-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт східців та улаштування пандусів, Комунального закладу «Слобожанський центр культурних послуг» Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське, вул. Героїв України, 23
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2024 11:34 - 04.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо скасування протокольного рішення Уповноваженої особи про відхилення пропозиції ФОП Петров
Номер:
27458d07109e4ccaa7405d1ae2242455
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-003411-a.c2
Назва:
щодо скасування протокольного рішення Уповноваженої особи про відхилення пропозиції ФОП Петров
Вимога:
За закупівлею «Поточний ремонт східців та улаштування пандусів, Комунального закладу «Слобожанський центр культурних послуг» Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське, вул. Героїв України, 23» закупівля:UA-2024-06-27-003411-a в системі публічних закупівель Уповноваженою особою Замовника було опубліковано протокольне рішення № б/н від 10.07.2024 р. про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною.
Вважаємо дане рішення таким, що містить дискримінаційну ознаку є незаконним, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, добросовісній конкуренції серед учасників,а саме:
1. Тендерна документація містить такі вимоги: Під час подання пропозиції Учасник торгів надає кошторисну документацію розроблену у програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів з розрахунками передбачених витрат) підписану та завірену печаткою Учасника торгів в електронному вигляді та інформаційну модель з розширенням *.IMD. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників.
Учасник ФОП ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав документи: кошторисну документацію розроблену у програмному комплексі Будівельні технології: Кошторис 8.1 (дефектний акт, договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів з розрахунками передбачених витрат, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва), яка розроблена у форматі еквівалентному програмному забезпеченню АВК-5 та має можливість повноцінної інтеграції у АВК-5.
Також повідомляємо, що кошторисні документи, складені нами з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо. При розрахунку вартості послуг нами враховано всі витрати по виконанню ремонтно-будівельних робіт визначених у дефектному акті з урахуванням всіх умов надання послуг.
2. Також зазначаємо, що в Тендерній документації Замовника, а саме Технічній специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації) в п.п 4.1 п. 4. «Вимоги до учасника», Замовником зазначено, що «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів)». Тобто для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовник не вказує учаснику в якому програмному комплексі необхідно надати кошторисні розрахунки.
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам» , а саме п.п.4.1 п.4 «Технічної специфікації (Додатку 2 до Тендерної документації) у складі тендерної пропозиції ФОП Петров А.О. надав договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів), та про що додатково було зазначено у довідці №4 від 05.07.2024 р.,яку надано у складі нашої тендерної документації.
Таким чином тендерна пропозиція ФОП ПЕТРОВА АНДРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА відповідає всім умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищезазначеного вважаємо протокольне рішення № б/н від 10.07.2024 р. про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ є незаконним та таким, що містить дискримінаційну ознаку, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, добросовісній конкуренції серед учасників,а саме: не всі Учасники мають змогу мати декілька програмних комплексів, і це не є ефективно, оскільки програмний комплекс Будівельні технології: Кошторис 8.1, має формат еквівалентний програмному забезпеченню АВК-5 та має можливість повноцінної інтеграції у АВК-5. Таким чином, встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників.
ВИМАГАЄМО: З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи № б/н від 10.07.2024 р. про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2024 13:04
Вирішення:
Щодо дискваліфікації учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, повідомляємо наступне:
Умовами Тендерної документації не передбачено надання договірної ціни, яка розроблена у форматі, еквівалентному програмному забезпеченню АВК-5 . Надаючи файли, розроблені у інших програмних комплексах підвищується ризик спотворення файлів та викривлення вихідних даних, що може призвести до додаткових факторів, що можуть вплинути на вартість предмету закупівлі тощо.
На етапі подання тендерних пропозицій не надходило жодних звернень стосовно роз'яснень умов подання тендерних пропозицій, або Вимог щодо внесення змін до Тендерної документації.
Отже, Замовник зобов'язаний розглядати тендерні пропозиції учасників згідно чинної Тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації
Номер:
5e06e461d7fa489a9b747bb4e83c35af
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-003411-a.b1
Назва:
щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації
Вимога:
За закупівлею «Поточний ремонт східців та улаштування пандусів, Комунального закладу «Слобожанський центр культурних послуг» Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське, вул. Героїв України, 23» закупівля:UA-2024-06-27-003411-a в системі публічних закупівель Уповноваженою особою Замовника було опубліковано протокольне рішення № б/н від 10.07.2024 р. про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною.
Вважаємо дане рішення таким, що містить дискримінаційну ознаку є незаконним, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, добросовісній конкуренції серед учасників,а саме:
1. Тендерна документація містить такі вимоги: Під час подання пропозиції Учасник торгів надає кошторисну документацію розроблену у програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів з розрахунками передбачених витрат) підписану та завірену печаткою Учасника торгів в електронному вигляді та інформаційну модель з розширенням *.IMD. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників.
Учасник ФОП ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав документи: кошторисну документацію розроблену у програмному комплексі Будівельні технології: Кошторис 8.1 (дефектний акт, договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів з розрахунками передбачених витрат, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва), яка розроблена у форматі еквівалентному програмному забезпеченню АВК-5 та має можливість повноцінної інтеграції у АВК-5.
Також повідомляємо, що кошторисні документи, складені нами з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо. При розрахунку вартості послуг нами враховано всі витрати по виконанню ремонтно-будівельних робіт визначених у дефектному акті з урахуванням всіх умов надання послуг.
2. Також зазначаємо, що в Тендерній документації Замовника, а саме Технічній специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації) в п.п 4.1 п. 4. «Вимоги до учасника», Замовником зазначено, що «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів)». Тобто для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовник не вказує учаснику в якому програмному комплексі необхідно надати кошторисні розрахунки.
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам» , а саме п.п.4.1 п.4 «Технічної специфікації (Додатку 2 до Тендерної документації) у складі тендерної пропозиції ФОП Петров А.О. надав договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів), та про що додатково було зазначено у довідці №4 від 05.07.2024 р.,яку надано у складі нашої тендерної документації.
Таким чином тендерна пропозиція ФОП ПЕТРОВА АНДРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА відповідає всім умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищезазначеного вважаємо протокольне рішення № б/н від 10.07.2024 р. про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ є незаконним та таким, що містить дискримінаційну ознаку, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, добросовісній конкуренції серед учасників,а саме: не всі Учасники мають змогу мати декілька програмних комплексів, і це не є ефективно, оскільки програмний комплекс Будівельні технології: Кошторис 8.1, має формат еквівалентний програмному забезпеченню АВК-5 та має можливість повноцінної інтеграції у АВК-5. Таким чином, встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників.
Керуючись статтєю 10 Закону та п.3 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Замовника ВИМАГАЄМО: надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації. Та просимо надати обґрунтовані роз’яснення по яким параметрам кошторисна документація, що розроблена та складена нами з урахуванням вимог законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічних умов у програмному комплексі Будівельні технології: Кошторис 8.1, що розроблена у форматі еквівалентному програмному забезпеченню АВК-5 та має можливість повноцінної інтеграції у АВК-5 не задовольняє вимоги Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2024 11:32
Вирішення:
Щодо параметрів, визначених Замовником в тендерній документації, стосовно надання кошторисної документації в програмі АВК-5, повідомляємо наступне:
Штатним розписом Замовника не передбачена посада кошторисника, або відповіфдного спеціаліста, який має досвід роботи в різних програмних комплексах у сфері будівництва (поточних ремонтів). У уповноваженої особи є поверхневі знання роботи в програмному комплексі АВК-5, тому умовами Тендерної документації не передбачено надання договірної ціни, яка розроблена у форматі, еквівалентному програмному забезпеченню АВК-5 . Надаючи файли, розроблені у інших програмних комплексах підвищується ризик спотворення файлів та викривлення вихідних даних, що може призвести до додаткових факторів, що можуть вплинути на вартість предмету закупівлі тощо.
На етапі подання тендерних пропозицій не надходило жодних звернень стосовно роз'яснень умов подання тендерних пропозицій, або Вимог щодо внесення змін до Тендерної документації.
Отже, Замовник зобов'язаний розглядати тендерні пропозиції учанисників згідно чинної Тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено