-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття) у житловому будинку за адресою: вул. Тростянецька, 47 Дарницького району м. Києва» (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
1 387 886.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 939.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 939.43 UAH
Період оскарження:
28.06.2024 15:26 - 09.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
ba5510704cd24ae2bbe4738f601213e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-006693-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТЕТ Кепітал Тростянецька.docx 24.07.2024 11:04
- Протокол_про_визначення_учасника_переможцем_та_намір_укласти_договір_укриття_Тростянецька_47.PDF 24.07.2024 11:04
- Скарга ТЕТ Кепітал Тростянецька.docx.p7s 24.07.2024 11:04
- sign.p7s 24.07.2024 11:05
- рішення від 26.07.2024 № 12818.pdf 26.07.2024 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2024 № 13261.pdf 05.08.2024 17:37
- рішення від 05.08.2024 № 13261.pdf 08.08.2024 11:35
- Пояснення_по_суті_скарги_Тростянецька.docx 30.07.2024 15:58
- Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою_ вул. Тростянець (1).zip 30.07.2024 15:58
- Пояснення_по_суті_скарги_Тростянецька.pdf 30.07.2024 15:58
- Офіційний посібник АВК.pdf 30.07.2024 15:58
- Правопис.pdf 30.07.2024 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2024 11:29
Дата розгляду скарги:
05.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2024 11:35
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2024 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.08.2024 № 13261-р/пк-пз скасовано рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ННБУД"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f8c542a039f94dbd92afed7960517dd7
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на визначення Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-28-006693-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття) у житловому будинку за адресою: вул. Тростянецька, 47 Дарницького району м. Києва»).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал»- ( надалі Скаржник).
2. ТОВ «ННБУД»- (надалі Переможець).
18 липня 2024 року Замовник, відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а 19 липня 2024 року визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ННБУД».
Вважаємо дії Замовника в частині визначення Переможця, неправомірними та такими, що невідповідають умовам чинного законодавства.
Заперечення на визначення Переможця
1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до Додатку 9 до Тендерної документації
Загальні відомості про предмет закупівлі:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт/послуг з урахуванням робіт/послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
Усі матеріали, шо будуть використані у ході виконання робіт не повинні бути вироблені (виготовлені) та мати походження з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл).
Роботи повинні виконуватись у відповідності до технічних показників по об’єкту та проектної документації.
Учасник торгів має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом.
1.2.Аналіз пропозиції Переможця
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано відповідну кошторисну документацію.
Разом з тим в складі Тендерної пропозиції Переможця не надано електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл), що не відповідає умовам Тендерної документації та є підставою для відхилення учасника.
Аналогічна ситуація, зокрема досліджувалась Органом оскарження при розгляді скарги UA-2024-03-21-012449-a.c2, та визначено, що відсутність IMD файлу є підставою для відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши ТОВ «ННБУД» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен буде виконати рішення Органу оскарження, відхилити тендерну пропозицію Переможця, та, за умови необхідності, оголосити нову закупівлю в якій би Скаржник мав можливість прийняти участь.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал»- ( надалі Скаржник).
2. ТОВ «ННБУД»- (надалі Переможець).
18 липня 2024 року Замовник, відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а 19 липня 2024 року визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ННБУД».
Вважаємо дії Замовника в частині визначення Переможця, неправомірними та такими, що невідповідають умовам чинного законодавства.
Заперечення на визначення Переможця
1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до Додатку 9 до Тендерної документації
Загальні відомості про предмет закупівлі:
У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт/послуг з урахуванням робіт/послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
Усі матеріали, шо будуть використані у ході виконання робіт не повинні бути вироблені (виготовлені) та мати походження з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл).
Роботи повинні виконуватись у відповідності до технічних показників по об’єкту та проектної документації.
Учасник торгів має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом.
1.2.Аналіз пропозиції Переможця
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано відповідну кошторисну документацію.
Разом з тим в складі Тендерної пропозиції Переможця не надано електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл), що не відповідає умовам Тендерної документації та є підставою для відхилення учасника.
Аналогічна ситуація, зокрема досліджувалась Органом оскарження при розгляді скарги UA-2024-03-21-012449-a.c2, та визначено, що відсутність IMD файлу є підставою для відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши ТОВ «ННБУД» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен буде виконати рішення Органу оскарження, відхилити тендерну пропозицію Переможця, та, за умови необхідності, оголосити нову закупівлю в якій би Скаржник мав можливість прийняти участь.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
×
-
Назва доказу:
протокол про переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол_про_визначення_учасника_переможцем_та_намір_укласти_договір_укриття_Тростянецька_47.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ННБУД» у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття) у житловому будинку за адресою: вул. Тростянецька, 47 Дарницького району м. Києва»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-28-006693-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.