• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя в асортименті

Канцелярське приладдя в асортименті

Торги відмінено

10 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2018 11:54 - 09.07.2018 15:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію

Номер: e06b7022cd8542beb5bb63c9e8c2dc14
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-05-000555-c.b1
Назва: Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" директор Ігор Грилюк bg-tender@ukr.net +380931998405 до Дитячо-юнацька спортивна школа №7 Шевченківського району м. Києва Код ЄДРПОУ: 22881432 Вимога Рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" у електронній закупівлі UA-2018-07-05-000555-c є необґрунтованим і необ’єктивним. Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок). Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору». Із Вашого рішення випливає, що пропозиція ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" менш відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки наша пропозиція відповідає умовам закупівлі, а запропонований товар - відповідає предмету закупівлі. До зазначеного зауважуємо, що в період уточнень, на наше питання «Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?» - Ви відповіли: «Добрий день. Аналоги та еквіваленти товарів приймаються до розгляду, але вони повинні відповідати зазначеним технічним характеристикам.». Наголошую, що навіть із-за можливості подавати аналоги – ми максимально подавали той товар, який є у предметом закупівлі. За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно ст. 3 Закону та к згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що Замовником порушено принципи: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; та є підстави підозрювати у порушенні принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки, наголошуємо, що пропозиція наступного учасника, якого и визнано переможцем закупівлі, на 49% дорожча. Керуючись п. 9.2 та п. 14.1 Порядку вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Закупівлі та вимагаємо перегляду Вашого рішення щодо нашої дискваліфікації. Керівник ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" Грилюк Ігор. 19 липня 2018 року
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.