• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засіб для ручного чищення килимів (код 39830000-9 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Завершена

44 963.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 224.82 UAH
Період оскарження: 27.06.2024 16:25 - 02.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: c7d584638db044c4afd7586134c173fe
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-009288-a.b1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Неправомірне відхилення
Дата розгляду скарги: 31.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2024 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2024 16:36
Дата виконання рішення Замовником: 19.08.2024 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.07.2024 № 13072-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи від 18.07.24 №3ВТО-П про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ТВГ Український папір" та від 16.07.24 №3-ВТО-2ву про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ековін ТМ".
Автор: ТОВ ЕКОВІН ТМ, Смірнов Петро Іванович +380675052150 smirnoff0529@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 953bdea034d74c39a07a95dcc3b3cc25
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Скарга на дії Замовника
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі (відкриті торги), опублікувавши оголошення UA-2024-06-27-009288-a в електронній системі закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» (далі по тексту – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері. Згідно ТД Скаржник подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «Засіб для ручного чищення килимів (код 39830000-9 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»
16.07.2024 року Скаржником було надано (завантажено) свою пропозицію № 03/07/2024-6 від 03.07.2024 року щодо участі у процедурі електронних торгів за предметом закупівлі Засіб для ручного чищення килимів (код 39830000-9 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)», яка відповідає вимогам ст. 25 Закону порядку подання тендерних пропозицій. . Тендерну пропозицію подано в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність / відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
За результатами торгів цінова пропозиція Скаржника була 18 550,00 грн.. і розглядалася Замовником з 10.07.2024, як наступна за попередньо відхиленою з урахуванням повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до протоколу №3-ВТО-УН від 15.07.2024р.
16.07.2024 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено Протокол № 3-ВТО-2ву від 16.07.2024 р. про дискваліфікацію Скаржника.
Відповідно до Протоколу № 3-ВТО-2ву від 16.07.2024 р. причиною відхилення пропозиції Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне:
Пропозиція Скаржника була відхилена відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей., а саме:
«При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме в наданій довідці довільної форми (“Досвід.pdf”) міститься інформація про найменування предмету договорів, дана інформація зазначена в довідці не відповідає інформації, щодо предмету договору, яка зазначена в наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорах, а саме договір № 49/20 від 31.03.2020р. В оновленій редакції зазначеної довідки в колонці про предмет договору Учасником зазначено найменування товару, а не предмет договору.»

Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника не тільки безпідставними а ще й неправомірними, такими, що порушують його права та інтереси.

По-перше

10.07.2024 Замовником в електронній системі закупівель було розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту:

«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Невідповідності в документах та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме невідповідності у наданих Учасником документах та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначена в п. 1 Розділу 1 Додатку 1. Згідно з вимогами Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: “1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є постачання товарів подібних визначеним у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації). 1.2. копії/ю договору (договорів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та копія якого надана у повному обсязі. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.” Учасником надано для підтвердження відповідності, в складі тендерної пропозиції, документи «Кваліфікація підписано.zip», яка містить файл “Досвід.pdf”, в якому містяться Довідка від 03.07.2024 № 03/07/2024-25 про досвід виконання аналогічних договорів, копії договорі зазначених в довідці у повному обсязі та копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених у довідці. При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме в наданій довідці довільної форми (“Досвід.pdf”) міститься інформація про найменування предмету договорів, дана інформація зазначена в довідці не відповідає інформації, щодо предмету договору, яка зазначена в наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорах, а саме: - договір № 49/20 від 31.03.2020р. Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям таким, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), привести у відповідність до наданих аналогічних договорів (вказавши предмет договору згідно наданих договорів) та надати для підтвердження відповідності документи та інформацію, а саме надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

2) Невідповідності в документах та інформації відповідно п. 3 Розділу ІV Додатку 1- Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), інші документи від Учасника. Згідно з вимогами Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції : Довідка в довільній формі, яка містить відомості про Учасника: «…Система оподаткування…» При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: Учасником надано Лист від 03.07.2024 № 03/07/2024-2 (“Відомості про учасника.pdf”), в якому в графі «Система оподаткування» зазначено «Платник єдиного податку (3 група, 5% від доходу)». Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно до п. 3 Розділу ІV Додатку 1- Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), інші документи від Учасника, а саме: вищезазначену довідку доповнити або змінити інформацією про найменування системи оподаткування, зазначити систему оподаткування або загальна, або спрощена, або пільгова.

3) Невідповідності в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимоги Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - Форма «Додатку 2 до тендерної документації» заповнюється учасником та подається окремим документом у складі тендерної пропозиції та надається в повному обсязі», отже Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції форму додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», що заповнюється учасником в певних місцях, не відступаючи від форми, та подається окремим документом в повному обсязі у складі тендерної пропозиції. Учасник в складі тендерної пропозиції надає файл «Додаток 2. Pdf» від 03.07.2024 № 03/07/2024-4 «Технічна специфікація» з помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме: «Рік виготовлення Товару: не раніше 2024 року (Учасником зазначається чітко рік виготовлення без фрази «не менше»)». Зважаючи на вищесказане необхідно привести у відповідність інформацію та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме, надати для підтвердження відповідності документи та/або інформацію, а саме: необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно до п. 1.6. Технічної специфікації та конкретизувати згідно з встановленою вимогою та зазначити чітко рік виготовлення. Надати, приведений у відповідність ДОДАТОК 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», форма «Додатку 2 до тендерної документації».

Тобто, в частині 1) Замовник послався на невідповідність інформацій в довідці та в додатку до довідки - договорі № 49/20 від 31.03.2020р.

Скаржником усунуто зазначені Замовником невідповідності шляхом своєчасного додання до складу пропозиції відповідного документу - електронного архіву «Усунення невідповідностей підписано. zip » з документом « Досвід. рdf» в якому, окрім інших наявні документи:
1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів вих. № 03/07/2024-25 від 03.07.2024 в якій зазначено


2. Договір № 49/20 від 31.03.2020р., в якому зазначено

3. Лист - відгук контрагента №1152 від 02.06.2020 р , в якому зазначено




І в довідці про досвід і в договорі № 49/20 присутні однакові посилання

- на предмет закупівлі (предмет договору) : ДК 021:2015 – Продукція для чищення;
- на товар за договором: «Чиста підлога Antibacter».

Тобто, ствердження Замовника про невідповідність інформації в довідці про досвід щодо інформації за договором № 49/20 – хибне і безпідставне.

По – друге

Щодо ствердження Замовника:
«В оновленій редакції зазначеної довідки в колонці про предмет договору Учасником зазначено найменування товару, а не предмет договору.»

Скаржник, як виробник товару за договором № 49/20 ( підтверджено листом-відгуком контрагента) і як автор довідки про досвід, яка, згідно вимог тендерної документації, складена у довільній формі (тобто на розсуд автора довідки) наполягає, що:
- довідка про досвід містить інформацію про предмет договору, який співпадає із предметом відповідної закупівлі (ДК 021:2015 Продукція для чищення) у текстовій частині довідки;
- згідно частини четвертої Статті 180 Господарського кодексу України найменування товару є складовою частиною предмету договору, що відображено у відповідній колонці табличної частини довідки.

Тобто, невідповідності ( за ствердженням Замовника) між інформацією в довідці про досвід та інформацією за договором № 49/20 , на думку Скаржника, не існує.


Висновки Замовника про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі, хибні, безпідставні і не можуть бути використані як привід для застосування положень абз. 4 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

Враховуючи вищенаведене, ПРОСИМО:

1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника при здійсненні процедури закупівлі Засіб для ручного чищення килимів (код 39830000-9
національного класифікатора України) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-27-009288-a
3.Зобов’язати Замовника - Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України скасувати Протокол № 3-ВТО-2ву від 16.07.2024 р про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» код ЄДРПОУ 41426106 .




Додатки:
електронний архів «Усунення невідповідностей підписано. zip »








З повагою, директор ТОВ «ЕКОВІН ТМ» Т.С.Тітов




Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника