-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 «Нафта і дистиляти» ( 09132000-3 "Бензин" - Бензин марки А-95 - 1000 л., по талонах, 09134200-9 "Дизельне паливо" - Дизельне паливо - 3000 л., по талонах)
Завершена
223 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 115.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 115.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2024 15:02 - 24.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
21fab3f758ab4b9795b984638a6d4633
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-01-006077-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ІФС-АВІАС ДОГОВІР.pdf 05.07.2024 16:29
- Скарга від 05.07.2024 року на умови документації Гайворонська міська рада.pdf 05.07.2024 16:29
- Скарга від 05.07.2024 року на умови документації Замовника UA-2024-07-01-006077-a.docx 05.07.2024 16:29
- Зразки талонів АВІАС.pdf 05.07.2024 16:29
- sign.p7s 05.07.2024 16:30
- рішення від 09.07.2024 № 11811.pdf 09.07.2024 18:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2024 № 12244.pdf 17.07.2024 14:29
- рішення від 16.07.2024 № 12244.pdf 19.07.2024 14:56
- Тендерна документація 10.07.2024.docx 12.07.2024 11:03
- Перелік змін 10.07.2024.docx 12.07.2024 11:03
- Додатки до тд.docx 12.07.2024 11:03
- Пояснення_ АМКУ.doc 12.07.2024 11:03
- ПРОТОКОЛ_виконання рішення АМКУ.docx 22.07.2024 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 17:47
Дата розгляду скарги:
16.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2024 18:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.07.2024 14:56
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2024 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 12244-р/пк-пз від 16.07.2024 внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі— ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 «Нафта і дистиляти» ( 09132000-3 "Бензин" - Бензин марки А-95 - 1000 л., по талонах, 09134200-9 "Дизельне паливо" - Дизельне паливо - 3000 л., по талонах), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-01-006077-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8f250aef0f70404d863626c1f5fe5bff
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації умову вимогу, яка суперечить п. 29 Особливостей в частині застосування до учасників кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка суперечить п. 29 Особливостей в частині застосування до учасників кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
В таблиці у пунктах 1 та 2 Додатку № 1 до ТД визначені Кваліфікаційні критерії:
№ Назва кваліфікаційного критерію Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію
1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.
Форма 1
Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
№ Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг
2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
№ ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
ч. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
В таблиці у пунктах 1 та 2 Додатку № 1 до ТД визначені Кваліфікаційні критерії:
№ Назва кваліфікаційного критерію Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію
1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.
Форма 1
Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
№ Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг
2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Форма 2
Довідка
про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
№ ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
ч. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 05.07.2024 року на умови документації Гайворонська міська рада.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Гайворонська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 "Бензин" - Бензин марки А-95 - 1000 л. по талонах, 09134200-9 "Дизельне паливо"Дизельне паливо - 3000 л. по талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-01-006077-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову вимогу, яка суперечить п. 29 Особливостей в частині застосування до учасників кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f60b50d3d2ff4a6182dfbfdbbc38cb5d
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у власності АЗС або партнерським з власниками/орендарем АЗС або суб’єктом господарювання, що здійснює безпосередньо здійснює відпуск палива на АЗС (користувач АЗС).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у власності АЗС або партнерським з власниками/орендарем АЗС або суб’єктом господарювання, що здійснює безпосередньо здійснює відпуск палива на АЗС (користувач АЗС):
« 6. У складі пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі із переліком автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) довідку про дійсність талонів/скретч-карт на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5. До довідки надаються наступні підтверджуючі документи:
- якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2024 року;
- якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами (смарт-картами) зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2023 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами (смарт-картами) зразка Учасника;.»
Відповідна вимога тендерної документації має дискримінаційні факти, оскільки Замовник передбачає наявність у учасника АЗС у праві власності або договір прямий договір з АЗС на підтвердження чого необхідно надати документи щодо права власності АЗС або договір з АЗС, чим обмежує Скаржника в праві взяти участь у закупівлі, оскільки останній має партнерські договори з емітентами талонів.
Варто звернути увагу на той факт, що Замовник не надає учасникам, які мають укладені договори партнерства з емітентами талонів, взяти участь у відповідній процедурі закупівлі, оскільки передбачає надання у складі закупівлі для підтвердження можливості здійснення учасником відпуску палива ВИКЛЮЧНИЙ перелік документів:
1) документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди АЗС;
або
2) партнерський договір з власником/орендарем АЗС або користувачем АЗС (субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС).
Варто зазначити, згідно пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документи щодо власності АЗС або копії партнерських договорів між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник не має партнерських відносин з власниками АЗС на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5) (згідно Додатку № 3 до тендерної документації), а отже умова щодо наявності та надання АЗС у власності або між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, є дискримінаційна та обмежувальна.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС (на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5), за наступними адресами:
АВІАС ПЛЮС:
Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Гайворонська, 2б
Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Але, при цьому такий договір укладений не з власником АЗС. Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 1: Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р: відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р.
5.2. Місце поставки (передачі) товарів:
5.2.1. Передача товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки.
5.2.2. Скретч-картка є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного об’єму і марки товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених скретч-картках вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в скрет-картці.)
Додаток 2: Зразки талонів емітовані мережею АЗС Авіас.)
« 6. У складі пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі із переліком автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) довідку про дійсність талонів/скретч-карт на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5. До довідки надаються наступні підтверджуючі документи:
- якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2024 року;
- якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами (смарт-картами) зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2023 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами (смарт-картами) зразка Учасника;.»
Відповідна вимога тендерної документації має дискримінаційні факти, оскільки Замовник передбачає наявність у учасника АЗС у праві власності або договір прямий договір з АЗС на підтвердження чого необхідно надати документи щодо права власності АЗС або договір з АЗС, чим обмежує Скаржника в праві взяти участь у закупівлі, оскільки останній має партнерські договори з емітентами талонів.
Варто звернути увагу на той факт, що Замовник не надає учасникам, які мають укладені договори партнерства з емітентами талонів, взяти участь у відповідній процедурі закупівлі, оскільки передбачає надання у складі закупівлі для підтвердження можливості здійснення учасником відпуску палива ВИКЛЮЧНИЙ перелік документів:
1) документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди АЗС;
або
2) партнерський договір з власником/орендарем АЗС або користувачем АЗС (субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС).
Варто зазначити, згідно пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документи щодо власності АЗС або копії партнерських договорів між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник не має партнерських відносин з власниками АЗС на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5) (згідно Додатку № 3 до тендерної документації), а отже умова щодо наявності та надання АЗС у власності або між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, є дискримінаційна та обмежувальна.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС (на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5), за наступними адресами:
АВІАС ПЛЮС:
Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Гайворонська, 2б
Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Але, при цьому такий договір укладений не з власником АЗС. Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 1: Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р: відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р.
5.2. Місце поставки (передачі) товарів:
5.2.1. Передача товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки.
5.2.2. Скретч-картка є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного об’єму і марки товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених скретч-картках вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в скрет-картці.)
Додаток 2: Зразки талонів емітовані мережею АЗС Авіас.)
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
ІФС-АВІАС ДОГОВІР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Гайворонська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 "Бензин" - Бензин марки А-95 - 1000 л. по талонах, 09134200-9 "Дизельне паливо"Дизельне паливо - 3000 л. по талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-01-006077-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у власності АЗС або партнерським з власниками/орендарем АЗС або суб’єктом господарювання, що здійснює безпосередньо здійснює відпуск палива на АЗС (користувач АЗС).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
77b2d33cc6614da28d9a8a58e9475427
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників талонів зразка учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.3. В пункті 6 Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників талонів зразка учасника:
«6. У складі пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі із переліком автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) довідку про дійсність талонів/скретч-карт на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5. До довідки надаються наступні підтверджуючі документи:
- якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2024 року;
- якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами (смарт-картами) зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2023 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами (смарт-картами) зразка Учасника;.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АВІАС є партнер Скаржника та емітент талонів. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих Партнером, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС (на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5), за наступними адресами:
АВІАС ПЛЮС:
Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Гайворонська, 2б
Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Але, при цьому такий договір укладений не з власником АЗС. Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 1: Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р: відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р.
5.2. Місце поставки (передачі) товарів:
5.2.1. Передача товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки.
5.2.2. Скретч-картка є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного об’єму і марки товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених скретч-картках вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в скрет-картці.)
Додаток 2: Зразки талонів емітовані мережею АЗС Авіас.)
«6. У складі пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі із переліком автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) довідку про дійсність талонів/скретч-карт на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5. До довідки надаються наступні підтверджуючі документи:
- якщо Учасник є власником та/або орендарем/суборендарем АЗС, що зазначені у довідці, надаються копії документів, які підтверджують право власності/оренди/суборенди чинні не менше ніж до кінця 2024 року;
- якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами (смарт-картами) зразка Учасника), надається(-ються) копія(-ії) діючого(-их), не менше ніж до кінця 2023 року, договорів(-ру) укладених(-ого) між Учасником та власником АЗС, або між Учасником та орендарем АЗС, або між Учасником та субʼєктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами (смарт-картами) зразка Учасника;.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АВІАС є партнер Скаржника та емітент талонів. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих Партнером, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС (на території Кіровоградської області та інших областей України (не менше 45-ти АЗС) та в обов’язковому порядку 1 АЗС на відстані не більше 2-х км від місця розташування замовника торгів: 26300, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. пл. Героїв Майдану, 5), за наступними адресами:
АВІАС ПЛЮС:
Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Гайворонська, 2б
Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Але, при цьому такий договір укладений не з власником АЗС. Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 1: Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з емітентом талонів - мережі АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р: відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р.
5.2. Місце поставки (передачі) товарів:
5.2.1. Передача товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки.
5.2.2. Скретч-картка є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного об’єму і марки товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених скретч-картках вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в скрет-картці.)
Додаток 2: Зразки талонів емітовані мережею АЗС Авіас.)
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС зразка емітента
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Гайворонська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 "Бензин" - Бензин марки А-95 - 1000 л. по талонах, 09134200-9 "Дизельне паливо"Дизельне паливо - 3000 л. по талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-01-006077-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників талонів зразка учасника.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
481b5ed2c540440ebf749816a8ce60e5
Заголовок пункту скарги:
4. Привести тендерну документацію у відповідність до пунктів 44 Особливостей;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2.1. Замовником 01.07.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію. В частині 3 розділу Розділу Оцінка тендерної пропозиції документації тендерної документації Замовником встановлено підстави відхилення пропозицій учасників, які не узгоджуються з чинною редакцією Постанови № 1178 станом на дату оголошення та публікацію закупівлі про проведення відкритих торгів з Особливостями:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
»
Процитовані вище підстави відхилення пропозиції учасника не узгоджуються з чинним законодавством з питань публічних закупівель, зокрема не відповідають положенням в частині абзацу 8 частини 1 пункту 44 Особливостей та абзацу 3 частини 3 пункту 44 Особливостей, де визначено:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
{Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024}
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.»
Таким чином, Замовник повинен привести тендерну документацію в частині підстав відхилення пропозицій учасників/переможців до положень пунктів 44 Особливостей.
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
»
Процитовані вище підстави відхилення пропозиції учасника не узгоджуються з чинним законодавством з питань публічних закупівель, зокрема не відповідають положенням в частині абзацу 8 частини 1 пункту 44 Особливостей та абзацу 3 частини 3 пункту 44 Особливостей, де визначено:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
{Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024}
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.»
Таким чином, Замовник повинен привести тендерну документацію в частині підстав відхилення пропозицій учасників/переможців до положень пунктів 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
ПОстанова 1178
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 05.07.2024 року на умови документації Гайворонська міська рада.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Гайворонська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 "Бензин" - Бензин марки А-95 - 1000 л. по талонах, 09134200-9 "Дизельне паливо"Дизельне паливо - 3000 л. по талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-01-006077-a, зокрема: 4. Привести тендерну документацію у відповідність до пунктів 44 Особливостей;
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
3773dea4004545d1bfb025ab81cebb46
Заголовок пункту скарги:
5. Привести тендерну документацію у відповідність до пунктів 47 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
2.2. Замовником 01.07.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію. В пункті 13 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах:
«Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
13. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі (абзац 14 пункту 47 Особливостей)
Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
або
Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункті 44 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Процитовані вище підстави для прийняття Замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника не узгоджуються з чинним законодавством з питань публічних закупівель, зокрема не відповідають положенням в частині абзацу 14 пункту 47 Особливостей та абзацу 15 пункту 47 Особливостей, де визначено:
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
{Підпункт 11 пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023}
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
{Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024}
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
{Абзац п'ятнадцятий пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
{Абзац шістнадцятий пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
Таким чином, Замовник повинен привести тендерну документацію в частині підстав Замовника прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасник до положень пунктів 47 Особливостей.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 3: Постанова № 1178 від 12.10.2022 року)
«Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
13. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі (абзац 14 пункту 47 Особливостей)
Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
або
Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункті 44 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Процитовані вище підстави для прийняття Замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника не узгоджуються з чинним законодавством з питань публічних закупівель, зокрема не відповідають положенням в частині абзацу 14 пункту 47 Особливостей та абзацу 15 пункту 47 Особливостей, де визначено:
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
{Підпункт 11 пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023}
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
{Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024}
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
{Абзац п'ятнадцятий пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
{Абзац шістнадцятий пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
Таким чином, Замовник повинен привести тендерну документацію в частині підстав Замовника прийняття рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасник до положень пунктів 47 Особливостей.
Документальне підтвердження/докази:
(Додаток 3: Постанова № 1178 від 12.10.2022 року)
×
-
Назва доказу:
Постанова № 1178 від 12.10.2022 року
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 05.07.2024 року на умови документації Гайворонська міська рада.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Гайворонська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 "Бензин" - Бензин марки А-95 - 1000 л. по талонах, 09134200-9 "Дизельне паливо"Дизельне паливо - 3000 л. по талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-01-006077-a, зокрема: 5. Привести тендерну документацію у відповідність до пунктів 47 Особливостей.