-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дозиметр-радіометр пошуковий (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
Місце поставки товару: 03083 м. Київ вул. Пирогівський шлях, 50. Номенклатурна позиція – ДК 021:2015: 38341200-9 Дозиметри.
Завершена
794 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 945.80 UAH
мін. крок: 1% або 7 945.80 UAH
Період оскарження:
27.06.2024 15:24 - 02.07.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дії Замовника №Т-001-081 від 23.07.2024
Номер:
35c7ee3b14124d8386fa65cd4c1809b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-007981-a.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника №Т-001-081 від 23.07.2024
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 014_Декларація відповідності.pdf 23.07.2024 13:16
- Рішення про відхилення ТОВ НВП ТЕТРА УО-С-59 від 12.07.2024.pdf 23.07.2024 13:16
- 023_МКС-18_НЕ_Розділ_1__Т.pdf 23.07.2024 13:16
- Сертифікат_МКС-18_Модуль F (002).pdf 23.07.2024 13:16
- 018_Сертифікат перевірки типу_МКС-18 (1).pdf 23.07.2024 13:16
- Скарга №Т-001-081 від 23.07.2024.pdf 23.07.2024 13:16
- sign.p7s 23.07.2024 13:20
- рішення від 25.07.2024 № 12733.pdf 25.07.2024 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 15:24
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2024 16:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c1a2b25795944450b2a3f82df5fec2ff
Заголовок пункту скарги:
Порушення щодо рішення замовника про визначення переможця, а саме висновок Уповноваженої особи, що запропонований товар якого не відповідає умовам технічної специфікації, встановленим у тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Запропонований ТОВ «НВП «ТЕТРА» склад дозиметра-радіометра МКС-18-10 М, Пс повністю забезпечує задачі радіаційного контролю, викладені в Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю Дозиметр-радіометр гамма-бета-випромінень пошуковий МКС-07 "ПОШУК" (або еквівалент), затвердженою Рішенням уповноваженої особи протокол № УО-С-52 від 27.06.2024 р., а за основними метрологічними характеристиками викладеними у п. 1, п. 2, п. 3, п. 5, п. 6, п. 7, п. 8, п. 9 та п. 13 запропонований ТОВ «НВП «ТЕТРА» дозиметр-радіометр МКС-18-10 М, Пс, має значно кращі характеристики ніж «Дозиметр-радіометр гамма-бета-випромінень пошуковий
МКС-07 «ПОШУК»»
МКС-07 «ПОШУК»»
×
-
Назва доказу:
Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій УО-С-59 від 12.07.2024
-
Повʼязаний документ:
Рішення про відхилення ТОВ НВП ТЕТРА УО-С-59 від 12.07.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
014_Декларація відповідності.pdf.
-
Повʼязаний документ:
014_Декларація відповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат_МКС-18_Модуль F (002).pdf
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_МКС-18_Модуль F (002).pdf
-
-
Назва доказу:
018_Сертифікат перевірки типу_МКС-18
-
Повʼязаний документ:
018_Сертифікат перевірки типу_МКС-18 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
00 «МКС-18_НЕ_Розділ_1__Т2.pdf
-
Повʼязаний документ:
023_МКС-18_НЕ_Розділ_1__Т.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «ОБ'ЄДНАННЯ «РАДОН» оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №УО-С-59 від 12.07.2024 на закупівлю Дозиметр-радіометр пошуковий (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-27-007981-a) неправомірним в частині дискваліфікації нас як Учасника
Вимога
Є відповідь
Вимога №Т001-079 від 15.07.2024
Номер:
5a30c62e2a114af6b113158964d4ca05
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-007981-a.c1
Назва:
Вимога №Т001-079 від 15.07.2024
Вимога:
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та відмінити дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №Т001-079 від 15.07.2024.pdf 15.07.2024 12:40
- Рішення УО-С-61 від 18.07.2024.pdf 18.07.2024 12:15
Дата подачі:
15.07.2024 12:40
Вирішення:
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ТЕТРА" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Дозиметр-радіометр пошуковий (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено, що Учасником допущено помилки у документі наданому у складі тендерної пропозиції, а саме у "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИ КИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація) (файл 002_Технічні характеристики_v.2.pdf) (надалі – "Технічна специфікація"), що наданий Учасником як документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Виправлення помилок допущених Учасником у Технічній специфікації призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Перелік виявлених помилок:
І. Відповідно до пункту 1. "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
- "Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: в тому числі:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;".
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація): "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі», який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета.".
На виконання вищезазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ: "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИ КИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація) (файл 002_Технічні характеристики_v.2.pdf).
Також на виконання вимог Розділу 4. Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація): "Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність запропонованого Товару технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником".
Учасником на виконання вимог розділу 4. Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано: СЕРТИФІКАТ ПЕРЕВІРКИ ТИПУ на "Дозиметри-радіометри "МКС-18" (файл 018_Сертифікат перевірки типу_МКС-18 (1).pdf), СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ на "Дозиметри-радіометри "МКС-18" (файл Сертифікат_МКС-18_Модуль F (002).pdf), Декларація відповідності на прилад "Дозиметр-радіометр МКС-18" (файл 014_Декларація відповідності.pdf), НАСТАНОВА ЩОДО ЕКСПЛУАТУВАННЯ на "Дозиметри-радіометри МКС-18" (файл 00 МКС-18_НЕ_Розділ_1__Т2.pdf).
При розгляді Замовником вищеперелічених документів тендерної пропозиції Учасника, що підтверджують відповідність запропонованого Учасником Товару технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлено, що Учасником запропоновано еквівалент Товару до того, що вимагався Замовником, а саме:
Найменування товару, що вимагалося Замовником: Дозиметр-радіометр гамма-бета-випромінень пошуковий МКС-07 "ПОШУК" (або еквівалент). Найменування товару, що пропонується Учасником відповідно до Технічної специфікації, що подана у складі тендерної пропозиції Учасника: у Розділі 1. Технічні характеристики предмета закупівлі, у "Найменуванні товару" та у Таблиці 1. Технічні характеристики предмета закупівлі зазначено - "Дозиметр-радіометр МКС-18-10 М, Пс", у Таблиці 2. "Комплект поставки" цього ж документу назва запропонованого товару - "Дозиметр-радіометр МКС-18-11 М, Пс" (файл 002_Технічні характеристики_v.2.pdf).
Як вбачається з таблиці 1 "НАСТАНОВИ ЩОДО ЕКСПЛУАТУВАННЯ на "Дозиметри-радіометри МКС-18" (файл 00 МКС-18_НЕ_Розділ_1__Т2.pdf): "Дозиметр-радіометр МКС-18-11" та "Дозиметр-радіометр МКС-18-10" є різними типами дозиметра. А отже Учасником допущено помилку, та запропоновано до постачання Товар із різною назвою. Така невідповідність у інформації та / або документах, не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме призведе до зміни назви Товару.
ІІ. Також, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне:
Учасник змінив комплектність поставки предмета закупівлі, що була встановлена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація). Відмінності між комплектністю поставки предмета закупівлі, що вимагалися Замовником та комплектністю поставки предмета закупівлі, що підтверджені Учасником (файл 002_Технічні характеристики_v.2.pdf) наведені нижче:
1. Учасником запропоновано "Блок детектування альфа- та бета-випромінення БДПС-18-RSF" як одну спільну одиницю замість двох різних блоків, як еквівалент до "Блок детектування альфа-випромінення БДПА-07 (разом з тримачем та двома гвинтами-метеликами для кріплення до штанги телескопічної)" та еквівалент до "Блок детектування бета-випромінення БДИБ-07, що не відповідає умовам технічної специфікації, оскільки Замовником встановлено постачання блоків у комплекті, як двох окремих одиниць.
2. Учасником не підтверджено наявність кабеля з'єднувального в комплекті постачання, що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
3. Учасником не підтверджено наявність зарядного пристрою в комплекті постачання, що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
4. Учасником не підтверджено наявність поворотного тримача для блоку детектування в комплекті постачання, що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
5. Учасником запропоновано до постачання в комплекті 3 од акумулятор NiMH типорозміру АА ємністю 2700 мАгод замість 4 од, що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
6. Учасником не підтверджено надання Сертифікату відповідності у комплекті постачання, що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
7. Учасником запропоновано "Блок детектування альфа- та бета-випромінення БДПС-18-RSF" як одну спільну одиницю, як еквівалент до "Блок детектування альфа-випромінення БДПА-07 (разом з тримачем та двома гвинтами-метеликами для кріплення до штанги телескопічної)" та еквівалент до "Блок детектування бета-випромінення БДИБ-07", також не зазначено, що блок поставляється (разом з тримачем та двома гвинтами-метеликами для кріплення до штанги телескопічної), що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
8. Учасником не підтверджено наявність Паспорт та/або технічний опис та/або інструкція щодо експлуатації (експлуатування) та/або настанова щодо експлуатації (експлуатування) до запропонованого еквіваленту "Блок детектування альфа- та бета-випромінення БДПС-18-RSF", що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
9. Учасником підтверджено наявність свідоцтва про калібрування та в той же час не зазначено, до якої саме одиниці Товару із комплекту він додається, що не відповідає умовам технічної специфікації в частині комплектності постачання Товару.
10. Учасником не підтверджено наявність спільного паковання комплекта постачання, що не відповідає умовам технічної специфікації, в частині комплектності постачання Товару.
ІІІ. Оскільки учасником запропоновано "еквівалент" Товару до того, що вимагався Замовником, то на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація) Учасник мав надати обґрунтування того, що запропонований учасником товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або запропонований учасником товар є кращим. Учасником у складі тендерної пропозиції такого обґрунтування не надано, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ІV. Також в Таблиці 1. Колонці 4 документу Технічна специфікація, було виявлено наступне:
1. Учасником не вказано значення Границі допустимої відносної основної похибки при вимірюванні ПЕД з довірчою імовірнiстю 0.95: – в пошуковому режимі, що не відповідає умовам технічної специфікації.
2. Учасником не підтверджено значення Границі допустимої відносної основної похибки при вимірюванні поверхневої густини потоку частинок бета-випромінення з довірчою імовірністю 0.95, %
– в режимі точного вимірювання
– в пошуковому режимі, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Враховуючи вищевикладене, Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника була правомірно відхилена Замовником на підставі зазначеної норми.
В той же час нагадуємо, що Учасник несе відповідальність за достовірність поданої інформації.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тому вимога Учасника скасувати дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ТЕТРА" суперечить чинному законодавству та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено