-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розробка проектно-кошторисної документації (ПКД) «Реконструкція ГТУ «Лиман» ЦВНГ-3 НГВУ "Полтаванафтогаз" ПАТ "Укрнафта" вул. Квіткова, 1А, с. Пасічне, Полтавський район, Полтавська область» (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування)
Завершена
1 140 195.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 401.95 UAH
мін. крок: 1% або 11 401.95 UAH
Період оскарження:
27.06.2024 19:20 - 21.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА Щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
f78a1b890d9448aa924594f01e72dc06
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-010510-a.b1
Назва:
СКАРГА
Щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Експертний_звiт_скан.pdf 04.07.2024 15:23
- Акт 2.pdf 04.07.2024 15:23
- Додаток_до_експертного_звiту.pdf 04.07.2024 15:23
- Акт 1.pdf 04.07.2024 15:23
- Додаткова угода 1.pdf 04.07.2024 15:23
- Додаток до договору.pdf 04.07.2024 15:23
- Договір ТОВ ХЕВІ МЕТАЛ реконструкція виробничого приміщення Корабельна 50.pdf 04.07.2024 15:23
- Акт 3.pdf 04.07.2024 15:23
- sign.p7s 04.07.2024 15:28
- рішення від 08.07.2024 №11729.pdf 08.07.2024 18:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2024 №12151.pdf 16.07.2024 15:20
- рішення від 15.07.2024 №12151.pdf 18.07.2024 14:53
- Пояснення по суті скарги по закупівлі UA-2024-06-27-010510-a.docx 10.07.2024 19:09
- Пояснення по суті скарги по закупівлі UA-2024-06-27-010510-a.pdf 10.07.2024 19:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2024 15:38
Дата розгляду скарги:
15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2024 18:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.07.2024 14:53
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2024 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесені зміни в тендерну документацію
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9d5ed20b97e64c0988e98e02d0591635
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив: «Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1 на бланку Учасника яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконаного аналогічного договору за 2020-2024 рр.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
27.06.2024 року Публічним акціонерним товариством «УКРНАФТА» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі UA-2024-06-27-010510-a, Розробка проектно-кошторисної документації (ПКД) «Реконструкція ГТУ «Лиман»ЦВНГ-3 НГВУ “Полтаванафтогаз” ПАТ “Укрнафта” вул. Квіткова, 1А, с.Пасічне, Полтавський район, Полтавська області» (код 71320000-7 за ДК 021:2015, Послуги з інженерного проектування) (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «УКРСЕРВІСПРОЕКТ» (далі – Учасник, Скаржник) вважає умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив: «Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1 на бланку Учасника яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконаного аналогічного договору за 2020-2024 рр.».
Вимога Замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за якою, аналогічним договором вважається лише договір, укладений у 2020-2024 рр., обмежує права Скаржника на рівну конкуренцію та містить дискримінаційну вимогу для всіх потенційних учасників процедури закупівлі.
Повідомляємо Колегії, що у Cкаржника є досвід виконання аналогічного договору, який був укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Хеві Метал» № 03/09-2018 від 10 вересня 2018 року за аналогічним предметом закупівлі, а саме розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція другого та третього прольотів виробничого корпусу № 3 ТОВ «Хеві Метал» для розміщення модульної лінії з виробництва холоднокатаної оцинкованої сталі із полімерним покриттям за адресою вул. Корабельна,50, м. Первомайськ, Миколаївської області».
Зазначений договір додається до скарги як документальне підтвердження.
Однак оскільки Замовник у вимогах тендерної документації встановив дискримінаційну вимогу про те, що аналогічним договором може вважатися виключно договір, укладений у 2020-2024 рр., Скаржник не може взяти участі у процедурі закупівлі. Водночас Замовник жодним чином не обґрунтував, чому аналогічним договором вважається виключно договір, укладений у 2020-2024 рр., адже істотною умовою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є саме досвід розроблення аналогічної проектно-кошторисної документації, а не укладення аналогічного договору у конкретно визначеному році.
Зазначаємо, що жодні ДБН та інші нормативні документи для виконання проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі не змінювались, а саме:
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» зі змінами № 1 та № 2;
- ДБН А.3.2.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- СНиП 3.05.05-84 «Технологічне устаткування і технологічні трубопроводи»;
- ВНТП-3-85 «Норми технологічного проектування об’єктів збору, транспорту, підготовки нафти, газу і води нафтових родовищ»;
- НПАОП 0.00-1.73-14 «Правила охорони праці та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів»;
- НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
- РД 38.13.004-86 «Експлуатація та ремонт технологічних трубопроводів під тиском до 10,0 МПа»;
- ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»;
- ДСТУ – Н Б А.3.1-27:2014 «Настанова щодо виготовлення, монтажу та випробування технологічних трубопроводів, що працюють під тиском до 10 МПа »;
- НПАОП 11.1-1.01-08 «Правила безпеки в нафтогазовидобувній промисловості України»;
- ВСН 51-3-85 «Проектування промислових стальних трубопроводів»;
- НПАОП 0.00-5.12-01 «Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах»;
- ДСТУ Б В.2.5-82:2016 «Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом»;
- НПАОП 40.1-1.32-01 «Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок».
Скаржник у свою чергу вважає, що рік укладення та виконання аналогічного договору жодним чином не впливає та не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору, а тому Замовник необґрунтовано встановив вимогу про те, що аналогічним є виключно договір, укладений у 2020-2024 рр., а тому Замовник повинен внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити цю вимогу задля можливості надати змогу взяти участь ширшому колу Учасників.
Наведена вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Учасника, тому зміст цієї вимоги повинен бути таким: «Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1 на бланку Учасника яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконаного аналогічного договору».
Скаржник переконаний, що внесення запропонованих змін до умов тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси Скаржника та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «УКРСЕРВІСПРОЕКТ» (далі – Учасник, Скаржник) вважає умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив: «Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1 на бланку Учасника яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконаного аналогічного договору за 2020-2024 рр.».
Вимога Замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за якою, аналогічним договором вважається лише договір, укладений у 2020-2024 рр., обмежує права Скаржника на рівну конкуренцію та містить дискримінаційну вимогу для всіх потенційних учасників процедури закупівлі.
Повідомляємо Колегії, що у Cкаржника є досвід виконання аналогічного договору, який був укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Хеві Метал» № 03/09-2018 від 10 вересня 2018 року за аналогічним предметом закупівлі, а саме розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція другого та третього прольотів виробничого корпусу № 3 ТОВ «Хеві Метал» для розміщення модульної лінії з виробництва холоднокатаної оцинкованої сталі із полімерним покриттям за адресою вул. Корабельна,50, м. Первомайськ, Миколаївської області».
Зазначений договір додається до скарги як документальне підтвердження.
Однак оскільки Замовник у вимогах тендерної документації встановив дискримінаційну вимогу про те, що аналогічним договором може вважатися виключно договір, укладений у 2020-2024 рр., Скаржник не може взяти участі у процедурі закупівлі. Водночас Замовник жодним чином не обґрунтував, чому аналогічним договором вважається виключно договір, укладений у 2020-2024 рр., адже істотною умовою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є саме досвід розроблення аналогічної проектно-кошторисної документації, а не укладення аналогічного договору у конкретно визначеному році.
Зазначаємо, що жодні ДБН та інші нормативні документи для виконання проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі не змінювались, а саме:
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» зі змінами № 1 та № 2;
- ДБН А.3.2.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- СНиП 3.05.05-84 «Технологічне устаткування і технологічні трубопроводи»;
- ВНТП-3-85 «Норми технологічного проектування об’єктів збору, транспорту, підготовки нафти, газу і води нафтових родовищ»;
- НПАОП 0.00-1.73-14 «Правила охорони праці та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів»;
- НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
- РД 38.13.004-86 «Експлуатація та ремонт технологічних трубопроводів під тиском до 10,0 МПа»;
- ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»;
- ДСТУ – Н Б А.3.1-27:2014 «Настанова щодо виготовлення, монтажу та випробування технологічних трубопроводів, що працюють під тиском до 10 МПа »;
- НПАОП 11.1-1.01-08 «Правила безпеки в нафтогазовидобувній промисловості України»;
- ВСН 51-3-85 «Проектування промислових стальних трубопроводів»;
- НПАОП 0.00-5.12-01 «Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах»;
- ДСТУ Б В.2.5-82:2016 «Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом»;
- НПАОП 40.1-1.32-01 «Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок».
Скаржник у свою чергу вважає, що рік укладення та виконання аналогічного договору жодним чином не впливає та не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору, а тому Замовник необґрунтовано встановив вимогу про те, що аналогічним є виключно договір, укладений у 2020-2024 рр., а тому Замовник повинен внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити цю вимогу задля можливості надати змогу взяти участь ширшому колу Учасників.
Наведена вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Учасника, тому зміст цієї вимоги повинен бути таким: «Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1 на бланку Учасника яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконаного аналогічного договору».
Скаржник переконаний, що внесення запропонованих змін до умов тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси Скаржника та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом.
×
-
Назва доказу:
Позитивний експертний звіт
-
Повʼязаний документ:
Експертний_звiт_скан.pdf
-
-
Назва доказу:
ДОГОВІР ТОВ ХЕВІ МЕТАЛ
-
Повʼязаний документ:
Договір ТОВ ХЕВІ МЕТАЛ реконструкція виробничого приміщення Корабельна 50.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації та викласти підпункт1.1. пункту 1 Розділу І Додатку 2 в наступній редакції, а саме: «Довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1 на бланку Учасника яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконаного аналогічного договору».