-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-39710000-2 Електричні побутові прилади (плита електрична 6-х комфорочна без жарочної шафи)
Завершена
131 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 656.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 656.80 UAH
Період оскарження:
19.06.2018 08:15 - 30.06.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА Про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
1ad99b29615d41a3a0a43a355480c307
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-19-000034-a.b1
Назва:
ВИМОГА Про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
19.06.2018 р. Відділом освіти Сєвєродонецької міської ради (далі - Замовник) оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: ДК 021:2015-39710000-2 Електричні побутові прилади (плита електрична 6-х комфорочна без жарочної шафи) [оголошення № UA-2018-06-19-000034-a]
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (далі - Скаржник) подано пропозицію та взято участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 162 від 06.07.2018 р. пропозицію ФОП "ПОЛІЩУК ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" було визначено переможцем.
Скаржник не погоджується з переліченим вище прийнятим рішенням та вважає пропозицію ФОП "ПОЛІЩУК ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" такою, що не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до примітки до п. 1 Довідка Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, завірена в установленому порядку Додатку 2 до тендерної документації в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна міститися інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту, пристосованого для перевезення товару та інформація про наявність складів (площі) та обладнання для збереження продукції (товарів) (у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, діючий договір оренди приміщення з додатками які підтверджують фактичну оплату оренди).
У складі пропозиції учасника надано довідку про матеріально технічну базу в якій відсутня інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту, пристосованого для перевезення товару та інформація про наявність складів (площі) та обладнання для збереження продукції (товарів) (у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, діючий договір оренди приміщення з додатками які підтверджують фактичну оплату оренди), що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації довідка щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору подається за формою вказаною в даному пункті.
У складі пропозиції учасника надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, де в 4 стовбці не зазначив суму аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації до договорів предмету закупівлі, обов’язково додаються копії специфікацій або накладних, а також оригінали позитивних листів-відгуків покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів.
У складі пропозиції учасника надано копії позитивних листів-відгуків покупців, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до п. 1 Інші документи ( якісно отскановані, завірені у встановленому порядку) Додатку 2 до тендерної документації Учасник має подати в складі тендерної пропозиції копію паспорту.
У складі пропозиції учасника надано копію витягу із паспорту (а саме сторінки – 1-5, 10-11), а відповідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою верховної ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зразок аналогічних порушень розглядався, постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що призводило до відхилення тендерних пропозицій.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18, 22, 30-32 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ВИМАГАЄМО:
1) скасувати рішення щодо визначення переможця № 162 від 06.07.2018 р.,
2) повторно провести розгляд поданих тендерних пропозицій в рамках строків визначених Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2018 18:17