• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростішого укриття), розташованого в підвальному приміщенні учбово-адміністративного корпусу Комунального закладу освіти «Криворізький ліцей «КОЛІЯ» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Шкапенка, б.1, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»

Завершена

1 338 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 386.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2024 08:20 - 08.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення Учасника та порушення прав Учасника

Номер: 9d88c6a51b214141b7360e635144fb08
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-03-000153-a.a2
Назва: Неправомірне відхилення Учасника та порушення прав Учасника
Вимога:
Шановний Замовник! Ваша відповідь не містить правового обґрунтування, а ваші дії суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 яким, як ви стверджуєте, керуєтесь під час проведення процедури закупівлі. Тобто, ви свідомо порушуєте права Учасника відповідно до вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Поясніть будь ласка, яким чином відсутність електронного підпису на окремому документі змінює предмет закупівлі?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки документи відносяться до технічної частини, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення Учасника

Номер: 2c53b7fcfe4a44828575e073b531377f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-03-000153-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення Учасника
Вимога:
Замовником у тендерній документації зазначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до статті 5 "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), зазначено: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник ігноруючи максимальну економію, ефективність та пропорційність, а також недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, порушує права Учасника, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Невідповідність в інформації та/або документах, які надає учасник процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, — це помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. Яким чином відсутність електронного підпису на окремому документі змінює предмет закупівлі? З приводу цього є практика ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (РІШЕННЯ № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022) - стор.16. Отже, після того як замовник виявив невідповідність щодо електронного підпису, він зобовʼязаний надати учаснику можливість впродовж 24 годин виправити дану невідповідність. Просимо відхилити ваше рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ БУД МАРКЕТ КР, та визнати нашу пропозицію переможною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), а саме: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 5.» Відповідно до п.6 Розділу 3 Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 5 тендерної документації. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 23 Закону. Додаток 5 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: • Кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5 не пізніше версії 3.8.2 (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі PDF (належним чином завірена уповноваженою особою учасника та обов’язково має містити підпис сертифікованого кошторисника) та в електронному вигляді (формат файлу .imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. У складі пропозиції ТОВ "БУД МАРКЕТ КР" (Код ЄДРПОУ:45050753) містяться, зокрема: файл «60.imd». Разом з тим, файл «60.imd», не містить кваліфікованого електронного підпису (КЕП), оскільки відповідно до п.1 Розділу 3 Документації вказано, що Учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо у разі якщо: - тендерна пропозиція учасника містить як скановані, так і електронні документи та/або інформацію. Таким чином, Учасником ТОВ "БУД МАРКЕТ КР" не були виконані умови розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "БУД МАРКЕТ КР" (Код ЄДРПОУ:45050753) не відповідає установленим у тендерній документації не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладену інформацію, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вимоги про усунення порушення.
Статус вимоги: Відхилено