• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт захисної споруди розташованої в комунальному закладі «Музиківський опорний ліцей Музиківської сільської ради Херсонського району Херсонської області» (коригування))

Завершена

3 267 563.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 338.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2024 15:17 - 08.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга На Рішення про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2024-06-26-008150-a Код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт захисної споруди розташованої в комунальному закладі «Музиківський опорний ліцей Музиківської сільської ради Херсонського району Херсонської області» (коригування)) ФОП Тісовський Сергій Олександрович від 12.07.2024 р.

Номер: 85e9fe385d8e43889a74164a7be1385f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-26-008150-a.b1
Назва: Скарга На Рішення про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2024-06-26-008150-a Код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт захисної споруди розташованої в комунальному закладі «Музиківський опорний ліцей Музиківської сільської ради Херсонського району Херсонської області» (коригування)) ФОП Тісовський Сергій Олександрович від 12.07.2024 р.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.07.2024 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.08.2024 17:54
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2024 13:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник виконав постанову Комісії антимонопольного комітету України.
Автор: ТОВ "“БУДПОСТАЧ-СТСВ”", ОЛЕКСАНДР НОВОХАЦЬКИЙ +380634302347 budpostachstsv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6151ff702ecb43629bb730254901da3a
Заголовок пункту скарги: порушення п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації. усі надані договори ЦПХ датовані та починають діяти 15.07.2024 року – тобто після Кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже на момент подачі пропозиції Учасник не мав в наявності трудових відносин з працівниками зазначеними у Довідці.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: На виконання п. 2.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
На виконання п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації до довідки Учасник мав додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасник на виконання цієї вимоги надав файл «ЦП Договора з працівниками» в якому містяться договори ЦПХ на зазначених у довідці працівників.
Проте усі надані договори ЦПХ датовані та починають діяти 15.07.2024 року – тобто після Кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже на момент подачі пропозиції Учасник не мав в наявності трудових відносин з працівниками зазначеними у Довідці.
Отже в цій частині тендерна пропозиції Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.

Згідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник не виявив зазначену невідповідність та не надав Вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель чим порушив вимоги чинного законодавства та права Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 38ad9aa68a9443b69b690d8e9425c1f6
Заголовок пункту скарги: На виконання п. 2.3. Додатку №1 до тендерної документації Учасник мав підтвердити наявність, зокрема, таких штатних працівників: - головний інженер - виконавець робіт - інженер проектувальних в частині розробки кошторисної документації Учасник не підтвердив документально наявність у нього штатних працівників передбачених п. 2.3. Додатку №1 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: На виконання п. 2.3. Додатку №1 до тендерної документації Учасник мав
підтвердити наявність, зокрема, таких штатних працівників:
- головний інженер (із наданням диплому про отримання вищої освіти в галузі будівництва);
- виконавець робіт (із наданням диплому про отримання вищої освіти в галузі будівництва);
- інженер проектувальних в частині розробки кошторисної документації (із наданням діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації).

Проте в складі тендерної пропозиції відсутній наказ чи інший документ на працівника за посадою головного інженера. В Учасника немає такого ШТАТНОГО працівника.
Учасник в довідці про працівників вказує про наявність виконавця робіт та інженера проектувальника в частині розробки кошторисної документації. Проте для підтвердження того, що вони ШТАТНІ працівники надає договори ЦПХ, які починають діяти 15.07.2024 року – тобто після Кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не є доказом того, що зазначені особи є саме ШТАТНИМИ працівниками.
Так, у статті 21 Кодексу законів про працю (далі — КЗпП) зазначено, що трудовий договір — це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові зарплату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
штатні працівники;
зовнішні сумісники;
працюючі за цивільно-правовими договорами.

Отже Учасник не підтвердив документально наявність у нього штатних працівників передбачених п. 2.3. Додатку №1 до тендерної документації.

Згідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник не виявив зазначену невідповідність та не надав Вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель чим порушив вимоги чинного законодавства та права Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 3f69ffed16664d90bdef60d136b0936e
Заголовок пункту скарги: На виконання п. 2.4. Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці про проходження відповідальними працівниками (керівник учасника та головний інженер учасника) Керівник Учасника не всі пройдені навчання пройдені – тільки загальний курс з охорони праці Наявність Головного інженера документально не підтверджена
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: На виконання п. 2.4. Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження відповідальними працівниками (керівник учасника та головний інженер учасника) навчання та перевірку знань Закону України «Про охорону праці», ССБП «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009, гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.

На виконання цієї вимоги Учасник надав файл «Тісовський охорона праці» який містить Витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання.
Проте зазначений документ містить інформацію про проходження навчання з загального курсу охорони праці і не містить відомостей про навчання:
ССБП «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009, гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
Отже Керівник Учасника не всі пройдені навчання пройдені – тільки загальний курс з охорони праці
Наявність Головного інженера документально не підтверджена - отже і навчань немає.

Згідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник не виявив зазначену невідповідність та не надав Вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель чим порушив вимоги чинного законодавства та права Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 1a2af3d63e154e2fbf3b8a591240678d
Заголовок пункту скарги: На виконання п. 1 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації учасник мав надати скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту (якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) Проте Учасником надано скан-копію оригіналу паспорту не в повному обсязі – немає УСІХ сторінок паспорту, як цього вимагав Замовник.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: На виконання п. 1 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації учасник мав надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
2) для фізичної особи – підприємця:
- скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту (якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій;
Проте Учасником надано скан-копію оригіналу паспорту не в повному обсязі – немає УСІХ сторінок паспорту, як цього вимагав Замовник.

Згідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник не виявив зазначену невідповідність та не надав Вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель чим порушив вимоги чинного законодавства та права Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: fbb2601738b947e394ae22d335840c3e
Заголовок пункту скарги: На виконання п. 5 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації учасник мав надати інформацію що до чинної ліцензії Технічним завданням передбачено виконання робіт,що потребують ліцензії ДСНС. Проте Учасником не надано інформації про наявність в нього чи субпідрядника та не надано копії такої ліцензії в складі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: На виконання п. 5 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації учасник мав надати Достовірну інформацію у вигляді довідки в довільній формі, в якій зазначити дані про наявність в учасника (та/або субпідрядника учасника)* чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності із виконання робіт за предметом закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
На підтвердження учаснику необхідно надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.

Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини першої статті 1).
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджено ліцензійні умови та Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню.
Технічним завданням передбачено виконання робіт на пожежну сигналізацію, на сигналізацію оповіщення про пожежу, та інших робіт, що потребують ліцензії ДСНС.
Проте Учасником не надано інформації про наявність в нього чи субпідрядника та не надано копії такої ліцензії в складі тендерної документації.

Згідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник не виявив зазначену невідповідність та не надав Вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель чим порушив вимоги чинного законодавства та права Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 77ba13339c6b4b35818c5504e302cda1
Заголовок пункту скарги: Учасник мав надати розрахунок вартості пропозиції, підписані учасником та інженером-проектувальником в частині кошторисної документації. Проте Учасник не дотримався вимог до кошторисних документів - кошторис не відповідає вимогам Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: На виконання п. 8 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації до форми «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» обов’язково надається розрахунок вартості пропозиції, підписані учасником та інженером-проектувальником в частині кошторисної документації, а саме:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- відомість обсягів робіт;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів.
- інші розрахунки у разі їх включення до договірної ціни.
Додатково Учасники надають всі розрахунки в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu
Всі розрахунки повинні бути зроблені у програмному комплексі, що взаємодіє з програмним комплексом АВК – 5
Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинний сертифікат/ліцензію на програмний комплекс АВК-5 (або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації).

Проте Учасник не дотримався цих вимог до кошторисних документів, зокрема:

 Кошторис підписано інженером-проектувальником в частині кошторисної документації який не був працівником замовника на день складення кошторису (01.07.2024)
 Учасником не надано розрахунки в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu
 Учасником надано кошторис складний 01.07.2024 при цьому Учасник придбав ліцензію на відповідний комплекс 04.07.2024. Отже при підготовці кошторису в Учасника був відсутній чинний сертифікат/ліцензія на програмний комплекс.


Отже Пропозиція переможця не відповідає технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір