• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з встановлення охоронної системи сигналізації за допомогою приладів приймально-контрольної охоронної системи "Оріон" з можливістю в подальшому підключення до центрального пульта спостереження

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 300.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2016 16:09 - 19.09.2016 16:00
Вимога
Відхилено

Cкасувати вимогу

Номер: 67b9996ac4934d53912f087ce77f656c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-14-000846-c.c1
Назва: Cкасувати вимогу
Вимога:
Вимога, яка встановлена замовником,, щодо надання довідки, завіреної мокрою печаткою про досвід виконання у 2016 році аналогічних робіт на об’єктах, які включені до переліку, затвердженого наказом МВС України від 01.09.2015 № 1053 (не менше 10) несе цілеспрямований обмежуючий характер. Дані договори не можуть бути аналогічними до договору про встановлення охоронної сигналізації в лікарні. Відповідно до даного наказу визначено перелік собливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг, тож виникають питання: 1. надайте правову аргументацію, чому Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва відносить себе до об'єктів, які є аналогічними об’єктам права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг? 2. Чому встановлена вимога про зазначення 10 (!!!) договорів за 2016 рік? Чому не є достатнього підтвердження досвіду 3 або 5 договорами за 2015-2016 роки? Тобто, на думку замовника, підприємство, яка діє з січня 2016 року та має 10 договорів є більш досвідченим, ніж підприємство, яке діє з 2003 року та має в своєму арсеналі за 2016 рік 8 договорів? Чому встановлені такі кількісті обмеження, як 10 договорів за 2016 рік? Дані вимоги є дискримінаційними та потребуть виключення з документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказом МВС України 01.09.2015 № 1053 затверджено критерії, відповідно до яких об'єкти включаються до Переліку окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг. Зокрема, до Переліку включені об'єкти , які мають хоча б одну з таких ознак: на ньому зберігаються: наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори згідно з Переліком наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року N 770; на ньому здійснюються: надання медичної допомоги та медичних послуг; А відтак, вбачається абсолютно аргументованим, чому Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва відносить себе до об'єктів, які є аналогічними об’єктам права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг. Мета Послуги - необхідність захищеності життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави від протиправних посягань у закладі надання медичної допомоги. Встановлення в документації вимог до кваліфікації учасника надати Довідку, завірену мокрою печаткою про досвід виконання у 2016 році аналогічних робіт на об’єктах, які включені до переліку, затвердженого наказом МВС України від 01.09.2015 № 1053 (не менше 10) обумовлена прагненням Замовника пересвідчитись в належній кваліфікації Учасника, його постійному досвіді виконання аналогічних робіт саме на визначених в переліку об’єктах, що підсилить впевненість Замовника в якісному, гарантованому та своєчасному наданні послуги. В той же час Замовник готовий розглядати пропозицію державного підприємства, яке має меншу кількість аналогічних договорів у 2016 році ніж 10.
Статус вимоги: Відхилено