-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 2015 «15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин» (Сухий корм для утримання службових собак)
Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду.
Завершена
123 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 618.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 618.75 UAH
Період оскарження:
25.06.2024 09:41 - 30.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
1c52c527226a4762963dd703e1705f2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-001197-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовник закупівлі - ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, в особі уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель, протоколом від 08 липня 2024 року № 236 відхилило тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» (код ЄДРПОУ 44408797; місцезнаходження: м. Київ, вул. Глибочицька, буд. 40, приміщення 21 (в літ. Б), надалі за текстом - Товариство.
Товариство не згодне з даним рішенням з наступних підстав.
Згідно тендерної документації вимагалося підтвердити показники, їх наявність та відповідність шляхом подачі заповненого за сталою формою Додатку № 5 до тендерної документації, що ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» і виконав, подавши у складі своєї тендерної пропозиції відповідним чином заповнений Додаток № 5.
Таблиця з порівняльними характеристиками взагалі цього разу, на відміну від попередньої аналогічної закупівлі Замовника №24271966 (номер у ProzorroUA-2024-06-05-004668-a), згідно тендерної документації не передбачена і була нами надана в порядку власної ініціативи. Наявність такого документу полегшує сприйняття показників пропонованого нами товару (оскільки він не є абсолютно ідентичним до визначених Замовником показників, а є «еквівалентом»), шляхом більшої наочності ,демонструючи кращі показники та ще й за вигіднішою/дешевшою ціновою пропозицією, що видно за результатом аукціону (наша пропозиція залишилася незмінною з попередньої аналогічної закупівлі №24271966 (номер у ProzorroUA-2024-06-05-004668-a).
Крім того, L-карнітин, селен та натрій є мікроелементами, що входять до складу пропонованого нами товару та, в розрізі, становлять відповідно: L-карнітин 286 мг/кг, селен 0,45мг/кг, натрій 0,47%.
На жаль, ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» не отримало можливості надати дану інформацію шляхом уточнення, в порядку «усунення недоліків», тому зазначаємо це тепер.
В тендерній документації Замовника, в п. 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вказано:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні "…. "або еквівалент"".
Якщо звернутись до словника, то термін «еквівалент» (англ. equivalent) – це предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх. Дотичні поняття еквівалентності — рівносильний, рівнозначний, рівноцінний, однаковий за величиною, але не ідентичний!
Таким чином, Замовник, дотримавшись в своїй тендерній документації вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, має розуміти, що якщо в тендерній документації він прописує вираз «або еквівалент», то, отримавши рівнозначний предмет закупівлі, що відповідає основним технічним вимогам, він зобов’язаний прийняти його до розгляду та оцінки. З наведеного вбачається, що саме кваліфікаційні критерії або опис предмету закупівлі (його технічна специфікація) можуть перетворитися на дискримінаційні вимоги у тендерній документації, а саме: технічна специфікація сформована під конкретний товар.
Саме тому, керуватися 100-відсотковою ідентичністю заявлених вимог при здійсненні оцінки тендерної пропозиції Учасника, на нашу думку, є порушенням пп. 4 п. 1 та п. 4 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та такий підхід містить дискримінаційні ознаки.
Резюмуючи вищевикладене, ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» зазначає, що аналітичні складові запропонованого товару не лише відповідають, а є кращими за ті, що визначено Замовником, крім того, що досить важливо, цінова пропозиція ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» є вигіднішою/дешевшою.
Пов'язані документи:
Учасник
- 24_Таблиця з порівняльними характеристиками.pdf 13.07.2024 20:02
- sign.p7s 13.07.2024 20:04
- Рішення від 16.07.2024 № 12210.pdf 16.07.2024 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12523.pdf 23.07.2024 13:20
- рішення від 22.07.2024 № 12523.pdf 25.07.2024 10:35
- Пояснення на скаргу Інвестпарк Нейзац.doc 18.07.2024 18:36
- Пояснення на скаргу.pdf 18.07.2024 18:36
- інформаційна довідка.pdf 18.07.2024 18:36
- Пояснення на скаргу Інвестпарк Нейзац.pdf 19.07.2024 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2024 20:06
Дата розгляду скарги:
22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2024 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2024 10:36
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Шановний пане Голово!
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2024 № 12523-р/пк-пз по процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі код ДК 021:2015 “15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин” (Сухий корм для утримання службових собак) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-25-001197-a), Головним управлінням Національної поліції у Вінницькій області скасовано рішення уповноваженої особи від 12.07.2024 (протокол № 246 від 12.07.2024) про визнання переможцем учасника торгів ТОВ «Зоолайф» (код ЄДРПОУ 41107563) та скасовано рішення уповноваженої особи від 08.07.2024 (протокол № 236 від 08.07.2024) про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» (код ЄДРПОУ 44408797).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
22d473481ef8468884c935db874f8136
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовник закупівлі - ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, в особі уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель, протоколом від 08 липня 2024 року № 236 відхилило тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» (код ЄДРПОУ 44408797; місцезнаходження: м. Київ, вул. Глибочицька, буд. 40, приміщення 21 (в літ. Б), надалі за текстом - Товариство.
Товариство не згодне з даним рішенням з наступних підстав.
Згідно тендерної документації вимагалося підтвердити показники, їх наявність та відповідність шляхом подачі заповненого за сталою формою Додатку № 5 до тендерної документації, що ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» і виконав, подавши у складі своєї тендерної пропозиції відповідним чином заповнений Додаток № 5.
Таблиця з порівняльними характеристиками взагалі цього разу, на відміну від попередньої аналогічної закупівлі Замовника №24271966 (номер у ProzorroUA-2024-06-05-004668-a), згідно тендерної документації не передбачена і була нами надана в порядку власної ініціативи. Наявність такого документу полегшує сприйняття показників пропонованого нами товару (оскільки він не є абсолютно ідентичним до визначених Замовником показників, а є «еквівалентом»), шляхом більшої наочності ,демонструючи кращі показники та ще й за вигіднішою/дешевшою ціновою пропозицією, що видно за результатом аукціону (наша пропозиція залишилася незмінною з попередньої аналогічної закупівлі №24271966 (номер у ProzorroUA-2024-06-05-004668-a).
Крім того, L-карнітин, селен та натрій є мікроелементами, що входять до складу пропонованого нами товару та, в розрізі, становлять відповідно: L-карнітин 286 мг/кг, селен 0,45мг/кг, натрій 0,47%.
На жаль, ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» не отримало можливості надати дану інформацію шляхом уточнення, в порядку «усунення недоліків», тому зазначаємо це тепер.
В тендерній документації Замовника, в п. 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вказано:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні "…. "або еквівалент"".
Якщо звернутись до словника, то термін «еквівалент» (англ. equivalent) – це предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх. Дотичні поняття еквівалентності — рівносильний, рівнозначний, рівноцінний, однаковий за величиною, але не ідентичний!
Таким чином, Замовник, дотримавшись в своїй тендерній документації вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, має розуміти, що якщо в тендерній документації він прописує вираз «або еквівалент», то, отримавши рівнозначний предмет закупівлі, що відповідає основним технічним вимогам, він зобов’язаний прийняти його до розгляду та оцінки. З наведеного вбачається, що саме кваліфікаційні критерії або опис предмету закупівлі (його технічна специфікація) можуть перетворитися на дискримінаційні вимоги у тендерній документації, а саме: технічна специфікація сформована під конкретний товар.
Саме тому, керуватися 100-відсотковою ідентичністю заявлених вимог при здійсненні оцінки тендерної пропозиції Учасника, на нашу думку, є порушенням пп. 4 п. 1 та п. 4 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та такий підхід містить дискримінаційні ознаки.
Резюмуючи вищевикладене, ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» зазначає, що аналітичні складові запропонованого товару не лише відповідають, а є кращими за ті, що визначено Замовником, крім того, що досить важливо, цінова пропозиція ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» є вигіднішою/дешевшою.
Товариство не згодне з даним рішенням з наступних підстав.
Згідно тендерної документації вимагалося підтвердити показники, їх наявність та відповідність шляхом подачі заповненого за сталою формою Додатку № 5 до тендерної документації, що ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» і виконав, подавши у складі своєї тендерної пропозиції відповідним чином заповнений Додаток № 5.
Таблиця з порівняльними характеристиками взагалі цього разу, на відміну від попередньої аналогічної закупівлі Замовника №24271966 (номер у ProzorroUA-2024-06-05-004668-a), згідно тендерної документації не передбачена і була нами надана в порядку власної ініціативи. Наявність такого документу полегшує сприйняття показників пропонованого нами товару (оскільки він не є абсолютно ідентичним до визначених Замовником показників, а є «еквівалентом»), шляхом більшої наочності ,демонструючи кращі показники та ще й за вигіднішою/дешевшою ціновою пропозицією, що видно за результатом аукціону (наша пропозиція залишилася незмінною з попередньої аналогічної закупівлі №24271966 (номер у ProzorroUA-2024-06-05-004668-a).
Крім того, L-карнітин, селен та натрій є мікроелементами, що входять до складу пропонованого нами товару та, в розрізі, становлять відповідно: L-карнітин 286 мг/кг, селен 0,45мг/кг, натрій 0,47%.
На жаль, ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» не отримало можливості надати дану інформацію шляхом уточнення, в порядку «усунення недоліків», тому зазначаємо це тепер.
В тендерній документації Замовника, в п. 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вказано:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні "…. "або еквівалент"".
Якщо звернутись до словника, то термін «еквівалент» (англ. equivalent) – це предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх. Дотичні поняття еквівалентності — рівносильний, рівнозначний, рівноцінний, однаковий за величиною, але не ідентичний!
Таким чином, Замовник, дотримавшись в своїй тендерній документації вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, має розуміти, що якщо в тендерній документації він прописує вираз «або еквівалент», то, отримавши рівнозначний предмет закупівлі, що відповідає основним технічним вимогам, він зобов’язаний прийняти його до розгляду та оцінки. З наведеного вбачається, що саме кваліфікаційні критерії або опис предмету закупівлі (його технічна специфікація) можуть перетворитися на дискримінаційні вимоги у тендерній документації, а саме: технічна специфікація сформована під конкретний товар.
Саме тому, керуватися 100-відсотковою ідентичністю заявлених вимог при здійсненні оцінки тендерної пропозиції Учасника, на нашу думку, є порушенням пп. 4 п. 1 та п. 4 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» та такий підхід містить дискримінаційні ознаки.
Резюмуючи вищевикладене, ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» зазначає, що аналітичні складові запропонованого товару не лише відповідають, а є кращими за ті, що визначено Замовником, крім того, що досить важливо, цінова пропозиція ТОВ «ІНВЕСТПАРК «НЕЙЗАЦ» є вигіднішою/дешевшою.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прошу скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТПАРК "НЕЙЗАЦ" та визнати ТОВ "ІНВЕСТПАРК "НЕЙЗАЦ" переможцем закупівлі.