-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи Монтаж систем пожежної сигналізації та системи блискавкозахисту (від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів), вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій
Завершена
1 664 104.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 641.05 UAH
мін. крок: 1% або 16 641.05 UAH
Період оскарження:
28.06.2024 09:08 - 19.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
8e8f23a357ee42b889d3a193ccb1ca95
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-000609-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір Потутури СПС, Блискавка.pdf 02.07.2024 16:06
- Свідоцтва про навчання.pdf 02.07.2024 16:06
- Листи відмови працівників.pdf 02.07.2024 16:06
- Скарга на умови документації.docx 02.07.2024 16:06
- Договір Блискавка Кульбабка +Акт +Відгук.pdf 02.07.2024 16:06
- Скарга на умови документації.pdf 02.07.2024 16:06
- Аналогічний договір Запорізька лікарня.pdf 02.07.2024 16:06
- sign.p7s 02.07.2024 16:06
- рішення від 04.07.2024 № 11592.pdf 04.07.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2024 № 11968.pdf 11.07.2024 17:48
- рішення від 10.07.2024 № 11968.pdf 15.07.2024 16:48
- Пояснення 1.docx 05.07.2024 15:42
- Пояснення ПТУ №71.pdf 05.07.2024 15:42
- протокол.pdf 17.07.2024 12:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2024 19:23
Дата розгляду скарги:
10.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2024 16:48
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2024 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесли зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
97a9fa8c9534419bbf75f5e63a1697d0
Заголовок пункту скарги:
У Додатку 3 Тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога, що до тендерної пропозиції учасник має додати «Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера) працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, за об’єктом Замовника».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Відповідно до пункту 14 та пункту 15, Постанови кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, необхідні працівники з такими кваліфікаціями:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
наш працівник Власюк А.В - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-462 від 30.06.2020 р.,
працівник Суховій О.В. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-461 від 30.06.2020 р.,
працівник Смілянець С.С. – налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики закінчив 2020 р. ТОВ «Учбовий комбінат «Славутич» і здобув професію Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 5-го розряду та отримав Свідоцтво №7242638 від 04.12.2020 р.
Отже, з огляду на вказане вбачається, що працівниками ТОВ «ТОП ФАЄР» отримані всі необхідні навчання та допуски для виконання робіт відповідно до умов цієї закупівлі. Також повідомляємо, що оскільки Замовником зазначена вимога надати посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера), працівники ТОВ «ТОП ФАЄР» Суховій О.В., Власюк А.В.. Смілянець С.С. відмовляються проходити навчання, курси у виробника/диллера. Так як дані працівники уже пройшли відповідне навчання (Передбачене Постановою КМУ №856 від 23.11.2016р) у спеціалізованих навчальних закладах і отримали необхідні знання і навики, тому вони мають право здійснювати монтаж будь якого обладнання будь якого виробника в тому числі здійснювати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
Свою відмову працівники також аргументують, порушенням їхнього Конституційного права передбаченого статтю 19 Конституції України котра передбачає, що «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.», та просять директора ТОВ «ТОП ФАЄР» Подоляк Михайло Степановича, не порушувати їхні Конституційні права як Громадянина України, та не змушувати їх проходити навчання котре не передбачене чинним законодавством України.
Конституція України є найвищим Законодавчим актом України, Постанова КМУ №856 від 23.11.2016 р. є Нормативно правовим актом виданим вищим органом виконавчої влади України, і дані акти мають вищу юридичну силу ніж Тендерна документація – Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник не має права своїми власними забаганками нівелювати норми Конституції України та Постанови Кабінету міністрів України.
Зазначаємо, що ліцензійними умовами не передбачено отримання працівниками посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів. У ТОВ «ТОП ФАЄР» в штаті є працівники, освіта та кваліфікація яких відповідає ліцензійним умовам. Про наявність в електромонтерів не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів не нижче 4-го розряду, ТОВ «ТОП ФАЄР» надає Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Проте, ми не можемо надати сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів, тим більше, що це не узгоджується ліцензійними умовами.
За таких умов взяти участь в даній закупівлі зможе лише той учасник, працівники якого пройдуть навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи блискавкозахисту, устаткування для передачі тривожних сповіщень згідно переліку обладнання технічного завдання та отримають сертифікати чи листи від виробників/ диллерів (про проходження навчання, курсів підвищення кваліфікації стосовно пожежного обладнання у всіх виробників або диллерів, перелік обладнання якого зазначений у Технічній специфікації.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону,якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Відповідно до пункту 14 та пункту 15, Постанови кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, необхідні працівники з такими кваліфікаціями:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
наш працівник Власюк А.В - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-462 від 30.06.2020 р.,
працівник Суховій О.В. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-461 від 30.06.2020 р.,
працівник Смілянець С.С. – налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики закінчив 2020 р. ТОВ «Учбовий комбінат «Славутич» і здобув професію Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 5-го розряду та отримав Свідоцтво №7242638 від 04.12.2020 р.
Отже, з огляду на вказане вбачається, що працівниками ТОВ «ТОП ФАЄР» отримані всі необхідні навчання та допуски для виконання робіт відповідно до умов цієї закупівлі. Також повідомляємо, що оскільки Замовником зазначена вимога надати посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера), працівники ТОВ «ТОП ФАЄР» Суховій О.В., Власюк А.В.. Смілянець С.С. відмовляються проходити навчання, курси у виробника/диллера. Так як дані працівники уже пройшли відповідне навчання (Передбачене Постановою КМУ №856 від 23.11.2016р) у спеціалізованих навчальних закладах і отримали необхідні знання і навики, тому вони мають право здійснювати монтаж будь якого обладнання будь якого виробника в тому числі здійснювати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
Свою відмову працівники також аргументують, порушенням їхнього Конституційного права передбаченого статтю 19 Конституції України котра передбачає, що «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.», та просять директора ТОВ «ТОП ФАЄР» Подоляк Михайло Степановича, не порушувати їхні Конституційні права як Громадянина України, та не змушувати їх проходити навчання котре не передбачене чинним законодавством України.
Конституція України є найвищим Законодавчим актом України, Постанова КМУ №856 від 23.11.2016 р. є Нормативно правовим актом виданим вищим органом виконавчої влади України, і дані акти мають вищу юридичну силу ніж Тендерна документація – Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник не має права своїми власними забаганками нівелювати норми Конституції України та Постанови Кабінету міністрів України.
Зазначаємо, що ліцензійними умовами не передбачено отримання працівниками посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів. У ТОВ «ТОП ФАЄР» в штаті є працівники, освіта та кваліфікація яких відповідає ліцензійним умовам. Про наявність в електромонтерів не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів не нижче 4-го розряду, ТОВ «ТОП ФАЄР» надає Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Проте, ми не можемо надати сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів, тим більше, що це не узгоджується ліцензійними умовами.
За таких умов взяти участь в даній закупівлі зможе лише той учасник, працівники якого пройдуть навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи блискавкозахисту, устаткування для передачі тривожних сповіщень згідно переліку обладнання технічного завдання та отримають сертифікати чи листи від виробників/ диллерів (про проходження навчання, курсів підвищення кваліфікації стосовно пожежного обладнання у всіх виробників або диллерів, перелік обладнання якого зазначений у Технічній специфікації.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону,якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
- Свідоцтва працівників про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтва про навчання.pdf
-
-
Назва доказу:
- Листи відмови працівників
-
Повʼязаний документ:
Листи відмови працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
831ce05d4aad403ead6a1044ca96d3e5
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 1 п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предмету закупівлі договору (договорів) встановлена вимога
×
-
Назва доказу:
Договір № 152 від 25.05.2023 р. з додатками до нього та актами виконаних робіт
-
Повʼязаний документ:
Договір Потутури СПС, Блискавка.pdf
-
-
Назва доказу:
- Договір №55 від 22.11.2023 р. з додатками до нього та актами виконаних робіт.
-
Повʼязаний документ:
Договір Блискавка Кульбабка +Акт +Відгук.pdf
-
-
Назва доказу:
- Договір підряду №6КР-2023 від 24.04.2023 р. з додатками до нього та актами виконаних робіт
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір Запорізька лікарня.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації