-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, 32331500-7 Записувальні прилади (боді-камери)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
247 837.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 478.38 UAH
мін. крок: 1% або 2 478.38 UAH
Період оскарження:
27.06.2024 15:14 - 05.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f12d4b53f02c426ca0794b36377cd52f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-007759-a.b3
Назва:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи ПрАТ «Акціонерна компанія Київводоканал» (надалі Замовник) від 19.07.2024, про визнання учасника ТОВ «Секур інтеграція» переможцем закупівлі та намір про укладення договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Акберова А.В. Киі_вводоканал.pdf 23.07.2024 14:11
- Скарга Акберова А.В. Киі_вводоканал.docx 23.07.2024 14:11
- Скарга Акберова А.В. Киі_вводоканал.pdf.p7s 23.07.2024 14:11
- sign.p7s 23.07.2024 14:12
- Акберова А.В. Киі_вводоканал пояснення.pdf 29.07.2024 17:16
- Акберова А.В. Киі_вводоканал пояснення.docx 29.07.2024 17:16
- Акберова А.В. Киі_вводоканал пояснення.pdf.p7s 29.07.2024 17:16
- sign.p7s 29.07.2024 17:17
- рішення від 25.07.2024 № 12734.pdf 25.07.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 № 13160.pdf 02.08.2024 13:04
- рішення від 01.08.2024 № 13160.pdf 06.08.2024 12:16
- Пояснення на скаргу.pdf 29.07.2024 13:38
- Пояснення на скаргу.docx 29.07.2024 13:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 14:39
Дата розгляду скарги:
01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2024 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.08.2024 12:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6606053d3e88483d99b85ade44c2021b
Заголовок пункту скарги:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи ПрАТ «Акціонерна компанія Київводоканал» (надалі Замовник) від 19.07.2024, про визнання учасника ТОВ «Секур інтеграція» переможцем закупівлі та намір про укладення договору.
27.06.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штук
ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, 32331500-7 Записувальні прилади (боді-камери): боді-камери (ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, 32331500-7 Записувальні прилади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
в якому прийняли участь 3 (три) учасника :
- ФОП СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
- ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ
- ФОП АКБЕРОВА АННА ВОЛОДИМИРІВНА
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу :
ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю від 19.07.2024 року.
Найменування переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ".
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації в силу наступних обставин.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (п. 39 Особливостей).
Прийняте рішення уповноважена особа оформлює протоколом. Стаття 11 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначає : рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
В порушення вищевказаних норм, рішення уповноваженої особи Замовника не оформлене протоколом.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації, яка затверджена рішенням від 27.06.2024 уповноваженої особи Замовника, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, 32331500-7 Записувальні прилади (боді-камери) :
Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент».
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ.
У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у технічних характеристиках замовника
При поданні пропозицій враховувати вимоги постанови КМУ від 09 квітня 2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації'' та постанови НБУ від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану».
Замовником встановлено :
1. Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі : Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb
Учасник закупівлі ТОВ «Секур інтеграція» у складі своєї тендерної пропозиції подав підтвердження за № 05-07/2024/07 від 05.07.2024 відповідності пропозиції учасника - нагрудного відеореєстратора Tescar BDC-53-64 необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам Замовника (ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ) :
Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb
Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) 64 Gb:
• Виробник: Protect
• Вбудований мікрофон: так
• GPS-модуль: Опціонально
• Бездротовий зв’язок: Опціонально
• Вага: 145 г
• Клас захисту: IP67
• Дисплей: 2-дюймовий кольоровий типу TFT-LCD
• Індикація режиму роботи: звукова, світлова, тактильна
• Лінза: Ширококутний 140-градусний об'єктив
• Матеріал корпусу: ABS-пластик
• Нічне бачення: до 10 метрів із можливістю розпізнати обличчя; до 4,5 метрів у повній темряві
• Пам'ять: 64 Гб
• Живлення: від 2 АКБ місткістю до 1950 mAh кожна
• Процесор: Ambrella A7L50 / A7L55
• Розміри: 84 x 54 x 29 мм
• Роздільна здатність МП: 5 МП
• Роздільна здатність зображення: до 32 Мп
• Роздільна здатність камери: до 2304x1296
• Швидкість затвора: 1/1000-1⁄2 секунди
• Тип камери: боді-камери
• Формат записування аудіо: AAC2 / MP3
• Індикація заряду АКБ: так
• Колір корпусу: чорний
• Гарантія: не менше 24 місяців
• Комплектація:
o Відеореєстратор Protect R-02A 64Gb
o USB кабель
o 2 акумуляторні батареї 1950 mAh кожна
o Зарядна док-станція для камери та додаткової батареї
o Металева кліпса
o Посібник користувача
Відповідає характеристикам:
Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb
При цьому які саме ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ має запропонований учасником товар – нагрудний відеореєстратор Tescar BDC-53-64 та чим це підтверджується – не зрозуміло.
Тобто учасник у поданій ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ ( додаток 4 до ТД) на запропонований ним товар, лише скопіював визначені Замовником характеристики, які відносяться виключно до Боді-камери (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb та в порушення вимог Тендерної документації не надав Інформацію про кількісні, технічні та якісні характеристики запропонованого ним предмета закупівлі - нагрудного відеореєстратора Tescar BDC-53-64, що є невідповідністю умовам технічної специфікації.
Отже якщо підсумувати коротко, то Учасник не надав підтвердження відповідності нагрудного відеореєстратору Тecsar BDC-53-64 до Protect R-02A 64Gb.
Тобто Учасник не надав підтвердження інформацію про відповідність запропонованого товару Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до умов Додатка 2 тендерної документації, а саме: не надав підтвердження технічних характеристик до нагрудного відеореєстратору Tecsar BDC-53-64.
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «Секур інтеграція» є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,
27.06.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штук
ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, 32331500-7 Записувальні прилади (боді-камери): боді-камери (ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, 32331500-7 Записувальні прилади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
в якому прийняли участь 3 (три) учасника :
- ФОП СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
- ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ
- ФОП АКБЕРОВА АННА ВОЛОДИМИРІВНА
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу :
ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю від 19.07.2024 року.
Найменування переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ".
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації в силу наступних обставин.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (п. 39 Особливостей).
Прийняте рішення уповноважена особа оформлює протоколом. Стаття 11 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначає : рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
В порушення вищевказаних норм, рішення уповноваженої особи Замовника не оформлене протоколом.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації, яка затверджена рішенням від 27.06.2024 уповноваженої особи Замовника, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, 32331500-7 Записувальні прилади (боді-камери) :
Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент».
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ.
У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у технічних характеристиках замовника
При поданні пропозицій враховувати вимоги постанови КМУ від 09 квітня 2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації'' та постанови НБУ від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану».
Замовником встановлено :
1. Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі : Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb
Учасник закупівлі ТОВ «Секур інтеграція» у складі своєї тендерної пропозиції подав підтвердження за № 05-07/2024/07 від 05.07.2024 відповідності пропозиції учасника - нагрудного відеореєстратора Tescar BDC-53-64 необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам Замовника (ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ) :
Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb
Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) 64 Gb:
• Виробник: Protect
• Вбудований мікрофон: так
• GPS-модуль: Опціонально
• Бездротовий зв’язок: Опціонально
• Вага: 145 г
• Клас захисту: IP67
• Дисплей: 2-дюймовий кольоровий типу TFT-LCD
• Індикація режиму роботи: звукова, світлова, тактильна
• Лінза: Ширококутний 140-градусний об'єктив
• Матеріал корпусу: ABS-пластик
• Нічне бачення: до 10 метрів із можливістю розпізнати обличчя; до 4,5 метрів у повній темряві
• Пам'ять: 64 Гб
• Живлення: від 2 АКБ місткістю до 1950 mAh кожна
• Процесор: Ambrella A7L50 / A7L55
• Розміри: 84 x 54 x 29 мм
• Роздільна здатність МП: 5 МП
• Роздільна здатність зображення: до 32 Мп
• Роздільна здатність камери: до 2304x1296
• Швидкість затвора: 1/1000-1⁄2 секунди
• Тип камери: боді-камери
• Формат записування аудіо: AAC2 / MP3
• Індикація заряду АКБ: так
• Колір корпусу: чорний
• Гарантія: не менше 24 місяців
• Комплектація:
o Відеореєстратор Protect R-02A 64Gb
o USB кабель
o 2 акумуляторні батареї 1950 mAh кожна
o Зарядна док-станція для камери та додаткової батареї
o Металева кліпса
o Посібник користувача
Відповідає характеристикам:
Боді-камера (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb
При цьому які саме ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ має запропонований учасником товар – нагрудний відеореєстратор Tescar BDC-53-64 та чим це підтверджується – не зрозуміло.
Тобто учасник у поданій ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ ( додаток 4 до ТД) на запропонований ним товар, лише скопіював визначені Замовником характеристики, які відносяться виключно до Боді-камери (нагрудний відеореєсторатор) Protect R-02A 64Gb та в порушення вимог Тендерної документації не надав Інформацію про кількісні, технічні та якісні характеристики запропонованого ним предмета закупівлі - нагрудного відеореєстратора Tescar BDC-53-64, що є невідповідністю умовам технічної специфікації.
Отже якщо підсумувати коротко, то Учасник не надав підтвердження відповідності нагрудного відеореєстратору Тecsar BDC-53-64 до Protect R-02A 64Gb.
Тобто Учасник не надав підтвердження інформацію про відповідність запропонованого товару Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до умов Додатка 2 тендерної документації, а саме: не надав підтвердження технічних характеристик до нагрудного відеореєстратору Tecsar BDC-53-64.
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «Секур інтеграція» є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Прошу: 1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-27-007759-a. 2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, від 19.07.2024, яке в порушення вимог Закону не оформлене відповідним протоколом та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.
Вимога
Є відповідь
Невідповідність ТД
Номер:
1dc9f9010da14b4483bae376a5af9521
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-007759-a.a2
Назва:
Невідповідність ТД
Вимога:
Шановний замовнику, в ТД зазначено, що Учасник має документально підтвердити інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до умов Додатка 2 тендерної документації.
В ціновій пропозиції Учасник запропонував Нагрудний відеореєстратор Тecsar BDC-53-64.
А в документі "_ 10. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (підтвердження відповідності).pdf" Учасник підтвердив відповідність тех.характеристик до нагрудного відеореєстратору моделі Protect R-02A 64Gb.
Отже не зрозуміло та немає підтвердження відповідності нагрудного відеореєстратору Protect R-02A 64Gb до Тecsar BDC-53-64.
Тобто Учасник не надав підтвердження інформацію про відповідність запропонованого товару Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до умов Додатка 2 тендерної документації, а саме: не надав підтвердження технічних характеристик до нагрудного відеореєстратору Tecsar BDC-53-64.
З урахуванням викладеного, прошу дискваліфікувати Учасника ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" у звязку з невідповідністю ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2024 16:48
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Відповідно Додатку 2 тендерної документації Учасник надає на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі своєї тендерної пропозиції:
копію(-ії) договору(-ів) за предметом закупівлі, який(-і) повинен(-ні) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів).
Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії:
• видаткової (-і) накладної (-і) та/або акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором
• позитивного листа-відгуку від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмет договору.
При цьому Предмет договору визначається за найменуванням номенклатури наведеним у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі.
На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» надано договір про закупівлю товарів від 18.11.2020 № 13 укладений з ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області з підтверджуючими документами виконання аналогічного договору, а саме видаткова накладна та лист відгук до наданого аналогічного договору. Таким чином, предмет вищевказаного аналогічного договору відповідає умовам Додатку 2 за номенклатурою та предметом договору.
2. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель Замовник керується Законом з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини першої статті 1 Закону).
Технічна специфікація містить таблицю з конкретним описом про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що складається з окремих пунктів, а саме: найменування товару, технічні характеристики, одиниці виміру, кількість.
Додатком 4 тендерної документації передбачено, зокрема, всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ. У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у технічних характеристиках замовника.
Еквівалент - це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Таким чином, Учасник може запропонувати товар, який повинен бути не з гіршими технічними характеристиками, визначені в тендерній документації.
Нагрудний відеореєстратор Тecsar BDC-53-64 є еквівалентом з такими ж та кращими технічними характеристиками як і відеореєстратор Protect R-02A 64Gb, а саме, лінза має ширококутний 170-градусний об'єктив, нічне бачення із можливістю розпізнавати обличчя до 15 метрів, роздільна здатність зображення – 36 Мп, що відповідає заявленим технічним вимогам.
Учасник ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» надав у складі своєї тендерної пропозиції заповнену форму «Цінова пропозиція», в якій вказаний нагрудний відеореєстратор Тecsar BDC-53-64 та сертифікат відповідності відеореєстратора торгової марки «Тecsar».
Учасником процедури закупівлі ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» на підтвердження зазначених вимог у складі тендерної пропозиції було надано технічну специфікацію до предмета закупівлі (файл _ 10. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (підтвердження відповідності).pdf), в якій на позицію «боді-камера (нагрудний відеореєстратор) Protect R-02A 64Gb» був запропонований еквівалент «нагрудний відеореєстратор Тecsar BDC-53-64» з технічними характеристиками, що різняться по показниках із зазначеними Замовником в технічній специфікації, однак, даний препарат можна вважати еквівалентом, що має не гірші технічні характеристики ніж зазначені Замовником при досягненні того ж самого або кращого результату та сфера застосування якого в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Отже, Учасник виконав вимоги тендерної документації Замовника в повному обсязі та правомірно був обраний Замовником переможцем процедури закупівлі, а твердження учасника у вимозі щодо невідповідності переможця процедури закупівлі ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ», є необґрунтованими та безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення статті 5 Закону України про публічні закупівлі
Номер:
e623f0577cdc427283f5610c478defe4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-007759-a.c1
Назва:
Порушення статті 5 Закону України про публічні закупівлі
Вимога:
Вимога
В протоколі від 15.07.2024 року про відхилення пропозиції Фізична особа підприємець Сігал Сергій Леонідович зазначено, що «Уповноваженою особою виявлено, що учасником не надано супроводжувальні документи необхідні для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме:
- документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством, згідно вимог пункту 2 Додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації.»
Фізична особа підприємець Сігал Сергій Леонідович у складі тендерної пропозиції надав документ «4.1. Декларація про відповідність.pdf», який підготовлено відповідно до діючого законодавства, а саме ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT).
З огляду на викладене, вимагаємо, відмінити попереднє рішення про відхилення нашої пропозиції та визначити Фізичну особу підприємця Сігал Сергія Леонідовича переможцем торгів. А також надати обґрунтування, що документ «4.1. Декларація про відповідність.pdf» не відповідає чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2024 12:45
Вирішення:
Згідно вимог пункту 2 Додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасник процедури закупівлі повинен надати супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів, а саме: документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
Сертифікат відповідності — це документ, що видається для підтвердження відповідності певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів чи умовам договорів.
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Видача сертифіката відповідності здійснюється уповноваженим підприємством – органом сертифікації продукції. Орган сертифікації має мати акредитацію на видачу таких сертифікатів.
Сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Він містить інформацію про характеристики продукції та її відповідність нормативно-технічним актам, національним або міжнародним стандартам. Сертифікат якості може бути виданий як на партію, так і на окремий виріб, в залежності від вимог нормативної документації на продукцію, і є супроводжувальним документом під час її постачання споживачу. Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару.
Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Додатково він може містити відмітку про проходження перевірки відділом з контролю якості підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів.
Декларація про відповідність — це документом, який безпосередньо складається виробником або його уповноваженим представником, щоб підтвердити, що продукція відповідає усім вимогам Технічних регламентів.
Декларація про відповідність, зокрема, повинна містити наступну інформацію: назва та повна адреса підприємства або адреса уповноваженого представника; серійний номер, модель або тип виробу; твердження про те, що виробник несе повну відповідальність за відповідність продукції; засоби ідентифікації товару, що дозволяють зберегти принцип простежуваності - це можуть бути зображення; відомості про нотифікований орган, який здійснив процедуру оцінки відповідності (у разі необхідності); вказання відповідного законодавства (регламенти, директиви), якому відповідає товар, а також будь - які гармонізовані стандарти, що використовуються для підтвердження відповідності; ім'я та підпис представника, уповноваженого підписувати декларацію; дата та місце видачі декларації.
На виконання зазначених вимог Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ у складі тендерної пропозиції було надано документ «Декларація про відповідність», що не відповідає встановленому зразку та не містить інформацію щодо вимог до її змісту, примірної структури чи форми. Крім цього, Учасником в цьому документі «декларація про відповідність» наведена табличка з даними про найменування товару, технічні характеристики, одиницю виміру та кількість, що по формі тотожна табличці наведеній в Додатку 4 «Технічна специфікація» тендерної документації та не містить дані, зокрема і про відповідність об’єкта декларації вимогам відповідних Технічних регламентів.
Водночас Учасником в своїй технічній специфікації було вказано товар з іншими характеристиками, ніж в наданому документі «декларація про відповідність».
Таким чином, у Замовника юридичних підстав для перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника не має, у зв’язку з чим визначення Учасника переможцем відкритих торгів не є можливим.
Статус вимоги:
Відхилено