-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область
Торги відмінено
2 014 505.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2018 12:35 - 14.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога (скарга) щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі
Номер:
90ed9fb4a08b4952b768b1f8d92f78e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-001460-a.b1
Назва:
Вимога (скарга) щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі
Вимога:
Управлінням інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-01-001460-a.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
- ТОВ Союзтранспроект;
- ПП НВФ "Мостопроект";
- Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”;
- Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА";
- ТОВ «ВІАКОН Україна»;
- ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ";
- Приватне підприємство "Парк Нових Технологій".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» після оголошення результатів посіло четверту сходинку з ціновою пропозицією.
Відповідно до Протоколу №8/12/2018 від 12.07.2018 р. засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Учасником у складі Тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано договір оренди №2/17 від 03.04.2017р., який зазначено у довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. №122т від 08.06.2018р. як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, чим не виконано умови Тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації)».
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасувати Протокол №8/12/2018 від 12.07.2018 р. з наступних підстав:
1. За умовами п.3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (надалі – «Тендерна документація»):
На виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
Додатком 1 до Тендерної документації передбачено надання наступної інформації про наявне обладнання:
- Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази*;
- Кількість;
- Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких);
- Примітка**.
На виконання вищезазначених вимог Тендерної Документації Довідка «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» – надана ПВКП «Технотранспроект» у складі тендерної пропозиції за вих. № 122т від 08.06.2018р.
2. У довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. зазначається, що обладнання є Орендованим, та згідно з назвою графи «Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких)», вказування реквізитів Договору оренди є не обов’язковим та будь якими іншими умовами тендерної документації закупівлі - не передбачається. Інформація про Зазначений номер договору оренди № 2/17 від 03.04.17р. є опискою (технічною помилкою), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції на підставі п. 5.2. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної Документації Закупівлі: Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки в тому числі відсутність, підписів на окремих документах.
Також вважаємо за необхідним зазначити що, Тендерною Документацією Закупівлі не передбачено відхилення тендерної пропозиції за надання інформації, яка не вимагається та є опискою яка не має істотний характер.
3. На підтвердження наявності залучених машин, механізмів та обладнання Учасник залучив до Тендерної пропозиції наступні документи:
- Договір № 1/ТТП операційної оренди майна від 02.01.2018р. з усіма додатками, передбаченими договором;
- Лист від орендодавця ФОП Таран В.І. щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі та зазначено, що договір оренди є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг за предметом закупівлі.
Вказане в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. обладнання ПОВНІСТЮ (за назвою типом (маркою), кількістю) відповідає наявному обладнанню в Договорі операційної оренди майна від 02.01.2018р. №1/ТТП, наданому в складі Тендерної пропозиції на підтвердження вказаного в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» обладнання, що також вказує на технічну помилку при заповненні форми Додатку 1 до Тендерної документації.
До того ж, відповідно до п.5.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, з урахуванням основних принципів Державних закупівель «максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Вважаємо дії тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» незаконними, такими, що не відповідають принципам публічних закупівель, проявом порушення принципу конкурентності та такими, що суперечать чинному законодавству; обґрунтовуючи вказані твердження слід зауважити, що Замовник перейшов до наступної пропозиції, яка за ціною є менш вигідна ніж запропонована ПВКП «Технотранспроект», що прямо порушує статтю 28 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто замовником ігноруються норми Закону і не враховується ціна зазначена в пропозиції, яка відрізняється від цінової пропозиції конкурента.
Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням».
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника - Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», надання забезпечення тендерної пропозиції, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації Закупівлі, вимагаємо:
1. Переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект»;
2. Скасувати Протокол №8/12/2018 від 12.07.2018 р. засідання тендерного комітету Миколаївської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», пропозиція якого відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації Закупівлі;
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення.PDF 13.07.2018 13:40
Дата подачі:
13.07.2018 13:40
Вирішення:
Тендерний комітет управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 8/12/2018 від 12.07.2018 року» на підставі п.4ч.1.ст.30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), п.1 ч.1ст. 30 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям) було прийнято законне та виважене рішення щодо відхилення тендерної прозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» (далі – Учасник), так як Учасником в складі Тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано Договір оренди № 2/17 від 03.04.17, який зазначено у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі за вих.№ 122т від 08.06.2018р. як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, чим не виконано умови Тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації).
По – перше, договір оренди № 2/17 від 03.04.2017 зазаначено в усіх п’ятидесяти п’яти позиціях Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі (вих.№ 122т від 08.06.2018р.) як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, тому вважати зазаначене опискою не є можливим.
По – друге, при вивченні відповідності техніки (назва, тип, марка обладнання), яка вказана у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі, акту приймання – передачі майна в операційну оренду від 02 січня 2018 року (додаток до договору операційної операційної оренди майна від 02.01.2018 №1/ТТП), встановлено наявність суттєвої невідповідності - в Акті приймання –передачі майна відсутній Ноутбук Asus M 50 VC (2шт.) (позиція 1 Довідки), також у вищезазначеній Довідці вказано GPS приймач Topcon GRS-1(позиція 41 Довідки), а в Акті GPS приймач Topcon GRS-1 марка «Trimbie Navigation Ltd». Тобто Ваше твердження, що вказане в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. обладнання ПОВНІСТЮ (за назвою типом (маркою), кількістю) відповідає наявному обладнанню в Договорі операційної оренди майна від 02.01.2018р. №1/ТТП є таким, що не відповідає дійсності.
Враховуючи вищевикладене, Замовником правомірно, з дотриманням всіх норм Закону відхилено Вашу тендерну пропозицію. На підставі зазначеного тендерним комітетом прийнято ріщення про відмову Учаснику - Приватному виробничо-комерційному підприємству «Технотранспроект» у задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено