-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7»)
Торги не відбулися
4 569 525.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 847.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 847.63 UAH
Період оскарження:
28.06.2024 15:09 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі
Номер:
8c675b31edd545fb92b3e20002049364
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-006478-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- аналогічний договір1 та акти.pdf 29.07.2024 15:55
- довдіка досвід.pdf 29.07.2024 15:55
- довідка матеріальна база.pdf 29.07.2024 15:55
- довідка працівники.pdf 29.07.2024 15:55
- договірна ціна 2 ліфти.pdf 29.07.2024 15:55
- Наказ Мінекономіки 11427.pdf 29.07.2024 15:55
- документи працівники .pdf 29.07.2024 15:55
- Протокол про визн.перем.(заміна 2 ліфтів).pdf 29.07.2024 15:55
- сертифікат відповідності виробник.pdf 29.07.2024 15:55
- Скарга № 264.PDF 29.07.2024 15:55
- Сертифікат експертизи виробник.pdf 29.07.2024 15:55
- Скарга АМКУ 26072024.docx 29.07.2024 15:55
- Відомості обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів Хірургічний.pdf 29.07.2024 15:55
- sign.p7s 29.07.2024 15:57
- рішення від 31.07.2024 № 13037.pdf 31.07.2024 17:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2024 № 13492.pdf 09.08.2024 13:57
- рішення від 08.08.2024 №13492.pdf 12.08.2024 17:22
- Пояснення (UA-2024-06-28-006478-а).pdf 02.08.2024 14:48
- Spending - Пошук за трансакціями (2).pdf 02.08.2024 14:48
- Spending - Пошук за трансакціями (1).pdf 02.08.2024 14:48
- Пояснен. в Антим. Комітет Заміна 2ліфтів.doc 02.08.2024 15:32
- Проток.УО про скасув.рішен. 2 Ліфта.pdf 20.08.2024 13:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2024 16:17
Дата розгляду скарги:
08.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.07.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.08.2024 17:23
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2024 13:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13492-р/пк-пз від 08.08.2024 року, а саме скасовано рішення про визначення приватного підприємства «СМАРТ ЛІФТ» (код ЄДРПОУ: 42194936) переможцем процедури закупівлі - за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7»). ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-28-006478-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2a086754f25541eaa45842c27d762b04
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно кошторисної документацї Учасника ПП “Смарт ліфт” (файл договірна ціна 2 ліфти.pdf, сторінка 42 - Підсумкова відомість ресурсів) Учасником під час виконання робіт передбачено використовувати (з сторінки 43):
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат). продуктивність 2,2 м3/хв - 4,25332 маш.год;
- Апарат для газового зварювання і різання - 6,59024 маш.год;
Однак, згідно наданої учасником Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (файл довідка матеріальна база.pdf) в учасника ПП “Смарт ліфт” відсутнє вказане обладнання.
Також, згідно кошторисної документацї Учасника ПП “Смарт ліфт” (файл договірна ціна 2 ліфти.pdf, Підсумкова відомість ресурсів, сторінка 43) Учасником під час виконання робіт передбачено:
- Перевезення сміття до 3 км - 32,17 т;
- Перевезення металоконструкцій важкого типу автотягачами зі спеціальним причіпом на відстань 3 км - 3,77 т;
В тому числі передбачено використання 15,227 кг Дизельного палива для цих робіт (загалом 17,914 л дизельного палива в підсумку).
Однак згідно Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (файл довідка матеріальна база.pdf) в учасника ПП “Смарт ліфт” відсутні машини та автотягачізі спеціальним причіпом для виконання передбачених кошторисною документацією робіт.
Тобто розрахунками Договірної ціни враховано вищевказані машина механізми, однак в учасника вони відсутні і Учасних їх не орендує і не залучає в субпідрядників. Відповідно обладнання та матеріально-технічна база учасника ПП “Смарт ліфт” не є достатньою для виконання робіт, передбачених кошторисною документацією, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно кошторисної документацї Учасника ПП “Смарт ліфт” (файл договірна ціна 2 ліфти.pdf, сторінка 42 - Підсумкова відомість ресурсів) Учасником під час виконання робіт передбачено використовувати (з сторінки 43):
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат). продуктивність 2,2 м3/хв - 4,25332 маш.год;
- Апарат для газового зварювання і різання - 6,59024 маш.год;
Однак, згідно наданої учасником Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (файл довідка матеріальна база.pdf) в учасника ПП “Смарт ліфт” відсутнє вказане обладнання.
Також, згідно кошторисної документацї Учасника ПП “Смарт ліфт” (файл договірна ціна 2 ліфти.pdf, Підсумкова відомість ресурсів, сторінка 43) Учасником під час виконання робіт передбачено:
- Перевезення сміття до 3 км - 32,17 т;
- Перевезення металоконструкцій важкого типу автотягачами зі спеціальним причіпом на відстань 3 км - 3,77 т;
В тому числі передбачено використання 15,227 кг Дизельного палива для цих робіт (загалом 17,914 л дизельного палива в підсумку).
Однак згідно Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (файл довідка матеріальна база.pdf) в учасника ПП “Смарт ліфт” відсутні машини та автотягачізі спеціальним причіпом для виконання передбачених кошторисною документацією робіт.
Тобто розрахунками Договірної ціни враховано вищевказані машина механізми, однак в учасника вони відсутні і Учасних їх не орендує і не залучає в субпідрядників. Відповідно обладнання та матеріально-технічна база учасника ПП “Смарт ліфт” не є достатньою для виконання робіт, передбачених кошторисною документацією, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1.Відповідно пункту 1) Додатку 2 до тендерної документації вказано надати довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт «Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», складеної на фірмовому бланку учасника (за наявності), за такою формою:...” А також вказано: Примітки: 1. Види та кількість обладнання, мають забезпечувати вчасне та якісне виконання робіт «Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7». 2. До довідки включаються тільки такі машини, механізми та обладнання, транспортні засоби, що реально будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та враховані при розрахунках договірної ціни (вказати реєстраційні знаки транспортних засобів).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ac9bff9d2f1a489f886416f5886be810
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність підтвердження кваліфікаційного критерію про досвід виконання аналогічних договорів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Однак, згідно наданим Учасником ПП “Смарт ліфт” підтвердженням (файл аналогічний договір1 та акти) відсутні акти приймання виконаних будівельних робіт, надано тільки Довідки про вартість виконаних робіт що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно Учасник ПП “Смарт ліфт” не підтвердив у спосіб визначений тендерною документацією досвід виконання аналогічних договорів, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, згідно наданим Учасником ПП “Смарт ліфт” підтвердженням (файл аналогічний договір1 та акти) відсутні акти приймання виконаних будівельних робіт, надано тільки Довідки про вартість виконаних робіт що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно Учасник ПП “Смарт ліфт” не підтвердив у спосіб визначений тендерною документацією досвід виконання аналогічних договорів, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2.Згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається підтвердження кваліфікаційного критерію про досвід виконання аналогічних договорів, а саме надати “довідки про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х) складеної на фірмовому бланку учасника (за наявності), за такою формою:..” А також, зазначено: Примітки 1. Скановані копії (з оригіналів або засвідчених копій) аналогічних договорів подаються разом з усіма додатками до них (в т.ч. доповненнями, додатковими угодами тощо) та документами, що засвідчують факт їх виконання (щодо повністю виконаних договорів – сканованими копіями (з оригіналів або засвідчених копій) актів приймання виконаних будівельних робіт на всю суму виконання; щодо договорів, які виконуються – сканованими копіями (з оригіналів або засвідчених копій) актів приймання виконаних будівельних робіт на суму виконання на дату подання тендерної пропозиції (якщо на дату подання тендерної пропозиції роботи за аналогічним договором ще не виконанні зовсім – учасник повинен надати довідку-пояснення довільної форми).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0e93acefc7b142ae842f709b7f923f85
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Учасником ПП “Смарт ліфт” в складі пропзиції надано файл “довідка працівники.pdf” де вказано працівника Левчик В'ячеслав Филимонович, а також надано файл “документи працівники.pdf” де наявні документи які підтверджують спеціальність/кваліфікацію працівників.
Однак, посвідчення зварника № Bil/19-10-13 видане Левчику В'ячеславу Филимоновичу недійсне, оскільки термін його дії закінчився 01.11.2023 (сторінка 4 файлу “документи працівники.pdf”).
Відповідно Учасник ПП “Смарт ліфт” не підтвердив у спосіб визначений тендерною документацією наявність не менше одного електрозварника що атестованого на виконання ручного дугового зварювання металоконструкцій вантажопідіймальних ліфтів та металевих конструкцій будівель, відповідно не підтвердив у спосіб визначений тендерною документацією кваліфікаційний критерій, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником ПП “Смарт ліфт” в складі пропзиції надано файл “довідка працівники.pdf” де вказано працівника Левчик В'ячеслав Филимонович, а також надано файл “документи працівники.pdf” де наявні документи які підтверджують спеціальність/кваліфікацію працівників.
Однак, посвідчення зварника № Bil/19-10-13 видане Левчику В'ячеславу Филимоновичу недійсне, оскільки термін його дії закінчився 01.11.2023 (сторінка 4 файлу “документи працівники.pdf”).
Відповідно Учасник ПП “Смарт ліфт” не підтвердив у спосіб визначений тендерною документацією наявність не менше одного електрозварника що атестованого на виконання ручного дугового зварювання металоконструкцій вантажопідіймальних ліфтів та металевих конструкцій будівель, відповідно не підтвердив у спосіб визначений тендерною документацією кваліфікаційний критерій, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3.Згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А також, зазначено: 1)довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт Довідка повинна містити інформацію про: посаду/спеціальність, досвід роботи. Обов’язкова наявність в учасника не менше 4-х монтажників електричних підйомників(ліфтів), Щонайменше двоє із згаданих працівників мають мати 6 кваліфікаційний розряд монтажника-електричних підйомників(ліфтів), що має бути підтверджено наданими у складі пропозиції документами. Також в учасника мають бути наявні не менше 2 інженерів-будівельників які мають повну вищу освіту за спеціальністю «промислове і цивільне будівництво», що підтверджується копією документів про освіту, а також не менше одного електрозварника, що атестований на виконання ручного дугового зварювання металоконструкцій вантажопідіймальних ліфтів та металевих конструкцій будівель, що підтверджується відповідним посвідченням
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
602ca3a1c6524245ab1fd321f4875eef
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність підтвердження відповідності ліфтів вимогам діючих стандартів, зокрема Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учасником ПП “Смарт ліфт” в складі пропзиції надано файл “сертифікат відповідності виробник.pdf” та “Сертифікат експертизи виробник.pdf”.
Однак, при розгляді вказаних сертифікатів встановлено, що в сертифікаті експертизи проекту для ліфтів (Модуль Н1) № UA.TR.006.DEC.101801-23 від 24.07.2023 вказано що продукція відповідає вимогам стандартів ДСТУ EN 81-20:2015 та ДСТУ EN 81-50:2015 (сторінка 10 сертифікату.
Також, додаток до сертифікату відповідності на основі цілковитого забезпечення з експертизою проекту для ліфтів (Модуль Н1) № UA.TR.006.Н1.101801-23 від 24.07.2023 також містить посилання на стандарт ДСТУ EN 81-20:2015.
Однак вказані стандарти ДСТУ EN 81-20:2015 та ДСТУ EN 81-50:2015 не дають презумкцію відповідності ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів. (Наказ Міністерства соціальної політки України від 17.01.2019 № 68 “Про затвердження Переліку національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів” втратив чинність на підставі Наказу Мінсоцполітики україни від 30.10.2023 № 412-Н.
Натомість Наказом Міністерства економіки України від 18 серпня 2023 року № 11427 “Про затвердження Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 438” затверджено нові стандарти ДСТУ EN 81-20:2022 (EN 81-20:2020, IDT) та ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT).
Відповідно запропоновані Учасником ПП “Смарт ліфт” ліфти не відповідають вимогам діючих стандартів, зокрема Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 438, як вказано в тендерній документації, а надані в складі пропозиції сертифікати “сертифікат відповідності виробник.pdf” та “Сертифікат експертизи виробник.pdf” не є відповідним підтвердженням відповідності запропонованих учасником ліфтів вимогам діючих стандартів, зокрема Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів. А пропозиція Учасник ПП “Смарт ліфт” підлягає відхиленню.
Однак, при розгляді вказаних сертифікатів встановлено, що в сертифікаті експертизи проекту для ліфтів (Модуль Н1) № UA.TR.006.DEC.101801-23 від 24.07.2023 вказано що продукція відповідає вимогам стандартів ДСТУ EN 81-20:2015 та ДСТУ EN 81-50:2015 (сторінка 10 сертифікату.
Також, додаток до сертифікату відповідності на основі цілковитого забезпечення з експертизою проекту для ліфтів (Модуль Н1) № UA.TR.006.Н1.101801-23 від 24.07.2023 також містить посилання на стандарт ДСТУ EN 81-20:2015.
Однак вказані стандарти ДСТУ EN 81-20:2015 та ДСТУ EN 81-50:2015 не дають презумкцію відповідності ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів. (Наказ Міністерства соціальної політки України від 17.01.2019 № 68 “Про затвердження Переліку національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів” втратив чинність на підставі Наказу Мінсоцполітики україни від 30.10.2023 № 412-Н.
Натомість Наказом Міністерства економіки України від 18 серпня 2023 року № 11427 “Про затвердження Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 438” затверджено нові стандарти ДСТУ EN 81-20:2022 (EN 81-20:2020, IDT) та ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT).
Відповідно запропоновані Учасником ПП “Смарт ліфт” ліфти не відповідають вимогам діючих стандартів, зокрема Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 438, як вказано в тендерній документації, а надані в складі пропозиції сертифікати “сертифікат відповідності виробник.pdf” та “Сертифікат експертизи виробник.pdf” не є відповідним підтвердженням відповідності запропонованих учасником ліфтів вимогам діючих стандартів, зокрема Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів. А пропозиція Учасник ПП “Смарт ліфт” підлягає відхиленню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
4.Згідно Абзацу 2, п. 4, Додатку 4 до тендерної документації вимагається Для підтвердження відповідності ліфтів вимогам діючих стандартів, зокрема Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, учасник має надати скан-копію з оригіналу сертифікату відповідності на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту для ліфтів (модуль Н1) та сертифікату експертизи проекту для ліфтів (модуль Н1) . Сертифікати мають бути чинним на дату подачі пропозицій. У сертифікаті обов’язково має міститись перелік компонентів безпеки, що будуть використані при виготовлені ліфта, що пропонується Учасником відповідно до запитуваних Замовником технічних характеристик.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
f8da72b6da0945d7957cf5ce12c1ac8f
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність кошторисної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учасник ПП “Смарт ліфт” в складі пропозиції надав кошторисну документацію з власною підсумковою відомістю ресурсів (файл “договірна ціна 2 ліфти.pdf, сторінки 42-49) де відсутня значна кількість матеріалів та ресурсів, які передбачені Додатком 4 до тендерної документації (файл “Відомості обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів Хірургічний.pdf” - завантажений в систему Замовником окремим файлом), а також кількість деяких матеріалів та ресурсів не відповідає тендерній документації.
А саме у Підсумковій відомості ресурсів учасника ПП “Смарт ліфт” відсутні наступні матеріали та ресурси, які передбачені у Додатку до тендерної документації “Відомості обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів Хірургічний.pdf” :
-Дюбелі з каліброваною головкою [розсипом] 3х68,5 мм - 0,00079 т;
-Гіпсові в'яжучі Г-3 - 0,190974 т;
-Каніфоль соснова - 0,00007 т;
-Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,1 мм - 0,000148 т;
-Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм - 0,0288207 т;
-Дрантя - 0,82275 кг;
-Прокат штабовий із сталі марки Ст3сп, ширина 50-200 мм, товщина 4-5 мм - 0,2362 т;
-Вода - 1,03331 м3;
-Ксилол нафтовий, марка А - 0,0009392 т;
-Лак БТ-577 - 0,007 т;
-Емаль ХВ-785 біла - 0,0002 т;
-Припої олов'яно-свинцеві безсурм'янисті в чушках, марка ПОС40 - 0,0004 т;
-Стрічка ізоляційна "Пара" - 1,07 кг;
-Стрічка кіперна - 0,51 100м;
-Стрічка стяжна зубчаста - 0,0004 т;
-Рукав гумовий напірний з нитяним підсиленням, неармований, для газоподібних робочих середовищ, робочий тиск 6,3 кг/см3, діаметр 12 мм - 67,8 м;
-Трубка ПХВ, діаметр 4-6 мм - 1,225 кг.
А також у Підсумковій відомості ресурсів учасника ПП “Смарт ліфт” використано невідповідну кількість наступних матеріалів та ресурсів:
-Клей казеїновий 0,00046 т (в учасника вказано більше - 0,05911 т);
-Болти будівельні з гайками та шайбами - 0,00723 т (в учасника вказано менше -0,00348т);
-Розчин готовий опоряджувальний цементно- вапняковий 1:1:6 - 0,10794 м3, (в учасника вказаноменше - 0,0815 м3;
-Електроди, діаметр 4 мм, марка Э42 - 0,0288207 т (в Учасника передбачено 0,00439272 т)
4 м3);
-Ґрунтовка ГФ-021 червоно-коричнева -0,0056349 т (в учасника вказано більше 0,00657405 т );
-Розчин готовий опоряджувальний вапняковий 1:2,5 - 1,13865 м3 (в учасника вказано більше - 1,1616м3);
Тобто учасник ПП “Смарт ліфт” на власний розсуд викинув частину ресурсів та матеріалів з кошторисної документації, а в частини матеріалів та ресурсів змінив кількість жодним чином це не аргументуючи.
Тобто Учасник ПП “Смарт ліфт” надав у складі пропозиції відомість ресурсів, яка не відповідає відомості ресурсів яка надана Замовником у складі тендернрої документації.
Таким чином пропозиція учасника - ПП “Смарт ліфт” не відповідає технічним вимогами до предмета оскаржуваної закупівлі та не може бути віднесена до невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і підлягає відхиленню.
Визначивши переможцем відкритих торгів з особливостями учасника - ПП “Смарт ліфт” Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищенаведених фактів пропозиція ПП “Смарт ліфт” не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню в порядку пп.2 п. 44 Особливостей.
На підставі вище викладеного, -
ПРОШУ:
Скасувати рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» від 25.07.2024 р. Тетяни Міщук, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, переможцем відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-06-28-006478-a) за предметом «Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. «Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» учасника - ПП “Смарт ліфт” та рішення укласти договір про закупівлю з переможцем ПП “Смарт ліфт”.
29 липня 2024 року
Директор
Андрій Ткачук
Учасник ПП “Смарт ліфт” в складі пропозиції надав кошторисну документацію з власною підсумковою відомістю ресурсів (файл “договірна ціна 2 ліфти.pdf, сторінки 42-49) де відсутня значна кількість матеріалів та ресурсів, які передбачені Додатком 4 до тендерної документації (файл “Відомості обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів Хірургічний.pdf” - завантажений в систему Замовником окремим файлом), а також кількість деяких матеріалів та ресурсів не відповідає тендерній документації.
А саме у Підсумковій відомості ресурсів учасника ПП “Смарт ліфт” відсутні наступні матеріали та ресурси, які передбачені у Додатку до тендерної документації “Відомості обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів Хірургічний.pdf” :
-Дюбелі з каліброваною головкою [розсипом] 3х68,5 мм - 0,00079 т;
-Гіпсові в'яжучі Г-3 - 0,190974 т;
-Каніфоль соснова - 0,00007 т;
-Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення оцинкований, діаметр 1,1 мм - 0,000148 т;
-Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм - 0,0288207 т;
-Дрантя - 0,82275 кг;
-Прокат штабовий із сталі марки Ст3сп, ширина 50-200 мм, товщина 4-5 мм - 0,2362 т;
-Вода - 1,03331 м3;
-Ксилол нафтовий, марка А - 0,0009392 т;
-Лак БТ-577 - 0,007 т;
-Емаль ХВ-785 біла - 0,0002 т;
-Припої олов'яно-свинцеві безсурм'янисті в чушках, марка ПОС40 - 0,0004 т;
-Стрічка ізоляційна "Пара" - 1,07 кг;
-Стрічка кіперна - 0,51 100м;
-Стрічка стяжна зубчаста - 0,0004 т;
-Рукав гумовий напірний з нитяним підсиленням, неармований, для газоподібних робочих середовищ, робочий тиск 6,3 кг/см3, діаметр 12 мм - 67,8 м;
-Трубка ПХВ, діаметр 4-6 мм - 1,225 кг.
А також у Підсумковій відомості ресурсів учасника ПП “Смарт ліфт” використано невідповідну кількість наступних матеріалів та ресурсів:
-Клей казеїновий 0,00046 т (в учасника вказано більше - 0,05911 т);
-Болти будівельні з гайками та шайбами - 0,00723 т (в учасника вказано менше -0,00348т);
-Розчин готовий опоряджувальний цементно- вапняковий 1:1:6 - 0,10794 м3, (в учасника вказаноменше - 0,0815 м3;
-Електроди, діаметр 4 мм, марка Э42 - 0,0288207 т (в Учасника передбачено 0,00439272 т)
4 м3);
-Ґрунтовка ГФ-021 червоно-коричнева -0,0056349 т (в учасника вказано більше 0,00657405 т );
-Розчин готовий опоряджувальний вапняковий 1:2,5 - 1,13865 м3 (в учасника вказано більше - 1,1616м3);
Тобто учасник ПП “Смарт ліфт” на власний розсуд викинув частину ресурсів та матеріалів з кошторисної документації, а в частини матеріалів та ресурсів змінив кількість жодним чином це не аргументуючи.
Тобто Учасник ПП “Смарт ліфт” надав у складі пропозиції відомість ресурсів, яка не відповідає відомості ресурсів яка надана Замовником у складі тендернрої документації.
Таким чином пропозиція учасника - ПП “Смарт ліфт” не відповідає технічним вимогами до предмета оскаржуваної закупівлі та не може бути віднесена до невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і підлягає відхиленню.
Визначивши переможцем відкритих торгів з особливостями учасника - ПП “Смарт ліфт” Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищенаведених фактів пропозиція ПП “Смарт ліфт” не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню в порядку пп.2 п. 44 Особливостей.
На підставі вище викладеного, -
ПРОШУ:
Скасувати рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОВОЛИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» від 25.07.2024 р. Тетяни Міщук, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, переможцем відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-06-28-006478-a) за предметом «Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. «Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» учасника - ПП “Смарт ліфт” та рішення укласти договір про закупівлю з переможцем ПП “Смарт ліфт”.
29 липня 2024 року
Директор
Андрій Ткачук
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
5.Згідно Додатку 4 до Тендерної документації вказано: Відомість обсягів робіт «Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» та відомості ресурсів до них (завантажені в ЕСЗ окремим файлом). Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати такі документи: 1. Договірну ціну з локальними кошторисами та відомостями ресурсів до них / підсумковою відомістю ресурсів, іншими розрахунками, що є обов’язковими при визначені договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України. Договірна ціна подається у форматі pdf/jpg та/або ims/imd) та має містити • договірну ціну; • пояснювальну записку; • локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); • підсумкову відомість ресурсів; • розрахунок загальновиробничих витрат;