-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна
з установкою
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2024 20:00 - 30.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця
Номер:
d771138162bf483da8fa93804a7a6e2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-011106-a.b3
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця! Відповідно до умов ТД, учасники надають: - завірену учасником копію сертифікату відповідності на товар, завірений мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні із зазначенням технічних характеристик згідно Додатку 2. Учасник не надав сертифікат, завірений мокрою печаткою виробника. Враховуючи наведене, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця! У разі ігнорування, будемо звертатись із скаргою до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2024 23:43
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога UA-2024-06-25-011106-a.b3 від 07 серпня 2024 розглянута Замовником.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Тендерна документація нова редакція, яка затверджена протоколом Уповноваженої особи Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України від 28.06.2024 та оприлюднена в електронній системі закупівель 28.06.2024 року не містить такої умови на яку Ви посилаєтесь у вимозі.
У складі тендерної пропозиції учасник ФОП "ПОЛЯРУШ ОЛЕГ ДМИТРОВИЧ" надав файл «7 Сертифікати ВисновкиСЕС Протоколи.pdf.p7s» який містить, зокрема, сертифікат відповідності на вікна та на який накладено електронний підпис учасника, тобто, учасником виконані вимоги п.1 р.3 тендерної документації в цій частині.
Замовником правомірно визначено переможцем торгів учасника ФОП "ПОЛЯРУШ ОЛЕГ ДМИТРОВИЧ".
Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання переможця
Номер:
5a717ec83d244a81b23ae72cb3c2533f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-011106-a.b2
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця! Відповідно до умов ТД, учасники надають: - завірену учасником копію сертифікату відповідності на товар, завірений мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні із зазначенням технічних характеристик згідно Додатку 2. Учасник не надав сертифікат, завірений мокрою печаткою виробника. Враховуючи наведене, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця! У разі ігнорування, будемо звертатись із скаргою до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2024 22:40
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога UA-2024-06-25-011106-a.b2 від 07 серпня 2024 розглянута Замовником.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Тендерна документація нова редакція, яка затверджена протоколом Уповноваженої особи Інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України від 28.06.2024 та оприлюднена в електронній системі закупівель 28.06.2024 року не містить такої умови на яку Ви посилаєтесь у вимозі.
У складі тендерної пропозиції учасник ФОП "ПОЛЯРУШ ОЛЕГ ДМИТРОВИЧ" надав файл «7 Сертифікати Висновки СЕС Протоколи.pdf.p7s» який містить, зокрема, сертифікат відповідності на вікна та на який накладено електронний підпис учасника, тобто, учасником виконані вимоги п.1 р.3 тендерної документації в цій частині.
Замовником правомірно визначено переможцем торгів учасника ФОП "ПОЛЯРУШ ОЛЕГ ДМИТРОВИЧ".
Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
cd19231bf99347b098a7a4c2d26144e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-011106-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 37. Висновок ДСЕС на склопакет.pdf.p7s 17.07.2024 11:14
- 18. Довідка про виробника та країну походження.doc.p7s 17.07.2024 11:14
- 37. Висновок ДСЕС на склопакет.pdf 17.07.2024 11:14
- 2. Копія паспорту засновника.pdf.p7s 17.07.2024 11:14
- Протокол відхилення UA-2024-06-25-011106-a _ другий учасник.pdf 17.07.2024 11:14
- Скарга (1).pdf.asice.zip 17.07.2024 11:14
- 2. Копія паспорту засновника.pdf 17.07.2024 11:14
- sign.p7s 17.07.2024 11:34
- рішення від 19.07.2024 № 12440.pdf 19.07.2024 17:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2024 № 12781.pdf 26.07.2024 12:27
- рішення від 25.07.2024 № 12781.pdf 30.07.2024 11:11
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА.docx 22.07.2024 09:33
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА.pdf 22.07.2024 09:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2024 11:47
Дата розгляду скарги:
25.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 17:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.07.2024 11:11
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4bf3f8f2a14946ae9474cfb01c0ef3d4
Заголовок пункту скарги:
Згідно протокольного рішення №37 від 11.07.2024, підставами для відхилення Замовником зазначено наступне:
1. В порушення п.1 розділу 3 тендерної документації учасником не надано паспорт засновника в повному обсязі;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Щодо першої підстави для відхилення повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Замовником зокрема вимагалося надання гарантійного листа, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» з наданням копії/й паспорту засновника/засновників. З урахуванням дозавантаження документів згідно повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Скаржником надано у складі тендерної пропозиції копію паспорту засновника (файл "2. Копія паспорту засновника.pdf"). Ми не погоджуємося з твердженням Замовника, що не надано паспорт засновника в повному обсязі, адже Скаржником надано копію усіх сторінок паспорту, відсутність зовнішнього розвороту обкладинки жодним чином не спотворює та не нівелює достовірність і повноту інформації наданого документу. Окрім того, тендерна документація не містить вимоги щодо необхідності надання копії розвороту обкладинки паспорту.
Отже, ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" виконано та підтверджено в повній мірі вимоги встановлені п.1 розділу 3 тендерної документації в цій частині. А тому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є незаконним та безпідставним.
Отже, ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" виконано та підтверджено в повній мірі вимоги встановлені п.1 розділу 3 тендерної документації в цій частині. А тому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є незаконним та безпідставним.
×
-
Назва доказу:
протокольне рішення №37 від 11.07.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення UA-2024-06-25-011106-a _ другий учасник.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія паспорта
-
Повʼязаний документ:
2. Копія паспорту засновника.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
Копія паспорта
-
Повʼязаний документ:
2. Копія паспорту засновника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Згідно пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Також звертаємо увагу, що відповідно до ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене, рішення прийняте Замовником необ`єктивне, упереджене, незаконне та необґрунтоване. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" відповідає усім вимогам тендерної документації та відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а також Скаржником надано усі підтвердні документи для усунення невідповідностей, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, адже Замовник відхилив пропозицію Скаржника через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" (протокольне рішення №37 від 11.07.2024).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9f845400f89e4bb2906f48e8946424a1
Заголовок пункту скарги:
Згідно протокольного рішення №37 від 11.07.2024, підставами для відхилення Замовником зазначено наступне:
2. Не надано висновок державної санітарно-епідеміолоічної експертизи на вікна зі склопакетами виробника ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо другої підстави для відхилення повідомляємо наступне.
Згідно додатку №1 до тендерної документації, Замовником зокрема встановлено наступну вимогу:
Учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджуються якість матеріалів, що будуть використовуватися при монтажі вікон.
Учасник надає у складі пропозиції наступні документи:
• сертифікат відповідності на вікна;
• сертифікат відповідності на фурнітуру;
• сертифікат відповідності на склопакети;
• паспорти якості на (вікна) (зразок з зазначенням всіх характеристик);
• висновок СЕС на вікна зі склопакетами;
• протоколи випробувань на профіль, на склопакет, на блоки віконні з профілю, який пропонує учасник та склопакетом 4i-14ar-4М1-14ar-4i
На виконання вищевказаної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" надано відповідні документи, а саме:
• сертифікат відповідності на вікна;
• сертифікат відповідності на фурнітуру;
• сертифікат відповідності на склопакети;
• паспорти якості на (вікна) (зразок з зазначенням всіх характеристик);
• висновок СЕС на вікна зі склопакетами;
• протоколи випробувань на профіль, на склопакет, на блоки віконні з профілю, який пропонує учасник та склопакетом 4i-14ar-4М1-14ar-4i
Щодо твердження Замовника про те що Скаржником надано довідку про те що ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є виробником пропонованої продукції та надає у складі пропозиції копію паспорту виробу, сертифікати відповідності, протоколи випробувань, висновки ДСЕС, однак не надали висновок державної санітарно-епідеміолоічної експертизи на вікна зі склопакетами саме виробника ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є абсурдним. Адже, умовами тендерної документації не встановлено жодних вимог, про те що висновок державної санітарно-епідеміолоічної експертизи на вікна зі склопакетами має бути виданий на учасника чи/або інформація у всіх документах має бути на одного виробника складових готової продукції, чи/або інформація про виробника у висновку державної санітарно-епідеміолоічної експертизи на вікна зі склопакетами має бути ідентичною інформації про виробника згідно інших довідок. Також умовами тендерної документації та додатками до неї не встановлено умов що документи, які вимагають згідно Додатку №1 до тендерної документації мають бути видані на одного виробника. Слід вказати, що при складанні готової продукції можуть використовуватися складові різних виробників, в той час коли виробником кінцевого готового продукту буде взагалі інший виробник.
Отже, ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" виконано та підтверджено в повній мірі вимоги встановлені додатком №1 до тендерної документації в цій частині.
А тому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є незаконним та безпідставним.
Згідно додатку №1 до тендерної документації, Замовником зокрема встановлено наступну вимогу:
Учасник має надати у складі пропозиції документи, що підтверджуються якість матеріалів, що будуть використовуватися при монтажі вікон.
Учасник надає у складі пропозиції наступні документи:
• сертифікат відповідності на вікна;
• сертифікат відповідності на фурнітуру;
• сертифікат відповідності на склопакети;
• паспорти якості на (вікна) (зразок з зазначенням всіх характеристик);
• висновок СЕС на вікна зі склопакетами;
• протоколи випробувань на профіль, на склопакет, на блоки віконні з профілю, який пропонує учасник та склопакетом 4i-14ar-4М1-14ar-4i
На виконання вищевказаної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" надано відповідні документи, а саме:
• сертифікат відповідності на вікна;
• сертифікат відповідності на фурнітуру;
• сертифікат відповідності на склопакети;
• паспорти якості на (вікна) (зразок з зазначенням всіх характеристик);
• висновок СЕС на вікна зі склопакетами;
• протоколи випробувань на профіль, на склопакет, на блоки віконні з профілю, який пропонує учасник та склопакетом 4i-14ar-4М1-14ar-4i
Щодо твердження Замовника про те що Скаржником надано довідку про те що ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є виробником пропонованої продукції та надає у складі пропозиції копію паспорту виробу, сертифікати відповідності, протоколи випробувань, висновки ДСЕС, однак не надали висновок державної санітарно-епідеміолоічної експертизи на вікна зі склопакетами саме виробника ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є абсурдним. Адже, умовами тендерної документації не встановлено жодних вимог, про те що висновок державної санітарно-епідеміолоічної експертизи на вікна зі склопакетами має бути виданий на учасника чи/або інформація у всіх документах має бути на одного виробника складових готової продукції, чи/або інформація про виробника у висновку державної санітарно-епідеміолоічної експертизи на вікна зі склопакетами має бути ідентичною інформації про виробника згідно інших довідок. Також умовами тендерної документації та додатками до неї не встановлено умов що документи, які вимагають згідно Додатку №1 до тендерної документації мають бути видані на одного виробника. Слід вказати, що при складанні готової продукції можуть використовуватися складові різних виробників, в той час коли виробником кінцевого готового продукту буде взагалі інший виробник.
Отже, ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" виконано та підтверджено в повній мірі вимоги встановлені додатком №1 до тендерної документації в цій частині.
А тому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" є незаконним та безпідставним.
×
-
Назва доказу:
протокольне рішення №37 від 11.07.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення UA-2024-06-25-011106-a _ другий учасник.pdf
-
-
Назва доказу:
довідка про виробника та країну походження
-
Повʼязаний документ:
18. Довідка про виробника та країну походження.doc.p7s
-
-
Назва доказу:
висновок СЕС на вікна зі склопакетами
-
Повʼязаний документ:
37. Висновок ДСЕС на склопакет.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
висновок СЕС на вікна зі склопакетами
-
Повʼязаний документ:
37. Висновок ДСЕС на склопакет.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Згідно пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Також звертаємо увагу, що відповідно до ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене, рішення прийняте Замовником необ`єктивне, упереджене, незаконне та необґрунтоване. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" відповідає усім вимогам тендерної документації та відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а також Скаржником надано усі підтвердні документи для усунення невідповідностей, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, адже Замовник відхилив пропозицію Скаржника через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" (протокольне рішення №37 від 11.07.2024).