-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: вул. Хворостянка,3 в м.Суми
Завершена
9 723 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 618.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 48 618.85 UAH
Період оскарження:
26.06.2024 16:59 - 08.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
df9fa0a5a59243359b3702c1efffdfd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-26-010584-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.07.2024 15:57
- Штатний розпис.pdf 23.07.2024 15:57
- Договір на будівельне сміття.pdf 23.07.2024 15:57
- Довіреність Захаров.pdf 23.07.2024 15:57
- протокол відхилення капремонт.pdf 23.07.2024 15:59
- sign.p7s 23.07.2024 16:18
- рішення від 25.07.2024 № 12746.pdf 25.07.2024 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 № 13167.pdf 02.08.2024 14:13
- рішення від 01.08.2024 № 13167.pdf 06.08.2024 17:48
- 421-29-08-23.doc 29.07.2024 11:38
- Наказ.pdf 29.07.2024 11:38
- 420-29-08-23.doc 29.07.2024 11:38
- Пояснення на скаргу антимоноп нове.doc 29.07.2024 11:38
- Пояснення.pdf 29.07.2024 11:38
- Положення.pdf 29.07.2024 11:38
- Рішення АМКУ 09.08.2024.pdf 09.08.2024 09:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 16:28
Дата розгляду скарги:
01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2024 17:48
Дата виконання рішення Замовником:
09.08.2024 09:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.08.2024 за ідентифікатором закупівлі UA-2024-06-26-010584-a вважаю за необхідне повернути на кваліфікацію товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕКТРО ЛЕНД" (код ЄДРПОУ:39583429) та товариство з обмеженою відповідальністю "СУМИСЛАВБУД" (код ЄДРПОУ:35906877), а також надіслати дане рішення до Антимонопольного комітету України через систему prozorro.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a8232f78a2bf46e7bf01ae99147a3f84
Заголовок пункту скарги:
Наявність, порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку виконання робіт, які є предметом закупівлі, що підтверджується документами тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Неправомірне визначення переможцем ТОВ «Сумиславбуд» позбавляє ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» право на добросов
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником не була висунута вимога щодо виправлення та надання інформації та / або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником не була висунута вимога щодо виправлення та надання інформації та / або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин.
×
-
Назва доказу:
Протокол № 15 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.07.2024 року про відхилення на 2 аркушах.
-
Повʼязаний документ:
протокол відхилення капремонт.pdf
-
-
Назва доказу:
Довіреність від 01.07.2024 року № 1/07.24 на Захарова Максима Євгеновича на 1 аркуші.
-
Повʼязаний документ:
Довіреність Захаров.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір про надання послуг від 03.06.2024 року №03/06-1 на 7 аркушах.
-
Повʼязаний документ:
Договір на будівельне сміття.pdf
-
-
Назва доказу:
Штатний розпис ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» станом на 01.07.2024 року на 2 аркушах.
-
Повʼязаний документ:
Штатний розпис.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Визнати рішення Протокол № 15 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.07.2024 року про відхилення ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» зазначено неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення по визнання переможцем ТОВ «Сумиславбуд» від 18 липня 2024 року протокол № 16 «Щодо прийняття рішення уповноваженої особи», винесеного у процедурі закупівлі по предмету закупівлі Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: вул. Хворостянка,3 в м.Суми ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-26-010584-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне відхилення та відміна торгів позбавляє ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» право на добросовісну та справедливу конкуренцію, право на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, а також за таких умов порушує право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Номер:
6f8937791cfe41ac9dabd245f4a0485f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-26-010584-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення та відміна торгів позбавляє ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» право на добросовісну та справедливу конкуренцію, право на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, а також за таких умов порушує право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення УО про відміну скасування торгів.pdf 13.09.2024 14:41
- Пояснення по суті скарги 2.pdf 22.08.2024 15:50
- Рішення про відміну торгів.pdf 22.08.2024 15:50
- Лист Нац. поліції.pdf 22.08.2024 15:50
- Пояснення по суті скарги.docx 22.08.2024 15:50
- рішення від 29.08.2024 № 14549.pdf 02.09.2024 17:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2024 № 14549.pdf 30.08.2024 14:56
- рішення від 21.08.2024 № 14086.pdf 21.08.2024 15:55
- sign.p7s 19.08.2024 10:11
- 104_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.pdf 19.08.2024 10:08
- Рішення уповноваженої особи _18_ 09.08.2024.pdf 19.08.2024 10:08
- Скарга_2.pdf 19.08.2024 10:08
- 3.5_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf 19.08.2024 10:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 10:51
Дата розгляду скарги:
29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.08.2024 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.09.2024 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2024 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом №20 від 13.09.2024 скасовано рішення уповноваженої особи від 14.08.2024 № 19 про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі "Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради за адресою: вул. Хворостянка,3 в м.Суми" за ідентифікатором закупівлі UA-2024-06-26-010584-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
313bf89a23dc421c857c2e0da90851cf
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника викладені у протоколі № 19 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2024 року про відміну відкритих торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
9 квітня 2024 року набули чинності нові зміни, а саме Постанова Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» абзац третій пункту 3 викладений в такій редакції: “Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим — шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6 1розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.”
Тепер в Постанові Кабінету Міністрів України 1178 уточнено, що, якщо Замовник проводить закупівлю роботи чи послуги в рамках якої передбачається придбання товару, що входить до переліку локалізованих, то вартісні межі щодо застосування вимог локалізації рахуються по вартості товару, а не всієї послуги чи роботи.
Тепер в Постанові Кабінету Міністрів України 1178 уточнено, що, якщо Замовник проводить закупівлю роботи чи послуги в рамках якої передбачається придбання товару, що входить до переліку локалізованих, то вартісні межі щодо застосування вимог локалізації рахуються по вартості товару, а не всієї послуги чи роботи.
×
-
Назва доказу:
104_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04
-
Повʼязаний документ:
104_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.pdf
-
-
Назва доказу:
3.5_ДЦ_ЛК1_02-01-02
-
Повʼязаний документ:
3.5_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 19 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.07.2024 року про відміну торгів
-
Повʼязаний документ:
Рішення уповноваженої особи _18_ 09.08.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД», винесеного у процедурі закупівлі по предмету закупівлі Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: вул. Хворостянка,3 в м.Суми ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-26-010584-a відповідно до чинного законодавства України.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати рішення Протокол № 19 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2024 року про відміну відкритих торгів неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.