• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

За кодом CPV за ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В, відходами категорії В медичної лабораторії, медичними термометрами (що містять ртуть), відпрацьованими люмінесцентними лампами)

Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.

Завершена

245 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 227.08 UAH
Період оскарження: 24.06.2024 16:15 - 29.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: f991155e29f94894afe80db0df2c3af9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-24-009304-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" ( номер закупівлі UA-2024-06-24-009304-a) ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В, відходами категорії В медичної лабораторії, медичними термометрами (що містять ртуть), відпрацьованими люмінесцентними лампами) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 92d5901463ab426b8ee8c7bb61c1244c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-24-009304-a) ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В, відходами категорії В медичної лабораторії, медичними термометрами (що містять ртуть), відпрацьованими люмінесцентними лампами) Закупівлю було оголошено: 24.06.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 09.07.2024 р. згідно протоколу №428 від 09.07.2024 р. було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 428 від 09.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній пропозиції та Замовник запевняє, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» нібито не надав подані ним документи у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: не надав (не завантажив) через електронну систему закупівель копію або скан-копію з оригіналу ліцензії або наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів відповідно до Національного переліку відходів - 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано запит до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів Вих. №01/03-1962 від 15 березня 2024 року, лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Також у протоколі № 428 від 09.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування. Звертаємо увагу, що відповідно до п.1 Додатку № 2 до тендерної документації Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист). - Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B, об’ємом 10 л, з маркуванням; - Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням) Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються: - сертифікати відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); - декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). - видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано: - Гарантійний лист щодо навантаження Вих. 01/03-2465/13 від 01.07.2024 р. - Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023 - Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023 - Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 - Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20.12.2023 р. - Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р. - Сертифікат якості виробника на пакети - Фото мішків; - Фото контейнеру; - Висновок санітарно-епідеміологічної служби на відповідність санітарному законодавству на контейнер та видаткова накладна на контейнер; - Висновок санітарно-епідеміологічної служби на відповідність санітарному законодавству на поліетиленові пакети для медичних відходів. Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України. ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-24-009304-a ID у PROZORRO 92d5901463ab426b8ee8c7bb61c1244c КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.07.2024 19:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.07.2024 10:03
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3ab505d172ec4dcc960236bc429678dd
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" ( номер закупівлі UA-2024-06-24-009304-a)
ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В, відходами категорії В медичної лабораторії, медичними термометрами (що містять ртуть), відпрацьованими люмінесцентними лампами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 92d5901463ab426b8ee8c7bb61c1244c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-24-009304-a) ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В, відходами категорії В медичної лабораторії, медичними термометрами (що містять ртуть), відпрацьованими люмінесцентними лампами)
Закупівлю було оголошено: 24.06.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
09.07.2024 р. згідно протоколу №428 від 09.07.2024 р. було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 428 від 09.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» права на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній пропозиції та Замовник запевняє, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» нібито не надав подані ним документи у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: не надав (не завантажив) через електронну систему закупівель копію або скан-копію з оригіналу ліцензії або наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів відповідно до Національного переліку відходів - 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано запит до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів Вих. №01/03-1962 від 15 березня 2024 року,
лист-пояснення щодо ліцензії (вих.№ 01/03-2212/22 від 15.05.2024 р.) у якому зазначено, що згідно додатку до наказу № 119 від 02.02.2024 р. Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у товариства є право на провадження господарської діяльності Управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів із таким видом відходів, як A4020 Змішані медичні та фармацевтичні відходи. (пункт 86 Додатку.) Окрім цього, учасником було надано лист-відповідь від . Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів (На № 01/03-1962 від 15.03.2024), який підтверджує, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має право на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 4), а саме «18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції». (стор.4 п.86 листа). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

2. Також у протоколі № 428 від 09.07.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.1 Додатку № 2 до тендерної документації Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист).
- Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B, об’ємом 10 л, з маркуванням;
- Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням)

Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
- сертифікати відповідності паковання (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)).
- видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Гарантійний лист щодо навантаження Вих. 01/03-2465/13 від 01.07.2024 р.
- Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023
- Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20.12.2023 р.
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
- Сертифікат якості виробника на пакети
- Фото мішків;
- Фото контейнеру;
- Висновок санітарно-епідеміологічної служби на відповідність санітарному законодавству на контейнер та видаткова накладна на контейнер;
- Висновок санітарно-епідеміологічної служби на відповідність санітарному законодавству на поліетиленові пакети для медичних відходів.
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-24-009304-a ID у PROZORRO 92d5901463ab426b8ee8c7bb61c1244c КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника