• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нове будівництво підземної фортифікаційної споруди в межах земельної ділянки військової частини 3078 Національної гвардії України

Завершена

17 358 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 795.00 UAH
Період оскарження: 28.06.2024 14:04 - 04.07.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконення відхилення ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД"

Номер: c10f858b2dd44b709031751b7c19a343
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-28-005432-a.b1
Назва: Незаконення відхилення ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД"
Вимога:
Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Військової частини 3078 Національної гвардії України від 17.07.2024 №506 найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» було відхилено, з наступним обґрунтуванням: «пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку з тим, що Учасник не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель.» Відповідно до Постанови № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Термін "невідповідність в інформації та/або документах", які надаються учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, охоплює відсутність документів, які повинні були бути включені до тендерної пропозиції відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Замовник розмішуючи вимогу про усунення невідповідностей, має право вимагати виключно ті документи, які були передбачені умовами Оголошення про проведення спрощеної процедури. Вимога Замовника про надання документів, для усунення невідповідностей протягом 24 годин, які не були передбачені тендерної документацією є прямим порушенням уповноваженої особи діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною третьою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення ЗА ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НА ПІДСТАВАХ, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ АБО НЕ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ВИМОГ ЗАКОНУ (БЕЗПІДСТАВНЕ ВІДХИЛЕННЯ) тянне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Зауважуємо, що Пунктом 18 Додатку 1 Замовником встановлено вичерпний перелік документів, необхідних для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: довідки про виконані договори, сканованого договору у повному обсязі та переліку документів, що підтверджують його виконання на вибір Учасника. Будь-яких додаткових вимог/приписів/приміток/ тощо у зазначеному пункті Замовником не встановлено. Отже з метою підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано: Довідку від 09.07.2024 №020/09/24 з переліком аналогічних договорів із зазначенням інформації згідно підпункту 1 пункту 18 Додатку 1; Договір на виконання робіт від 08.07.2021 №0807/21 у повному обсязі; Договір на виконання робіт від 30.04.2021 №3004/21 у повному обсязі; Акти КБ-2в та довідки КБ-3 до вказаних договір, що підтверджують факт виконання робіт; Оригінали відгуків Замовника – ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ». ЗАЗНАЧЕНІ ВИЩЕ ПОДАНІ ДОКУМЕНТИ, ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ НАВЕДЕНИМ У ПУНКТІ 18 ДОДАТКУ 1 ОГОЛОШЕННЯ. Умовами та вимогами Оголошення не визначено та не зазначено право Замовника вимагати на власний розсуд додаткові документи у Учасника, з метою підтвердження будь-яких фактів. Натомість, Замовник власноручно у пункті 16.5 Оголошення повідомляє, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Отже, висуваючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Замовник: порушує основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» такі як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та максимальна економія, ефективність та пропорційність; зловживає своїм правом щодо встановлення додаткових документів не передбачених Оголошенням у вимозі про усунення невідповідностей; порушує законні права та інтереси Учасника, оскільки останній має необхідні спроможності для якісного та своєчасного виконання робіт у встановлений термін. Безпідставно відхиляючи пропозицію Учасника, обґрунтовуючи тим, що Учасник не надав документи, які не були передбачені вимогами оголошення є прямим порушенням діючого законодавства у сфері публічним закупівель. Вимагаємо скасувати безпідставне та незаконне Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Військової частини 3078 Національної гвардії України від 17.07.2024 №506, яким відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» по закупівлі UA-2024-06-28-005432-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до вимоги про усунення порушення № UA-2024-06-28-005432-a.b1, повідомляємо наступне: Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» (далі – Учасник) надав у складі пропозиції лист-відгук, виданий ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» від 01.06.2023 за вих. № 2012/21-1, стосовно виконання Учасником аналогічного договору від 30.04.2021 № 3004/21, у якому зазначено, що роботи були виконані в межах договору, укладеного по закупівлі № UA-2021-02-05-000104-b. Згідно з інформацією та документами, які були надані ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» в межах закупівлі № UA-2021-02-05-000104-b, ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» було надано довідку за вих. № 66 від 22.02.2021, якою учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» повідомляв про незалучення субпідрядників до виконання робіт. За результатами закупівлі № UA-2021-02-05-000104-b було укладено Договір від 30.03.2021 № 81-КР, згідно з підпунктом 5.6.1. пункту 5.6. якого Підрядник (ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ») має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників) за умови письмового погодження їх із Замовником (Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації). Також, Учасник надав у складі пропозиції лист-відгук, виданий ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» від 01.05.2024 за вих. № 0807/21-1, стосовно виконання Учасником аналогічного договору від 08.07.2021 № 0807/21, у якому зазначено, що роботи були виконані в межах договору, укладеного по закупівлі № UA-2021-05-25-015315-b. Згідно з інформацією та документами, які були надані ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» в межах закупівлі № UA-2021-05-25-015315-b, ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» було надано довідку за вих. № 663 від 02.06.2021, якою учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» повідомляв про незалучення субпідрядників до виконання робіт. За результатами закупівлі № UA-2021-05-25-015315-b було укладено Договір від 11.06.2021 № 591, згідно з пунктом 5.4. якого Підрядник (ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ») може залучати до виконання робіт субпідрядні організації за погодження їх із Замовником (Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації). Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи військової частини 3078 Національної гвардії України від 16.07.2024 № 499 було затверджено вимогу про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі Нове будівництво підземної фортифікаційної споруди в межах земельної ділянки військової частини 3078 Національної гвардії України, код ДК 021:2015 - 45216000-4 Будівництво будівель правоохоронних органів та органів охорони громадського порядку чи служб надзвичайних ситуацій і будівель та приміщень військового призначення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, та Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Зазначена вище вимога містила перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей, зокрема, але не виключно: – надати у складі пропозиції письмові підтвердження від Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, що ними як Замовником за закупівлею № UA-2021-02-05-000104-b у 2021 році було погоджено залучення до виконання договору від 30.03.2021 № 81-КР третіх осіб (субпідрядників), а саме Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД». – надати у складі пропозиції письмові підтвердження від Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, що ними як Замовником за закупівлею № UA-2021-05-25-015315-b у 2021 році було погоджено залучення до виконання договору від 11.06.2021 № 591 субпідрядних організацій, а саме а саме Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД». Згідно з пунктом 16.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція учасника повинна містити достовірну інформацію. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі виявлення та/або отримання інформації про невідповідність інформації в пропозиції учасника вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та/або вимогам до предмета закупівлі, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у складі пропозиції під час виправлення невідповідностей, що були зазначені Учаснику в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Враховуючи вищезазначене, Замовником було відхилено пропозицію Учасника відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку з тим, що Учасник не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель. Всі дії та рішення Замовника є документально зафіксованими, для забезпечення прозорості процесу та чесності публічних закупівель, а також для запобігання можливих зловживань у майбутньому. Договори, надані Учасником у якості підтвердження виконання аналогічних договорів, по-перше, не передбачені закупівлями на виконання яких вони ніби були укладені, по-друге у разі якщо не зважаючи на гарантії незалучення субпідряду, підрядником (ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ») все ж було залучено субпідрядну організацію (Учасника), то такі дії могли бути вчинені виключно за письмової згоди Замовників за основними договорами підряду. За таких обставин, у разі якщо Учасник у складі пропозиції надає договори, де він виступає субпідрядником, то у такому випадку такий Учасник мав надати договори підряду, докази їх правомірного укладання (згода Замовників за закупівлями № UA-2021-02-05-000104-b та № UA-2021-05-25-015315-b) та належного виконання. Однак такі договори підряду, докази їх належного укладання та виконання саме Учасником додані не були. Зважаючи на вищевикладене, надані Договори від Учасника не можуть бути прийняті як належне підтвердження виконання Учасником аналогічних договорів, а відтак Замовником прийнято правомірне, законне та обґрунтоване рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.07.2024 17:42