-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм в м. Києві» (Коригування) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)
Завершена
17 808 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 170 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 170 000.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2024 10:08 - 14.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
09f5a9fa83aa4cbdb9b1b78915e6607a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-02-001473-a.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
щодо оскарження та скасування рішення про визначення переможця та скасування рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖКОМПРОЕКТ».
02.07.2024 р. Комунальним підприємством "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", код ЄДРПОУ 05445267 (надалі Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм в м. Києві» (Коригування) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-02-001473-a, на загальну вартість 17`808`336 грн. (сімнадцять мільйонів вісімсот вісім тисяч триста дридцять шість гривень 00 коп.) з ПДВ.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.07.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖКОМПРОЕКТ»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО».
23 липня 2024р. на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено ПРОТОКОЛ № 2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23.07.2024р., згідно якого переможцем відкритих торгів визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІНЖКОМПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 36002919) (надалі Учасник) на суму 17`628`892.00 грн. з ПДВ та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем.
«ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» вважає, що вищезазначене Рішення прийняте з порушенням норм законодавства Ураїни у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, і тому дана тендерна пропозиція має бути відхилена, а Рішення Замовника скасоване, з огляду на наступне:
Наданий Учасником кошторис не відповідає умовам тендерної документації, з огляду на наступне:
Згідно НАСТАНОВІ з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (надалі Настанова) надається наступне роз’яснення:
Кошторисна вартість проектних робіт для будівництва об'єктів (невиробничого, виробничого призначення та інженерно-транспортної інфраструктури), що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, визначається "Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" шляхом застосування відповідних усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази (пп. 2.1. – 2.5. НАСТАНОВИ).
Згідно п.1.9. Вартість проектних робіт та експертизи, визначена за показниками цієї Настанови враховує всі витрати, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість.
Відповідно до п.2.18. Настанови розподіл вартості проектних робіт між виконавцями окремих розділів проектної документації та видів робіт здійснюється на договірних засадах з урахуванням складності проектування цих розділів проектної документації. У разі, якщо проектна документація на будівництво об'єкта розробляється без окремих розділів, зокрема без розділу ОВНС, вартість проектних робіт зменшується шляхом застосування знижувального коефіцієнта на обсяг робіт, що не виконується. Розмір цього коефіцієнта визначається проектною організацією за погодженням із замовником. При цьому для визначення такого знижувального коефіцієнта можливе використання показників відносної вартості розробки проектної документації, наведених у відповідних таблицях Розділів Збірника цін на проектні роботи для будівництва.
Тобто, Учасник виконав розрахунок Договірної ціни не вірно, врахувавши до розрахунку кошторис №9 на розрахунок ОВНС, на суму 209 592,86 грн. (двісті дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві гривні 86 коп.) з урахуванням ПДВ 34 932,14 грн. (тридцять чотири гривні дев’ятсот тридцять дві гривні 14 копійок), та кошторис №10 «Автоматичні системи раннього виявлення загроз виникнення надзвичайних ситуацій та сповіщення населення» на суму 202 920,00 грн. (двісті дві тисячі дев’ятсот двадцять грн.) з урахуванням ПДВ 33 820,00 (тридцять три тисячі вісімсот двадцять гривень). Робивши розрахунок договірної ціни по кошторису БМР, вищезазначені розділи (ОВНС та «Автоматичні системи раннього виявлення загроз виникнення надзвичайних ситуацій та сповіщення населення») вже враховані в Кошторисі №1 Учасника Реконструкція каналізаційного колектора. СтадіяП, та закладені в вартості розрахунку Учасника на суму 5 005 056 грн. (п’ять мільйонів п’ять тисяч п’ятдесят шість гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 834 176, 00 грн. (вісімсот тридцять чотири тисячі сто сімдесят шість гривень 00 коп.). Учасник же взяв та порахував ще раз окремими кошторисами по формі № 3П розрахунки на ОВНС та «Автоматичні системи раннього виявлення загроз виникнення надзвичайних ситуацій та сповіщення населення», що призвело до збільшення вартості договірної ціни.
Враховуючи вищезазначені чинники, тендерна пропозиція Учасника, розрахована не правильно, та має бути відхилена, а Рішення Замовника скасоване, з огляду на наступне:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) Тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Таким чином Замовник не мав підстав для визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖКОМПРОЕКТ» переможцем, Тендерна пропозиція Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону з урахуванням пункту 41 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника оформлене Протоколом № 2 Уповноваженої особи Комунальним підприємством "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", ВІД 23.07.2024р. щодо визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖКОМПРОЕКТ» переможцем процедури закупівлі: Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм в м. Києві» (Коригування) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-02-001473-a.
3. Скасувати рішення Замовника оформлене Скасувати рішення Замовника оформлене Протоколом № 2 Уповноваженої особи Комунальним підприємством "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", ВІД 23.07.2024р. щодо визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖКОМПРОЕКТ» згідно процедури закупівлі: Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм в м. Києві» (Коригування) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-02-001473-a.
3. Розглянути пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у процедурі закупівлі: Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм в м. Києві» (Коригування) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-02-001473-a.
Директор ТОВ «ІК «УКРЕНЕРГО» Тімченко О.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 28.07.2024 16:38
- Настанова 28.07.2024 16:38
- Відповідь 31.07.2024 14:49
Дата подачі:
28.07.2024 16:38
Вирішення:
КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Дирекція), як замовник по об’єкту «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм» (розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.02.2015 № 118 «Про передачу функцій замовника будівництва об'єктів від комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацювало вимогу (скаргу) ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО" до процедури закупівлі: Проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм в м. Києві» (Коригування) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-02-001473-a та за результатами опрацювання повідомляє наступне.
Аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.07.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ»;
- ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО".
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ».
При складанні тендерної документації з метою оголошення процедури закупівлі, а також в ході опрацювання тендерних пропозицій учасників процедури закупівліДирекція керується виключно діючими в Україні законодавчими та нормативними документами, в тому числі Кошторисними норми України. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. (Наказ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (далі – Настанова).
При опрацюванні тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ», зокрема її кошторисної частин визначено, що відповідно Розділу І пункту 1.3., підпункту 1 Настанови:Кошторисна вартість проектнихробіт визначалась із застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт та відповідно Розділу І пункту 1.3., підпункту 2 Настанови: на підставі збірників цін на вишукувальні роботи, а також відповідно Розділу ІІ пункту 2.2. Настанови: по об’єктах невиробничого призначення та лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури розрахунковою базою, до якої застосовуються відсоткові показники вартості проектних робіт, є вартість будівельних робіт за підсумком глав 1 - 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (або зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва під час проектування за чергами), приведена у поточний рівень цін.
Крім того згідно п.1.9. Вартість проектних робіт та експертизи, визначена за показниками Настанови враховує всі витрати, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість. Відповідно до п.2.18. Настанови розподіл вартості проектних робіт між виконавцями окремих розділів проектної документації та видів робіт здійснюється на договірних засадах з урахуванням складності проектування цих розділів проектної документації. У разі, якщо проектна документація на будівництво об'єкта розробляється без окремих розділів, зокрема без розділу ОВНС, вартість проектних робіт зменшується шляхом застосування знижувального коефіцієнта на обсяг робіт, що не виконується. Розмір цього коефіцієнта визначається проектною організацією (учасником процедури закупівлі).
Враховуючи вище викладене, всі вимоги Настанови виконані учасником процедури закупівлі та враховані Дирекцією, оскільки кошторисні розрахунки на проектні роботи складені ззастосуванням відсоткових показників вартості проектних робіт від вартості будівельних робіт за підсумком глав 1 - 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, що приведена у поточний рівень цін.Зокрема виконані вимоги п.1.9.Настанови, а саме застосовано знижувальний коефіцієнт, стадія П – 0,7 та стадія Р – 0,915, на обсяг робіт, що не виконується. В той же час, кошторис №9 на розрахунок ОВНС, та кошторис №10 «Автоматичні системи раннього виявлення загроз виникнення надзвичайних ситуацій та сповіщення населення» виокремлені із кошторису №1 та подані учасником процедуриТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ», як роботи на виконання яких будуть залучені субпідрядники/співвиконавці.
Інформуємо, що тендерна пропозиція, учасника ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ», відповідає умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації.
23 липня 2024 визначено переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі проєктні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Каунаського каналізаційного колектора Д=700-800-960-1040 мм в м. Києві» (Коригування) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво) (роботи з проєктування)» код ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (IA01-9 Проектування та будівництво), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-02-001473-a - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ».
Додатково акцентуємо увагу, що ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ» надало найбільш економічно вигідну пропозицію на відміну від ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО".
Статус вимоги:
Не задоволено