-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лампа операційна стельова НК 024:2023: 12282 Операційний світильник)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
26.06.2024 15:48 - 01.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
fcd4ac84b2ea43dcaed8d7899aa512e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-26-009026-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
08 липня 2024 року в електронній системі закупівель Уповноваженою особою Замовника був опублікований ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
ТОВ «МЕДФЛАЙ» (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи, щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає технічним умовам, що визначені у тендерній документації. Зокрема, Рішення прийняте з порушеннями ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості). Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою
Пов'язані документи:
Учасник
- Аворизаційний лист .pdf 11.07.2024 16:50
- Про намір укласти договір.pdf 11.07.2024 16:50
- Гарантійний лист щодо гарантійного терміну.pdf 11.07.2024 16:50
- Додаток 1 до тендерної документації.doc 11.07.2024 16:50
- Посібник користувача SK-LLD7070.pdf 11.07.2024 16:50
- Скарга на рішення про переможця.pdf 11.07.2024 16:50
- МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 11.07.2024 16:50
- Скарга на рішення про переможця.docx 11.07.2024 16:50
- sign.p7s 11.07.2024 16:51
- рішення від 15.07.2024 № 12084.pdf 15.07.2024 18:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2024 № 12594.pdf 24.07.2024 13:44
- рішення від 23.07.2024 № 12594.pdf 25.07.2024 17:26
- Відповідь_на_скаргу.docx 17.07.2024 15:16
- Відповідь_на_скаргу.pdf 17.07.2024 15:16
- Аворизаційний лист .pdf 17.07.2024 15:16
- Гарантійний лист щодо гарантійного терміну.pdf 17.07.2024 15:17
- МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_1.pdf 17.07.2024 15:17
- Посібник користувача SK-LLD7070_1.pdf 17.07.2024 15:17
- Протокол.pdf 01.08.2024 13:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.07.2024 16:53
Дата розгляду скарги:
23.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2024 18:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2024 17:27
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2024 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2fe39ddef70a49f6b24516bc7d84f3bf
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
І. Підстави подання скарги.
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 26.06.2024 року була оголошена закупівля товарів за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за предметом: ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лампа операційна НК 024:2023: 12282 Операційний світильник)
Очікувана вартість закупівлі становить 250 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками - 04 липня 2024 року о 10:00.
Згідно результатів аукціону, який відбувся 05.07.2024 року о 13:16, прийняли участь наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДФЛАЙ» – остаточна пропозиція – 165 000,00 гривень з ПДВ;
2. ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" – остаточна пропозиція – 164 000,00 гривень з ПДВ.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція – ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
08 липня 2024 року в електронній системі закупівель Уповноваженою особою Замовника був опублікований ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" (Доказ 1).
ТОВ «МЕДФЛАЙ» (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи, щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає технічним умовам, що визначені у тендерній документації. Зокрема, Рішення прийняте з порушеннями ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості). Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
По-перше: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Вхідна потужність ≤ 120 ВA».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці не наявна інформація щодо вхідної потужності. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація про «Споживана потужність», що не є тотожним поняттям, оскільки: вхідна потужність – це потужність, яка подається на пристрій або систему від джерела живлення. В той час як, споживана потужність – це ефективна потужність, яку пристрій або система фактично використовує для виконання своєї роботи. Тобто вона не включає витрати енергії, фактично, це та частина вхідної потужності, яка безпосередньо перетворюється в корисну роботу (наприклад, світло, тепло тощо). Вхідна потужність включає в себе активну та реактивну потужність, в той час як, споживана – виключно активну потужність. Значення вхідної потужності є значно вищим за значення споживаної потужності через неефективність енергоспоживання (враховуються побічні витрати, окрім фактично споживаної).
Таким чином, ключова різниця між цими двома параметрами полягає в тому, що вхідна потужність враховує всі втрати, тоді як споживана потужність враховує лише ефективно використану енергію, що доводить вище зазначене твердження, а саме: вхідна потужність та споживана потужність – не є тотожними поняттями.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-друге: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Регулювання інтенсивності світла 25 -100 % ≥ 25 - 100 %».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці не наявна інформація щодо регулювання інтенсивності світла. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація про «Регулювання яскравості» та «Система цифрового регулювання освітленості працює в діапазоні 1-100%», що не є тотожними поняттями та не відповідають медико-технічним вимогам Замовника.
Хочемо зазначити, що інтенсивність світла та яскравість світла використовуються для опису характеристик світла, але вони мають різні значення та контексти використання. Інтенсивність світла вимірює кількість світлової енергії, що проходить через певну площу за одиницю часу; вимірюється в люменах на квадратний метр (лм/м²); використовується для визначення кількості світла, яке досягає поверхні або простору. Інтенсивність світла може бути виміряна як у певній точці (локальна інтенсивність), так і в межах певного кута (потік світла). В той час як, яскравість світла – це суб'єктивне сприйняття інтенсивності світла людським оком. Яскравість залежить не тільки від інтенсивності світла, але й від багатьох інших факторів, таких як контраст з навколишнім середовищем, адаптація очей до освітлення, кольорова температура світла тощо; вимірюється в нитах (канделах на квадратний метр, cd/m²), що відображає щільність світлового потоку, що виходить від джерела світла. Яскравість можна розглядати як суб'єктивний аспект, який описує, наскільки «яскравим» або «темним» здається джерело світла чи освітлена поверхня.
Ключова різниця між інтенсивністю світла і яскравістю світла полягає в тому, що інтенсивність є фізичною величиною, що вимірює об'єктивну кількість світла, тоді як яскравість є суб'єктивною характеристикою, яка залежить від сприйняття світла людським оком, що доводить вище зазначене твердження, а саме: інтенсивність світла та яскравість світла – не є тотожними поняттями.
Акцентуємо увагу, що регулювання інтенсивності світла операційної лампи і регулювання освітленості – це не тотожні поняття, оскільки освітленість – це міра кількості світла, що потрапляє на певну поверхню. Вона вимірюється в люксах (lx) і залежить не лише від інтенсивності світла, але й від відстані до джерела світла та кута падіння світлових променів. Освітленість може змінюватися при зміні позиції лампи або кута нахилу її світлового потоку, навіть якщо інтенсивність світла залишається незмінною. Таким чином, регулювання інтенсивності світла операційної лампи змінює потужність випромінювання самої лампи, а регулювання освітленості змінює кількість світла, що досягає поверхні (включаючи зміну позиції або кута лампи, а не лише зміну її інтенсивності).
Ключова різниця між інтенсивністю світла і освітленістю полягає в тому, що інтенсивність є фізичною величиною, що вимірює об'єктивну кількість світла, тоді як освітленість є змінним параметром в залежності від зміни позиції або кута лампи, що доводить вище зазначене твердження, а саме: інтенсивність світла та освітленість – не є тотожними поняттями.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-третє: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Загальна потужність ≤ 60 Вт».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці відсутня інформація щодо загальної потужності та її кількісних показників відповідно (Вт). Тобто Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не підтвердив відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-четверте: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Панель керування На корпусі кожного освітлювального блоку».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці не наявна інформація, що панель керування знаходиться на корпусі кожного освітлювального блоку. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація: «Функції світильника регулюються за допомогою двох сенсорних панелей керування (по одній на кожен освітлювальний блок)», але не вказано, де саме розташована панель керування, тим самим Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не підтвердив відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-п’яте: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Регулювання рівня яскравості світлової плями Наявність».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці відсутня інформація, щодо наявності функції регулювання рівня яскравості світлової плями. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація: «Діаметр плями регулюється поворотом ручки на плафоні», але не зазначено, чи існує можливість регулювання рівня яскравості світлової плями, тим самим Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не підтвердив відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Аналогічна позиція викладена в рішенні № 8198-р/пк-пз від 08.05.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Окрім того, хочемо звернути увагу, що Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" на підтвердження п.2 Загальних вимог Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «На підтвердження Учасник повинен надати у складі пропозиції лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію.» було надано файл «Гарантійний лист щодо гарантійного терміну.pdf» (Доказ 5), в якому зазначено: «Я ФОП Рузін І.В., гарантую, що товар запропонований мною, є новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації становить 12 місяців з дати введення в експлуатацію.», тобто Учасником не зазначено інформацію щодо використання запропонованого Товару у якості демонстраційного зразка (відсутня інформація щодо проведень демонстраційних заходів), що в свою чергу не підтверджує відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
На додачу, Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" на підтвердження п.5 Загальних вимог Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, в якому підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації.» не надано жодного гарантійного листа щодо можливість поставки запропонованого Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації. Проте Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" було надано файл «Аворизаційний лист.pdf» (Доказ 6), в якому зазначено: «Ми, ТОВ «МАЕСТРО МЕДІКАЛ», гарантуємо та підтверджуємо можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості, та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації ФОП Рузіна Ігоря Володимировича». Тобто Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не надав Замовнику власних гарантій щодо можливості поставки запропонованого Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації, що в свою чергу не підтверджує відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
З огляду на зазначене вище, Замовником безпідставно визначено переможцем закупівлі тендерну пропозицію Учасника ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, чим порушено вимоги п.п. 2 п. 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що опублікований Уповноваженою особою Замовника ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про намір укласти договір про закупівлю, яке затверджено рішенням юрисконсульта відділу публічних закупівель/уповноваженої особи від 08 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" порушує законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі та на підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 3, 5, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 26.06.2024 року була оголошена закупівля товарів за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за предметом: ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лампа операційна НК 024:2023: 12282 Операційний світильник)
Очікувана вартість закупівлі становить 250 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками - 04 липня 2024 року о 10:00.
Згідно результатів аукціону, який відбувся 05.07.2024 року о 13:16, прийняли участь наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДФЛАЙ» – остаточна пропозиція – 165 000,00 гривень з ПДВ;
2. ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" – остаточна пропозиція – 164 000,00 гривень з ПДВ.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція – ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ".
08 липня 2024 року в електронній системі закупівель Уповноваженою особою Замовника був опублікований ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" (Доказ 1).
ТОВ «МЕДФЛАЙ» (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи, щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає технічним умовам, що визначені у тендерній документації. Зокрема, Рішення прийняте з порушеннями ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості). Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
По-перше: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Вхідна потужність ≤ 120 ВA».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці не наявна інформація щодо вхідної потужності. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація про «Споживана потужність», що не є тотожним поняттям, оскільки: вхідна потужність – це потужність, яка подається на пристрій або систему від джерела живлення. В той час як, споживана потужність – це ефективна потужність, яку пристрій або система фактично використовує для виконання своєї роботи. Тобто вона не включає витрати енергії, фактично, це та частина вхідної потужності, яка безпосередньо перетворюється в корисну роботу (наприклад, світло, тепло тощо). Вхідна потужність включає в себе активну та реактивну потужність, в той час як, споживана – виключно активну потужність. Значення вхідної потужності є значно вищим за значення споживаної потужності через неефективність енергоспоживання (враховуються побічні витрати, окрім фактично споживаної).
Таким чином, ключова різниця між цими двома параметрами полягає в тому, що вхідна потужність враховує всі втрати, тоді як споживана потужність враховує лише ефективно використану енергію, що доводить вище зазначене твердження, а саме: вхідна потужність та споживана потужність – не є тотожними поняттями.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-друге: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Регулювання інтенсивності світла 25 -100 % ≥ 25 - 100 %».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці не наявна інформація щодо регулювання інтенсивності світла. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація про «Регулювання яскравості» та «Система цифрового регулювання освітленості працює в діапазоні 1-100%», що не є тотожними поняттями та не відповідають медико-технічним вимогам Замовника.
Хочемо зазначити, що інтенсивність світла та яскравість світла використовуються для опису характеристик світла, але вони мають різні значення та контексти використання. Інтенсивність світла вимірює кількість світлової енергії, що проходить через певну площу за одиницю часу; вимірюється в люменах на квадратний метр (лм/м²); використовується для визначення кількості світла, яке досягає поверхні або простору. Інтенсивність світла може бути виміряна як у певній точці (локальна інтенсивність), так і в межах певного кута (потік світла). В той час як, яскравість світла – це суб'єктивне сприйняття інтенсивності світла людським оком. Яскравість залежить не тільки від інтенсивності світла, але й від багатьох інших факторів, таких як контраст з навколишнім середовищем, адаптація очей до освітлення, кольорова температура світла тощо; вимірюється в нитах (канделах на квадратний метр, cd/m²), що відображає щільність світлового потоку, що виходить від джерела світла. Яскравість можна розглядати як суб'єктивний аспект, який описує, наскільки «яскравим» або «темним» здається джерело світла чи освітлена поверхня.
Ключова різниця між інтенсивністю світла і яскравістю світла полягає в тому, що інтенсивність є фізичною величиною, що вимірює об'єктивну кількість світла, тоді як яскравість є суб'єктивною характеристикою, яка залежить від сприйняття світла людським оком, що доводить вище зазначене твердження, а саме: інтенсивність світла та яскравість світла – не є тотожними поняттями.
Акцентуємо увагу, що регулювання інтенсивності світла операційної лампи і регулювання освітленості – це не тотожні поняття, оскільки освітленість – це міра кількості світла, що потрапляє на певну поверхню. Вона вимірюється в люксах (lx) і залежить не лише від інтенсивності світла, але й від відстані до джерела світла та кута падіння світлових променів. Освітленість може змінюватися при зміні позиції лампи або кута нахилу її світлового потоку, навіть якщо інтенсивність світла залишається незмінною. Таким чином, регулювання інтенсивності світла операційної лампи змінює потужність випромінювання самої лампи, а регулювання освітленості змінює кількість світла, що досягає поверхні (включаючи зміну позиції або кута лампи, а не лише зміну її інтенсивності).
Ключова різниця між інтенсивністю світла і освітленістю полягає в тому, що інтенсивність є фізичною величиною, що вимірює об'єктивну кількість світла, тоді як освітленість є змінним параметром в залежності від зміни позиції або кута лампи, що доводить вище зазначене твердження, а саме: інтенсивність світла та освітленість – не є тотожними поняттями.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-третє: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Загальна потужність ≤ 60 Вт».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці відсутня інформація щодо загальної потужності та її кількісних показників відповідно (Вт). Тобто Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не підтвердив відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-четверте: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Панель керування На корпусі кожного освітлювального блоку».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці не наявна інформація, що панель керування знаходиться на корпусі кожного освітлювального блоку. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація: «Функції світильника регулюються за допомогою двох сенсорних панелей керування (по одній на кожен освітлювальний блок)», але не вказано, де саме розташована панель керування, тим самим Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не підтвердив відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
По-п’яте: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Доказ 2), у таблиці щодо технічних характеристик наявна вимога, а саме: «Регулювання рівня яскравості світлової плями Наявність».
На підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл під назвою «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf» (Доказ 3), а також файл «Посібник користувача SK-LLD7070.pdf» (Доказ 4), на який посилається Учасник при заповнені таблиці відповідності медико-технічних характеристик товару). Підтверджуючи зазначену вище вимогу, Учасник зазначає: «Так, ст. 4 Посібника користувача», проте на зазначеній сторінці відсутня інформація, щодо наявності функції регулювання рівня яскравості світлової плями. На ст. 4 Посібника користувача наявна інформація: «Діаметр плями регулюється поворотом ручки на плафоні», але не зазначено, чи існує можливість регулювання рівня яскравості світлової плями, тим самим Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не підтвердив відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Аналогічна позиція викладена в рішенні № 8198-р/пк-пз від 08.05.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Окрім того, хочемо звернути увагу, що Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" на підтвердження п.2 Загальних вимог Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «На підтвердження Учасник повинен надати у складі пропозиції лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію.» було надано файл «Гарантійний лист щодо гарантійного терміну.pdf» (Доказ 5), в якому зазначено: «Я ФОП Рузін І.В., гарантую, що товар запропонований мною, є новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації становить 12 місяців з дати введення в експлуатацію.», тобто Учасником не зазначено інформацію щодо використання запропонованого Товару у якості демонстраційного зразка (відсутня інформація щодо проведень демонстраційних заходів), що в свою чергу не підтверджує відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Відповідно до вищезазначеного, Учасником не підтверджено відповідність Медико-технічним вимогам Замовника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
На додачу, Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" на підтвердження п.5 Загальних вимог Додатку 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, в якому підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації.» не надано жодного гарантійного листа щодо можливість поставки запропонованого Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації. Проте Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" було надано файл «Аворизаційний лист.pdf» (Доказ 6), в якому зазначено: «Ми, ТОВ «МАЕСТРО МЕДІКАЛ», гарантуємо та підтверджуємо можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості, та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації ФОП Рузіна Ігоря Володимировича». Тобто Учасник ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не надав Замовнику власних гарантій щодо можливості поставки запропонованого Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання відповідно до тендерної документації, що в свою чергу не підтверджує відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
З огляду на зазначене вище, Замовником безпідставно визначено переможцем закупівлі тендерну пропозицію Учасника ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, чим порушено вимоги п.п. 2 п. 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що опублікований Уповноваженою особою Замовника ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про намір укласти договір про закупівлю, яке затверджено рішенням юрисконсульта відділу публічних закупівель/уповноваженої особи від 08 липня 2024 р. про визначення переможцем закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" порушує законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі та на підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 3, 5, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
×
-
Назва доказу:
Авторизаційний лист від уповноваженого представника Виробника на Учасника ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
-
Повʼязаний документ:
Аворизаційний лист .pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист щодо гарантійного терміну, наданий Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист щодо гарантійного терміну.pdf
-
-
Назва доказу:
Посібник користувача SK-LLD7070 від Учасника ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
-
Повʼязаний документ:
Посібник користувача SK-LLD7070.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, заповнений Учасником ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
-
Повʼязаний документ:
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наданий Замовником
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації.doc
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 08 липня 2024 року
-
Повʼязаний документ:
Про намір укласти договір.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення (наявність) порушень під час проведення закупівлі щодо предмету ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лампа операційна НК 024:2023: 12282 Операційний світильник). 2. Зобов’язати Замовника скасувати свій ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про намір укласти договір про закупівлю та про визначення переможцем закупівлі ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" від 08 липня 2024 р. 3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) відхилити тендерну пропозицію ФОП "РУЗІН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ".