи випробувань» до документів про якість товару. Згідно Технічного регламенту, «протоколи випробувань» НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ ПРО ЯКІСТЬ ПАЛИВА.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ, є БЕЗПІДСТАВНОЮ ТА ПРОТИЗАКОННОЮ.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має передбачені законодавством документи якості (сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації про відповідність) на пропоноване ним паливо (Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо), однак за умови ненадання ТОВ «Укрнафта-Постач» протоколів випробувань зазначеного палива, тендерна пропозиція ТОВ «Укрнафта-Постач» буде відхилена Замовником.
4. Щодо відповідності бензину (А-92 та А-95) температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
Відповідно до умов підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Бензин (А-95) та Бензин (А-92) повинні відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог Технічного регламенту, ДСТУ 7687-2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», вимоги щодо температурного режиму встановлені лише для дизельного палива (п. 3 Технічного регламенту; п. 3 ДСТУ 7688-2015).
Вимоги щодо температурного режиму для Бензину А-95 та Бензину А-92, Технічним регламентом та ДСТУ 7687-2015, не встановлені.
Отже зазначені вимоги Тендерної документації не ґрунтуються на нормах чинного законодавства.
Перелік доказів:
1. Додаток 2 до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a.
2. Зразки талонів ТОВ «Укрнафта-Постач».
3. Договір від 29.02.2024 № 13/748-МТР.
4. Документи якості бензину А-92.
5. Документи якості бензину А-95.
6. Документи якості ДП-З.
7. Документи якості ДП-Л.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a містить умови, згідно з якими:
1. До бланку дозволу або талону, на підставі якого буде здійснюватися заправка транспортного засобу нафтопродуктами, встановлені додаткові вимоги, які не передбачені чинним законодавством.
2. До часників встановлені додаткові вимоги, які не передбачені законодавством та вимагають від учасника наявності додаткового обладнання та матеріально-технічної бази.
3. Учасник має надати протоколи випробувань палива.
4. Бензин (А-92 та А-95) повинні відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства і є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо додаткових вимог до бланку дозволу або талону, на підставі якого буде здійснюватися заправка транспортного засобу нафтопродуктами.
Відповідно до вимог пункту 1 «Перелік необхідних технічних умов, яким повинна відповідати пропозиція Учасника Бензин А-95 ЄВРО та дизельне паливо ЄВРО в талонах», встановленого у Вимогах для Лоту 1 та Вимогах для Лоту 2, наведених у Додатку 2 до Тендерної документації, «Бланк дозвіл або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду».
Звертаємо увагу на те, що порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України регламентуються Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженою Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496 (далі – Інструкція).
Відповідно до вимог пункту 10.3 зазначеної Інструкції, порядок відпуску нафтопродуктів передбачає такі способи відпуску нафтопродуктів, як «Відпуск нафтопродуктів за талонами».
Згідно з визначенням, наведеним у пункті 3 Інструкції, талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Згідно з вимогами пункту 10.3.3.1 Інструкції, форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
При цьому, зазначена Інструкція НЕ МІСТИТЬ вимог до талонів, згідно з якими вони мають виготовлені саме у вигляді «пластикової або картонної картки з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту».
Отже, встановлення Замовником зазначених вимог до талонів, не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, та є неприпустимим.
Також у пункті 1 «Перелік необхідних технічних умов, яким повинна відповідати пропозиція Учасника Бензин А-95 ЄВРО та дизельне паливо ЄВРО в талонах», встановленого у Вимогах для Лоту 1 та Вимогах для Лоту 2, наведених у Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що «Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива та будувати статистичні звіти по витратам».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент НЕ МІСТИТЬ подібних вимог, які б були зобов’язані виконувати виробники, імпортери або розповсюджувачі автомобільного бензину та дизельного палива.
Таким чином, зазначені вимоги замовника, можуть штучно ОБМЕЖИТИ можливість участі у торгах для учасників, які, відповідно до вимог чинного законодавства, пропонують реалізацію пального за талонами, однак не відповідають зазначеним вище вимогам замовника.
ТОВ «Укрнафта-Постач» є емітентом талонів, зокрема, на бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо, відпуск товару за якими здійснюється відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496, а також відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
Невідповідність талонів, які емітує ТОВ «Укрнафта-Постач», вимогам замовника щодо матеріалу, з якого вони мають бути виготовлені, а також вимогам замовника щодо ступеню захисту бланків таких талонів; відсутність додаткового, не передбаченого чинним законодавством, функціоналу емітованих ТОВ «Укрнафта-Постач» талонів, наявність якого вимагається замовником в тендерній документації, призведе до відхилення тендерної пропозиції, яку буде подано ТОВ «Укрнафта-Постач».
Отже, встановлення замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Щодо встановлення додаткових вимог, які не передбачені законодавством та вимагають від учасника наявності додаткового обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до Вимог для Лоту 1 та Вимог для Лоту 2, наведених у Додатку 2 до Тендерної документації, «Замовник має право, у разі необхідності звернутися до Учасника за відеоматеріалами стосовно заправки транспортних засобів які належать Замовнику. Учасник після звернення Замовника повинен надати відеоматеріали на електронних носіях стосовно заправки транспортних засобів які належать Замовнику, в термін який не перевищує 72 (сімдесят дві) години».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Нагадаємо, що пункт 1 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає установлення такого кваліфікаційного критерію, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Замовник, встановивши вимогу, виконання учасником якої є можливим лише у разі обладнання кожної із запропонованих АЗС системою відеоспостереження та системою накопичення та збереження даних відеозапису, фактично застосував положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, порушив вимоги Особливостей в цій частині.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині, а саме, вимогам пункту 29 Особливостей.
Крім того, обов’язковість наявності на кожній АЗС системою відеоспостереження та системою накопичення та збереження даних відеозапису, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА чинним законодавством, зокрема, Правилами роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має можливість здійснити реалізацію палива через мережі АЗС, відповідно до умов договорів, укладених з партнерами, зокрема, згідно з договором від 29.02.2024 № 13/748-МТР, укладеним з ПАТ «Укрнафта».
Однак, у разі відсутності на кожній із запропонованих ТОВ «Укрнафта-Постач» АЗС систем відеоспостереження та систем накопичення та збереження даних відеозапису, тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач», буде відхилено Замовником.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
3. Щодо вимог про надання учасником протоколів випробувань палива.
Відповідно до умов пункту 3.10. Додатку 2 до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати протокол випробувань палива виданий акредитованою лабораторією із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам передбачених замовником. Така вимога встановлена як для Лоту 1, так і для Лоту 2.
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги до дизельного палива та бензину, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент).
Згідно з пунктом 3 Технічного регламенту, документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. При цьому, партія палива - будь-яка кількість палива однієї марки, що супроводжується одним документом про якість (ПАСПОРТОМ ЯКОСТІ) палива.
Відповідно до пункту 7 Технічного регламенту, на вимогу споживача (користувача) розповсюджувач повинен надати копію документа про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива та копію ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ.
Пунктом 8 Технічного регламенту передбачено, що кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива.
Технічний регламент НЕ ВІДНОСИТЬ «протоколи випробувань» до документів про якість товару. Згідно Технічного регламенту, «протоколи випробувань» НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ ПРО ЯКІСТЬ ПАЛИВА.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ, є БЕЗПІДСТАВНОЮ ТА ПРОТИЗАКОННОЮ.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має передбачені законодавством документи якості (сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації про відповідність) на пропоноване ним паливо (Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо), однак за умови ненадання ТОВ «Укрнафта-Постач» протоколів випробувань зазначеного палива, тендерна пропозиція ТОВ «Укрнафта-Постач» буде відхилена Замовником.
4. Щодо відповідності бензину (А-92 та А-95) температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
Відповідно до умов підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Бензин (А-95) та Бензин (А-92) повинні відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог Технічного регламенту, ДСТУ 7687-2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», вимоги щодо температурного режиму встановлені лише для дизельного палива (п. 3 Технічного регламенту; п. 3 ДСТУ 7688-2015).
Вимоги щодо температурного режиму для Бензину А-95 та Бензину А-92, Технічним регламентом та ДСТУ 7687-2015, не встановлені.
Отже зазначені вимоги Тендерної документації не ґрунтуються на нормах чинного законодавства.
Перелік доказів:
1. Додаток 2 до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a.
2. Зразки талонів ТОВ «Укрнафта-Постач».
3. Договір від 29.02.2024 № 13/748-МТР.
4. Документи якості бензину А-92.
5. Документи якості бензину А-95.
6. Документи якості ДП-З.
7. Документи якості ДП-Л.
×
-
Назва доказу:
Документи якості бензину ДП-Л.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості ДП-Л.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості бензину ДП-З.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості ДП-З.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості бензину А-95.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості А-95.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості бензину А-92.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості А-92.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір від 29.02.2024 № 13/748-МТР, укладений з ПАТ «Укрнафта».
-
Повʼязаний документ:
Договір № 13-748-МТР від 29.02.2024 ПАТ Укрнафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів ТОВ «Укрнафта-Постач».
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до Тендерної документації пальне 2024.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-07-03-001789-a, затвердженій Рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 411 від 03.07.2024, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та дискримінаційні умови. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та дискримінаційних умов Тендерної документації та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.