-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з завантаження, перевезення та утилізації відходів, що утворюються в результаті медичної діяльності», ДК 021:2015 код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Торги не відбулися
169 011.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 845.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 845.06 UAH
Період оскарження:
02.07.2024 14:20 - 12.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
a2c8b03c956240c2a324a7d96281c5b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-02-006019-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Докази.pdf 04.07.2024 20:45
- Скарга текст.docx 04.07.2024 20:45
- Скарга текст.pdf 04.07.2024 20:46
- Скарга текст.pdf.p7s 04.07.2024 20:46
- ТД з особливостями мед відходи 2024.docx 04.07.2024 20:46
- sign.p7s 04.07.2024 20:46
- рішення від 08.07.2024 № 11717.pdf 08.07.2024 18:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2024 № 12172.pdf 16.07.2024 15:47
- рішення від 15.07.2024 № 12172.pdf 18.07.2024 14:35
- ТД з особливостями мед відходи 2024 зі змінами.docx 09.07.2024 11:57
- Відповідь антимонопольний Дос.docx 09.07.2024 11:57
- Відповідь антимонопольний комітет.PDF 09.07.2024 11:57
- Рішення УО № 3.PDF 09.07.2024 11:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2024 21:37
Дата розгляду скарги:
15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2024 18:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.07.2024 14:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b1f3c456cd6b4eb1a13ae4e956f04d02
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
02.07.2024 року Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з завантаження, перевезення та утилізації відходів, що утворюються в результаті медичної діяльності», ДК 021:2015 код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 169 011 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи, згідно з протоколом № 2 від 02.07.2024 року наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в процедурі закупівлі
1. п.7 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
В даній закупівлі залучення субпідрядників забороняється! Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів і який має ліцензію, що вимагається Замовником.
Замовник необґрунтовано забороняє залучення субпідрядників, що порушує низьку законодавчих актів, в тому числі створення нерівних уимо участі.
Скаржник для перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів користується послугами перевізників.
Скаржник вважає, що Замовник в цій частині повинен передбачати можливість залучення субпідрядника/співвиконавця.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та копію ліцензії ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Вимоги тендерної документації в цій частині повинні враховувати можливість рівної участі серед учасників.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
2. Додаток № 2 до тендерної документації - автотранспорт (не менше 2-х) (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються)), яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів з наданням сканованих оригіналів діючих документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів, а за відсутності власного автотранспорту учасника – надання сканованованої копії діючого договору оренди автотранспорту, та або взятих у лізинг, або інше), що підтверджують можливість надання послуг. Надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, згідно умов тендерної документації. ПОСТАНОВОЮ КМУ від 29 березня 2024 р. № 344 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України щодо використання печаток та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Ради Міністрів Української РСР та Кабінету Міністрів України» було встановлено ПЕРЕЛІК постанов Ради Міністрів Української РСР та Кабінету Міністрів України, що втратили чинність: Постанова Кабінету Міністрів України від 1 червня 2002 р. № 733 “Про затвердження Порядку і правил проведення обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів”.
З огляду на це участь в Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники які мають договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, згідно умов тендерної документації, який був оформлений до 29 березня 2024 р.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Вимоги тендерної документації в цій частині повинні враховувати можливість рівної участі серед учасників.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі та має бути викладена в наступній редакції:
- автотранспорт (не менше 2-х) (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються)), яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів з наданням сканованих оригіналів діючих документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів, а за відсутності власного автотранспорту учасника – надання сканованованої копії діючого договору оренди автотранспорту, та або взятих у лізинг, або інше), що підтверджують можливість надання послуг. Надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ № 273 від 13.03.2024 року Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про видачу ліценції Скаржнику.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації, а саме встановлення особливих вимог до суб'єктів перевезення небезпечних вантажів та способу їх підтвердження згідно умов тендерної документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
3. Пункт 5.2. Додатку № 6
до тендерної документації 5.2. Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів і який має ліцензію, що вимагається Замовником.
Замовник вимагає, що саме часник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Скаржник користується послугами перевізників.
Чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не зобов’язує скаржника мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Скаржник вважає, що Замовник в цій частині повинен передбачати можливість залучення субпідрядника/співвиконавця який має право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та копію ліцензії ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті субпідрядника/співвиконавця ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
4. Пункт 5.3. Додатку № 6
до тендерної документації 5.3. Діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства. з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Діючі вимоги санітарного законодавства зокрема НАКАЗ МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» не зобов’язують суб’єктів господарювання отримувати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства.
Скаржник провадить господарську діяльність зокрема відповідно до ЗУ «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ № 273 від 13.03.2024 року Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про видачу ліценції Скаржнику.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами.
І з огляду на зазначене Скаржник вважає, що для надання послуг що передбачені предметом закупівлі не встановлено обов’язку суб’єктам господарювання мати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі оскільки зазначені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи наразі не видаються.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи, згідно з протоколом № 2 від 02.07.2024 року наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в процедурі закупівлі
1. п.7 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
В даній закупівлі залучення субпідрядників забороняється! Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів і який має ліцензію, що вимагається Замовником.
Замовник необґрунтовано забороняє залучення субпідрядників, що порушує низьку законодавчих актів, в тому числі створення нерівних уимо участі.
Скаржник для перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів користується послугами перевізників.
Скаржник вважає, що Замовник в цій частині повинен передбачати можливість залучення субпідрядника/співвиконавця.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та копію ліцензії ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Вимоги тендерної документації в цій частині повинні враховувати можливість рівної участі серед учасників.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
2. Додаток № 2 до тендерної документації - автотранспорт (не менше 2-х) (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються)), яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів з наданням сканованих оригіналів діючих документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів, а за відсутності власного автотранспорту учасника – надання сканованованої копії діючого договору оренди автотранспорту, та або взятих у лізинг, або інше), що підтверджують можливість надання послуг. Надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, згідно умов тендерної документації. ПОСТАНОВОЮ КМУ від 29 березня 2024 р. № 344 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України щодо використання печаток та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Ради Міністрів Української РСР та Кабінету Міністрів України» було встановлено ПЕРЕЛІК постанов Ради Міністрів Української РСР та Кабінету Міністрів України, що втратили чинність: Постанова Кабінету Міністрів України від 1 червня 2002 р. № 733 “Про затвердження Порядку і правил проведення обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів”.
З огляду на це участь в Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники які мають договір обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, згідно умов тендерної документації, який був оформлений до 29 березня 2024 р.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Вимоги тендерної документації в цій частині повинні враховувати можливість рівної участі серед учасників.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі та має бути викладена в наступній редакції:
- автотранспорт (не менше 2-х) (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються)), яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів з наданням сканованих оригіналів діючих документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися вивезення та подальше знешкодження (утилізація) небезпечних відходів, а за відсутності власного автотранспорту учасника – надання сканованованої копії діючого договору оренди автотранспорту, та або взятих у лізинг, або інше), що підтверджують можливість надання послуг. Надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ № 273 від 13.03.2024 року Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про видачу ліценції Скаржнику.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації, а саме встановлення особливих вимог до суб'єктів перевезення небезпечних вантажів та способу їх підтвердження згідно умов тендерної документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
3. Пункт 5.2. Додатку № 6
до тендерної документації 5.2. Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів і який має ліцензію, що вимагається Замовником.
Замовник вимагає, що саме часник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Скаржник користується послугами перевізників.
Чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не зобов’язує скаржника мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Скаржник вважає, що Замовник в цій частині повинен передбачати можливість залучення субпідрядника/співвиконавця який має право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні та копію ліцензії ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії копію чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті субпідрядника/співвиконавця ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
4. Пункт 5.3. Додатку № 6
до тендерної документації 5.3. Діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства. з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Діючі вимоги санітарного законодавства зокрема НАКАЗ МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» не зобов’язують суб’єктів господарювання отримувати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства.
Скаржник провадить господарську діяльність зокрема відповідно до ЗУ «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ № 273 від 13.03.2024 року Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про видачу ліценції Скаржнику.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами.
І з огляду на зазначене Скаржник вважає, що для надання послуг що передбачені предметом закупівлі не встановлено обов’язку суб’єктам господарювання мати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі оскільки зазначені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи наразі не видаються.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації