• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інтерактивний лазерний тир

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 27.06.2024 16:52 - 03.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 1a06620fbabb446c8af836070e1f8771
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-009815-a.a3
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» звертається з цією скаргою щодо порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель. Замоником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-009815-a , Ідентифікатор - UA-2024-06-27-009815-a. Замовник здійснює закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями, за предметом: Інтерактивний лазерний тир (ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій). НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА. Управління молоді та спорту Київської обласної державної адміністрації, Код ЄДРПОУ: 41340836, Адреса: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1, Уповноважена особа: Султанов Ігор Васильович, Телефон +380963758308, Електронна пошта: sulta2@ukr.net. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «Олекс-Рубін», Код за ЄДРПОУ: 44940269, Адреса: 69096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька, будинок 12, квартира 54. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. 13 серпня 2024 року Замовником було розміщено протокол № 6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» протокол № 7 щодо визнання пропозиції ФОП Наумова Євгена Володимировича такою, що відповідає всім вимогам закупівлі та визнання даного учасника переможцем торгів. Таке рішення замовника вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки наша пропозиція ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» є такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації та відхилення нашої пропозиції є незаконним. Крім того, рішення замовника, оформлене у протоколі № 7 щодо визнання переможцем ФОП Наумова Євгена Володимировича є незаконним та таким, що не відповідає вимогам тендерної документації. Незаконне визнання ФОП Наумова Євгена Володимировича переможцем закупівлі порушує наше право на обʼєктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Наше ж незаконне відхилення позбавляє нас права стати переможцем закупівлі, оскільки на відміну від пропозиції ФОП Наумова Євгена Володимировича, наша пропозиція відповідає вимогам закупівлі. ОБҐРУНТУВАННЯ. ЩОДО НЕЗАКОННОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Наумова Євгена Володимировича. 1) Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати: На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Всупереч вказаному, ФОП Наумов Є.В. надав не фінансову звітність, як вимагав замовник, а декларацію платника єдиного податку. Даний документ не є фінансовою звітністю, а є податковою декларацією. У Національному стандарті, на яку посилається замовник, під поняттям фінансова звітність розуміється: баланс та звіт про фінансові результати. А отже саме такі документи повинен був надати учасник. Крім того, у вимозі вказано, що у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Такий лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону відсутній у складі пропозиції ФОП Наумов Є.В. А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. 2. Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару - Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру. - Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння. - Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння. - Довідка про категорію вибухонебезпечності на макети видів стрілецького озброєння, що підтверджують їх переробку (виведення з бойового стану) та неможливість використання в якості вогнепальної зброї, засвідчений уповноваженими особами. Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати свідоцтво видане виробником чи на виробника товару та завірене печаткою виробника товару. У складі пропозиції ФОП Наумов Є.В. надає свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, яке видане на Алексєєва Владислава Юрійовича. При цьому, паспорти на пістолет та автомат ФОП Наумов Є.В. надає із підписом та печаткою ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». Довідку про категорію вибухонебезпечності ФОП Наумов Є.В. також надає від ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». У цій же довідці вказано, що ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» є виробником тиру інтерактивного стрілецького ePresenter Т2.96, який ФОП Наумов Є.В пропонує у даній закуіпвлі. Таким чином, з документів, які надає ФОП Наумов Є.В у складі своєї пропозиції походить, що виробником товару є саме ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». При цьому, Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру, ФОП Наумов Є.В надає таке, яке видане не на ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті», як виробника товару (як того прямо вимагав замовник), а саме на Алексєєва Владислава Юрійовича. Таким чином, всупереч вказаній вище вимозі, ФОП Наумов Є.В не надав свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, яке було б видано саме на виробника товару. Крім того, цей документ і не завірено печаткою виробника товару, як того вимагалося умовами тендерної документації. А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. 4. Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару. - Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння. - Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння. Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати паспорт та настанову видану виробником чи на виробника товару та посвідчені виробником товару. ФОП Наумов Є.В надав у складі своєї пропозиції надав 2 паспорти (настанови з експлуатації), які завірені печаткою виробника – ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». При цьому, в жодному місці таких документів не вказано, що вони видані саме ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» (як виробником товару) чи видані для ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» (як виробникові товару). Таким чином, із вказаної вище вимоги учасник виконав лише другу частину вимоги, а саме завірив такі паспорти печаткою виробника, проте ФОП Наумов Є.В не виконав першу частину вимоги та не підтвердив те, що такі паспорти видані виробником/виробнику товару, як того вимагав замовник. А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН». 5. У протоколі відхилення замовник як підставу для відхилення ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» зазначає наступне: «у складі тендерної пропозиції відсутні паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння». Таку підставу вважаємо незаконною та такою, що не узгоджується із вимогами тендерної документації. Так, відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару - Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння. - Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння. У складі пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» було надано паспорт виробу (інструкція з експлуатації) лазерного стрілкового тренажеру «РУБІН». На першій сторінці вказано, що цей паспорт поєднано з інструкцією з експлуатації (синонім настанови з експлуатації). На обкладинці такого паспорту вказано, що він поширюється на лазерний модуль пістолетів та автомату АК (АКС) -47,-74. У такому паспорті вказується інформація щодо технічних характеристик та правил експлуатації лазерного модуля на різних видах стрілецької зброї, зокрема, але не виключно пістолетів та автоматів. Також, ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» надало паспорт-формуляр на Інтерактивний мультимедійний лазерний тир (ІМЛТ) «РУБІН-У», «РУБІН-СІЧ» (інструкція з експлуатації). На шостій сторінці такого документу вказано, що він поєднаний з настановою з експлуатації та те, що цей паспорт призначений для ознайомлення із основними технічними характеристиками тиру. У паспорті вказується, що тир працює із використанням лазерних модулів для різного стрілецького озброєння та має програми для пістолетів, автоматів (зокрема це походить з інформації на сторінках 9-11). А отже, у складі нашої прозиції було надано паспорт (настанову) на макети (модулі) видів стрілецького озброєння та на їх експлуатації. Якихось окремих вимог стосовно того, що саме повинно зазначатися у таких документах, чи на яке саме конкретне озброєння повинен надаватися такий паспорт, у складі тендерної документації не було. Ми надали документи в яких вказувалося, що наявні у нас лазерні модулі та програми працюють як з пістолетами, так і з автоматами. А отже, ми повною мірою виконали вимоги замовника у тому вигляді, як це було передбачено тендерною документацією. З урахуванням вказаного, у замовника відсутніми були підстави для відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН». Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати протокол № 6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН». 3. Зобов’язати замовника скасувати протокол № 7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання пропозиції ФОП Наумова Євгена Володимировича такою, що відповідає всім вимогам закупівлі та визнання даного учасника переможцем торгів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2024 12:30
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2024 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Згідно з Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) (зі змінами), за предметом закупівлі «Інтерактивний лазерний тир», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-06-27-009815-a. Відповідно до П.2 п.п 2.1 та п.п 2.2 рішення Комісії № 14472-р/пк-пз від 28.08.2024 тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Наумова Євгена Володимировича містила наступні недоліки, які вказують на невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: 1. П.п.2.1 рішення Комісії №14472-р/пк-пз від 28.08.2024: «Слід зазначити, що вимогами Документації було передбачено надання саме фінансової звітності відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скороченої фінансової звітності відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". У складі Пропозиції Переможця відсутній один з вищенаведених документів. Також Документацією передбачена можливість надати лист-пояснення із посиланням на відповідні норми закону, у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника. Разом з тим, складі Пропозиції Переможця відсутній такий лист-пояснення. Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей». 2. П.п. 2.2 рішення Комісії №14472-р/пк-пз від 28.08.2024: «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутнє свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру, видане саме виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару, у зв'язку з чим Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.». Згідно з вимогами пп.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Наумова Євгена Володимировича з причини невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення відповідно до відповідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Автор: ТОВ НВЦ "Олекс-Рубін", Зубець Олексій Павлович +380676120771 zubec_rubin@ukr.net http://www.laser-tir.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8f642d20f4274fcebc056846e79e472b
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Наумова Євгена Володимировича.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1) Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати:

На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.

Всупереч вказаному, ФОП Наумов Є.В. надав не фінансову звітність, як вимагав замовник, а декларацію платника єдиного податку. Даний документ не є фінансовою звітністю, а є податковою декларацією.

У Національному стандарті, на яку посилається замовник, під поняттям фінансова звітність розуміється: баланс та звіт про фінансові результати.

А отже саме такі документи повинен був надати учасник.

Крім того, у вимозі вказано, що у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.

Такий лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону відсутній у складі пропозиції ФОП Наумов Є.В.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: dadb01a969f04be29fa5bf6b6234faa0
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Наумова Євгена Володимировича.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару

- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру.
- Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння.
- Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння.
- Довідка про категорію вибухонебезпечності на макети видів стрілецького озброєння, що підтверджують їх переробку (виведення з бойового стану) та неможливість використання в якості вогнепальної зброї, засвідчений уповноваженими особами.

Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати свідоцтво видане виробником чи на виробника товару та завірене печаткою виробника товару.

У складі пропозиції ФОП Наумов Є.В. надає свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, яке видане на Алексєєва Владислава Юрійовича.

При цьому, паспорти на пістолет та автомат ФОП Наумов Є.В. надає із підписом та печаткою ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». Довідку про категорію вибухонебезпечності ФОП Наумов Є.В. також надає від ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». У цій же довідці вказано, що ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» є виробником тиру інтерактивного стрілецького ePresenter Т2.96, який ФОП Наумов Є.В пропонує у даній закуіпвлі.

Таким чином, з документів, які надає ФОП Наумов Є.В у складі своєї пропозиції походить, що виробником товару є саме ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті».

При цьому, Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру, ФОП Наумов Є.В надає таке, яке видане не на ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті», як виробника товару (як того прямо вимагав замовник), а саме на Алексєєва Владислава Юрійовича.

Таким чином, всупереч вказаній вище вимозі, ФОП Наумов Є.В не надав свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, яке було б видано саме на виробника товару. Крім того, цей документ і не завірено печаткою виробника товару, як того вимагалося умовами тендерної документації.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8bf482071e4242c59ced5cec185ae407
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Наумова Євгена Володимировича.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару.

- Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння.
- Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння.

Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати паспорт та настанову видану виробником чи на виробника товару та посвідчені виробником товару.

ФОП Наумов Є.В надав у складі своєї пропозиції надав 2 паспорти (настанови з експлуатації), які завірені печаткою виробника – ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті».
При цьому, в жодному місці таких документів не вказано, що вони видані саме ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» (як виробником товару) чи видані для ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» (як виробникові товару).

Таким чином, із вказаної вище вимоги учасник виконав лише другу частину вимоги, а саме завірив такі паспорти печаткою виробника, проте ФОП Наумов Є.В не виконав першу частину вимоги та не підтвердив те, що такі паспорти видані виробником/виробнику товару, як того вимагав замовник.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: e80a5703a3fc4049b884c75f74db81ee
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У протоколі відхилення замовник як підставу для відхилення ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» зазначає наступне: «у складі тендерної пропозиції відсутні паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння».

Таку підставу вважаємо незаконною та такою, що не узгоджується із вимогами тендерної документації.

Так, відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару

- Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння.
- Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння.

У складі пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» було надано паспорт виробу (інструкція з експлуатації) лазерного стрілкового тренажеру «РУБІН». На першій сторінці вказано, що цей паспорт поєднано з інструкцією з експлуатації (синонім настанови з експлуатації). На обкладинці такого паспорту вказано, що він поширюється на лазерний модуль пістолетів та автомату АК (АКС) -47,-74. У такому паспорті вказується інформація щодо технічних характеристик та правил експлуатації лазерного модуля на різних видах стрілецької зброї, зокрема, але не виключно пістолетів та автоматів.

Також, ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» надало паспорт-формуляр на Інтерактивний мультимедійний лазерний тир (ІМЛТ) «РУБІН-У», «РУБІН-СІЧ» (інструкція з експлуатації).

На шостій сторінці такого документу вказано, що він поєднаний з настановою з експлуатації та те, що цей паспорт призначений для ознайомлення із основними технічними характеристиками тиру. У паспорті вказується, що тир працює із використанням лазерних модулів для різного стрілецького озброєння та має програми для пістолетів, автоматів (зокрема це походить з інформації на сторінках 9-11).

А отже, у складі нашої прозиції було надано паспорт (настанову) на макети (модулі) видів стрілецького озброєння та на їх експлуатації.

Якихось окремих вимог стосовно того, що саме повинно зазначатися у таких документах, чи на яке саме конкретне озброєння повинен надаватися такий паспорт, у складі тендерної документації не було.
Ми надали документи в яких вказувалося, що наявні у нас лазерні модулі та програми працюють як з пістолетами, так і з автоматами.
А отже, ми повною мірою виконали вимоги замовника у тому вигляді, як це було передбачено тендерною документацією.

З урахуванням вказаного, у замовника відсутніми були підстави для відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 27ece2018b724e0c8c52cb7e28a6d909
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-009815-a.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» звертається з цією скаргою щодо порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель. Замоником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-009815-a , Ідентифікатор - UA-2024-06-27-009815-a. Замовник здійснює закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями, за предметом: Інтерактивний лазерний тир (ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій). НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА. Управління молоді та спорту Київської обласної державної адміністрації, Код ЄДРПОУ: 41340836, Адреса: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1, Уповноважена особа: Султанов Ігор Васильович, Телефон +380963758308, Електронна пошта: sulta2@ukr.net. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «Олекс-Рубін», Код за ЄДРПОУ: 44940269, Адреса: 69096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька, будинок 12, квартира 54. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. 13 серпня 2024 року Замовником було розміщено протокол № 6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» протокол № 7 щодо визнання пропозиції ФОП Наумова Євгена Володимировича такою, що відповідає всім вимогам закупівлі та визнання даного учасника переможцем торгів. Таке рішення замовника вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки наша пропозиція ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» є такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації та відхилення нашої пропозиції є незаконним. Крім того, рішення замовника, оформлене у протоколі № 7 щодо визнання переможцем ФОП Наумова Євгена Володимировича є незаконним та таким, що не відповідає вимогам тендерної документації. Незаконне визнання ФОП Наумова Євгена Володимировича переможцем закупівлі порушує наше право на обʼєктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Наше ж незаконне відхилення позбавляє нас права стати переможцем закупівлі, оскільки на відміну від пропозиції ФОП Наумова Євгена Володимировича, наша пропозиція відповідає вимогам закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.08.2024 15:59
Автор: ТОВ НВЦ "Олекс-Рубін", Зубець Олексій Павлович +380676120771 zubec_rubin@ukr.net http://www.laser-tir.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 59b86c69113049e6a1af9e64988275b6
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Наумова Євгена Володимировича.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1) Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати:

На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.

Всупереч вказаному, ФОП Наумов Є.В. надав не фінансову звітність, як вимагав замовник, а декларацію платника єдиного податку. Даний документ не є фінансовою звітністю, а є податковою декларацією.

У Національному стандарті, на яку посилається замовник, під поняттям фінансова звітність розуміється: баланс та звіт про фінансові результати.

А отже саме такі документи повинен був надати учасник.

Крім того, у вимозі вказано, що у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.

Такий лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону відсутній у складі пропозиції ФОП Наумов Є.В.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 2db32e3382ec4d9bb7a5bb0a63c86c17
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Наумова Євгена Володимировича.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару

- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру.
- Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння.
- Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння.
- Довідка про категорію вибухонебезпечності на макети видів стрілецького озброєння, що підтверджують їх переробку (виведення з бойового стану) та неможливість використання в якості вогнепальної зброї, засвідчений уповноваженими особами.

Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати свідоцтво видане виробником чи на виробника товару та завірене печаткою виробника товару.

У складі пропозиції ФОП Наумов Є.В. надає свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, яке видане на Алексєєва Владислава Юрійовича.

При цьому, паспорти на пістолет та автомат ФОП Наумов Є.В. надає із підписом та печаткою ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». Довідку про категорію вибухонебезпечності ФОП Наумов Є.В. також надає від ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті». У цій же довідці вказано, що ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» є виробником тиру інтерактивного стрілецького ePresenter Т2.96, який ФОП Наумов Є.В пропонує у даній закуіпвлі.

Таким чином, з документів, які надає ФОП Наумов Є.В у складі своєї пропозиції походить, що виробником товару є саме ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті».

При цьому, Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру, ФОП Наумов Є.В надає таке, яке видане не на ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті», як виробника товару (як того прямо вимагав замовник), а саме на Алексєєва Владислава Юрійовича.

Таким чином, всупереч вказаній вище вимозі, ФОП Наумов Є.В не надав свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір, яке було б видано саме на виробника товару. Крім того, цей документ і не завірено печаткою виробника товару, як того вимагалося умовами тендерної документації.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b91c5d957a5542bab7ac00e4f02c55a5
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП Наумова Євгена Володимировича.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару.

- Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння.
- Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння.

Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати паспорт та настанову видану виробником чи на виробника товару та посвідчені виробником товару.

ФОП Наумов Є.В надав у складі своєї пропозиції надав 2 паспорти (настанови з експлуатації), які завірені печаткою виробника – ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті».
При цьому, в жодному місці таких документів не вказано, що вони видані саме ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» (як виробником товару) чи видані для ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» (як виробникові товару).

Таким чином, із вказаної вище вимоги учасник виконав лише другу частину вимоги, а саме завірив такі паспорти печаткою виробника, проте ФОП Наумов Є.В не виконав першу частину вимоги та не підтвердив те, що такі паспорти видані виробником/виробнику товару, як того вимагав замовник.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: e50e8a399e2246b9ac4f981d456fef25
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У протоколі відхилення замовник як підставу для відхилення ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» зазначає наступне: «у складі тендерної пропозиції відсутні паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння».

Таку підставу вважаємо незаконною та такою, що не узгоджується із вимогами тендерної документації.

Так, відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару

- Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння.
- Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння.

У складі пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» було надано паспорт виробу (інструкція з експлуатації) лазерного стрілкового тренажеру «РУБІН». На першій сторінці вказано, що цей паспорт поєднано з інструкцією з експлуатації (синонім настанови з експлуатації). На обкладинці такого паспорту вказано, що він поширюється на лазерний модуль пістолетів та автомату АК (АКС) -47,-74. У такому паспорті вказується інформація щодо технічних характеристик та правил експлуатації лазерного модуля на різних видах стрілецької зброї, зокрема, але не виключно пістолетів та автоматів.

Також, ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» надало паспорт-формуляр на Інтерактивний мультимедійний лазерний тир (ІМЛТ) «РУБІН-У», «РУБІН-СІЧ» (інструкція з експлуатації).

На шостій сторінці такого документу вказано, що він поєднаний з настановою з експлуатації та те, що цей паспорт призначений для ознайомлення із основними технічними характеристиками тиру. У паспорті вказується, що тир працює із використанням лазерних модулів для різного стрілецького озброєння та має програми для пістолетів, автоматів (зокрема це походить з інформації на сторінках 9-11).

А отже, у складі нашої прозиції було надано паспорт (настанову) на макети (модулі) видів стрілецького озброєння та на їх експлуатації.

Якихось окремих вимог стосовно того, що саме повинно зазначатися у таких документах, чи на яке саме конкретне озброєння повинен надаватися такий паспорт, у складі тендерної документації не було.
Ми надали документи в яких вказувалося, що наявні у нас лазерні модулі та програми працюють як з пістолетами, так і з автоматами.
А отже, ми повною мірою виконали вимоги замовника у тому вигляді, як це було передбачено тендерною документацією.

З урахуванням вказаного, у замовника відсутніми були підстави для відхилення пропозиції ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 28bd41f97b48483fb21a50060679c4f6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-009815-a.c1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ТОВ «НВЦ «ОЛЕКС-РУБІН» звертається з цією скаргою щодо порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель. Замоником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-009815-a , Ідентифікатор - UA-2024-06-27-009815-a. Замовник здійснює закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями, за предметом: Інтерактивний лазерний тир (ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій). НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА. Управління молоді та спорту Київської обласної державної адміністрації, Код ЄДРПОУ: 41340836, Адреса: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1, Уповноважена особа: Султанов Ігор Васильович, Телефон +380963758308, Електронна пошта: sulta2@ukr.net. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «Олекс-Рубін», Код за ЄДРПОУ: 44940269, Адреса: 69096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька, будинок 12, квартира 54. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. 12 липня 2024 року Замовником було розміщено протокол № 3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання пропозиції ФОП Шарова Віктора Анатолійовича такою, що відповідає всім вимогам закупівлі та визнання даного учасника переможцем торгів. Таке рішення замовника вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки пропозиція ФОП Шарова В.А. не відповідає вимогам тендерної документації. Незаконне визнання ФОП Шарова В.А. переможцем закупівлі порушує наше право на обʼєктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій та позбавляє нас права стати переможцем закупівлі, оскільки на відміну від пропозиції ФОП Шарова В.А., наша пропозиція відповідає вимогам закупівлі. ОБҐРУНТУВАННЯ. 1) Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати: На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Всупереч вказаному, ФОП Шаров В.А. надав не фінансову звітність, як вимагав замовник, а декларацію платника єдиного податку. Даний документ не є фінансовою звітністю, а є податковою декларацією. У Національному стандарті, на яку посилається замовник, під поняттям фінансова звітність розуміється: баланс та звіт про фінансові результати. А отже саме такі документи повинен був надати учасник. Крім того, у вимозі вказано, що у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Такий лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону відсутній у складі пропозиції ФОП Шарова В.А. А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. 2. Відповідно до умов тендерної документації учасники під час аукціону не повинні штучно та невиправдано занижувати своїх цін. У зв’язку з цим замовник вимагає щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) свої ціни. Всупереч вказаній вимозі, ФОП Шаров В.А. не надав у складі пропозиції такого гарантійного листа. А отже, не виконав вимоги тендерної документації. Таким чином, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. 3. Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару - Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння. - Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння. У складі пропозиції ФОП Шаров В.А. надає сертифікат відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у яких вказується те, що виробником запропонованого товару є ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС». При цьому, звертаємо увагу, що замовник чітко вказав що перелічені документи повинні бути видані саме виробником чи виробнику товару. ФОП Шаров В.А. завантажив паспорт на пістолет, який підписано не виробником та видано не на виробника, оскільки немає жодного посилання чи згадування про ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС». Що є прямим порушенням тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції. Більш того, замовник закуповує макети стрілецької зброї, а саме пістолет ПМ та масогабаритний макет (ММГ) автомату АК. ФОП Шаров В.А. надав паспорт лише на макет пістолет, та не надав паспорт на ММГ автомату (як цього вимагав замовник), а надав паспорт на макет автомату на базі air-soft, тобто страйкбольного. А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. 4. Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару - Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати свідоцтво видане виробником чи на виробника товару. У складі пропозиції ФОП Шаров В.А. надає сертифікат відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у яких вказується те, що виробником запропонованого товару є ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС». А отже, сам учасник заявив та документально підтвердив те, що не він є виробником товару, а саме ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС». Водночас, свідоцтво учасник надав таке, що видано на Шарова Віктора Анатолійовича та Любченко Світлану Олексіївну. Ані перша, ані друга особа не є виробником тиру. Тож, учасник повинен був надати таке Свідоцтво видане саме на ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС», як на виробника товару. Цього учасником зроблено не було. А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. 5. Відповідно до вимог додатку 2 Тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. - гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника. - інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Всупереч вказаному, учасником-переможцем не завантажено таких документів до складу своєї пропозиції. А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178. Враховуючи вищезазначене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати протокол № 3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання пропозиції ФОП Шарова Віктора Анатолійовича такою, що відповідає всім вимогам закупівлі та визнання даного учасника переможцем торгів.
Дата розгляду скарги: 26.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2024 18:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.08.2024 09:50
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2024 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії №13248-р/пк-пз від 05.08.2024 за результатами розгляду скарги ТОВ НВЦ "Олекс-Рубін" (код ЄДРПОУ: 44940269) від 17 липня 2024 № UA-2024-06-27-009815-a.c1 Уповноваженою особою було прийнято рішення скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Шарова Віктора Анатолійовича переможцем процедури закупівлі – «Інтерактивний лазерний тир», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-27-009815-a (протокол №3 від 12.07.2024).
Автор: ТОВ НВЦ "Олекс-Рубін", Зубець Олексій Павлович +380676120771 zubec_rubin@ukr.net http://www.laser-tir.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 417d858b0dde47ec87774b359e2bed12
Заголовок пункту скарги: Фін звіт
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1) Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати:

На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.

Всупереч вказаному, ФОП Шаров В.А. надав не фінансову звітність, як вимагав замовник, а декларацію платника єдиного податку. Даний документ не є фінансовою звітністю, а є податковою декларацією.

У Національному стандарті, на яку посилається замовник, під поняттям фінансова звітність розуміється: баланс та звіт про фінансові результати.

А отже саме такі документи повинен був надати учасник.

Крім того, у вимозі вказано, що у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.

Такий лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону відсутній у складі пропозиції ФОП Шарова В.А.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 48a0c7c808de41edbf37bbf12f5d00df
Заголовок пункту скарги: гарантійний лист
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов тендерної документації учасники під час аукціону не повинні штучно та невиправдано занижувати своїх цін. У зв’язку з цим замовник вимагає щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) свої ціни.

Всупереч вказаній вимозі, ФОП Шаров В.А. не надав у складі пропозиції такого гарантійного листа. А отже, не виконав вимоги тендерної документації.

Таким чином, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 34db3cf7a38c4d9d96a2850e4fbf86c4
Заголовок пункту скарги: паспорт
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару

- Паспорти на макети (модулі) видів стрілецького озброєння.
- Настанови з експлуатації (модулів) видів стрілецького озброєння.

У складі пропозиції ФОП Шаров В.А. надає сертифікат відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у яких вказується те, що виробником запропонованого товару є ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС».

При цьому, звертаємо увагу, що замовник чітко вказав що перелічені документи повинні бути видані саме виробником чи виробнику товару.

ФОП Шаров В.А. завантажив паспорт на пістолет, який підписано не виробником та видано не на виробника, оскільки немає жодного посилання чи згадування про ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС». Що є прямим порушенням тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції.

Більш того, замовник закуповує макети стрілецької зброї, а саме пістолет ПМ та масогабаритний макет (ММГ) автомату АК. ФОП Шаров В.А. надав паспорт лише на макет пістолет, та не надав паспорт на ММГ автомату (як цього вимагав замовник), а надав паспорт на макет автомату на базі air-soft, тобто страйкбольного.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 2d968b7150ef4270a8baabceeaaf68eb
Заголовок пункту скарги: свідоцтво
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації, Учасник торгів, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані оригінали чи завірені належним чином копії документів, виданих виробником/виробнику товару та завірені печаткою виробника товару

- Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – програмне забезпечення Лазерного тиру

Таким чином, виходячи із вказаного формулювання тендерної документації, учасник повинен був надати свідоцтво видане виробником чи на виробника товару.

У складі пропозиції ФОП Шаров В.А. надає сертифікат відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у яких вказується те, що виробником запропонованого товару є ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС».

А отже, сам учасник заявив та документально підтвердив те, що не він є виробником товару, а саме ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС».

Водночас, свідоцтво учасник надав таке, що видано на Шарова Віктора Анатолійовича та Любченко Світлану Олексіївну. Ані перша, ані друга особа не є виробником тиру.

Тож, учасник повинен був надати таке Свідоцтво видане саме на ТОВ «ІІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС», як на виробника товару. Цього учасником зроблено не було.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 9ca42dba188e4059977b66addaa4c603
Заголовок пункту скарги: документи переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог додатку 2 Тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:

- витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.

- гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника.

- інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Всупереч вказаному, учасником-переможцем не завантажено таких документів до складу своєї пропозиції.

А отже, учасником порушено вимоги тендерної документації та наявними є підстави для відхилення за п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)