• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

24Т-276_42410000-3 – Підіймально-транспортувальне обладнання (Лот №1 - 42410000-3 – Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу УПА, АОРС); Лот №2 - 42410000-3 – Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу УПА, АОРС))

Завершена

9 189 384.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 37 679.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2024 10:02 - 09.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: a54b49d2d3fc4783868b307b34355517
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-26-001601-a.b1
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
26 червня 2024 року АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: 24Т-276_42410000-3 – Підіймально-транспортувальне обладнання (Лот №1 - 42410000-3 – Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу УПА, АОРС); Лот №2 - 42410000-3 – Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу УПА, АОРС)) ідентифікатор: UA-2024-06-26-001601-a. Відповідно до п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. За результатами розгляду Замовником пропозиції ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР", яку було визначено найбільш економічно вигідною, було прийнято рішення про визначення переможцем, яке опубліковано у електронній системі закупівель 31.07.2024р. Разом з тим, тендерна пропозиції ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена, що підтверджується наступним. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження І. НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР": Відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації передбачено - На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів (найменування товару та/або марка та/або модель та/або тип) або еквівалент каталожного номера з посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки). Відповідно до частини І додатку 3 Замовник закуповує «Гідроклапан запобіжний КПК 510.20.10 або еквівалент», з наступними характеристиками, зокрема, «Умовний прохід 20 мм.» ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції надало паспорт на гідроклапан запобіжний КПК 510.20.10, в якому відсутня інформація про «Умовний прохід 20 мм.» Таким чином, учасник не підтвердив відповідність запропонованої продукції вимогам тендерної документації, зокрема, додатку 3. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей. 2. Відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації передбачено - На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів (найменування товару та/або марка та/або модель та/або тип) або еквівалент каталожного номера з посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки). Відповідно до частини І додатку 3 Замовник закуповує, зокрема, «Гідророзподільник 1РММ10 64 УХЛ4» ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції надало паспорт на Гідророзподільник 1РММ10 64, в якому зазначено – «Взірець», а отже учасник надав не документ (паспорт), а взірець цього документу, тобто зразок, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей. 3. Відповідно до частини І додатку 3 Замовник закуповує, зокрема, «Гідророзподільник 1РММ10 64 УХЛ4 або еквівалент». Відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації передбачено - На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів (найменування товару та/або марка та/або модель та/або тип) або еквівалент каталожного номера з посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки). Якщо Учасником пропонуватися еквівалент/аналог товару , то для підтвердження ідентичності, Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару від фактичного Виробника з ескізним виконанням запропонованого товару, вказанням каталожних номерів та посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки). Таким чином, у випадку, якщо учасник пропонує еквівалент, то він повинен надати два документи на підтвердження відповідності товару - скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів та Документа про якість товару від фактичного Виробника з ескізним виконанням запропонованого товару, вказанням каталожних номерів та посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин. ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції надало документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (І ЧАСТИНА», відповідно до якого учасник пропонує, зокрема, «Гідророзподільник 1РММ10 64». Враховуючи зазначену інформацію, учасник запропонував не Гідророзподільник 1РММ10 64 УХЛ4, а саме еквівалент - Гідророзподільник 1РММ10 64». Разом з тим, у складі пропозиції учасника надано лише один документ – взірець паспорту на Гідророзподільник 1РММ10 64, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей. Наголошуємо, що зазначені вище невідповідності не підлягають виправленню згідно з пунктом 43 Особливостей. Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про визначення ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" переможцем процедури закупівлі. Не відхиливши пропозицію ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" та відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник порушив вимоги п.44 Особливостей, а також законні права та інтереси Скаржника та застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій. Рішення Замовника, від 31.07.2024, в частині визначення переможцем ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР", а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" переможцем процедури закупівлі. У зв’язку із вищевикладеним, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2024-06-26-001601-a. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" переможцем, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 31.07.2024р. про визначення ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" переможцем процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 15.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2024 15:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.08.2024 16:36
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВЕЛТЕХ", Жовнір Олександр Ігорович 380997403374 WELLTECH.OFFICE@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e62feecac3924bbd9d09f0a4a8b90f45
Заголовок пункту скарги: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації передбачено - На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів (найменування товару та/або марка та/або модель та/або тип) або еквівалент каталожного номера з посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки).
Відповідно до частини І додатку 3 Замовник закуповує «Гідроклапан запобіжний КПК 510.20.10 або еквівалент», з наступними характеристиками, зокрема, «Умовний прохід 20 мм.»
ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції надало паспорт на гідроклапан запобіжний КПК 510.20.10, в якому відсутня інформація про «Умовний прохід 20 мм.»
Таким чином, учасник не підтвердив відповідність запропонованої продукції вимогам тендерної документації, зокрема, додатку 3.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації передбачено - На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів (найменування товару та/або марка та/або модель та/або тип) або еквівалент каталожного номера з посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки).
Відповідно до частини І додатку 3 Замовник закуповує, зокрема, «Гідророзподільник 1РММ10 64 УХЛ4»
ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції надало паспорт на Гідророзподільник 1РММ10 64, в якому зазначено – «Взірець», а отже учасник надав не документ (паспорт), а взірець цього документу, тобто зразок, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.
3. Відповідно до частини І додатку 3 Замовник закуповує, зокрема, «Гідророзподільник 1РММ10 64 УХЛ4 або еквівалент».
Відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку 3 до тендерної документації передбачено - На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів (найменування товару та/або марка та/або модель та/або тип) або еквівалент каталожного номера з посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки).
Якщо Учасником пропонуватися еквівалент/аналог товару , то для підтвердження ідентичності, Учасник повинен надати скан-копію Документа про якість товару від фактичного Виробника з ескізним виконанням запропонованого товару, вказанням каталожних номерів та посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин (тип, марка чи модель установки).
Таким чином, у випадку, якщо учасник пропонує еквівалент, то він повинен надати два документи на підтвердження відповідності товару - скан-копію Документа про якість товару оформлений виробником з вказанням каталожних номерів та Документа про якість товару від фактичного Виробника з ескізним виконанням запропонованого товару, вказанням каталожних номерів та посиланням на приналежність запропонованого Товару до установок капітального ремонту свердловин.
ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" у складі тендерної пропозиції надало документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (І ЧАСТИНА», відповідно до якого учасник пропонує, зокрема, «Гідророзподільник 1РММ10 64».
Враховуючи зазначену інформацію, учасник запропонував не Гідророзподільник 1РММ10 64 УХЛ4, а саме еквівалент - Гідророзподільник 1РММ10 64».
Разом з тим, у складі пропозиції учасника надано лише один документ – взірець паспорту на Гідророзподільник 1РММ10 64, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.
Наголошуємо, що зазначені вище невідповідності не підлягають виправленню згідно з пунктом 43 Особливостей.

Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про визначення ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" переможцем процедури закупівлі.
Не відхиливши пропозицію ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" та відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник порушив вимоги п.44 Особливостей, а також законні права та інтереси Скаржника та застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
Рішення Замовника, від 31.07.2024, в частині визначення переможцем
ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції
ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР", а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення
ТОВ "СПЕЦПАРТНЕР" переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір