-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин автомобільний, паливо дизельне та газ нафтовий скраплений
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 434 дні назад
2 499 144.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 991.45 UAH
мін. крок: 1% або 24 991.45 UAH
Період оскарження:
29.06.2024 13:53 - 05.07.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на рішення Замовника згідно ПРОТОКОЛУ № 37/3 прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» від 10.07.2024 року
Номер:
09859485d38b4a25b8db5924d8fe13a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-29-000226-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника згідно ПРОТОКОЛУ № 37/3 прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» від 10.07.2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.7z 15.07.2024 19:20
- СКАРГА.docx 15.07.2024 19:20
- Протокол 37_3.pdf 15.07.2024 19:20
- sign.p7s 15.07.2024 19:21
- рішення від 17.07.2024 № 12273.pdf 17.07.2024 17:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2024 № 12663.pdf 25.07.2024 12:03
- рішення від 24.07.2024 № 12663.pdf 26.07.2024 16:28
- Протокол відхилення учасника.docx 19.07.2024 18:13
- Лист-згода від 04.07.2024.pdf 19.07.2024 18:13
- Відповідь_на_скаргу_Укрнафта_Качанівське_ГПЗ (4).pdf 19.07.2024 18:13
- Відповідь_на_скаргу_Укрнафта_Качанівське_ГПЗ (4).DOCX 19.07.2024 18:13
- Протокол відхилення учасника.pdf 19.07.2024 18:13
- Про ухвалу.docx 16.08.2024 14:24
- Позов.pdf 16.08.2024 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2024 20:32
Дата розгляду скарги:
24.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.07.2024 17:45
Дата прийняття рішення по скарзі:
26.07.2024 16:29
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4d7419b1b0484cb197996125c35c97be
Заголовок пункту скарги:
За результатами оцінки тендерних пропозицій, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», код за ЄДРПОУ 43622380 (далі – Учасник), загальною вартістю 2 380 245,00 грн. з ПДВ, було відхилено на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
За результатами оцінки тендерних пропозицій, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», код за ЄДРПОУ 43622380 (далі – Учасник), загальною вартістю 2 380 245,00 грн. з ПДВ, було відхилено на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), про що 10.07.2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено відповідне рішення згідно ПРОТОКОЛУ № 37/3 прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» від 10.07.2024 року (далі – Протокол).
Учасник вважає неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Учасника, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вищезазначене рішення Замовника з наступних причин.
Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для газу нафтового скрапленого, що, зокрема, складає предмет закупівлі UA-2024-06-29-000226-a існує встановлений та діючий на території України Національний Стандарт України ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання» (далі – ДСТУ EN 589:2017). Таким чином, Замовник не може установлювати вимоги до газу нафтового скрапленого, що не передбачені ДСТУ EN 589:2017.
Додатком 1 до тендерної документації Замовника встановлено, що Якість газу нафтового скрапленого повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання». На підтвердження відповідності газу нафтового скрапленого вимогам ДСТУ EN 589:2017 та вимогам тендерної документації Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію документа про якість газу нафтового скрапленого марки А, а саме Паспорт якості №54/К від 04.03.2024 року (на відповідність вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації) в якому зазначено:
• дату видачі і номер документа;
• назву, марку газу нафтового скрапленого;
• назву та адресу підприємства – виробника або імпортера, або розповсюджувача;
• дату виготовлення;
• дату відбирання проби та дату проведення випробування;
• нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність газу нафтового скрапленого вимогам вимогам ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання» та/або технічній документації країни виробника, яка ратифікована Україною в установленому законом порядку по наступних показниках:
• октанове число за моторним методом,
• загальний вміст дієнів (разом з 1,3-бутадієном),
• наявність сірководню,
• вміст загальної сірки (після одоризації),
• корозія мідної пластинки (1 год за температури 40 0С),
• залишок після випарювання,
• тиск пари, манометричний, за температури 40 0С,
• температура, за якої манометричний тиск пари не менше ніж 150 кПа,
• вміст води,
• запах,
• підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
ДСТУ EN 589:2017 не встановлено для газу нафтового скрапленого (в тому числі марки А) способу підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам, як надання інформації у вигляді Таблиці 2 про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню), яку Замовником встановлено та наведено у тендерній документації у Додатку 1. Отже, вимога пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, є іншою інформацією, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, зокрема на виконання положень частини третьої статті 22 Закону.
На виконання вимог пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано заповнену Таблицю 2 за Вих.№24/242-07 від «04» липня 2024 року, про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню), в тому числі для газу нафтового скрапленого (на відповідність вимогам пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації), у якій зазначено, зокрема:
№ п/п Найменування товару/технічних параметрів Технічні та якісні характеристики, встановлені замовником (технічне завдання) Технічні та якісні характеристики Товару, який запропонований Учасником***
4 Найменування товару Газ нафтовий скраплений марки А Газ нафтовий скраплений марки А
марка в залежності від мінімального значення показника тиску пари А А
відповідність стандартам Якість газу нафтового скрапленого повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання» Якість газу нафтового скрапленого відповідає вимогам
ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання»
назва виробника та країни походження зазначається учасником Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (ПАТ «Укрнафта»), Україна
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Документи про відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, які Учасник повинен надати в тендерній пропозиції:
1. Копію документів про відповідність – сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність, що підтверджує відповідність:
- бензину автомобільного вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 та/або ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»;
- палива дизельного вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 та/або ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Документи про відповідність надаються на кожне найменування бензину автомобільного та палива дизельного і мають бути чинними на дату їх подання, містити відомості про виробника Товару, найменування Товару, номер сертифікату/сертифікату відповідності на даний Товар.
Сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність мають відповідати одне одному, при виявленні розбіжностей (в найменуванні Товару або виробника/уповноваженого представника/розповсюджувача/постачальника, номері сертифікату/сертифікату відповідності чи терміні його дії**) між інформацією що міститься в цих документах, пропозиція Учасника відхиляється.
**В разі, якщо декларація/декларація про відповідність не містить номер сертифікату/сертифікату відповідності та терміни його дії, Учасник надає лист в довільній формі про те, що при проведенні оцінки відповідності виробник або уповноважений представник застосовував процедуру оцінки відповідності за модулем, в якому оцінка відповідності проводилась без призначеного органу з оцінки відповідності.
Проте, жодним із положень тендерної документації, зокрема Додатком 1 не встановлено вимоги щодо необхідності надання сертифікату/сертифікату відповідності на газ нафтовий скраплений та щодо необхідності відповідності сертифікату/сертифікату відповідності наданому паспорту якості та/або інформації зазначеній у таблиці 2. Отже, інформація, що міститься у сертифікаті відповідності, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Згідно інформації, що міститься у наданому у складі пропозиції Учасником згідно до вимог пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Паспорт якості №54/К від 04.03.2024 року наявна наступна інформація про виробника товару (газу нафтового скрапленого):
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРНАФТА», Несторівський провулок, 3-5, Київ, 04053, Україна
ПАТ «УКРНАФТА», Качанівський ГПЗ, 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 1.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що доступні до перегляду за кодом ЄДРПОУ юридичної особи, за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search на офіційному сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ, КАЧАНІВСЬКИЙ ГПЗ ПАТ «УКРНАФТА» (КАЧАНІВСЬКИЙ ГАЗОПЕРЕРОБНИЙ ЗАВОД ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРНАФТА»), Код ЄДРПОУ ВП:00137041, Місцезнаходження: Україна, 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, село Мала Павлівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1, не є окремою юридичною особою, а є відокремленим підрозділом ПАТ «УКРНАФТА». Згідно пункту 3 статті 95 Цивільного Кодексу України філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пунктом 7, вимагається при заповнені таблиці 2 вказати, зокрема, повне найменування (назву) Товару, назву виробника Товару та назву країни походження. Замовником не встановлено особливих вимог, щодо заповнення таблиці 2, в частині зазначення назви виробника товару, а саме не вимагається конкретизувати назву газопереробного заводу та/або відокремленого підрозділу виробника.
Зазначена Учасником у таблиці 2 інформація щодо назви виробника та країни походження, а саме: Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (ПАТ «Укрнафта»), Україна – повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника та не є помилкою, як про це зазначає Замовник у Протоколі щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника.
З огляду на вищезазначене, помилки у складі тендерної пропозиції Учасника, які не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі – відсутні.
Отже, обидві вимоги Замовника (згідно пунктів 5 та 7 Додатку 1 до тендерної документації) виконані належним чином та у повному обсязі. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника з наведених причин.
З урахуванням усього вищенаведеного, рішення Замовника, про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» є необґрунтованим та безпідставним. Такі дії Замовника є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушенням права Учасника на об’єктивність, неупередженість та рівне ставлення, що є основними принципами здійснення публічних закупівель, визначеними статтею 5 Закону.
Учасник вважає неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Учасника, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вищезазначене рішення Замовника з наступних причин.
Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для газу нафтового скрапленого, що, зокрема, складає предмет закупівлі UA-2024-06-29-000226-a існує встановлений та діючий на території України Національний Стандарт України ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання» (далі – ДСТУ EN 589:2017). Таким чином, Замовник не може установлювати вимоги до газу нафтового скрапленого, що не передбачені ДСТУ EN 589:2017.
Додатком 1 до тендерної документації Замовника встановлено, що Якість газу нафтового скрапленого повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання». На підтвердження відповідності газу нафтового скрапленого вимогам ДСТУ EN 589:2017 та вимогам тендерної документації Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію документа про якість газу нафтового скрапленого марки А, а саме Паспорт якості №54/К від 04.03.2024 року (на відповідність вимогам пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації) в якому зазначено:
• дату видачі і номер документа;
• назву, марку газу нафтового скрапленого;
• назву та адресу підприємства – виробника або імпортера, або розповсюджувача;
• дату виготовлення;
• дату відбирання проби та дату проведення випробування;
• нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність газу нафтового скрапленого вимогам вимогам ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання» та/або технічній документації країни виробника, яка ратифікована Україною в установленому законом порядку по наступних показниках:
• октанове число за моторним методом,
• загальний вміст дієнів (разом з 1,3-бутадієном),
• наявність сірководню,
• вміст загальної сірки (після одоризації),
• корозія мідної пластинки (1 год за температури 40 0С),
• залишок після випарювання,
• тиск пари, манометричний, за температури 40 0С,
• температура, за якої манометричний тиск пари не менше ніж 150 кПа,
• вміст води,
• запах,
• підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
ДСТУ EN 589:2017 не встановлено для газу нафтового скрапленого (в тому числі марки А) способу підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам, як надання інформації у вигляді Таблиці 2 про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню), яку Замовником встановлено та наведено у тендерній документації у Додатку 1. Отже, вимога пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, є іншою інформацією, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, зокрема на виконання положень частини третьої статті 22 Закону.
На виконання вимог пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано заповнену Таблицю 2 за Вих.№24/242-07 від «04» липня 2024 року, про відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (технічному завданню), в тому числі для газу нафтового скрапленого (на відповідність вимогам пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації), у якій зазначено, зокрема:
№ п/п Найменування товару/технічних параметрів Технічні та якісні характеристики, встановлені замовником (технічне завдання) Технічні та якісні характеристики Товару, який запропонований Учасником***
4 Найменування товару Газ нафтовий скраплений марки А Газ нафтовий скраплений марки А
марка в залежності від мінімального значення показника тиску пари А А
відповідність стандартам Якість газу нафтового скрапленого повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання» Якість газу нафтового скрапленого відповідає вимогам
ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання»
назва виробника та країни походження зазначається учасником Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (ПАТ «Укрнафта»), Україна
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Документи про відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, які Учасник повинен надати в тендерній пропозиції:
1. Копію документів про відповідність – сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність, що підтверджує відповідність:
- бензину автомобільного вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 та/або ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»;
- палива дизельного вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 та/або ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Документи про відповідність надаються на кожне найменування бензину автомобільного та палива дизельного і мають бути чинними на дату їх подання, містити відомості про виробника Товару, найменування Товару, номер сертифікату/сертифікату відповідності на даний Товар.
Сертифікат/сертифікат відповідності та декларація/декларація про відповідність мають відповідати одне одному, при виявленні розбіжностей (в найменуванні Товару або виробника/уповноваженого представника/розповсюджувача/постачальника, номері сертифікату/сертифікату відповідності чи терміні його дії**) між інформацією що міститься в цих документах, пропозиція Учасника відхиляється.
**В разі, якщо декларація/декларація про відповідність не містить номер сертифікату/сертифікату відповідності та терміни його дії, Учасник надає лист в довільній формі про те, що при проведенні оцінки відповідності виробник або уповноважений представник застосовував процедуру оцінки відповідності за модулем, в якому оцінка відповідності проводилась без призначеного органу з оцінки відповідності.
Проте, жодним із положень тендерної документації, зокрема Додатком 1 не встановлено вимоги щодо необхідності надання сертифікату/сертифікату відповідності на газ нафтовий скраплений та щодо необхідності відповідності сертифікату/сертифікату відповідності наданому паспорту якості та/або інформації зазначеній у таблиці 2. Отже, інформація, що міститься у сертифікаті відповідності, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Згідно інформації, що міститься у наданому у складі пропозиції Учасником згідно до вимог пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації Паспорт якості №54/К від 04.03.2024 року наявна наступна інформація про виробника товару (газу нафтового скрапленого):
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРНАФТА», Несторівський провулок, 3-5, Київ, 04053, Україна
ПАТ «УКРНАФТА», Качанівський ГПЗ, 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 1.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що доступні до перегляду за кодом ЄДРПОУ юридичної особи, за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search на офіційному сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ, КАЧАНІВСЬКИЙ ГПЗ ПАТ «УКРНАФТА» (КАЧАНІВСЬКИЙ ГАЗОПЕРЕРОБНИЙ ЗАВОД ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРНАФТА»), Код ЄДРПОУ ВП:00137041, Місцезнаходження: Україна, 42730, Сумська обл., Охтирський р-н, село Мала Павлівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1, не є окремою юридичною особою, а є відокремленим підрозділом ПАТ «УКРНАФТА». Згідно пункту 3 статті 95 Цивільного Кодексу України філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пунктом 7, вимагається при заповнені таблиці 2 вказати, зокрема, повне найменування (назву) Товару, назву виробника Товару та назву країни походження. Замовником не встановлено особливих вимог, щодо заповнення таблиці 2, в частині зазначення назви виробника товару, а саме не вимагається конкретизувати назву газопереробного заводу та/або відокремленого підрозділу виробника.
Зазначена Учасником у таблиці 2 інформація щодо назви виробника та країни походження, а саме: Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (ПАТ «Укрнафта»), Україна – повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації Замовника та не є помилкою, як про це зазначає Замовник у Протоколі щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника.
З огляду на вищезазначене, помилки у складі тендерної пропозиції Учасника, які не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі – відсутні.
Отже, обидві вимоги Замовника (згідно пунктів 5 та 7 Додатку 1 до тендерної документації) виконані належним чином та у повному обсязі. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника з наведених причин.
З урахуванням усього вищенаведеного, рішення Замовника, про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» є необґрунтованим та безпідставним. Такі дії Замовника є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушенням права Учасника на об’єктивність, неупередженість та рівне ставлення, що є основними принципами здійснення публічних закупівель, визначеними статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокол № 37/3 прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» від 10.07.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол 37_3.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду Скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» від 15.07.2024 року, на рішення Замовника згідно ПРОТОКОЛУ № 37/3 прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» від 10.07.2024 року, щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. 2. Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", код за ЄДРПОУ 40848524, скасувати неправомірне рішення, щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», код за ЄДРПОУ 43622380.