• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Код за ДК 021-2015 (CPV) 66510000-8 Страхові послуги (добровільне страхування квартир)

Завершена

492 126.13 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 245.10 UAH
Період оскарження: 28.06.2024 15:29 - 24.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо незаконної дискваліфікації (Лот 2)

Номер: 2ea89ac9c71a442bb34029e5f140f766
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-28-005830-a.b3
Назва: Скарга щодо незаконної дискваліфікації (Лот 2)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2024 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.08.2024 12:38
Дата виконання рішення Замовником: 30.08.2024 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.08.2024 № 13868-р/пк-пз та № 13854-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) скасувати Рішення.
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 86d20f04a1f54a16a924e0ca3a4fba22
Заголовок пункту скарги: Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні (протокол) № 100 уповноваженої особи КП «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» (далі – Рішення), яке 01.08.2024 р. о 17:01 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 01.08.2024 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме з тих підстав, що під розгляду тендерної пропозиції Скаржника було виявлено недоліки, а саме: Скаржником у складі Тендерної пропозиції не надано документу «технічна специфікація», наданий документ у файлі «2.1.2 Додаток_2_технічні_вимоги_ЛОТ_2_2» не містить інформації про ціну пропозиції та про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі, що на думку Замовника не відповідає умовам Тендерної документації.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні (протокол) № 100 уповноваженої особи КП «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» (далі – Рішення), яке 01.08.2024 р. о 17:01 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця, оскільки Скаржником запропонована найбільш економічно вигідна ціна.

Згідно пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Як вже було зазначено вище, оскаржуваним Рішенням Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з тих підстав, що Скаржником не було надано документу «технічна специфікація», наданий документ у файлі «2.1.2 Додаток_2_технічні_вимоги_ЛОТ_2_2» не містить інформації про ціну пропозиції та про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі, що на думку Замовника не відповідає умовам Тендерної документації.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені Замовником у додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги» (Добровільне страхування цивільної відповідальності підприємства перед третіми особами для уникнення сплати компенсації за пошкодження чужого майна), згідно загальних вимог якої, страховик повинен мати діючі на дату оголошення Закупівлі ліцензії, які видані відповідним органом ліцензування на право здійснення відповідного виду діяльності відповідно до вимог законодавства України, а саме: ліцензію на добровільне страхування майна (крім залізничного, наземного, повітряного, водного транспорту (морського внутрішнього та інших видів водного транспорту), вантажів та багажу (вантажобагажу), ліцензію на добровільне страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ, ліцензію на добровільне страхування відповідальності перед третіми особами (крім цивільної відповідальності власників наземного транспорту, відповідальності власників повітряного транспорту, відповідальності власників водного транспорту (включаючи відповідальність перевізника).
Скаржник наголошує на тому, що додаток № 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Добровільне страхування цивільної відповідальності підприємства перед третіми особами для уникнення сплати компенсації за пошкодження чужого майна) не містить вимог про зазначення інформації про ціну пропозиції та номеру і дати видачі ліцензій!
Відповідно до абз. 3 ч. 7 ст. 13 Закону України «Про страхування», у разі прийняття рішення про видачу ліцензії разом з повідомленням про прийняте рішення Регулятор надсилає заявнику витяг з Реєстру. Паперові форми ліцензій страховика виведені з обігу та змінені на витяг з Державного реєстру фінансових установ, який видає НБУ.
Відповідно до абз. 2 пп. 12 п. 1 розд. 3 Тендерної документації, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
На виконання додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Добровільне страхування цивільної відповідальності підприємства перед третіми особами для уникнення сплати компенсації за пошкодження чужого майна), Скаржником було подано: інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги з добровільного страхування квартир (лист за вих. № 2.1.2 від 21.07.2024р.), Витяг НБУ від 26.04.2024 р. із Державного реєстру фінансових установ із переліком фінансових послуг, які може надавати Скаржник, довідку за вих. № 1.4.11 від 21.07.2024р. із інформацією про наявність витягу НБУ від 26.04.2024 р. із Державного реєстру фінансових установ (який видається на заміну виведеним з документарного обігу ліцензій) та згоду з технічними вимогами (лист за вих. № 2.1.1.2 від 21.07.2024р.).

У додатку № 3 викладена форма пропозиції, в якій учасник повинен зазначити, зокрема і ціну пропозиції. У вказаній формі зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми.
На виконання умов Тендерної документації, Скаржником було подано Форму пропозиції (лист за Вих. № 1.4.8.2 від 21.07.2024р), яка, зокрема, містить вартість (ціну) пропозиції Скаржника.
Враховуючи наведене, файл «2.1.2 Додаток_2_технічні_вимоги_ЛОТ_2_2» і не повинен містити інформацію про ціну пропозиції та про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі.

Також, пунктом 6 Приміток до Тендерної документації Замовником передбачено додатковий документ під назвою «Технічна специфікація», який надається у складі тендерної пропозиції і повинен містити: умови страхування, обов’язковий перелік ризиків, що покриваються, умови оплати страхових платежів, перелік нерухомого майна, ціну пропозиції, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, інформацію про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі.

Підпунктом 9 пункту 2 розд. 5 Тендерної документації визначено, що, якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
Тому, враховуючи подання Скаржником Форми пропозиції (лист за Вих. № 1.4.8.2 від 21.07.2024р), яка, зокрема, містить вартість (ціну) пропозиції Скаржника, останній, керуючись пп. 9 п. 2 розд. 5 ТД не повинен був подавати вказаний Замовником додатковий документ «Технічна специфікація» із повторним зазначенням ціни пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо незаконної дискваліфікації (Лот 1)

Номер: 06cd80a75b05449fa55602adde4a133d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-28-005830-a.c2
Назва: Скарга щодо незаконної дискваліфікації (Лот 1)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2024 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.08.2024 12:14
Дата виконання рішення Замовником: 30.08.2024 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.08.2024 № 13868-р/пк-пз та № 13854-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) скасувати Рішення.
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 80bc9621a978479f933de90a4f907a22
Заголовок пункту скарги: Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні (протокол) № 100 уповноваженої особи КП «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» (далі – Рішення), яке 01.08.2024 р. о 17:01 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 01.08.2024 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме з тих підстав, що під розгляду тендерної пропозиції Скаржника було виявлено недоліки, а саме: Скаржником у складі Тендерної пропозиції не надано документу «технічна специфікація», наданий документ у файлі «2.1.1 Додаток_2_технічні_вимоги_ЛОТ_1_2» не містить інформації про ціну пропозиції та про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі, що на думку Замовника не відповідає умовам Тендерної документації.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні (протокол) № 100 уповноваженої особи КП «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» (далі – Рішення), яке 01.08.2024 р. о 17:01 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця, оскільки Скаржником запропонована найбільш економічно вигідна ціна.

Згідно пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Як вже було зазначено вище, оскаржуваним Рішенням Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з тих підстав, що Скаржником не було надано документу «технічна специфікація», наданий документ у файлі «2.1.1 Додаток_2_технічні_вимоги_ЛОТ_1_2» не містить інформації про ціну пропозиції та про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі, що на думку Замовника не відповідає умовам Тендерної документації.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені Замовником у додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги з добровільного страхування квартир», згідно загальних вимог якої, страховик повинен мати діючі на дату оголошення Закупівлі ліцензії, які видані відповідним органом ліцензування на право здійснення відповідного виду діяльності відповідно до вимог законодавства України, а саме: ліцензію на добровільне страхування майна (крім залізничного, наземного, повітряного, водного транспорту (морського внутрішнього та інших видів водного транспорту), вантажів та багажу (вантажобагажу), ліцензію на добровільне страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ, ліцензію на добровільне страхування відповідальності перед третіми особами (крім цивільної відповідальності власників наземного транспорту, відповідальності власників повітряного транспорту, відповідальності власників водного транспорту (включаючи відповідальність перевізника).
Скаржник наголошує на тому, що додаток № 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги з добровільного страхування квартир» не містить вимог про зазначення інформації про ціну пропозиції та номеру і дати видачі ліцензій!
Відповідно до абз. 3 ч. 7 ст. 13 Закону України «Про страхування», у разі прийняття рішення про видачу ліцензії разом з повідомленням про прийняте рішення Регулятор надсилає заявнику витяг з Реєстру. Паперові форми ліцензій страховика виведені з обігу та змінені на витяг з Державного реєстру фінансових установ, який видає НБУ.
Відповідно до абз. 2 пп. 12 п. 1 розд. 3 Тендерної документації, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
На виконання додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги з добровільного страхування квартир», Скаржником було подано: інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги з добровільного страхування квартир (лист за вих. № 2.1.1 від 21.07.2024р.), Витяг НБУ від 26.04.2024 р. із Державного реєстру фінансових установ із переліком фінансових послуг, які може надавати Скаржник, довідку за вих. № 1.4.11 від 21.07.2024р. із інформацією про наявність витягу НБУ від 26.04.2024 р. із Державного реєстру фінансових установ (який видається на заміну виведеним з документарного обігу ліцензій) та згоду з технічними вимогами (лист за вих. № 2.1.1.1 від 21.07.2024р.).

У додатку № 3 викладена форма пропозиції, в якій учасник повинен зазначити, зокрема і ціну пропозиції. У вказаній формі зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми.
На виконання умов Тендерної документації, Скаржником було подано Форму пропозиції (лист за Вих. № 1.4.8.1 від 21.07.2024р), яка, зокрема, містить вартість (ціну) пропозиції Скаржника.
Враховуючи наведене, файл «2.1.1 Додаток_2_технічні_вимоги_ЛОТ_1_2» і не повинен містити інформацію про ціну пропозиції та про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі.

Також, пунктом 6 Приміток до Тендерної документації Замовником передбачено додатковий документ під назвою «Технічна специфікація», який надається у складі тендерної пропозиції і повинен містити: умови страхування, обов’язковий перелік ризиків, що покриваються, умови оплати страхових платежів, перелік нерухомого майна, ціну пропозиції, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, інформацію про наявність ліцензій із зазначенням їх номеру та дати видачі.

Підпунктом 9 пункту 2 розд. 5 Тендерної документації визначено, що, якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
Тому, враховуючи подання Скаржником Форми пропозиції (лист за Вих. № 1.4.8.1 від 21.07.2024р), яка, зокрема, містить вартість (ціну) пропозиції Скаржника, останній, керуючись пп. 9 п. 2 розд. 5 ТД не повинен був подавати вказаний Замовником додатковий документ «Технічна специфікація» із повторним зазначенням ціни пропозиції.


Скаржник повторно зазначає про те, що вся вищенаведена інформація повністю була подана Скаржником у складі документів до тендерної пропозиції та в «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги з добровільного страхування квартир»
Тому, враховуючи те, що якщо Замовником крім умов, викладених в «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі послуги з добровільного страхування квартир» встановлено обов’язок учасника подати ще один документ, який Замовник називає «Технічна специфікація», то останній у відповідності із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 1, 2 п. 43 Особливостей та п. 1 розд. 5 Тендерної документації мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення Скаржником невідповідностей в електронній системі закупівель а не відхиляти найвигіднішу тендерну пропозицію, якою є пропозиція Скаржника!
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 1d311620299a4a749ee726daaed29a11
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-28-005830-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.07.2024 18:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.07.2024 14:14
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2024 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни в Тендерну документацію.
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 49cc8396a3e84f398f122e1246b179d5
Заголовок пункту скарги: Пунктом 9 розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати Учасник, а саме, Учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Пунктом 9 розділу 4 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати Учасник, а саме, Учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той Учасник (страховик), який подав фінансову звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, безпосередньо до органів Державної податкової служби України, що є дискримінаційною умовою для тих Учасників, які подали фінансову звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік до державних органів через ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності», що передбачено законодавством, в тому числі і Скаржника.
Скаржником було подано фінансову звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік через ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності» (копія звітностей з квитанціями про прийняття звітностей додаються) та вказана звітність не може бути повторно подана безпосередньо (напряму) до Державної податкової служби України. Тому скаржник фактично не має можливості надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності безпосередньо до органів Державної податкової служби України та відповідно, прийняти участь в даній закупівлі.
Відповідно до зазначеного, фінансова звітність Скаржника «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік надана до всіх відповідних державних органів, у тому числі і до Державної податкової служби України опосередковано через ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності» (оператором і безпосереднім отримувачем є орган Державної статистики України).
Відповідно до абзацу третього пункту 46.2 Статті 46 Податкового кодексу України, фінансова звітність або звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються відповідно до абзаців першого та другого цього пункту, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку) та її невід’ємною частиною.
Скаржник наголошує на тому, що Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» (далі – Наказ), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (зі змінами), регламентовано основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб’єктами електронного документообігу (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0959-17#Text, https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkivpro/normativne-zabezpechennya/72596.html).
Керуючись вказаним Наказом, на офіційному сайті Державною податковою службою України було опубліковано роз’яснення щодо можливості приймання та обробки електронних документів через ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності» (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/priymannya-ta-obrobka-elektronnih-dokumentiv-its-edine-vikno).

Тому, вищевказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших Учасників (страховиків), які подали фінансову звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік до Державної податкової служби України через ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності», оператором якої та, відповідно,- отримувачем звітності є орган Державної статистики України. В свою чергу, всі державні органи, у тому числі і Державна податкова служба, мають доступ до цієї звітності.
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації