-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Промислові секційні ворота
Завершена
2 068 821.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 688.21 UAH
мін. крок: 1% або 20 688.21 UAH
Період оскарження:
01.07.2024 14:10 - 06.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
До: Антимонопольного комітету України Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛ ДОРС ЮА" Код ЄДРПОУ: 45266065 Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 50011, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця ДЖАМБУЛА, будинок 32/6 (надалі – Скаржник) Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-07-01-005101-a Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби. (Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44221300-8 Ворота) Промислові секційні ворота (надалі – Процедура закупівлі) СКАРГА № 005101-1 від 12.07.2024 Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). Відповідно до протоколу № 1 від 09.07.2024 ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ було визначено переможцем Процедури закупівлі (надалі – Переможець). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати: Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ. На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ. Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт. На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо. Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою). Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації. Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар. Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації. Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір. Додаток: 1. Копія протоколу №1 від 09.07.2024 року на 3 арк. З повагою, Директор _______________ Олена ВОЛКОВА
Номер:
9b641cc18dba4308a30b58f438fae1cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-01-005101-a.a3
Назва:
До: Антимонопольного комітету України
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛ ДОРС ЮА"
Код ЄДРПОУ: 45266065
Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 50011, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця ДЖАМБУЛА, будинок 32/6
(надалі – Скаржник)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
(надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-07-01-005101-a
Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби. (Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44221300-8 Ворота) Промислові секційні ворота
(надалі – Процедура закупівлі)
СКАРГА
№ 005101-1 від 12.07.2024
Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
Відповідно до протоколу № 1 від 09.07.2024 ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ було визначено переможцем Процедури закупівлі (надалі – Переможець).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного:
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати:
Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт.
На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо.
Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою).
Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації.
Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар.
Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір.
Додаток:
1. Копія протоколу №1 від 09.07.2024 року на 3 арк.
З повагою,
Директор _______________ Олена ВОЛКОВА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.07.2024 16:06
- Скарга на переможця.docx 14.07.2024 16:06
- Протокол _ 1 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір (1).doc 14.07.2024 16:06
- sign.p7s 14.07.2024 16:07
- рішення від 16.07.2024 № 12179.pdf 16.07.2024 17:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2024 № 12608.pdf 24.07.2024 13:37
- рішення від 23.07.2024 № 12608.pdf 25.07.2024 17:46
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 18.07.2024 16:02
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 18.07.2024 16:02
- Пояснення для АМКУ 18.07.2024 16:02
- Пояснення для АМКУ 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 1 (кваліфікаційні критерії) 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 1 (кваліфікаційні критерії) 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 2 (технічна специфікація) 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 2 (технічна специфікація) 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 2 (технічні характеристики) 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 2 (технічні характеристики) 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 4 (цінова пропозиція) 18.07.2024 16:02
- Тендерна_документація_ ВОРОТА 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 3 (проєкт договору) 18.07.2024 16:02
- Тендерна_документація_ ВОРОТА 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 3 (проєкт договору) 18.07.2024 16:02
- 1 цінова пропозиція 18.07.2024 16:02
- Додаток _ 4 (цінова пропозиція) 18.07.2024 16:02
- 6 захист довкілля 18.07.2024 16:02
- 5 лист гарантії 18.07.2024 16:02
- 7 враховано норми ЗДВ 18.07.2024 16:02
- 2 відповідність технічних характеристикам 18.07.2024 16:02
- 8 щодо ліцензування 18.07.2024 16:02
- 2_документи якості 18.07.2024 16:02
- виписка 08-05-24 18.07.2024 16:02
- 3 щодо сертифікації 18.07.2024 16:02
- 4 лист підтвердження 18.07.2024 16:02
- Витяг з реєстру єдиного податку 18.07.2024 16:02
- проєкт договору 18.07.2024 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2024 16:09
Дата розгляду скарги:
23.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2024 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2024 17:46
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2024 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
прийнято до виконання
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a4f897048e6d4500aa5c0531b7d18ab9
Заголовок пункту скарги:
документи, що підтверджують якість товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати:
Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт.
На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо.
Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою).
Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації.
Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар.
Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати:
Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт.
На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо.
Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою).
Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації.
Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар.
Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол _ 1 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір (1).doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір.
Скарга
Скасована
КЕП
До: Антимонопольного комітету України Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛ ДОРС ЮА" Код ЄДРПОУ: 45266065 Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 50011, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця ДЖАМБУЛА, будинок 32/6 (надалі – Скаржник) Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-07-01-005101-a Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби. (Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44221300-8 Ворота) Промислові секційні ворота (надалі – Процедура закупівлі) СКАРГА № 005101-1 від 12.07.2024 Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). Відповідно до протоколу № 1 від 09.07.2024 ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ було визначено переможцем Процедури закупівлі (надалі – Переможець). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати: Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ. На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ. Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт. На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо. Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою). Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації. Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар. Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації. Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір. Додаток: 1. Копія протоколу №1 від 09.07.2024 року на 3 арк. З повагою, Директор _______________ Олена ВОЛКОВА
Номер:
ca28f1bd25e244108314277752282978
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-01-005101-a.a2
Назва:
До: Антимонопольного комітету України
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛ ДОРС ЮА"
Код ЄДРПОУ: 45266065
Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 50011, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, місто КРИВИЙ РІГ, вулиця ДЖАМБУЛА, будинок 32/6
(надалі – Скаржник)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
(надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-07-01-005101-a
Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби. (Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 44221300-8 Ворота) Промислові секційні ворота
(надалі – Процедура закупівлі)
СКАРГА
№ 005101-1 від 12.07.2024
Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
Відповідно до протоколу № 1 від 09.07.2024 ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ було визначено переможцем Процедури закупівлі (надалі – Переможець).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного:
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати:
Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт.
На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо.
Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою).
Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації.
Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар.
Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір.
Додаток:
1. Копія протоколу №1 від 09.07.2024 року на 3 арк.
З повагою,
Директор _______________ Олена ВОЛКОВА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол _ 1 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір (1).doc 14.07.2024 16:05
- Скарга на переможця.docx 14.07.2024 16:05
- Скарга.pdf 14.07.2024 16:05
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
15.07.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4e61692ce31143f5985a6eeb755488e1
Заголовок пункту скарги:
документи, що підтверджують якість товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати:
Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт.
На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо.
Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою).
Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації.
Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар.
Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 7 додатку 2 до Документації встановлено, що у своїй пропозиції, Учасник повинен надати:
Учасник повинен надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
На виконання вказаних вимог ФОП ПУСТОВОЙТ МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА в складі своєї пропозиції не надала документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ.
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 8 додатку 2 до Документації встановлено технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме: … якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації учасник надає лист за підписом уповноваженої особи (підпис має бути завірений печаткою, у разі її використання) про те, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації, з посиланням на нормативний акт.
На думку Скаржника вказана вимога відноситься саме до процедури обовʼязкової сертифікації і жодним чином не звільняє добровільно отримати такий документ від органу сертифікації, від виробника запропонованого товару чи іншого субʼєкта господарювання, тощо.
Зазначене також підтверджується пунктом 3 додатку 2 до Документації в якому зазначено, що товар повинен мати Сертифікат якості товару – завірену копію (мовою Виробника – оригінал, копію сертифіката (паспорта) з перекладом на українську мову, якщо оригінал іншою мовою).
Таким чином, сам факт відсутності обовʼязкової сертифікації не звільняє учасника від надання в складі Пропозиції сертифікату якості та/або сертифікату відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ, що отриманий шляхом проведення добровільної сертифікації.
Крім того, сертифікат якості може бути виданий, наприклад, виробником або іншим субʼєктом господарювання відмінним від органу сертифікації шляхом декларування за яким саме ГОСТ та/або ДСТУ виготовлений товар.
Більше того, учасник надав лист №2/080724 від 08.07.2024 р (файл «2 відповідність технічних характеристикам»), в якому підтвердив відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації, в тому числі пункту 3, в частині того, що товар має сертифікат якості, проте не надав його в складі Пропозиції як вимагалося пунктом 7 додатку 2 до Документації.
Отже, Пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному визначенні переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол _ 1 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір (1).doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПУСТОВОЙТ МАРИНУ ОЛЕКСАНДРІВНУ переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір.
Вимога
Без відповіді
Про відміну Протоколу № 1 від 09.07.2024 року
Номер:
1f89fdc2d39740c9bb2c320f7b57a39b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-01-005101-a.b1
Назва:
Про відміну Протоколу № 1 від 09.07.2024 року
Вимога:
Шановний Замовник. Прошу Вас відмінити Протокол № 1 від 09.07.2024 року щодо визнання переможцем ФОП Пустовойт Марини Олександрівни у зв’язку з наступним.
По-перше. Додатком №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні а кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник передбачив у пункті 7 надати документи що підтверджують якість товару, а саме: сертифікат якості та/або сертифікат відповідності вимогам ГОСТу та/або ДСТУ». Звертаємо увагу, що перелік документів, що вимагаються є закритим, надання ОДНОГО З ДВОХ документів буде відповідати вимогам тендерної документації і є достатнім для виконання умов тендерної документації.
ФОП Пустовойт М.С. у складі своєї пропозиції надала: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат експертизи типу та декларацію про відповідність.
Зазначені документи Замовник не вимагав.
По-друге. Відповідно до абз.3 Розділу ІІІ до тендерної документації Учасник мав надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. ФОП Пустовойт Марина Олександрівна в складі своєї пропозиції надає документ № 2/080724 від 08.07.2024 р. «Інформація про необхідні технічні, якісні а кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», в якому залишає вирази «не менше».
Відповідно до вимог абзацу 2 пп.2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. П. 43 Постановою 1178 «Особливості» передбачено застосування 24 години на виправлення невідповідності. Не підлягають виправленню інформація, яка стосується забезпечення ТП та відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник.
На підставі викладеного, Замовник зобов’язаний відмінити Протокол № 1 від 09.07.2024 року та відхилити пропозицію ФОП Пустовойт Марини Олександрівни, як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що допущені до оцінки та вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи якості.pdf 10.07.2024 11:06
- 2 відповідність технічних характеристикам.pdf 10.07.2024 11:06
Дата подачі:
10.07.2024 11:06