• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

684 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 420.00 UAH
Період оскарження: 27.06.2024 14:59 - 02.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 11 липня  2024 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».

Номер: e488895fdc6143fe9d7bdc5bac62b702
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-007404-a.c1
Назва: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 11 липня  2024 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2024 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2024 12:05
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2024 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Інформація щодо виконання рішення № 12704-р/пк-пз від 24.07.2024 р. На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно рішенню в якому зазначено що Замовник Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю товару згідно коду "ДК 021:2015 : 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцелярське приладдя)", ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-27-007404-a. На виконання вищевказаного Замовник скасував рішення від 11.07.2024 р № 20/3 Про розгляд тендерної пропозиції та про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя) UA-2024-06-27-007404-a Рішення виконанно шляхом повернення на кваліфікацію учасника так налаштовано функціонал майданчика
Автор: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Ірина Нікітіна +380971346520 op1@klyaksa.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ab6c1b1b86c74772b550629d852a373b
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 11 липня  2024 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржником    у складі документації на виконання вимог тендерної документації згідно Додатку 3: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:1. Документи, що підтверджують якість товару: сертифікат якості (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів), та країни походження, та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог»,
було надано документ , а саме СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ від 04.07.2024 ( у вигляді файлу «Сертифікат якості Вилайн Груп.pdf»)  Скаржник зазначає ,що ним було   підтверджено  відповідність вимогам Замовника в частині технічних та якісних характеристик предмету закупівлі за  всіма позиціями замовленими Замовником у Додатку 3 до тендерної документації шляхом надання вищезазначеного документу  СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ від 04.07.2024 ( у вигляді файлу «Сертифікат якості Вилайн Груп.pdf»). Відповідно до вищевикладеного Скаржник вважає,що ним   не  допущено  невідповідностей у складі тендерної пропозиції  та  його Пропозиція повністю відповідає вимогам Документації згідно Додатку 3.
 
  Слід окремо  зазначити, що Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог до порядку оформлення, а також до суб’єктів ,якими має бути виданий сертифікат якості.
 Скаржник вважає ,що  у Замовника були відсутні підстави  , що до відхилення   тендерної пропозиції Переможця ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», так як Пропозиція відповідає  вимогам та  умовам передбачених тендерною документацією, у Додатку 3.
 
Слід додати, що аналогічне порушення  ,  розглядались  Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 5790-р/п к -пз    від 01.04.2024,  та розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від  19 березня  2024 року по закупівлі  № UA-
2024-02-27-011907-a  щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила:  «Документація  не  містить  окремих  вимог  до  порядку  оформлення  та  змісту декларацій відповідності, а також вимог до суб’єктів, якими мають бути видані декларації.Враховуючи   наведене,   Пропозиція   Скаржника   була   неправомірно   відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 14.03.2024 № 60/6.Неправомірно   відхиливши   Пропозицію   Скаржника   з   підстав,   наведених   у протоколі від 14.03.2024 № 60/6, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.»
 
 
Скаржник, вважає, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей.    
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу Щодо прийняття рішення Уповноваженою Особою №20/3/4 від 09 серпня  2024 року, щодо неправомірної  відміни  процедури  відкритих торгів з особливостями за номером оголошення UA-2024-06-27-007404-a з предмету закупівлі ДК 021:2015 : 30190000-7  «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя) .

Номер: 10f85f5d62b445f884af689b76e532ba
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-27-007404-a.b2
Назва: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу Щодо прийняття рішення Уповноваженою Особою №20/3/4 від 09 серпня  2024 року, щодо неправомірної  відміни  процедури  відкритих торгів з особливостями за номером оголошення UA-2024-06-27-007404-a з предмету закупівлі ДК 021:2015 : 30190000-7  «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя) .
Скарга:
Дата розгляду скарги: 29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2024 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2024 17:01
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2024 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно рішенню в якому зазначено що Замовник Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю товару згідно коду "ДК 021:2015 : 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцелярське приладдя)", ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-27-007404-a. На виконання вищевказаного Замовник скасував рішення від 09.08.2024 р № 20/3/4 про відміну процедури закупівлі учасника за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя) UA-2024-06-27-007404-a
Автор: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Ірина Нікітіна +380971346520 op1@klyaksa.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 488e510a062c4d1f83b713276598606f
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу Щодо прийняття рішення Уповноваженою Особою №20/3/4 від 09 серпня  2024 року, щодо неправомірної  відміни  процедури  відкритих торгів з особливостями за номером оголошення UA-2024-06-27-007404-a з предмету закупівлі ДК 021:2015 : 30190000-7  «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярське приладдя) .
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 50 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення процедури закупівлі) Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
 
 Скаржник вважає та звертає увагу, що Замовник у Протоколі щодо прийняття рішення УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №20/3/4 від  09  серпня 2024 року  не зазначив які саме виявлені  порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель  та  не зазначив правомірні причини відміни   Процедури закупівлі. Разом з тим Замовник не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника щодо відміни   Процедури закупівлі.
 
Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника . Враховуючи  вищенаведену інформацію,  Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених вище підстав.
 
Скаржник вважає, що  Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей неправомірно   відмінивши   тендер,  зазначивши у Протоколі причину відміни:  «неможливість  усунення  виявлених  порушень  законодавства  у сфері публічних закупівель» та коментар щодо причини відміни :«Враховуючи наведене, внесення змін в тендерну документацію на цьому етапі проведення відкритих торгів з особливостями не передбачено Законодавствам, проте для забезпечення потреб лікарні якісною продукцією необхідно підтвердити документацією для цього необхідно встановити вимоги щодо надання сертифіката якості на товар з деталізацією/конкретизацією та інших вимог до такого документа, про що вказано в рішенні АМКУ.» Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
 
Замовник оголосив про проведення процедури закупівлі відкритих торгів, опублікувавши 27 червня 2024 року, оголошення  № UA-2024-06-27-007404-a  в електронній системі PROZORO. Відповідно до Протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 11.07.2024 Пропозиція Скаржника була відхилена з
наступної підстави: «Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги:
Додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до товару: ДК 021:2015 : 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцелярське приладдя)Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:1. Документи, що підтверджують якість товару: сертифікат якості (з зазначенням у сертифікаті  якості  усіх  технічних  характеристик  (технічних  параметрів),  та  країни походження, та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог. Учасник  надав  в  складі  своєї  тендерної  документацію  документ  на  своєму форменому  бланці  свого  підприємства  та  зазначив  назву  Сертифікат  якості  проте Сертифікат відповідності це документ, виданий компетентною організацією чи установою, який підтверджує, що продукт (товар), послуга чи система менеджменту (стандарти ISO) відповідає визначеним нормативам, стандартам або технічним вимогам. Сертифікат якості
– це документ, який підтверджує фактичну якість товару або послуги. Він є важливим інструментом для підтвердження якості продукції та довіри споживачів.Виходячи зі змісту вищевказаних документів, вони не відповідають зазначеним вимогам  Додатоку  3  до  тендерної  документації  ТЕХНІЧНЕ  ЗАВДАННЯ  НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,  ЯКІСНІ  ТА  КІЛЬКІСНІ  ХАРАКТЕРИСТИКИ  ПРЕДМЕТА  ЗАКУПІВЛІ: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до товару: ДК 021:2015 :
30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцелярське приладдя) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
1. Документи, що підтверджують якість товару: сертифікат якості (з зазначенням у сертифікаті  якості  усіх  технічних  характеристик  (технічних  параметрів),  та  країни походження, та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог.Таким  чином,  тендерна  пропозиція  Учасника  не  відповідає  встановленим  у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна  пропозиція  не  відповідає  вимогам,  установленим  у  тендерній  документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.Враховуючи  викладене,  тендерна  пропозиція  Учасника  підлягає  відхиленню  на підставі зазначеної норми.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника»
 
Так  як Скаржник  , не погоджувався  з рішенням Протоколу від 11 липня  2024 року,  щодо прийняття рішення УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ  Замовника  про відхилення  пропозиції Скаржника,то  звернувся до Комісії  Антимонопольного  комітету  України  з  розгляду  скарг  про  порушення законодавства  у  сфері  публічних  закупівель 16 липня 2024 подавши  Скаргу  № UA-2024-06-27-007404-a.c1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі . Розглянувши скаргу Комісія  Антимонопольного  комітету  України  з  розгляду  скарг  про  порушення законодавства  у  сфері  публічних  закупівель встановила: «Також Документація не містить окремих вимог до оформлення сертифікату якості,зокрема, ким повинен бути виданий сертифікат. Враховуючи наведене, у тому числі, наданий у складі Пропозиції сертифікат якості від   04.07.2024,   який   містить   інформацію   про   технічні   характеристики   та   країну походження, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 11.07.2024.Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі,Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей. Постановила Зобов'язати   Комунальне   некомерційне   підприємство   "Міська   лікарня   №9"Запорізької міської ради (ЄДРПОУ 05498694) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВИЛАЙН ГРУП" (код ЄДРПОУ:38295925) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 : 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Канцелярське приладдя)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-27-007404-a.Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк.»
 
  Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону. Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-06-27-007404-a. Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Неправомірно   відмінивши   тендер,   Замовник   порушив   вимоги   пункту   50
Особливостей.
 
  Скаржник вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів через неправомірну відміну тендера та порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі": добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
 
                Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
 
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 50,55, 56, 59 Особливостей,
 
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)