-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продуктові набори (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні)
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2024 18:34 - 08.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
612e3a695f78429a9b10e37fc13e7c66
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-008368-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Печиво_марія_якіс_посв,_протокол_досл.pdf 24.07.2024 17:26
- Інформація_про_необхідні_технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики.pdf 24.07.2024 17:26
- Скарга 240724.pdf 24.07.2024 17:26
- sign.p7s 24.07.2024 17:31
- рішення від 26.07.2024 № 12803.pdf 26.07.2024 15:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 № 13155.pdf 02.08.2024 12:36
- рішення від 01.08.2024 № 13155.pdf 06.08.2024 14:26
- Заперечення на скаргу.docx 30.07.2024 15:03
- Заперечення по скарзі ТОВ Віконт.pdf 30.07.2024 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2024 17:40
Дата розгляду скарги:
01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 15:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.08.2024 14:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b4221cac0a62485484ff4cceb002e57e
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів (рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-06-25-008368-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15897300-5 Продуктові набори
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (далі по тексту – Скаржник)
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 97.pdf 19.07.2024 11:49
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів які підтверджують технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а саме:
«3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору та копію протоколу досліджень (випробувань), виданого у 2024 році акредитованою лабораторією, що виданий на ім’я учасника із проведеними лабораторними дослідженнями всіх продуктів, які входять до складу продуктового набору. Для консерви рибної (сардини) бланшованої в олії та свинини тушкованої учаснику у складі тендерної пропозиції додатково необхідно надати протоколи досліджень (випробувань) на зазначені товари, що повинні включати дослідження за мікробіологічними показниками. У складі тендерної пропозиції учасник надає атестат про акредитацію лабораторії, яка проводила відповідні дослідження»(цитата).
Переможець надає файл «Печиво марія якіс посв, протокол досл» в якому знаходиться декларація виробника та протоколи випробувань.
Декларація виробника надана на Печиво затяжне "Грона Марія тубуси" 240 г це єдина позиція в які підтверджена маса виробів.
Також те, що пропонує Переможець саме тубуси міститься в документі підтвердження технічних характеристик.
Проте протоколи випробувань, надані переможцем, стосуються зовсім іншої позиції - печива затяжного "Грона Марія".
Таким чином в нас не має повного пакету документів на печиво «Грона Марія тубуси», а саме відсутні протоколи випробувань.
Це свідчить про те, що учасник не виконав вимогу замовника щодо надання повного пакету документів на кожний продукт, що є предметом закупівлі. Відсутність протоколів випробувань на печиво "Грона Марія тубуси" є суттєвим порушенням умов тендерної документації, оскільки ці документи є необхідними для підтвердження відповідності товару встановленим технічним та якісним характеристикам.
Зважаючи на це, учасник не виконав вимогу замовника, що не відповідає умовам тендерної документації і є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. Відхилення пропозиції у такому випадку є обґрунтованим, оскільки забезпечує дотримання встановлених вимог і стандартів, які сприяють справедливості та прозорості у процесі публічних закупівель.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
№ у ЦБД: UA-2024-06-25-008368-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15897300-5 Продуктові набори
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (далі по тексту – Скаржник)
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 97.pdf 19.07.2024 11:49
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів які підтверджують технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а саме:
«3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору та копію протоколу досліджень (випробувань), виданого у 2024 році акредитованою лабораторією, що виданий на ім’я учасника із проведеними лабораторними дослідженнями всіх продуктів, які входять до складу продуктового набору. Для консерви рибної (сардини) бланшованої в олії та свинини тушкованої учаснику у складі тендерної пропозиції додатково необхідно надати протоколи досліджень (випробувань) на зазначені товари, що повинні включати дослідження за мікробіологічними показниками. У складі тендерної пропозиції учасник надає атестат про акредитацію лабораторії, яка проводила відповідні дослідження»(цитата).
Переможець надає файл «Печиво марія якіс посв, протокол досл» в якому знаходиться декларація виробника та протоколи випробувань.
Декларація виробника надана на Печиво затяжне "Грона Марія тубуси" 240 г це єдина позиція в які підтверджена маса виробів.
Також те, що пропонує Переможець саме тубуси міститься в документі підтвердження технічних характеристик.
Проте протоколи випробувань, надані переможцем, стосуються зовсім іншої позиції - печива затяжного "Грона Марія".
Таким чином в нас не має повного пакету документів на печиво «Грона Марія тубуси», а саме відсутні протоколи випробувань.
Це свідчить про те, що учасник не виконав вимогу замовника щодо надання повного пакету документів на кожний продукт, що є предметом закупівлі. Відсутність протоколів випробувань на печиво "Грона Марія тубуси" є суттєвим порушенням умов тендерної документації, оскільки ці документи є необхідними для підтвердження відповідності товару встановленим технічним та якісним характеристикам.
Зважаючи на це, учасник не виконав вимогу замовника, що не відповідає умовам тендерної документації і є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. Відхилення пропозиції у такому випадку є обґрунтованим, оскільки забезпечує дотримання встановлених вимог і стандартів, які сприяють справедливості та прозорості у процесі публічних закупівель.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Інформація_про_необхідні_технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики.pdf
-
Повʼязаний документ:
Інформація_про_необхідні_технічні,_якісні_та_кількісні_характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
Печиво_марія_якіс_посв,_протокол_досл.pdf
-
Повʼязаний документ:
Печиво_марія_якіс_посв,_протокол_досл.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.