-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу))
пропозиції приймаються українською мовою категорія замовника пункт 3 частина 1 стаття 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Торги відмінено
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 600.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2024 11:07 - 03.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
d2e14a37ca99455f86bbd3a41d876e3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-002918-a.b1
Назва:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржником ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 26.07.2024 року)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-06-25-002918-a I 30.07.2024 14:55
- ТД холодильник для трупів з підйомником ЗІ ЗМІНАМИ.01.07.24 30.07.2024 14:55
- Протокол відхилення 30.07.2024 14:55
- Паспорт та інструкція з експлуатації КХЗТ 30.07.2024 14:55
- Паспорт та інструкція з експлуатації ВП 30.07.2024 14:55
- sign.p7s 30.07.2024 14:59
- рішення від 01.08.2024 № 13098.pdf 01.08.2024 16:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2024 № 13547.pdf 12.08.2024 12:59
- рішення від 09.08.2024 № 13547.pdf 14.08.2024 09:55
- Пояснення АМКУ камера з візком ( №002918).docx 06.08.2024 14:38
- Текст постанови ВСУ ( №002918).docx 06.08.2024 14:38
- Рішення від 22.03.2019 № 3325 ( №002918).pdf 06.08.2024 14:38
- АМКУ Пояснення ( №002819).pdf 06.08.2024 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 15:18
Дата розгляду скарги:
09.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2024 09:55
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2024 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13547-р/пк-пз від 09.08.2024 Уповноваженою особою було прийнято рішення щодо скасування рішення по відхиленню тендерної пропозиції за процедурою закупівлі ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу)) оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-25-002918-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ed17830a10e24ce09675365ee69714c7
Заголовок пункту скарги:
Замовник вирішив: 1. Пропозицію ФОП ІГНАТЬЄВА АНАТОЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА «ІПН 2989604276» - відхилити, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; замов
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підп.1.4. п.1 розділу III тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій оригіналів документів придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Таким чином, тендерна документація містить пряму вказівку на те що сканкопії документів повинні бути зроблені з оригіналів документів, тобто до пропозиції завантажуються відскановані оригінали документів а не їх копії.
Згідно абз.2 п.1 Додатку 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції має надати технічні документи про характеристики що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим технічним характеристикам.
На виконання цієї вимоги учасник в складі пропозиції має надати технічні документи що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим технічним характеристикам, а з урахуванням вимоги підп.1.4. п.1 розділу III тендерної документації - такі докменти повинні надаватися у вигляді сканованих копій з оригіналів документів.
Учасником ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ у складі пропозиції надано скановані копії паспорту та інструкції з експлуатації на запропонований товар.
Із заначеного паспортів та інструкцій вбачається, що вони зроблені (скановані копії) не з оригіналів документів. Так, зазначена сканована версія документу містить печатку та підпис Учасника ФОП ІГНАТЬЄВА АНАТОЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА, а оскільки останній не є виробником такого товару, замовник не може вважати такий документ сканованою копією оригіналу.
Отже, сканована версія паспорту та інструкції з експлуатації на запропонований товар, що надана ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ не єсканованим оригіналом даного документа, таким учасником були внесені зміни до нього зокрема, але не виключно - у вигляді нанесення власної печатки та власного підпису. Такий документ не дає можливості замовнику встановити дійсність заявлених технічних характеристик товару, окільки через внесені учасником зміни неможливо оцінити відповідність поданого документу - оригіналу.
Таким чином Замовник приходить до висновку про відсутність сканованих оригіналів документів в такого учасника (відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а надана копія не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутність сканованого оригіналу документу подання якого прямо передбачено абз.2 п.1 Додатку 3 тендерної документації (з урахуванням підп.1.4. п.1 розділу III тендерної документації) за допомогою якого моживо встановити відповідність/невідповідність технічних характеристик запропонованого товару є порушенням тендерної документації.
Аналогічною є позиція Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) яка заначена у п.4 рішення Комісії № 9879 -р/пк-пз від 05.06.2024.
У своєму рішенні Комісія зазначає:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено. Відповідно до пункту 1 розділу III всі визначені Документацією документи Пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається відповідно до Документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні якій вимагається відповідно до Документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо).
Відповідно до пункту 4 розділу VI Документації учасник, у складі Пропозиції, повинен надати довідку з обслуговуючого(их) банку (ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що повинна бути видана протягом не більше, ніж 10 днів щодо дати подання Пропозиції учасником (включно з датою подання такої Пропозиції через електронну систему закупівель).
На засіданні Колегії, яке відбулось 22.03.2019, представник Скаржника зазначив, що надано копію довідки. Представник Замовника зазначив, що тендерний комітет вважає зазначений документ оригіналом.
У складі Пропозиції Переможця міститься довідка від 14.02.2019 №35/05-с, в якій зазначається про відсутність заборгованості по кредитам.
На зазначеному документі містить відмітка "згідно з оригіналом", що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам Документації в цій частині.»
Тобто, після проставлення учасником додаткових відміток на тексті скаонованого документу, вчинення написів на ньому, проставлення власних підписв та печаток такий документ не може вважатися оригіналом.
Аналогічної позиції дійшов і Верховний Суд України у складі колегії Касаційного адміністративного суду в справі №640/5949/19 (адміністративне провадження № К/9901/30214/19, №К/9901/30677/19) де підтвердив правильність вищеописаних висновків, що були викладені Комісією в рішенні № 9879 -р/пк-пз від 05.06.2024.
Аналогічна практика Комісії простежується і в інших її рішеннях.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій,повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абз.2 підп.2 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, колитендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що вище описані невідповідності в документах ФОП ІГНАТЬЄВА АНАТОЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА виявлені в частині що згідно Особливотей не підлягають виправленню.
Скаржник ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧвважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України усфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченихЗаконом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Твердження Замовника, що Учасником ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ у складі пропозиції надано скановану копію паспорту та інструкції з експлуатації на запропонований товар замість оригіналу не відповідає дійсності, оскільки наявність підпису та печатки учасника на паспорті та інструкції з експлуатації не спростовує той факт що це оригінал.
Також посилання Замовника на позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель яка зазначена у п.4 рішення Комісії № 9879 -р/пк-пз від 05.06.2024 є помилковою, оскільки наданий в складі тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВА АНАТОЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА паспорт та інструкція з експлуатації не містить вираз «згідно з оригіналом» що могло б свідчити про надання сканованої копії відповідного документа.
Разом з цим, навіть у разі надання учасником ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції сканованої копії паспорта та інструкції з експлуатації замість оригіналу,така невідповідність підлягає усуненню відповідно до п.43 Особливостей оскільки виправлення вищезазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не розмістивши повідомлення про усунення невідповідностей, Замовник порушив п. 43 Особливостей, що призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, тендерна документація містить пряму вказівку на те що сканкопії документів повинні бути зроблені з оригіналів документів, тобто до пропозиції завантажуються відскановані оригінали документів а не їх копії.
Згідно абз.2 п.1 Додатку 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції має надати технічні документи про характеристики що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим технічним характеристикам.
На виконання цієї вимоги учасник в складі пропозиції має надати технічні документи що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим технічним характеристикам, а з урахуванням вимоги підп.1.4. п.1 розділу III тендерної документації - такі докменти повинні надаватися у вигляді сканованих копій з оригіналів документів.
Учасником ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ у складі пропозиції надано скановані копії паспорту та інструкції з експлуатації на запропонований товар.
Із заначеного паспортів та інструкцій вбачається, що вони зроблені (скановані копії) не з оригіналів документів. Так, зазначена сканована версія документу містить печатку та підпис Учасника ФОП ІГНАТЬЄВА АНАТОЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА, а оскільки останній не є виробником такого товару, замовник не може вважати такий документ сканованою копією оригіналу.
Отже, сканована версія паспорту та інструкції з експлуатації на запропонований товар, що надана ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ не єсканованим оригіналом даного документа, таким учасником були внесені зміни до нього зокрема, але не виключно - у вигляді нанесення власної печатки та власного підпису. Такий документ не дає можливості замовнику встановити дійсність заявлених технічних характеристик товару, окільки через внесені учасником зміни неможливо оцінити відповідність поданого документу - оригіналу.
Таким чином Замовник приходить до висновку про відсутність сканованих оригіналів документів в такого учасника (відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а надана копія не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутність сканованого оригіналу документу подання якого прямо передбачено абз.2 п.1 Додатку 3 тендерної документації (з урахуванням підп.1.4. п.1 розділу III тендерної документації) за допомогою якого моживо встановити відповідність/невідповідність технічних характеристик запропонованого товару є порушенням тендерної документації.
Аналогічною є позиція Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) яка заначена у п.4 рішення Комісії № 9879 -р/пк-пз від 05.06.2024.
У своєму рішенні Комісія зазначає:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено. Відповідно до пункту 1 розділу III всі визначені Документацією документи Пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається відповідно до Документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні якій вимагається відповідно до Документації (наприклад, відгуки, гарантійні листи, тощо).
Відповідно до пункту 4 розділу VI Документації учасник, у складі Пропозиції, повинен надати довідку з обслуговуючого(их) банку (ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що повинна бути видана протягом не більше, ніж 10 днів щодо дати подання Пропозиції учасником (включно з датою подання такої Пропозиції через електронну систему закупівель).
На засіданні Колегії, яке відбулось 22.03.2019, представник Скаржника зазначив, що надано копію довідки. Представник Замовника зазначив, що тендерний комітет вважає зазначений документ оригіналом.
У складі Пропозиції Переможця міститься довідка від 14.02.2019 №35/05-с, в якій зазначається про відсутність заборгованості по кредитам.
На зазначеному документі містить відмітка "згідно з оригіналом", що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам Документації в цій частині.»
Тобто, після проставлення учасником додаткових відміток на тексті скаонованого документу, вчинення написів на ньому, проставлення власних підписв та печаток такий документ не може вважатися оригіналом.
Аналогічної позиції дійшов і Верховний Суд України у складі колегії Касаційного адміністративного суду в справі №640/5949/19 (адміністративне провадження № К/9901/30214/19, №К/9901/30677/19) де підтвердив правильність вищеописаних висновків, що були викладені Комісією в рішенні № 9879 -р/пк-пз від 05.06.2024.
Аналогічна практика Комісії простежується і в інших її рішеннях.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій,повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абз.2 підп.2 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, колитендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що вище описані невідповідності в документах ФОП ІГНАТЬЄВА АНАТОЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА виявлені в частині що згідно Особливотей не підлягають виправленню.
Скаржник ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧвважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України усфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченихЗаконом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Твердження Замовника, що Учасником ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ у складі пропозиції надано скановану копію паспорту та інструкції з експлуатації на запропонований товар замість оригіналу не відповідає дійсності, оскільки наявність підпису та печатки учасника на паспорті та інструкції з експлуатації не спростовує той факт що це оригінал.
Також посилання Замовника на позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель яка зазначена у п.4 рішення Комісії № 9879 -р/пк-пз від 05.06.2024 є помилковою, оскільки наданий в складі тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВА АНАТОЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА паспорт та інструкція з експлуатації не містить вираз «згідно з оригіналом» що могло б свідчити про надання сканованої копії відповідного документа.
Разом з цим, навіть у разі надання учасником ФОП ІГНАТЬЄВИМ АНАТОЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції сканованої копії паспорта та інструкції з експлуатації замість оригіналу,така невідповідність підлягає усуненню відповідно до п.43 Особливостей оскільки виправлення вищезазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не розмістивши повідомлення про усунення невідповідностей, Замовник порушив п. 43 Особливостей, що призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯщодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлюДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Під
-
Повʼязаний документ:
ТД холодильник для трупів з підйомником ЗІ ЗМІНАМИ.01.07.24
-
-
Назва доказу:
Паспорт та інструкція з експлуатації Візок підйомний ВП (для камери холодильної для моргу), наданий в складі пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
-
Повʼязаний документ:
Паспорт та інструкція з експлуатації ВП
-
-
Назва доказу:
Паспорт та інструкція з експлуатації Камера холодильна для зберігання тіл КХЗТ (в комплекті на 6 секцій), наданий в складі пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
-
Повʼязаний документ:
Паспорт та інструкція з експлуатації КХЗТ
-
-
Назва доказу:
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ(протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 26.07.2024 року)
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧна чесні та прозорі торги, які повинні здійснюватисяздотриманням законодавства усфері публічнихзакупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧвважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії. Керуючисьстаттями5,18,Закону зурахуваннямвимогп.43, 44Особливостей, ПРОШУ 1. Прийнятискаргудо розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ(протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 26.07.2024 року)неправомірним, тобто прийнятим зпорушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ(протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 26.07.2024 року)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
1225a724fcba46e9bee3d26dd6bb3767
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-002918-a.a2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржником ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ оскаржується рішення Замовника про відміну процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 02.09.2024 року) (далі - рішення).
Згідно цього рішення уповноважена особа встановила
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
У разі відміни відкритих торгів Замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
У зв'язку зі зростанням видатків Замовника на потреби в лікарських засобах та виробах медичного призначення, що пов’язано зі зростанням їх вартості на ринку, Замовником було прийнято рішення про скорочення видатків на інші цілі, зокрема на придбання устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього.
У зв'язку зі скороченням видатків Замовника на придбання керуючись підп.2, 3 п.50 Особливостей,
Вирішила
1. Закупівлю ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 -Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу) UА-2024-05-09-007847-а - відмінити.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо прийняття рішення.pdf 29.10.2024 15:26
- Протокол щодо прийняття рішення.pdf 29.10.2024 15:23
- Пояснення.pdf 19.09.2024 16:06
- Рішення від 01.10.2024 №16122.pdf 04.10.2024 12:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2024 №16122.pdf 02.10.2024 11:13
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 23.09.2024 №1550.pdf 23.09.2024 16:51
- Рішення від 13.09.2024 №15253.pdf 13.09.2024 14:45
- sign.p7s 11.09.2024 12:10
- 0819_03 Лист (про продовження строку дії тендерної пропозиції) 11.09.2024 12:09
- рішення від 09.08.2024 № 13547 11.09.2024 12:09
- Протокол скасування закупівлі 11.09.2024 12:09
- Скарга UA-2024-06-25-002918-a відміна 11.09.2024 12:09
- UA-2024-06-25-002918-a-оголошення 11.09.2024 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 14:26
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2024 14:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.10.2024 12:02
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2024 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16122-р/пк-пз від 01.10.2024 Уповноваженою особою було прийнято рішення про скасування відміни процедури закупівлі "ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу))", UA-2024-06-25-002918-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8562669f1d884bc49b299bac4a1fe9ce
Заголовок пункту скарги:
Скаржником ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ оскаржується рішення Замовника про відміну процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 02.09.2024 року)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України усфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченихЗаконом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Замовником в рішенні про відміну закупівлі зазначено закупівлю ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу) UА-2024-05-09-007847-а, що суперечить оголошенню про проведення відкритих торгів ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу)) UA-2024-06-25-002918-a.
Крім цього, Замовником в рішенні про відміну закупівлі підставою для відміни закупівлі зазначено у зв’язку зі зростанням видатків Замовника на потреби в лікарських засобах та виробах медичного призначення, що пов’язано зі зростанням їх вартості на ринку, Замовником було прийнято рішення про скорочення видатків на інші цілі, зокрема на придбання устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього.
Разом з цим, жодного документального підтвердження зростанням видатків Замовника на потреби в лікарських засобах та виробах медичного призначення, що пов’язано зі зростанням їх вартості на ринку не надано.
Також, Замовником не надано документальне підтвердження прийнятого рішення про скорочення видатків на інші цілі, зокрема на придбання устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього.
Враховуючи вищезазначене, та попередні дії Замовника спрямовані на необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (рішення АМКУ від 09.08.2024 № 13547), відмінивши процедуру закупівлі без належного обґрунтування та підстав, передбачених Особливостями, та не розглянувши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на недискримінацію учасників та рівного ставлення до них, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, які передбачені статтею 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Користуючись єдиною можливістю завантаження документів до електронної системи закупівель та з метою унеможливлення зловживання з боку Замовника, щодо затягування процедури закупівлі яке може призвести до спливу терміну дії тендерної пропозиції учасника ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, на підставі п.4.4 ч.4 розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ повідомляємо Замовника про продовження строку дії тендерної пропозиції учасника ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ по закупівлі ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу)) UA-2024-06-25-002918-a до 31.12.2024 рок включно (відповідний лист додано до скарги)
Замовником в рішенні про відміну закупівлі зазначено закупівлю ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу) UА-2024-05-09-007847-а, що суперечить оголошенню про проведення відкритих торгів ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу)) UA-2024-06-25-002918-a.
Крім цього, Замовником в рішенні про відміну закупівлі підставою для відміни закупівлі зазначено у зв’язку зі зростанням видатків Замовника на потреби в лікарських засобах та виробах медичного призначення, що пов’язано зі зростанням їх вартості на ринку, Замовником було прийнято рішення про скорочення видатків на інші цілі, зокрема на придбання устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього.
Разом з цим, жодного документального підтвердження зростанням видатків Замовника на потреби в лікарських засобах та виробах медичного призначення, що пов’язано зі зростанням їх вартості на ринку не надано.
Також, Замовником не надано документальне підтвердження прийнятого рішення про скорочення видатків на інші цілі, зокрема на придбання устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього.
Враховуючи вищезазначене, та попередні дії Замовника спрямовані на необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (рішення АМКУ від 09.08.2024 № 13547), відмінивши процедуру закупівлі без належного обґрунтування та підстав, передбачених Особливостями, та не розглянувши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на недискримінацію учасників та рівного ставлення до них, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, які передбачені статтею 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Користуючись єдиною можливістю завантаження документів до електронної системи закупівель та з метою унеможливлення зловживання з боку Замовника, щодо затягування процедури закупівлі яке може призвести до спливу терміну дії тендерної пропозиції учасника ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, на підставі п.4.4 ч.4 розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ повідомляємо Замовника про продовження строку дії тендерної пропозиції учасника ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ по закупівлі ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу)) UA-2024-06-25-002918-a до 31.12.2024 рок включно (відповідний лист додано до скарги)
×
-
Назва доказу:
Лист № 0819/03 від 11.09.2024р. про продовження строку дії тендерної пропозиції учасника ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
-
Повʼязаний документ:
0819_03 Лист (про продовження строку дії тендерної пропозиції)
-
-
Назва доказу:
Рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.08.2024 № 13547-р/пк-пз.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 09.08.2024 № 13547
-
-
Назва доказу:
Оголошенню про проведення відкритих торгів ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник" 33940000-1 - Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього (Камера холодильна для зберігання тіл в комплекті на 6 секцій (НК 024:2023: 13316 Холодильна камера для моргу); Візок підйомний для камери холодильної для моргу (НК 024:2023: 15154 Підіймач для моргу)) UA-2024-06-25-002918-
-
Повʼязаний документ:
UA-2024-06-25-002918-a-оголошення
-
-
Назва доказу:
Рішення Замовника про відміну процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 02.09.2024 року)
-
Повʼязаний документ:
Протокол скасування закупівлі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на чесні та прозорі торги, які повинні здійснюватися з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ФОП ІГНАТЬЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії. Керуючисьстаттями5,18,Закону зурахуваннямвимогп.50.Особливостей, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відміну процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 02.09.2024 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про скасування процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №б/н від 02.09.2024 року)