• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Живильні середовища

Завершена

353 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 769.50 UAH
Період оскарження: 27.06.2024 15:00 - 02.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Скасувати Замовником його рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «ГЛАНСФАРМА»

Номер: a7387115860a4a6abd14dadd655b4369
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-007428-a.b2
Назва: Вимога Скасувати Замовником його рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «ГЛАНСФАРМА»
Вимога:
ТОВ «Глансфарма» приймало участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником по закупівлі «Живильні середовища» за № UA-2024-06-27-007428-a. Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку із чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Глансфарма» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність рішення Замовника. Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, рішення Замовника стосовно недопущення тендерної пропозиції ТОВ «Глансфарма» до аукціону та визнання Учасника таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника, по закупівлі оголошеній за №UA-2022-06-08-004576-a. ТОВ «Глансфарма» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» /надалі – Закон/ в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (авторизованому електронному майданчику) 27.06.2024 р. ТОВ «Глансфарма» 05.07.2024 р., до завершення прийому пропозицій, надало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Проте, як вбачається з Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2024-06-27-007428-a «Живильні середовища» від 12.07.2022 р. тендерну пропозицію ТОВ «Глансфарма» було відхилено та не допущено до аукціону на підставі пункту 44 Особливостей Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Відповідно до абз.1 пп.2 п.44 Особливостей Учасник допустив невідповідності в - інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі - відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зокрема, Замовник вважає не еквівалентною за складом одну з позицій, яку запропонував Учасник ТОВ «Глансфарма». Проте, це ріщення є дискримінаційним, та таким що порушує права Учасника ТОВ «Глансфарма», так як відповідно Розділу 3 пункту 6 Тендерної Документації – «Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками». Товар, який був запропонований Учасником ТОВ «Глансфарма» за своїми властивостями повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками, що підтверджено Інструкцією та Сертифікатом Аналізу і Якості. В свою чергу, замовник не зазначив у протоколі, яким діючим ДСТУ або іншим нормативним документом він керувався, коли визначав невідповідність запропонованого Учасником ТОВ «Глансфарма» товару. Також, іншою причиною для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Глансфарма», Замовник вказав ненадання сертифікату/паспорту якості/аналізу на інший товар. Проте знову ж таки не зазначив, відповідно якого ДСТУ передбачена потреба у такому документі для даного товару. Вважаємо, що таким прийнятим рішенням, діями або бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ч. 1 ст. 5 України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГЛАНСФАРМА» вимагає: Скасувати Замовником його рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «ГЛАНСФАРМА» у закупівлі «Живильні середовища», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-06-27-007428-a; Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ГЛАНСФАРМА», зокрема, його права на отримання вигоди, пов’язаної із перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. В разі відсутності обґрунтованої відповіді залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного Комітету України та продовжувати оскарження згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, нагадуємо Вам, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) зі змінами та доповненнями, а також Постанова Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 (далі - Особливості). Враховуючи пункти 31 та 33 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік відомостей, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (пункт 3), та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (пункту 4). Технічна специфікація то є встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону згідно з частиною першою статті 24 Закону та пунктом 54 Особливостей. Учасник має право оскаржити умови тендерної документації. Порядок оскарження визначено статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей. Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Таким чином, відсутність запиту щодо уточнень умов тендерної документації або їх оскарження, вважається згодою Учасника з умовами тендерної документації Замовника, зокрема технічними вимогами до предмету закупівлі. Стосовно скарги, що учасник ТОВ «Глансфарма» не був допущений до аукціону. Аукціон по даній закупівлі відбувся 08.07.2024р. де ТОВ «Глансфарма» брав участь і за результатами аукціону зайняв першу позицію. До того ж посилання у вимозі на іншу закупівлю UA-2022-06-08-004576-a не має відношення до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Про порушення прав та законних інтересів суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства,

Номер: 69ace27e06d14a40825883ac9e4fdf04
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-007428-a.a1
Назва: Про порушення прав та законних інтересів суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства,
Вимога:
ТОВ «Глансфарма» приймало участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником по закупівлі «Живильні середовища» за № UA-2024-06-27-007428-a. Замовником були у зв’язку із чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Глансфарма» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність рішення Замовника. Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, рішення Замовника стосовно недопущення тендерної пропозиції ТОВ «Глансфарма» до аукціону та визнання Учасника таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника, по закупівлі оголошеній за №UA-2022-06-08-004576-a. ТОВ «Глансфарма» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» /надалі – Закон/ в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (авторизованому електронному майданчику) 27.06.2024 р. ТОВ «Глансфарма» 05.07.2024 р., до завершення прийому пропозицій, надало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Проте, як вбачається з Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2024-06-27-007428-a «Живильні середовища» від 12.07.2022 р. тендерну пропозицію ТОВ «Глансфарма» було відхилено та не допущено до аукціону на підставі пункту 44 Особливостей Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Відповідно до абз.1 пп.2 п.44 Особливостей Учасник допустив невідповідності в - інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі - відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зокрема, Замовник вважає не еквівалентною за складом одну з позицій, яку запропонував Учасник ТОВ «Глансфарма». Проте, це ріщення є дискримінаційним, та таким що порушує права Учасника ТОВ «Глансфарма», так як відповідно Розділу 3 пункту 6 Тендерної Документації – «Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками». Товар, який був запропонований Учасником ТОВ «Глансфарма» за своїми властивостями повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками, що підтверджено Інструкцією та Сертифікатом Аналізу і Якості. В свою чергу, замовник не зазначив у протоколі, яким діючим ДСТУ або іншим нормативним документом він керувався, коли визначав невідповідність запропонованого Учасником ТОВ «Глансфарма» товару. Також, іншою причиною для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Глансфарма», Замовник вказав ненадання сертифікату/паспорту якості/аналізу на інший товар. Проте знову ж таки не зазначив, відповідно якого ДСТУ передбачена потреба у такому документі для даного товару. Вважаємо, що таким прийнятим рішенням, діями або бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ч. 1 ст. 5 України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГЛАНСФАРМА» вимагає: 1) Встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі щодо неправомірного відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «ГЛАНСФАРМА» у закупівлі «Живильні середовища», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-06-27-007428-a; 2) Зобов’язати Замовника скасувати його рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «ГЛАНСФАРМА» у закупівлі «Живильні середовища», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-06-27-007428-a; Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ГЛАНСФАРМА», зокрема, його права на отримання вигоди, пов’язаної із перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: орфографічні помилки
Дата скасування: 17.07.2024 13:39