• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з добровільного медичного страхування

Завершена

6 380 292.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 901.46 UAH
Період оскарження: 25.06.2024 21:39 - 01.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції

Номер: f54385fac1cf4ce59ab51419d75abcd4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-25-011460-a.b3
Назва: Скарга щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.08.2024 15:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.09.2024 16:13
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 71bfec360bac418e8924272d7c7a774c
Заголовок пункту скарги: Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей. Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника № 229/2024 від 16.08.2024 р. (далі – Рішення), яке 16.08.2024 р. о 15:57 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 16.08.2024 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, а саме з тих підстав, що під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було виявлено недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника № 229/2024 від 16.08.2024 р. (далі – Рішення), яке 16.08.2024 р. о 15:57 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця, оскільки Скаржником запропонована найбільш економічно вигідна ціна.

Пунктом 2.3 розділу І додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку (складену в довільній формі) з повним переліком медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та категорії (державні/відомчі ЛПЗ, приватні ЛПЗ низької та середньої цінової категорії, приватні ЛПЗ середньої та високої цінової категорії, брендові приватні клініки), з якими в учасника торгів укладені договори, та які, у подальшому, будуть зазначені у додатку до договору, як максимально орієнтовний, але не вичерпний перелік медичних закладів.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав довідку (файл 2.2.3 Медбаза.xls) з переліком медичних закладів, що підтверджується і самим Замовником в оскаржуваному Рішенні.

З метою підтвердження (перевірки) наданої Скаржником інформації, Замовник звернувся з листами-запитами до медичних закладів.
Відповідно до листів від ПП «Медіан» від 09.08.2024 № 190; ПП «Клініка Медіком» від 08.08.2024 № 9388; ТОВ «Гармонія здоров’я» від 08.08.2024 № 9369; ТОВ «ІСІДА-IVF» від 09.08.2024 №94; ТОВ «Лаян Віннер» від 09.08.2024 № 66; ПП «СИГМА» МЦ «МЕДІЛЕНД» від 08.08.2024 № 48; ТОВ «СІНЕВО УКРАЇНА» від 08.08.2024 № 215; ТОВ "ЛДЦ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АГАПІТ" від 08.08.2024 № 9360; ТОВ «МЦ «МЕДІКАП» від 09.08.2024 №554, Замовник отримав інформацію про відсутність договорних відносин між Учасником та зазначеними клініками.
Оскільки, зазначена інформація Скаржника є недостовірною (на думку Замовника) та суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника згідно з абзацом 3 пп.1 п. 44 Особливостей.

Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Абзацом 5 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено, що у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Скаржник має намір залучити Товариство з обмеженою відповідальністю «Еншурія Оперейшнз Україна» як субпідрядника в обсязі менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (копія договору додається (Договір доручення № INA 02/08 від 01.08.2024 р.)), а саме - 11,5% (Додаток № 1 До Договору доручення №INA 02/08 від 01.08.2024 р.).
Жодних вимог, щодо повідомлення Замовника про намір залучити субпідрядника в обсязі менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, - умови Тендерної документації не містять.
Наголошуємо на тому, що саме між субпідрядною організацією Скаржника (ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна») та вищевказаними медичними закладами наявні договірні відносини, що підтверджується гарантійним листом за виx. №15012404 від 19.08.2024 р. (копія додається).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Дискримінаційні вимоги ТД 2

Номер: 541ebba2a49b42d4ac0b791d4e470bfc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-25-011460-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД 2
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2024 18:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2024 18:30
Дата виконання рішення Замовником: 30.07.2024 17:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ від 25.07.2024 №12763-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації.
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ea4dc66ee778452c91bc9dda258355ee
Заголовок пункту скарги: Підпунктом 4.5 п. 4 розд. 1 додатку № 2 ТД зі змінами від 16.07.2024 р., Замовником встановлені обов’язкові вимоги, якими регламентовано, що у Страховика повинен бути ступінь ризику «1» або «2» та рівень суспільної важливості «1» або «2», про що учасник повинен надати виданий та підписаний Національним банком України відповідний лист.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Отже, прийняти участь в закупівлі може виключно Учасник, який ВЖЕ має виданий та підписаний лист (довідку) Національним банком України, про присвоєння учаснику ступеню ризику «1» або «2» та рівень суспільної важливості «1» або «2».
Скаржник ще не має вказаного вище листа (довідки).
Звертаємо увагу Комісії АМКУ на той факт, що будь-які листи та довідки Національний банк України видає протягом місяця з дня отримання відповідного запиту.
Отже, враховуючи те, що строк прийому пропозицій від учасників закінчується 21.07.2024 р., то Скаржник та інші потенційні учасники цієї закупівлі, які ще не мають вказаного Замовником листа (довідки),- позбавлені фактичної можливості прийняти участь в цій закупівлі, що є порушенням прав та інтересів таких учасників, в тому числі і Скаржника!
Між тим, 13.07.2024 р. за вих. № 130724-02NB Скаржником було скеровано до НБУ відповідний запит щодо надання інформації (відомостей) про встановлення Скаржнику ступеню ризику та рівня суспільної важливості, але станом на дату подання цієї скарги (останній день строку її подання) відповідь від НБУ так і не надійшла!
Отже, вищенаведена обов’язкова вимога є дискримінаційною та має бути видалена Замовником.

Крім вищенаведених обґрунтувань, слід також зауважити на тому, що оцінювання ступеню ризику від здійснення діяльності учасниками ринку небанківських фінансових послуг, їх суспільна важливість врегульована Положенням про встановлення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення діяльності учасниками ринку небанківських фінансових послуг, їх суспільна важливість, затвердженим Постановою Правління Національного банку України № 143 від 08.11.2023 р. (далі – Положення).
Згідно п. 3 Положення, це Положення визначає критерії, за якими Національним банком України (далі - Національний банк) оцінюється ступінь ризику від здійснення діяльності учасниками ринку небанківських фінансових послуг (далі - оцінювання ступеня ризику), їх суспільна важливість (далі - оцінювання суспільної важливості учасників ринку небанківських фінансових послуг) з метою визначення інтенсивності наглядових дій (періодичності проведення планових інспекційних перевірок; під час здійснення безвиїзного нагляду) щодо учасників ринків небанківських фінансових послуг, державне регулювання і нагляд за діяльністю яких здійснює Національний банк, та порядок їх застосування.
Отже, вказане положення прийняте Національним банком України виключно для свого внутрішнього користування з метою визначення інтенсивності наглядових дій за фінансовими організаціями.
Також, Положенням не передбачено публікування та систематично повідомлення фінансових організацій про результати оцінювання та присвоєні ступені ризику від здійснення діяльності учасниками ринку небанківських фінансових послуг.
Тому, вищевказані обов’язкові вимоги є дискримінаційними відносно тих учасників, яким навіть невідомі результати оцінювання відповідно до Положення про встановлення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення діяльності учасниками ринку небанківських фінансових послуг, їх суспільна важливість та у яких присвоєний ступінь ризику інший, ніж «1» або «2» та рівень суспільної важливості інший, ніж «1» або «2».
Скаржнику, також, ще не відомі результати оцінювання відповідно до Положення про встановлення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику Скаржника від здійснення діяльності ним на ринку небанківських фінансових послуг, їх суспільна важливість, а відтак вказані умови, зокрема, і з цих підстав, є дискримінаційними відносно Скаржника і позбавляють Скаржника можливості взяти участь у даній закупівлі.
Як вже було зазначено вище, Скаржнику ще невідомі результати оцінювання відповідно до Положення про встановлення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику Скаржника від здійснення діяльності ним на ринку небанківських фінансових послуг, їх суспільна важливість. В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати ступінь ризику саме «1» або «2» та рівень суспільної важливості саме «1» або «2» згідно положень чинного законодавства. Слід зауважити на тому, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про страхування» не передбачено обов’язку Учасника (страховика) мати ті чи інші ступінь ризику та рівні суспільної важливості.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників ступеню ризику саме «1» або «2» та рівня суспільної важливості саме «1» або «2» порушують принцип недискримінації учасників закупівлі, суперечать чинному законодавству та мають бути видалені Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 4d21e8523dcf4dc4b69dc7c7c7f4c1af
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-25-011460-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.07.2024 17:19
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2024 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ від 10.07.2024 № 11946-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації.
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 661080f51aaa4e9ebf01b170424f0588
Заголовок пункту скарги: Відповідно до підпунктом 2.1 п. 2 розд. І Додатку 2 до ТД - Учасник повинен мати, зокрема, власний медичний асистанс (структурний підрозділ Страховика), який забезпечує обслуговування осіб, застрахованих за договорами добровільного медичного страхування та окремому підрозділу Асистансу (VIP – відділу).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо обов’язкових вимог Замовника про наявність у учасника власного медичного асистанса (пп. 2.1 п. 2 розд. І Додатку 2 ТД).

Прийняти участь у закупівлі може виключно той Учасник (страховик), який, зокрема, має у своїй штатній структурі власний медичний асистанс (структурний підрозділ), який забезпечує обслуговування осіб, застрахованих за договорами добровільного медичного страхування та окремий підрозділ Асистансу (VIP – відділу).
Замовник жодним чином не пояснив та нормативно не обґрунтував обов’язковість умови наявності у своїй штатній структурі саме власного медичного асистансу (структурний підрозділ Страховика) та окремого підрозділу Асистансу (VIP – відділу).
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають у своїй штатній структурі підрозділу з назвою медичний асистанс (структурного підрозділу) та окремого підрозділу Асистансу (VIP – відділу).
Скаржник не має власних підрозділів з зазначеними назвами, а саме - медичного асистансу (структурного підрозділу) та окремого підрозділу Асистансу (VIP – відділу).
Не маючи підрозділів з зазначеними назвами, Скаржник фактично позбавлений можливості прийняти участь у процедурі закупівлі.

Також, Скаржник має субпідрядника ТОВ «ПРЕМ'ЄР-АСІСТАНС» (копія договору додається), яке має абсолютну можливість медичного супроводження застрахованих осіб (працівників Замовника), у тому числі і VIP-клієнтів.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Тому, вищевказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших Учасників (страховиків), які не мають у своїй штатній структурі саме власного медичного асистансу (структурного підрозділу) та окремого підрозділу Асистансу (VIP – відділу) і має бути видалена Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: f132008a99c64b368f088bb990b11754
Заголовок пункту скарги: Підпунктом 4.3. п. 4 розд. І Додатку 2 до ТД Замовником вимагає від учасників: - наявність у Учасника рівня страхових виплат за добровільним медичним страхуванням за результатами 2019-2023 років, який становить не менше 45% ; - входження Учасника за результатами 2019-2023 років до ТОП-20 страховиків на ринку добровільного медичного страхування.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Щодо обов’язкових вимог Замовника про наявність у учасника фінансової спроможності (пп. 4.1 п. 4 розд. І Додатку 2 ТД).

Прийняти участь в закупівлі може виключно Учасник, який, зокрема, відповідає всьому вищенаведеному переліку.
Скаржник не має можливості виконати вищевказані обов’язкові умови ТД та отримати вказані Замовником фінансові показники, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником обов’язкових фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже, прийняти участь у закупівлі можуть лише не більше 20 страхових компаній з 86 Non-life (доказ: https://forinsurer.com/news/24/03/12/43560), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають нижчі фінансові показники, можливості взяти участь у закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Скаржник також не має, і не зобов`язан мати згідно діючого законодавства, рівня страхових виплат за добровільним медичним страхуванням за результатами 2019-2023 років, який становить не менше 45%. Зазначений показник мають не більше 14 страхових компаній (доказ https://forinsurer.com/ratings/nonlife/19/12/45).
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідні довідки для підтвердження розміру наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика за результатами 2023 року. Крім того, за результатами 2023 року Скаржник має значне перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності та адекватний і достатній страховий резерв, що також підтверджується листом НБУ від 16.04.2024 р. (копія листа НБУ додається).

Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними, порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c734eab1157340a1bcd3f9a64ef7148e
Заголовок пункту скарги: Підпунктом 2.6 п. ІІ розд. І Додатку 2 до ТД Замовником регламентовано, що Учасник повинен надати довідку НБУ зазначенням інформації про не застосування до страховика будь які заходи впливу за період 2022-2023 роки та за 2024 рік (з початку року до дати оголошення закупівлі), зокрема, про: -абзац перший; -абзац четвертий. (кількість дозволених символів не дозволяє вписати вимоги повністю)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 3. Щодо обов’язкових вимог Замовника про наявність у учасника довідки НБУ про відсутність порушень (пп. 2.6 п. ІІ розд. І Додатку 2 ТД).

Прийняти участь в закупівлі може виключно Учасник який має довідку (лист) НБУ про:
Довідка(и) або лист(и) (з QR кодом, підписаний з використанням системи електронного документообігу Національного банку України) видана(ий)(і) Національним Банком України із зазначенням інформації про не застосування до страховика будь які заходи впливу за період 2022-2023 роки та за 2024 рік (з початку року до дати оголошення закупівлі):
- визнання ділової репутації страховика, його власників істотної участі та/або керівників, головного бухгалтера, ключових осіб небездоганною відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України або ділова репутація керівників, головного бухгалтера, ключових осіб, власників істотної участі страховика не є небездоганною згідно з пунктом 185 постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг» від 24 грудня 2021 року № 199 (зі змінами).
- відсутність в діяльності Учасника невиконаних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг з підтвердженням дотримання положень Закону України «Про страхування» та Розпорядження Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 № 850 «Про затвердження Положення про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика» за 2021, 2022 та 2023 рік

По-перше, 29.12.2023 р. Правлінням Національного банку України не було прийнято постанову № 199, на вказану дату була прийнята постанова із порядковим № 153.
По-друге, Постанова НБУ № 199 від 29.12.2023 р. «Про затвердження Положення про авторизацію надавачів фінансових послуг та умови здійснення ними діяльності з надання фінансових послуг» набрала чинності лише 01.01.2024 р. і апріорі не може регламентувати повноваження НБУ в період з 2022-2023 роки.
А розпорядження Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 № 850 «Про затвердження Положення про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика» (далі – Положення) втратила чинність 19.03.2024 р.
Згідно п. 6 Положення, Нацкомфінпослуг може вимагати надання інформації про дотримання вимог цього Положення станом на будь-яку дату.
В свою чергу, НБУ законодавчо не наділено повноваженнями щодо надання\отримання інформації про дотримання вимог Положення на будь яку дату. Отже Скаржник, навіть надіславши запит, не зможе отримати зазначену довідку.
30.06.2020 р. Указом Президента України № 259/2020 було ліквідовано Нацкомфінпослуг, що унеможливлює отримання аналогічної довідки і у попереднього регулятора діяльності страхового ринку.
По-третє, оголошення про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель 25.06.2024 р., а строк прийому пропозицій до 03.07.2024 р. Отже, протягом 8 календарних днів Скаржник фізично не зміг би отримати вказану Замовником довідку НБУ для подання її разом із конкурсною пропозицією у строк до 03.07.2024 р., оскільки регулятор може надавати відповідь на запит протягом одного місяця.
Також, Замовник вимагає довідку «про не застосування до страховика будь які заходи впливу за період 2022-2023 роки та за 2024 рік (з початку року до дати оголошення закупівлі)». Тобто, якщо було застосовано захід впливу, а страхова компанія його виконала у відведений законодавством строк, то така страхова компанія вже не може прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційною і протизаконною вимогою до таких учасників. Така вимога має бути видалена з ТД.

Додатково, звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Національним банком України відносно Скаржника не було прийнято рішення про визнання ділової репутації страховика, його власників істотної участі та/або керівників, головного бухгалтера, ключових осіб небездоганною відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України або ділова репутація керівників, головного бухгалтера, ключових осіб, власників істотної участі страховика, що підтверджується листом НБУ від 25.12.2023 р. (відповідно до норм Постанови №153 від 24.12.2021 року) та відсутність в діяльності Учасника невиконаних заходів впливу і дотримання усіх норм платоспроможності, що підтверджується листом НБУ від 16.04.2024 р.

Тому, вищевказані обов’язкові вимоги є незаконними та мають бути видалені Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації