-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 (Квадрокоптери Autel EVO Max 4T ( «або еквівалент» , відповідний код за ДК 021:2015- 34711200-6 Безпілотні літальні апарати ) для потреб ЗСУ та інших військових формувань.
Торги не відбулися
11 950 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2024 11:43 - 06.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення замовника про відміну відкритих торгів з особливостями
Номер:
8d08b213cdf941e7ab5c5ad321fe1fbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-01-002938-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника про відміну відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 02.08.2024 № 13199.pdf 07.08.2024 10:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2024 № 13199.pdf 05.08.2024 13:08
- Рішення від 25.07.2024 № 12722.pdf 25.07.2024 16:17
- Заперечення до Пояснень Замовника.pdf 30.07.2024 19:51
- Заперечення до Пояснень Замовника.doc 30.07.2024 19:51
- Додаток 1.pdf 30.07.2024 19:51
- Додаток 6 (Проєкт договору).doc 23.07.2024 12:30
- Додаток 2.pdf 30.07.2024 19:51
- sign.p7s 23.07.2024 12:33
- Додаток 1 до Скарги - Протокол рішення (відміна) .PDF 23.07.2024 12:30
- Скарга.doc 23.07.2024 12:30
- Додаток 2 до Скарги - UA-2024-07-01-002938-a-open.pdf 23.07.2024 12:30
- Скарга.pdf 23.07.2024 12:30
- Тендерна документація .docx 23.07.2024 12:30
- Додаток 2 до Скарги - План .PDF 23.07.2024 12:30
- Довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2024 рік.docx 29.07.2024 15:59
- Довідка про зміни до помісячного розпису асигнувань.docx 29.07.2024 15:58
- Довідка про зміни до плану асигнувань.docx 29.07.2024 15:57
- Довідка про зміни до кошторису на 2024 рік.docx 29.07.2024 15:57
- Довідка про зміни до кошторису на 2024 рік.PDF 29.07.2024 15:57
- Довідка про зміни до плану асигнувань.PDF 29.07.2024 15:56
- Пояснення на скаргу UA -2024-07-01- 002938-a.а1 виконавчий комітет Вінницько міської ради.docx 29.07.2024 15:54
- Пояснення на скаргу UA-2024-07-01-002938-a.a 1 виконавчий комітет Вінницької міської ради.PDF 29.07.2024 15:53
- Зміни до розрахунку до кошторису видатків по КПКВК 0218240.PDF 29.07.2024 15:54
- Довідка про зміни до помісячного розпису асигнувань.PDF 29.07.2024 15:56
- Довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2024 рік.PDF 29.07.2024 15:55
- Зміни до розрахунку до кошторису видатків по КПКВК 0218240.docx 29.07.2024 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 14:32
Дата розгляду скарги:
02.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2024 16:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.08.2024 10:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
036cc308dae04116a9424110e3595e76
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «АРТАІР» є учасником закупівлі UA-2024-07-01-002938-a. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «АРТАІР» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель причину відміни даних торгів: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг та «Коментар: Закупівля скасована на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей» та відповідно до Протоку №82 від 15.07.2024р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-07-01-002938-a.
Витяг з протоколу №82 від 15.07.2024 р. «Закупівля здійснюється за джерелом фінансування 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» відповідно до рішення Вінницької міської ради від 22.12.2023 №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік».
Під час проведення Закупівлі рішенням Вінницької міської ради №2354 від 28.06.2024 було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю Квадрокоптерів Autel EVO Max 4T на суму 2 390 000,00».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №82 від 15.07.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі UA-P-2024-07-01-003860-a.
Відповідно до інформації щодо річного плану закупівлі, оприлюдненої за № UA-P-2024-07-01-003860-a зазначено, зокрема:
"Форма річного плану закупівель на 2024 рік;
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном;
7. Код згідно з КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:
11 950 000 UAH;
Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет
Сума: 11950000 UAH"
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2024
Крім того, зі змісту протоколу уповноваженої особи скорочення видатків, відбулося 28.06.2024 згідно рішення Вінницької міської ради №2354 від 28.06.2024р. Тобто, Замовник, знав про скорочення видатків ще 28.06.2024, під час строків подання тендерних пропозицій учасників і не відміняв торги, а відмінив їх лише через п’ять днів після закінчення аукціону та розкриття пропозицій. Доречи Замовником не доведено, що це рішення стосується саме цієї закупівлі, яка відмінена.
Замовник взагалі жодним чином не обґрунтував та документально не підтвердив факт скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, який стало підставою для прийняття рішення про відміну торгів.
Беручи до уваги зміст оприлюдненого Протоколу (рішення) про відміну процедури закупівлі Замовником не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, а тому Замовник не довів правомірність відміни закупівлі, а саме її відміни з підстави скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовник грубо порушив та повністю розуміючи, що він порушує положення Закону та Особливостей, принципи здійснення публічних закупівель, визначених Законом та Особливостями, у тому числі принципи: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, що призвело до порушення законних прав та інтересів Скаржника, як потенційного переможця закупівлі, який є реальним постачальником товару, що є предметом закупівлі даних відкритих торгів з особливостями та готовий до виконання договору.
Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель причину відміни даних торгів: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг та «Коментар: Закупівля скасована на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей» та відповідно до Протоку №82 від 15.07.2024р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей», а саме: Замовником, нібито, після проведення Закупівлі було внесено зміни до фінансового плану на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема на закупівлю UA-2024-07-01-002938-a.
Витяг з протоколу №82 від 15.07.2024 р. «Закупівля здійснюється за джерелом фінансування 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» відповідно до рішення Вінницької міської ради від 22.12.2023 №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік».
Під час проведення Закупівлі рішенням Вінницької міської ради №2354 від 28.06.2024 було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за яким скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю Квадрокоптерів Autel EVO Max 4T на суму 2 390 000,00».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №82 від 15.07.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі UA-P-2024-07-01-003860-a.
Відповідно до інформації щодо річного плану закупівлі, оприлюдненої за № UA-P-2024-07-01-003860-a зазначено, зокрема:
"Форма річного плану закупівель на 2024 рік;
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном;
7. Код згідно з КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:
11 950 000 UAH;
Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет
Сума: 11950000 UAH"
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2024
Крім того, зі змісту протоколу уповноваженої особи скорочення видатків, відбулося 28.06.2024 згідно рішення Вінницької міської ради №2354 від 28.06.2024р. Тобто, Замовник, знав про скорочення видатків ще 28.06.2024, під час строків подання тендерних пропозицій учасників і не відміняв торги, а відмінив їх лише через п’ять днів після закінчення аукціону та розкриття пропозицій. Доречи Замовником не доведено, що це рішення стосується саме цієї закупівлі, яка відмінена.
Замовник взагалі жодним чином не обґрунтував та документально не підтвердив факт скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, який стало підставою для прийняття рішення про відміну торгів.
Беручи до уваги зміст оприлюдненого Протоколу (рішення) про відміну процедури закупівлі Замовником не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, а тому Замовник не довів правомірність відміни закупівлі, а саме її відміни з підстави скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовник грубо порушив та повністю розуміючи, що він порушує положення Закону та Особливостей, принципи здійснення публічних закупівель, визначених Законом та Особливостями, у тому числі принципи: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, що призвело до порушення законних прав та інтересів Скаржника, як потенційного переможця закупівлі, який є реальним постачальником товару, що є предметом закупівлі даних відкритих торгів з особливостями та готовий до виконання договору.
×
-
Назва доказу:
Додаток до Скарги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 (Проєкт договору).doc
-
-
Назва доказу:
Додаток до Скарги
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація .docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до Скарги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до Скарги - План .PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до Скарги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до Скарги - UA-2024-07-01-002938-a-open.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Скарги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до Скарги - Протокол рішення (відміна) .PDF
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2024-07-01-002938-a.